MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40
  1. #26
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Vindt die van der bos sowieso een matige vechter,en hier zie je duidelijk wat er gebeurd....een natuurlijke zwaargewicht tegen een hormonen gebruiker,ineens slaan ze spieren vol en dat is het afgelopen,Duut heel goed gevochten,toonde karakter en vechtersmethaliteit.Heel netjes.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Duut is de ruwe diamant waar aan geslepen wordt, zoals Stefan het al zegt : teamwork en vooral bij Duut zelf. Geen wonderschone technische partij maar wel een met wilskracht en zelfs een (slopende) opbouw. De k.o. leek er wel 1 uit een boksfilm in slowmotion !

  3. #28

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    Waar op facebook?
    Op Ricardo van den Bos zijn Facebook. Typ even zijn naam in en volgens mij kun je dan zo op zijn pagina dat filmpje bekijken. Mooi in beeld gebracht

  4. #29
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Leuke partij, laat die Duut nu maar tegen Londt staan, kijken wat ie daar tegen kan... Weinig denk ik.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  5. #30
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat Duut nog wel eens voor een verassing kan zorgen.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Niet de partij van het jaar, maar wat een perfecte KO... Overigens vind ik vd Bos conditioneel altijd heel zwak...
    x2

  7. #32
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    mooi spektakel!!

  8. #33
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Brrrrr sick! Gewoon een beetje eng om te zien zo in slowmotion
    Fighting is poetry in motion

  9. #34
    Join Date
    May 2012
    Location
    Amersfoort
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Ben ik de enige die zich kapot ergert aan dat geschreeuw: "Trap zijn kop der af godverdomme!"?
    Pracht van een KO trouwens..

  10. #35
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Grijze wolf View Post
    Ben ik de enige die zich kapot ergert aan dat geschreeuw: "Trap zijn kop der af godverdomme!"?
    Pracht van een KO trouwens..
    Dat hoort er nu eenmaal bij. Zou wel raar zijn als ze ineens gaan roepen: "Doe hem geen pijn godverdomme!!!"

  11. #36
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Grijze wolf View Post
    Ben ik de enige die zich kapot ergert aan dat geschreeuw: "Trap zijn kop der af godverdomme!"?
    Pracht van een KO trouwens..
    Tja, ik moest m'n wenkbrauwen af en toe ook fronsen. Maar wel heerlijk dat juist hij dan uiteindelijk plat gaat.

  12. #37
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dat hoort er nu eenmaal bij. Zou wel raar zijn als ze ineens gaan roepen: "Doe hem geen pijn godverdomme!!!"
    Het is coachen zonder toegevoegde waarde. Het helpt de vechter niet verder en het coachen blijft op het niveau hangen van een supporter.

  13. #38
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Dat zijn ook de mensen die er geen barst verstand van hebben, en daar niets te zoeken hebben. Klinkt ook voor geen porum. Wat is er trouwens met die van de bos aan de hand? Traint een tijdje bij Mike goede sparringspartners daar,maar vindt hem er niet beter op geworden. 1e ronde is het bijna over en duidelijk de sterkere, en daarna is het over met vd bos. Alle lucht verspeelt lijkt het wel.Dat komt nou niet door het goede vechten van duut, die kon daarna alles doen wat hij wilde, hij werd een wandelende stootzak. Jammer maar het lijkt er niet in te zitten op de een of andere manier. Ko zat eraan te komen, dat zag je al in het begin van ronde 2. Ko zag er heftig uit, zuiver op de kin

  14. #39
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    jaaaa zou je moeder zijn die zo loopt te schreeuwen trap ze kop eraf,zou me dood schaamen.

  15. #40
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Het lijkt net of ze bij Mike's gym alleen voor de eerste ronde trainen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •