MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 13 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast
Results 126 to 150 of 315
  1. #126
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    Wat een ellende weer. Er zijn veel mensen die er alles aan doen om onze sport, die al niet zo veel kan hebben, op een positieve manier te promoten. Maar zij zijn kansloos tegen een paar randdebielen die aan enkele domme acties genoeg hebben om de sport om zeep te helpen. En helaas kunnen we er niet omheen dat onze sport wel veel van dit tuig aantrekt. Zij komen slechts omdat ze het stoer vinden en denken dat het bij hun imago past. Met echte vechtsportliefhebbers hebben deze sukkels weinig te maken.
    Ik maak me ernstig zorgen over de toekomst. We zijn geen voetbal waar van alles mis kan gaan. Over Zijtaart zal nog veel gesproken worden, en het zal door tegenstanders van de vechtsport dankbaar aangegrepen worden. We kunnen er nog veel ellende van verwachten vrees ik.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Its Showtime uit Amsterdam en NL gejaagd vanwege onduidelijke geldstromen en op andere plaatsen worden gala's verboden, massale vechtpartij Hoorn, Hari's seriele mishandelingen, kickbokser dood bij snelweg gevonden, dode bij schietpartij kickboksgala zijtaart. Onze sport gaat in ons land helemaal ten onder de laatste jaren :-(( Komt nooit meer goed.

  3. #128
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    bron: http://www.camilleri.nl/2012/11/schi...#idc-container

    Volkan heeft niet geschoten maar hij is zn stoere vent om een van zijn mannen het bevel te geven om Youssef van achter zijn rug te laten schieten. De man die Youssef heeft geschoten is een jonge NOT Turk die bij hem in de auto zaak van Volkan " OSCars " werkt in oss dus heel makkelijk gezegt '' hij is de hondje van Volkan''. Youssef en Volkan hebben al jaren ruzie. Als die twee bij elkaar komen lopen de spanningen op, maar dit alle niet om werk geld of vrouwe of dergelijks maar om jaloerzie. Jaloerzie van Volkan die al jaren niet boven Youssef kan komen. Youssef gekend als een van Nederlands godvaders discotheke en ik zal maar zeggen een handelaar, heeft het helemaal gemaakt. Volkan die zich al rivaal van Youssef ziet hebben al jaren conflicten en ruzies. Maar het ergste is dat dit allemaal geplant is.... Het is allemaal met een ruzie begonnen op en gegeven moment vliegen de stoelen rond en zo als de pers het soft verteld '' een man die niets met de ruzie heeft te maken schiet Youssef van achter zijn rug" nou mensen ik denk dus niet dat iemand dat zomaar doet. Toevallig dat hij dan ook bij Volkans zaak werkt, en dan bij zn evenement is. Kijk die jonge die is niks die verwacht niks van zn leven hij is dus niks waard (als jullie hem zagen begrepen jullie wat ik bedoelde), Volkan die met z'n werknemer naar The Battle gaat iemand die niet in zijn klasse hoort, hij neemt hem dus niet zomaar mee, dit allemaal namelijk omdat hij iets van hem verwacht. De schutter die krijgt zeker een loonsverhoging maar hij weet niet dat hij hiermee zijn einde heeft vastgesteld. Als ik ook maar klein beetje de familie van Youssef ken dan weet ik zeker dat dit hier niet zal ophouden... Mensen er gaan geruchten rond dat er spanningen zijn ontstaan tussen de Marokkaanse en de Turkse gemeenschap in Veghel maar geen Turk zal z'on lafaard verdedigen. De beide mannen hebben misschien een naamsbekendheid door de slechte dingen in hun leven, maar niks mocht eigenlijk zo ten einde komen.. want beide hebben families. Een moeder en vader die hun zoon op z'n jonge leeftijd moeten begraven de kinderen van Youssef.. maar ook de ouders van Volkan die ook een naam en nog een kleine beetje eer over hadden na het incident 1999 ROC Leijgraaf, dat zijn ook allemaal moeilijke situatie. Sterkte voor de nabestaande... en voor Youssef waar alle woorden die nu te kort komen hopen dat zijn ziel de rust heeft gevonden en dat Allah jou een plaatje in cennet geeft... want niemand verdient z'n DOOD...

  4. #129
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Wat een vreselijk nieuws weer zeg en ik hoop niet de doodsteek voor onze sport.

    @ Stiep:
    Sterkte gozer, hou je taai !!
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  5. #130
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Het wordt tijd dat we nu 1 blok vormen en er door de diverse (!) bonden nu maatregelen genomen gaat worden:

    - verplichte fouillering bezoekers (ook bij kleine gala's)
    - geen alcohol tijdens gala's
    - geen viptafels
    - pasjessysteem
    - vaste tribunes (dus geen losse stoeltjes) met veilige tribunesetting
    - nauw contact met gemeentes en politie
    - unificatie der bonden

  6. #131
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    pfffffffff ongelooflijk dit.

    Heb met afschuw zitten lezen.
    Stiep, sport oom van ons, pak je rust en trakteer je gezin op een leuke dag, want godzijdank is jullie niets over komen.

    Los van dit, waarom wordt er in godsnaam alcohol geschonken op gala's? Gister in denhelder, een top verzorgde gala, alles en iedereen perfect maar toch zag ik een aantal mensen die een trigger zochten om iets achterlijks te doen, omdat ze stom dronken waren en hun ballen daardoor gegroeid waren.

    Ik heb nog nooit iemand iets zinnigs zien doen terwijl hij dronken was.
    Ben het met je eens v.w.b. het schenken van alcohol (in voetbalstadions wordt dat bijvoorbeeld ook al sinds tijden niet meer gedaan), maar dat zal vrees ik weinig uit maken. De meeste van die onfrisse figuren - zowel bij het voetbal als bij vechtsportgala's - zijn namelijk doorgenakt.

  7. #132
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Het wordt tijd dat we nu 1 blok vormen en er door de diverse (!) bonden nu maatregelen genomen gaat worden:

    - verplichte fouillering bezoekers (ook bij kleine gala's)
    - geen alcohol tijdens gala's
    - geen viptafels
    - pasjessysteem
    - vaste tribunes (dus geen losse stoeltjes) met veilige tribunesetting
    - nauw contact met gemeentes en politie
    - unificatie der bonden
    Plus geen criminele vechters en sponsers meer toelaten op gala's.

  8. #133
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Dit is de nekslag voor de sport, er is geen gemeente meer in Nederland die een vechtsport gala toe zal laten. Ik heb meerdere keren in Zijtaart gescheidst en dit gala was één van de gemoedelijkste gala's waar ik altijd kwam, onbegrijpelijk dit!

  9. #134
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    R.i.p vechtsportgala's NL.

    maar ik kan echt niet begrijpen hoe iemand zo ongelovelijk ziek in zijn hoofd kan zijn om zoiets te flikken. Diep triest

  10. #135
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...oksgala__.html
    lekker dan
    sta ik een keer met mijn kop in de telegraaf om kickboxen
    heeft het hier mee te maken
    een hele donkere dag voor de vechtsport
    rip voor het slachtoffer
    en ik hoop dat de daders opgesloten worden met tbs ofzo.

  11. #136
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    bron: http://www.camilleri.nl/2012/11/schi...#idc-container

    Volkan heeft niet geschoten maar hij is zn stoere vent om een van zijn mannen het bevel te geven om Youssef van achter zijn rug te laten schieten. De man die Youssef heeft geschoten is een jonge NOT Turk die bij hem in de auto zaak van Volkan " OSCars " werkt in oss dus heel makkelijk gezegt '' hij is de hondje van Volkan''. Youssef en Volkan hebben al jaren ruzie. Als die twee bij elkaar komen lopen de spanningen op, maar dit alle niet om werk geld of vrouwe of dergelijks maar om jaloerzie. Jaloerzie van Volkan die al jaren niet boven Youssef kan komen. Youssef gekend als een van Nederlands godvaders discotheke en ik zal maar zeggen een handelaar, heeft het helemaal gemaakt. Volkan die zich al rivaal van Youssef ziet hebben al jaren conflicten en ruzies. Maar het ergste is dat dit allemaal geplant is.... Het is allemaal met een ruzie begonnen op en gegeven moment vliegen de stoelen rond en zo als de pers het soft verteld '' een man die niets met de ruzie heeft te maken schiet Youssef van achter zijn rug" nou mensen ik denk dus niet dat iemand dat zomaar doet. Toevallig dat hij dan ook bij Volkans zaak werkt, en dan bij zn evenement is. Kijk die jonge die is niks die verwacht niks van zn leven hij is dus niks waard (als jullie hem zagen begrepen jullie wat ik bedoelde), Volkan die met z'n werknemer naar The Battle gaat iemand die niet in zijn klasse hoort, hij neemt hem dus niet zomaar mee, dit allemaal namelijk omdat hij iets van hem verwacht. De schutter die krijgt zeker een loonsverhoging maar hij weet niet dat hij hiermee zijn einde heeft vastgesteld. Als ik ook maar klein beetje de familie van Youssef ken dan weet ik zeker dat dit hier niet zal ophouden... Mensen er gaan geruchten rond dat er spanningen zijn ontstaan tussen de Marokkaanse en de Turkse gemeenschap in Veghel maar geen Turk zal z'on lafaard verdedigen. De beide mannen hebben misschien een naamsbekendheid door de slechte dingen in hun leven, maar niks mocht eigenlijk zo ten einde komen.. want beide hebben families. Een moeder en vader die hun zoon op z'n jonge leeftijd moeten begraven de kinderen van Youssef.. maar ook de ouders van Volkan die ook een naam en nog een kleine beetje eer over hadden na het incident 1999 ROC Leijgraaf, dat zijn ook allemaal moeilijke situatie. Sterkte voor de nabestaande... en voor Youssef waar alle woorden die nu te kort komen hopen dat zijn ziel de rust heeft gevonden en dat Allah jou een plaatje in cennet geeft... want niemand verdient z'n DOOD...
    Top! 2 rivaliserende drugs handelaren die ruzie hadden. Net wat de sport nodig had.
    Last edited by The Company; 12-11-2012 at 09:45.

  12. #137
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Kickboksgala's geregeld ter discussie

    De schietpartij bij het kickboksgala in het Brabantse Zijtaart, een dorpje nabij Veghel, is zeker niet het eerste incident. De afgelopen jaren was er vaker discussie over het houden van dergelijke vechtsportgala's in Nederlandse steden.
    Het meest in het oog springende incident vond in mei 2011 plaats in Hoorn, waar een massale vechtpartij ontstond in het publiek. Een toeschouwer belandde zwaargewond op de intensive care.

    'Trefpunt van criminelen'
    In 2010 al bond Amsterdam de strijd aan met de gala's. Burgemeester Eberhard van der Laan nam toen maatregelen tegen gala's, omdat criminelen er elkaar zouden treffen. Hij wilde dit soort evenementen verbieden in panden van de gemeente zoals sporthallen.

    Dat besluit schoot een organisator van vechtsporten in het verkeerde keelgat. It's Showtime liet in een schriftelijke verklaring weten dat ze prima samenwerkt met de politie en dat het bedrijf altijd netjes heeft gewerkt. Desalniettemin moest een gala van deze organisator begin dit jaar weg uit Den Bosch. Dat was nadat tijdens een gala in Leeuwarden kort ervoor 95 mensen werden betrapt op het hebben van een behoorlijke belastingschuld.

    Eisen
    In de tussentijd besloot ook Hilversum de kickboksfeesten voortaan te weren uit de gemeente en stelt Rotterdam sinds 2011 eisen aan de gala's. Sinds 2010 mogen gemeenten zelf bepalen of zij een vechtsportgala toestaan.

    Op het gala in Veghel viel zondagavond een dode, nadat een aanwezige schoten had gelost. Ook is iemand zwaargewond geraakt.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...iscussie.dhtml
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #138
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Pfffff...
    Verschrikkelijk om te lezen dat die jongen aan z'n verwondingen bezweken is...
    Erg veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden en alle andere betrokkenen die door dit drama beschadigd zijn...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  14. #139
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Interview Hans Loeffen op radio 1.

    http://nos.nl/l/tcm:5-1484657/

  15. #140
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Mokum
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Triest.
    -Tits are like golf, you play the course you're on-

  16. #141
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Interview Hans Loeffen op radio 1.

    http://nos.nl/l/tcm:5-1484657/

    Loopt nog steeds weg voor de realiteit.

  17. #142
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Loopt nog steeds weg voor de realiteit.
    ???

  18. #143
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Loopt nog steeds weg voor de realiteit.
    want?

  19. #144
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Interview Hans Loeffen op radio 1.

    http://nos.nl/l/tcm:5-1484657/
    Die had zich niet goed voorbereid.

    Deze schietpartij had wel degelijk alles met kickboksen te maken:

    - "kickbokser (?) laat handlanger een kickboks-promotor neerschieten tijdens een kickboksgala" hoe schrijnender wil je het hebben?

    De hand in eigen boezem steken lijkt me in dit geval veel beter dan het blijven ontkennen van de criminele verrotting van onze sport. Aan pappen en nathouden hebben we niks in deze periode. Als je als woordvoerder van de sport in deze meest donkere tijd een statement had kunnen maken was het nu wel: onderkennen van het probleem en kom met oplossingen (dat wil de media namelijk horen)

  20. #145
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Die had zich niet goed voorbereid.

    Deze schietpartij had wel degelijk alles met kickboksen te maken:

    - "kickbokser (?) laat handlanger een kickboks-promotor neerschieten tijdens een kickboksgala" hoe schrijnender wil je het hebben?

    De hand in eigen boezem steken lijkt me in dit geval veel beter dan het blijven ontkennen van de criminele verrotting van onze sport. Aan pappen en nathouden hebben we niks in deze periode. Als je als woordvoerder van de sport in deze meest donkere tijd een statement had kunnen maken was het nu wel: onderkennen van het probleem en kom met oplossingen (dat wil de media namelijk horen)
    Dus je wilt alle promoters, bezoekers en vechters als criminelen of handlangers van aanmerken? Want dat is waar de media op loopt te geilen. Dus welke boezem had Hans moeten betasten?

  21. #146
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Loopt nog steeds weg voor de realiteit.

    Snap je niet, leg eens uit

  22. #147
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Die had zich niet goed voorbereid.

    Deze schietpartij had wel degelijk alles met kickboksen te maken:

    - "kickbokser (?) laat handlanger een kickboks-promotor neerschieten tijdens een kickboksgala" hoe schrijnender wil je het hebben?

    De hand in eigen boezem steken lijkt me in dit geval veel beter dan het blijven ontkennen van de criminele verrotting van onze sport. Aan pappen en nathouden hebben we niks in deze periode. Als je als woordvoerder van de sport in deze meest donkere tijd een statement had kunnen maken was het nu wel: onderkennen van het probleem en kom met oplossingen (dat wil de media namelijk horen)
    Toch iets beter luisteren denk ik, Hans vertelde dat de aanleiding van de vechtpartij niet kwam omdat iemand het niet eens was met een uitslag of wat dan ook, en daarom niets met het kickbopksen te maken had.

  23. #148
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Die had zich niet goed voorbereid.

    Deze schietpartij had wel degelijk alles met kickboksen te maken:

    - "kickbokser (?) laat handlanger een kickboks-promotor neerschieten tijdens een kickboksgala" hoe schrijnender wil je het hebben?

    De hand in eigen boezem steken lijkt me in dit geval veel beter dan het blijven ontkennen van de criminele verrotting van onze sport. Aan pappen en nathouden hebben we niks in deze periode. Als je als woordvoerder van de sport in deze meest donkere tijd een statement had kunnen maken was het nu wel: onderkennen van het probleem en kom met oplossingen (dat wil de media namelijk horen)
    Voorbereiden was niet mogelijk in deze en nee, het had niets met kickboksen te maken en al helemaal niet met dit gala....dat is wat Hans zegt.

  24. #149
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Een trieste dag voor de vechtsport, maar nog veel triester voor de (familie en vrienden van de) slachtoffers en allen die dit drama hebben moeten meemaken. Ik wens iedereen heel veel sterkte toe.
    Hoogachtend,

    Jacques Kaloustyan
    Pound for Pound Promotions

  25. #150
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    want?
    Kickboksen en criminaliteit zijn sterk met elkaar verweven. Je kan wel weer de media de schuld gaan geven, maar het wordt tijd dat men de hand in eigen boezem steekt.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •