MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41
  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Exclamation Studieopdracht m.b.t. Ethiek binnen vechtsport

    Beste forumbroeders,

    Inmiddels ben ik in mijn afstudeerjaar beland op de HAN (hogeschool arnhem/nijmegen). Ik studeer Sportmanagement en volg momenteel het vak 'Bestuur & Ethiek'.
    Nu hebben we de opdracht gekregen om een ethische dilemma te bedenken en vervolgens 2 mensen (stakeholders) te interviewen over hun optiek/visie met betrekking tot deze dilemma en daar vervolgens een essay over te schrijven. Gezien alles wat er (helaas) de laatste tijd is gebeurd binnen ons vechtsport landje en gezien de verschillende meningen over vechtsporten, leek het mij wel interessant om voor een ethische dilemma te kiezen wat te maken heeft met vechtsporten.

    Ik zit nog in een beginfase en moet dus nog een helder ethisch dilemma verzinnen. Bij deze zou ik jullie graag willen verzoeken om mij mee te helpen met het brainstormen over dit onderwerp.
    Alle ideeën, suggesties, tips etc etc zijn natuurlijk welkom! Hoe meer hoe beter. Ook als jullie mensen (trainers/promoters/vechters) kennen die mij hierbij kunnen helpen, laat het me aub weten.

    Bij voorbaat dank
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    potver wat ben jij een luie donder
    je hebt nog geen onderwerp, geen afbakening van je probleemstelling, geen hypothese, geen plan van aanpak...


    maar je hebt wel mixfight!!!
    "If you have to stop and think, it's too late"

  3. #3
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Misschien iets van:

    - Mogen bepaalde bevolkingsgroepen gediscrimineerd worden als het de veiligheid van vechtsportgala's mogelijk ten goede komt?