MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: wat vinden jullie van het optreden tijdens P&W van onze vertegenwoordigers?

Voters
43. You may not vote on this poll
  • remy goed gedaan

    23 53,49%
  • marloes goed gedaan

    17 39,53%
  • peter goed gedaan

    12 27,91%
  • Ibrahim goed gedaan

    20 46,51%
  • remy niet goed gedaan

    9 20,93%
  • marloes niet goed gedaan

    15 34,88%
  • peter niet goed gedaan

    9 20,93%
  • Ibrahim niet goed gedaan

    7 16,28%
Multiple Choice Poll.
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 147
  1. #76
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Ik zie het, er bestaan dus meerdere. Thnx.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  2. #77
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Ik denk dat beiden keihard aangevallen zouden worden..Hoost ivm Balrak en Hypo vanwege Rozenblad.
    ... en ik zou hopen dat ze dan niet zouden reageren met "dat was lang geleden", maar eerder met "ja, klopt, in de kickbokssport lopen enorm veel criminelen rond en op zichzelf geeft dat niet, want criminelen moeten ook aan beweging doen, maar dat betekent wel dat de sport gegarandeerd ten onder gaat als we geen duidelijke structuren bieden."

    Zoiets.

  3. #78
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    lekkere reacties ook onder het nieuwsartikel.... Pfff de Azijnbode-reaguurders doet zijn naam eer aan.

  4. #79
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    hier een gast blog van Marloes mogelijk gemaakt door PenW
    http://pauwenwitteman.vara.nl/Gasten...tml?&tx_ttnews[tt_news]=28235&cHash=ea9876209b09a04679e47185f6b7de3a


    Waarin ook staat dat burgemeeser van der laan op 24 januari 2013 een congres organiseert om bruggen te slaan tussen de overheid en de vechtsporters.


    MF moet ook maar van de partij zijn
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  5. #80
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    hier een gast blog van Marloes mogelijk gemaakt door PenW
    http://pauwenwitteman.vara.nl/Gasten...tml?&tx_ttnews[tt_news]=28235&cHash=ea9876209b09a04679e47185f6b7de3a


    Waarin ook staat dat burgemeeser van der laan op 24 januari 2013 een congres organiseert om bruggen te slaan tussen de overheid en de vechtsporters.


    MF moet ook maar van de partij zijn

    Roy ? Babbel, looks, kennis en ervaring. Tis maar un voorzetje.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Eigenlijk vat deze topic heel goed samen wat de kern van ons probleem is. Is vertegenwoordiger A beter dan B of zou toch vertegenwoordiger C het woord moeten voeren? Voor degenen die het nog niet opgevallen is: we hebben geen vertegenwoordigers! Pas als je georganiseerd bent kun je gezamenlijk iemand afvaardigen die jou als groep vertegenwoordigt. Zolang dat niet het geval is zijn het enkel personen die spreken op persoonlijke titel of als afgevaardigde van slechts een klein deel van de vechtsportwereld.

    Veelvuldig wordt de vergelijking met voetbal gemaakt (die deels ook terecht is misschien) maar als er in mijn stad een probleem met voetbal is dan weet ik precies bij wie ik moet zijn. Ook weet ik dat afspraken met de KNVB landelijk nageleefd zullen worden. Zoals bij P&W ook al terecht opgemerkt wordt: bij kickboksen heb je geen idee wie je gesprekspartner is en kun je je in principe ook tot niemand verhouden.

    Zo'n manifest is allemaal ook wel leuk en aardig maar het is feitelijk niets meer dan een papieren tijger, symbool politiek, of misschien nog wel het meest een media-tegenoffensiefje. Het is weinig anders dan een goed bedoeld statement van een aantal mensen die het beste voor hebben met de sport. Maar als mijn buurman en ik morgen besluiten een nieuwe bond te starten in geheel eigen stijl, dan kan dat gewoon en kunnen we overmorgen een galaatje organiseren.

    Natuurlijk, probleem is ook dat vechtsport een enorm negatieve aantrekkingskracht op de media heeft. Er hoeft maar iets te gebeuren en het wordt enorm breed uitgemeten. Maar de media heb je nou eenmaal niet in de hand. Daarentegen kun je wel prima invloed uitoefenen op jezelf. En zolang we niet in staat zijn om onszelf te organiseren moeten we misschien niet al teveel zeuren over de media.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  7. #82
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Reps Ronald!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #83
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Idd, geen woord te veel! reps

  9. #84
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Ik vond juist Marloes het best voor de dag komen, daarna Remy en Petertje kan niet eens praten volgens mij.
    2x, Peter is geen goede ambassadeur as het op discussieren aan komt. Toch jammer maar de klappen hebben toch hun tol geeist. Marloes spreekt helder en to he point, Remy vindt alles vooral ' jammer'.

  10. #85
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Eigenlijk vat deze topic heel goed samen wat de kern van ons probleem is. Is vertegenwoordiger A beter dan B of zou toch vertegenwoordiger C het woord moeten voeren? Voor degenen die het nog niet opgevallen is: we hebben geen vertegenwoordigers! Pas als je georganiseerd bent kun je gezamenlijk iemand afvaardigen die jou als groep vertegenwoordigt. Zolang dat niet het geval is zijn het enkel personen die spreken op persoonlijke titel of als afgevaardigde van slechts een klein deel van de vechtsportwereld.

    Veelvuldig wordt de vergelijking met voetbal gemaakt (die deels ook terecht is misschien) maar als er in mijn stad een probleem met voetbal is dan weet ik precies bij wie ik moet zijn. Ook weet ik dat afspraken met de KNVB landelijk nageleefd zullen worden. Zoals bij P&W ook al terecht opgemerkt wordt: bij kickboksen heb je geen idee wie je gesprekspartner is en kun je je in principe ook tot niemand verhouden.

    Zo'n manifest is allemaal ook wel leuk en aardig maar het is feitelijk niets meer dan een papieren tijger, symbool politiek, of misschien nog wel het meest een media-tegenoffensiefje. Het is weinig anders dan een goed bedoeld statement van een aantal mensen die het beste voor hebben met de sport. Maar als mijn buurman en ik morgen besluiten een nieuwe bond te starten in geheel eigen stijl, dan kan dat gewoon en kunnen we overmorgen een galaatje organiseren.

    Natuurlijk, probleem is ook dat vechtsport een enorm negatieve aantrekkingskracht op de media heeft. Er hoeft maar iets te gebeuren en het wordt enorm breed uitgemeten. Maar de media heb je nou eenmaal niet in de hand. Daarentegen kun je wel prima invloed uitoefenen op jezelf. En zolang we niet in staat zijn om onszelf te organiseren moeten we misschien niet al teveel zeuren over de media.
    Leuk verhaal.

    Maar goed zelfs als je weet waar je moet zijn wat wordt er dan aan gedaan?

    Niet lang geleden werd een ajax hooligan doodgeschoten (die in fake ajax kleding deed), twee dagen geleden stond er dat ajax holligan polleke ( Ajax-hooligan en criminelen bij schietpartij Badhoevendorp ... en een verkrachting, was ook de beruchte Ajax-hooligan Martin van der P., alias Polletje, aanwezig) betrokken zou zijn bij de liquidatie van Hillegers op de voorpagina van de telegraaf. Niet lang geleden kon ik in de krant lezen dat bij een damesvoetbal wedstrijd het volledig uit de hand liep met een massale knokpartij als gevolg. Verder is het bekend dat sommige voetbalwedstrijden verkocht zijn ivm gokken. Dit is allemaal bekend en we weten waar we moeten zijn, en?
    Rik Halman nog een ajax hooligan schoot in oktober iemand dood http://frontpage.fok.nl/nieuws/52479...MEER+WEERGEVEN, we weten allemaal waar we moeten zijn, en?

    Niemand wil belasting betalen, we weten waar we moeten zijn, en?

    Iedereen wil als het om hulp aankomt eerst zijn eigen familie helpen en niet griekenland, spanje of portugal miljarden geven, we weten waar we moeten zijn, en?

    Iedereen weet dat Rutten en andere politieke leiders liegen en bedriegen, we weten waar we moeten zijn, en?

    Peace

  11. #86
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Leuk verhaal.

    Maar goed zelfs als je weet waar je moet zijn wat wordt er dan aan gedaan?

    Niet lang geleden werd een ajax hooligan doodgeschoten (die in fake ajax kleding deed), twee dagen geleden stond er dat ajax holligan polleke ( Ajax-hooligan en criminelen bij schietpartij Badhoevendorp ... en een verkrachting, was ook de beruchte Ajax-hooligan Martin van der P., alias Polletje, aanwezig) betrokken zou zijn bij de liquidatie van Hillegers op de voorpagina van de telegraaf. Niet lang geleden kon ik in de krant lezen dat bij een damesvoetbal wedstrijd het volledig uit de hand liep met een massale knokpartij als gevolg. Verder is het bekend dat sommige voetbalwedstrijden verkocht zijn ivm gokken. Dit is allemaal bekend en we weten waar we moeten zijn, en?
    Rik Halman nog een ajax hooligan schoot in oktober iemand dood http://frontpage.fok.nl/nieuws/52479...MEER+WEERGEVEN, we weten allemaal waar we moeten zijn, en?

    Niemand wil belasting betalen, we weten waar we moeten zijn, en?

    Iedereen wil als het om hulp aankomt eerst zijn eigen familie helpen en niet griekenland, spanje of portugal miljarden geven, we weten waar we moeten zijn, en?

    Iedereen weet dat Rutten en andere politieke leiders liegen en bedriegen, we weten waar we moeten zijn, en?

    Peace
    Sorry Bas maar ik zie je punt niet. Op het moment dat onze sport ter discussie wordt gesteld is de reactie van de meesten A ja maar het zijn incidenten B maar bij voetbal bla bla bla C C De media berichten alleen maar negatief.
    Jij kiest voor optie B maar door naar anderen te wijzen pleit je jezelf niet vrij.

  12. #87
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Leuk verhaal.

    Maar goed zelfs als je weet waar je moet zijn wat wordt er dan aan gedaan?

    Niet lang geleden werd een ajax hooligan doodgeschoten (die in fake ajax kleding deed), twee dagen geleden stond er dat ajax holligan polleke ( Ajax-hooligan en criminelen bij schietpartij Badhoevendorp ... en een verkrachting, was ook de beruchte Ajax-hooligan Martin van der P., alias Polletje, aanwezig) betrokken zou zijn bij de liquidatie van Hillegers op de voorpagina van de telegraaf. Niet lang geleden kon ik in de krant lezen dat bij een damesvoetbal wedstrijd het volledig uit de hand liep met een massale knokpartij als gevolg. Verder is het bekend dat sommige voetbalwedstrijden verkocht zijn ivm gokken. Dit is allemaal bekend en we weten waar we moeten zijn, en?
    Rik Halman nog een ajax hooligan schoot in oktober iemand dood http://frontpage.fok.nl/nieuws/52479...MEER+WEERGEVEN, we weten allemaal waar we moeten zijn, en?

    Niemand wil belasting betalen, we weten waar we moeten zijn, en?

    Iedereen wil als het om hulp aankomt eerst zijn eigen familie helpen en niet griekenland, spanje of portugal miljarden geven, we weten waar we moeten zijn, en?

    Iedereen weet dat Rutten en andere politieke leiders liegen en bedriegen, we weten waar we moeten zijn, en?

    Peace
    juist !!! klopt als een bus !! maar goed als je een succesvolle organisatie leid zijn er altijd mensen die uit jaloezie gaan zoeken naar ellende en eventueel verleden . de grootste boeven zitten in den haag .

  13. #88
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Hedde drugs op?

  14. #89
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    heb net niet gekotst bij het lezen van deze topic.

    Hebben we 4 topsporters die hun best doen om onze sport in een positief daglicht te zetten, wat gebeurt er op mixfight? deze 4 worden nou net niet uitgescholden... diep triest..

    Ik heb echt 100% respect en liefde voor iedereen die zijn best doet om onze sport in een positief licht te zetten. Hoe kunnen jullie überhaupt zo negatief zijn hier over? Dus iedereen hier had het beter gedaan als zij? Ik weet dat de beste stuurlui altijd aan wal staan maar dat ze elke x present zijn op mixfight is wel een wonder.
    Home mtk-gym.nl


  15. #90
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    goed....Bas Boon diskwalificeert zichzelf bij deze als mogelijke woordvoerder.

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    goed....Bas Boon diskwalificeert zichzelf bij deze als mogelijke woordvoerder.
    Geloof sowieso niet dat hij op de short list stond hoor... dan weten we zeker dat we binnenkort een ban hebben op alle contact vechtsporten.

  17. #92
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    goed....Bas Boon diskwalificeert zichzelf bij deze als mogelijke woordvoerder.
    Als compaan van een tweevoudig moordenaar lijkt hij me nou niet echt de juiste woordvoerder.

  18. #93
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Dus nu beoordeel je iemand op zijn vrienden of partners..
    "If you have to stop and think, it's too late"

  19. #94
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Als compaan van een tweevoudig moordenaar lijkt hij me nou niet echt de juiste woordvoerder.
    Deze opmerking slaat kant noch wal!

    Helaas ook in deze thread zal ik het zeggen: Ontopic! zo niet, dan een ban.
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #95
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    in een ideale wereld gaat het strikt om de persoon, als je geen enkele schijn van belangenverstrelling wilt hebben is het ook van belang met wie je omgaat, zeker als het om positie's met invloed gaat.

    Het beeld van kickboxen/mma is echt zeer slecht. Als je de comments ziet op bv NU.jij dan krijg ik de rillingen op mijn rug van de vooroordelen. Daar kom je niet snel van af. Wijzen naar voetbal heeft geen zin. Voetbal is Koning, kijk wat er gebeurd met EKs en WKs heel het land is oranje...iedereen snapt dat er dan dingen mis gaan, power of numbers.

    Bij vechtsporten is het gewoon zo dat er mannetjes komen die het graag nadoen wat er in de ring gebeurd. Ben zelf in een vechtpartij beland in de passengers terminal. Volgens mij met in en uit gaan van de WCs als ik het me goed herinner, eerst naar buiten en dan naar binnen is de ongeschreven regel. 2 alpha mannetjes (en drank) konden het niet over hun rug laten gaan. Hoppa vechten....met glazen in het gezicht enzo...Dat kan inderdaad ook op houseparties gebeuren alleen....het gebeurd niet... Hoe kan je zulke dingen beperken???? Een bond kan er voor zorgen dat de organisatie tenminste in orde is...en dat is al heel wat. Echter het opgefokte sfeertje aan het eind van een avond voorkomen is een ander verhaal. Dat is een beetje underground cultuur denk ik.

  21. #96
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Sorry Bas maar ik zie je punt niet. Op het moment dat onze sport ter discussie wordt gesteld is de reactie van de meesten A ja maar het zijn incidenten B maar bij voetbal bla bla bla C C De media berichten alleen maar negatief.
    Jij kiest voor optie B maar door naar anderen te wijzen pleit je jezelf niet vrij.
    Ten eerste ben jij weer iemand die problemen heeft met lezen, goed ik weet mijn nederlands is niet zoals mijn andere talen, dus ik zal het je proberen uit te leggen.
    Ik pleit mezelf helemaal niet vrij 9 hoeft ook niet want doe niks verkeerd, taalfouten buiten beschouwing gelaten), ten eerste reageer ik op iemand's post er wordt geschreven dat er eerst een structuur moet zijn. Er zijn mensen die beweren als we ergens officieel bij zijn aangesloten dan is er een woordvoerder en worden alle problem blijkbaar opgelost of minder ( weten we waar we zijn moeten wat er is iemand woordvoerder): aan de hand daarvan gaf ik een aantal voorbeelden in mijn post die elke keer aan het einde dezelfde spreuk had: we wisten waar we moesten zijn, en?
    Dit omdat de genoemde voorbeelden ( voetbal, politiek ) allemaal al een structuur hebben maar dat waarborgd dus helemaal niets.

    Ik ben begonnen aan deze thread omdat ik wel verwachte dat onze helden ineens allemaal werden uitgenodigd, daar gaat de hele thread over ( hypocriete media). Ik heb recentelijk ook een hele hoop uitnodigingen gehad van kranten en tv zenders, maar geen uitnodigingen of een enkele letter in de media toen it's showtime of united glory werd overgenomen, of een berichtgeving over het top Glory gala in Rome!

    Ik hoef mijzelf niet vrij te pleiten aangezien ik niks verkeerds heb gedaan, het enige wat er gebeurt is dat ik vals wordt beschuldigd ( door jaloerse mensen en sensatie pers) van misdadige zaken waar ik helemaal niks mee te maken heb! Dit gebeurt nu ook met alle andere mensen die een vechtsport beoefenen ( metname kickboksen) en dat is triest. Blijkbaar kun je als heineken kidnapper gewoon een baatje bij de revue krijgen zonder dat de revue blijkbaar als crimineel wordt beschouwd. Heb Holleeder mazel dat hij geen kickboxer is, had hij zijn baan bij de revue mooi kunnen vergeten, zie je nou hoe scheef dit allemaal is? Maar als je als crimineel met de vechtport te maken hebt of als een vechtsporter de fout ingaat dan wordt de hele sport (kickboksen) veroordeeld?

  22. #97
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    De meest geschikte woordvoerder blijft voor mij Fred Royers. Klokkenluider van het eerste uur en de man die het in de juiste context weet te plaatsen zonder uit z'n rol te vallen en gewoon weet waar die het over heeft. Roy zou hem eventueel kunnen aanvullen met alle knowhow die hij heeft.

  23. #98
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    @ Bas Boon: de man verkocht AFCA fan wear(was geloof ik ook mede eigenaar van Ticket unlimited), en da's wat anders als die nep shirts zoals in b.v Spanje. Kleine nuance, maar toch niet geheel onbelangrijk.

    Neem aan dat jij ook graag alleen op de juiste feiten word beoordeeld?

    off-topic : kan mijn scheidsrechter subtitel er van af ? Ben een tijdje geleden al uit onvrede over bepaalde zaken uit het bonds wereldje gestapt.
    Last edited by Jarno; 29-11-2012 at 12:56.

  24. #99
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Sorry Bas maar ik zie je punt niet. Op het moment dat onze sport ter discussie wordt gesteld is de reactie van de meesten A ja maar het zijn incidenten B maar bij voetbal bla bla bla C C De media berichten alleen maar negatief.
    Jij kiest voor optie B maar door naar anderen te wijzen pleit je jezelf niet vrij.
    X2!!

  25. #100
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Als compaan van een tweevoudig moordenaar lijkt hij me nou niet echt de juiste woordvoerder.
    En wie ben jij om dat te beoordelen, misschien zit de priester waar jij elke zondag komt wel elke dag met 10 kinderen te vozen, maak dat jouw ook een pedofiel ? Dit is 13 jaar geleden, ik heb 13 jaar clean zonder incident golden glory met veel glorieuze momenten mee mogen maken. Golden Glory is niet alleen door mij tot een succes gemaakt,mensen zoals Cor Hemmers, Martijn de Jong, Dave Jonkers en vele vechters en andere personen hebben gezamelijk iets ongeloofelijks gepresteerd. Waarom moeten velen terugvallen om wat er 13 jaar geleden door een individu is gedaan? Dat was zijn keuze niet de onze. En hij mag nog steeds een mening hebben, dat wil niet zeggen dat hij er nog mee te maken heeft.Hij is gestraft voor zijn daad en iedereen weet dat nu wel, hij is niet ter dood veroordeeld dus wie hem wil bezoeken... het is een vrij land. Overigens ben ik helemaal geen woordvoerder, maar geef ik mijn persoonlijke mening op de huidige grimmige situatie omtrent onze geliefde sport.
    Ik ben bewust geen woordvoerder aangezien er nog steeds heel veel nederlandse taal liefhebberds zijn (met name op het mixfight forum) en die ergeren zich groen en geel als ik een spelfout maak ( wei makken noit vouten) of als een anderen iets presteren.

    Daar gaat overigens deze hele thread over, mensen uit de vechtsportwereld die de zaken goed en normaal doen worden omlaag getrokken door beschuldigingen die nergens op slaan.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •