MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: wat vinden jullie van het optreden tijdens P&W van onze vertegenwoordigers?

Voters
43. You may not vote on this poll
  • remy goed gedaan

    23 53,49%
  • marloes goed gedaan

    17 39,53%
  • peter goed gedaan

    12 27,91%
  • Ibrahim goed gedaan

    20 46,51%
  • remy niet goed gedaan

    9 20,93%
  • marloes niet goed gedaan

    15 34,88%
  • peter niet goed gedaan

    9 20,93%
  • Ibrahim niet goed gedaan

    7 16,28%
Multiple Choice Poll.
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 147
  1. #101
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno View Post
    off-topic : kan mijn scheidsrechter subtitel er van af ? Ben een tijdje geleden al uit onvrede over bepaalde zaken uit het bonds wereldje gestapt.
    Gaan we regelen Jarno.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Dus nu beoordeel je iemand op zijn vrienden of partners..
    Off topic: Je achtergrond, je milieu, je netwerk, kortom de mensen waar je mee omgaan hebben zeker invloed op jou. Wanneer dit niet het geval is, dan duidt dit volgens mij op een sociale stoornis.

    Naar mijn mening kunnen mensen die in het moeras zitten, zichzelf er ook niet uittrekken. Kortom de gevestigde orde in de kickbokswereld zal voor het oog zaken anders kunnen presenteren, maar hoogstwaarschijnlijk wezenlijk het probleem niet kunnen veranderen. Het bewijs hiervoor ligt in het feit dat de overheid maatregelen moet treffen om de ongezonde gang van zaken een halt toe te roepen. Terwijl een normaal mens zelf ook wel kan waarnemen dat er een hoop schort aan het systeem waarbinnen het kickboksen zich afspeelt.

    Ontkenning en het probleem buiten jezelf leggen, bevestigt naar mijn mening alleen maar het feit dat je niet capabel bent een goede oplossing te vinden.

    Een overkoepelend orgaan zal niet alle onregelmatigheden kunnen voorkomen maar wel zijn verantwoording nemen om op een transparante manier de statuten en reglementen te handhaven. Daarbij komt dat mensen die zich daaraan niet willen conformeren geen zeggenschap hebben en dus ook geen directe invloed kunnen uitoefenen op het systeem.

  3. #103
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ten eerste ben jij weer iemand die problemen heeft met lezen, goed ik weet mijn nederlands is niet zoals mijn andere talen, dus ik zal het je proberen uit te leggen.
    Ik pleit mezelf helemaal niet vrij 9 hoeft ook niet want doe niks verkeerd, taalfouten buiten beschouwing gelaten), ten eerste reageer ik op iemand's post er wordt geschreven dat er eerst een structuur moet zijn. Er zijn mensen die beweren als we ergens officieel bij zijn aangesloten dan is er een woordvoerder en worden alle problem blijkbaar opgelost of minder ( weten we waar we zijn moeten wat er is iemand woordvoerder): aan de hand daarvan gaf ik een aantal voorbeelden in mijn post die elke keer aan het einde dezelfde spreuk had: we wisten waar we moesten zijn, en?
    Dit omdat de genoemde voorbeelden ( voetbal, politiek ) allemaal al een structuur hebben maar dat waarborgd dus helemaal niets.

    Ik ben begonnen aan deze thread omdat ik wel verwachte dat onze helden ineens allemaal werden uitgenodigd, daar gaat de hele thread over ( hypocriete media). Ik heb recentelijk ook een hele hoop uitnodigingen gehad van kranten en tv zenders, maar geen uitnodigingen of een enkele letter in de media toen it's showtime of united glory werd overgenomen, of een berichtgeving over het top Glory gala in Rome!
    Je punt is duidelijk. Een betere structuur geeft geen garantie voor het oplossen van problemen. Tegelijkertijd, welke aanzet tot een oplossing geeft die garantie wel? Jouw denkwijze volgende is een wijziging in de huidige opzet pas gerechtvaardigd op het moment dat er een 100% full proof garantie is dat er nooit meer problemen ontstaan. Dat is niet realistisch en met die denkwijze zul je nooit een verandering op gang brengen. Het zal altijd met vallen en opstaan moeten gebeuren en zelfs dan heb je het lot niet 100% zelf in handen. Waar het om gaat is dat je de dingen waar je wel invloed op hebt zoveel mogelijk probeert te controleren. Een duidelijke structuur is daar onderdeel van.

    Maar zelfs de vraag of er wat moet gebeuren kent geen eenduidig antwoord naar mijn mening bij de mensen die ertoe doen. Ik proef bij veel personen die daadwerkelijk een positie van invloed hebben in de kickbokswereld dat zij vinden dat de vechtsport slachtoffer is van omstandigheden. Ik zie dat ook terug in jouw post. Dit terwijl er een manifest ligt die enkelen hebben ondertekend met vrij ingrijpende maatregelen.

    Juist omdat een manifest valt of staat met het draagvlak dat er wel of niet bestaat onder relevante actoren, vroeg ik mij af of jij vindt dat er uberhaupt iets veranderd moet worden of dat je vindt dat we eigenlijk op dezelfde voet door moeten gaan?

  4. #104
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    in een ideale wereld gaat het strikt om de persoon, als je geen enkele schijn van belangenverstrelling wilt hebben is het ook van belang met wie je omgaat, zeker als het om positie's met invloed gaat.

    Het beeld van kickboxen/mma is echt zeer slecht. Als je de comments ziet op bv NU.jij dan krijg ik de rillingen op mijn rug van de vooroordelen. Daar kom je niet snel van af. Wijzen naar voetbal heeft geen zin. Voetbal is Koning, kijk wat er gebeurd met EKs en WKs heel het land is oranje...iedereen snapt dat er dan dingen mis gaan, power of numbers.

    Bij vechtsporten is het gewoon zo dat er mannetjes komen die het graag nadoen wat er in de ring gebeurd. Ben zelf in een vechtpartij beland in de passengers terminal. Volgens mij met in en uit gaan van de WCs als ik het me goed herinner, eerst naar buiten en dan naar binnen is de ongeschreven regel. 2 alpha mannetjes (en drank) konden het niet over hun rug laten gaan. Hoppa vechten....met glazen in het gezicht enzo...Dat kan inderdaad ook op houseparties gebeuren alleen....het gebeurd niet... Hoe kan je zulke dingen beperken???? Een bond kan er voor zorgen dat de organisatie tenminste in orde is...en dat is al heel wat. Echter het opgefokte sfeertje aan het eind van een avond voorkomen is een ander verhaal. Dat is een beetje underground cultuur denk ik.
    allereerst gebeurt het wel op houseparty,s en vaak behoorlijk heftig ook . dan denk ik dat hoe goed je de boel qua organisatie ook voor elkaar hebt je maar 2 imbecielen nodig hebt om de vlam in de pan te laten slaan en dat geld net zo goed voor een kickboksgala als voor een housparty of beachparty enz . waar ik mee wil zeggen dat je het nooit helemaal voor kan zijn .

  5. #105
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik pleit mezelf helemaal niet vrij 9 hoeft ook niet want doe niks verkeerd, taalfouten buiten beschouwing gelaten), ten eerste reageer ik op iemand's post er wordt geschreven dat er eerst een structuur moet zijn. Er zijn mensen die beweren als we ergens officieel bij zijn aangesloten dan is er een woordvoerder en worden alle problem blijkbaar opgelost of minder ( weten we waar we zijn moeten wat er is iemand woordvoerder): aan de hand daarvan gaf ik een aantal voorbeelden in mijn post die elke keer aan het einde dezelfde spreuk had: we wisten waar we moesten zijn, en?
    Dit omdat de genoemde voorbeelden ( voetbal, politiek ) allemaal al een structuur hebben maar dat waarborgd dus helemaal niets.

    Ik ben begonnen aan deze thread omdat ik wel verwachte dat onze helden ineens allemaal werden uitgenodigd, daar gaat de hele thread over ( hypocriete media). Ik heb recentelijk ook een hele hoop uitnodigingen gehad van kranten en tv zenders, maar geen uitnodigingen of een enkele letter in de media toen it's showtime of united glory werd overgenomen, of een berichtgeving over het top Glory gala in Rome!
    Je punt is duidelijk. Een betere structuur geeft geen garantie voor het oplossen van problemen. Tegelijkertijd, welke aanzet tot een oplossing geeft die garantie wel? Jouw denkwijze volgende is een wijziging in de huidige opzet pas gerechtvaardigd op het moment dat er een 100% full proof garantie is dat er nooit meer problemen ontstaan. Dat is niet realistisch en met die denkwijze zul je nooit een verandering op gang brengen. Het zal altijd met vallen en opstaan moeten gebeuren en zelfs dan heb je het lot niet 100% zelf in handen. Waar het om gaat is dat je de dingen waar je wel invloed op hebt zoveel mogelijk probeert te controleren. Een duidelijke structuur is daar onderdeel van.

    Maar zelfs de vraag of er wat moet gebeuren kent geen eenduidig antwoord naar mijn mening bij de mensen die ertoe doen. Ik proef bij veel personen die daadwerkelijk een positie van invloed hebben in de kickbokswereld dat zij vinden dat de vechtsport slachtoffer is van omstandigheden. Ik zie dat ook terug in jouw post. Dit terwijl er een manifest ligt die enkelen hebben ondertekend met vrij ingrijpende maatregelen.

    Juist omdat een manifest valt of staat met het draagvlak dat er wel of niet bestaat onder relevante actoren, vroeg ik mij af of jij vindt dat er uberhaupt iets veranderd moet worden of dat je vindt dat we eigenlijk op dezelfde voet door moeten gaan?

  6. #106
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Bij vechtsporten is het gewoon zo dat er mannetjes komen die het graag nadoen wat er in de ring gebeurd. Ben zelf in een vechtpartij beland in de passengers terminal. Volgens mij met in en uit gaan van de WCs als ik het me goed herinner, eerst naar buiten en dan naar binnen is de ongeschreven regel. 2 alpha mannetjes (en drank) konden het niet over hun rug laten gaan. Hoppa vechten....met glazen in het gezicht enzo...Dat kan inderdaad ook op houseparties gebeuren alleen....het gebeurd niet...
    Hoe kan het dan dat dit soort dingen bij UFC niet gebeuren ? Of bij een willekeurig gala in Duitsland ?
    Daar ben ik wel eens benieuwd naar.

  7. #107
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Hoe kan het dan dat dit soort dingen bij UFC niet gebeuren ? Of bij een willekeurig gala in Duitsland ?
    Daar ben ik wel eens benieuwd naar.

    wie zegt dat dat niet gebeurt?

    Heb je enig idee hoeveel vechtpartijen er zijn tijdens UFC evenementen in het publiek? Kijk maar op youtube.

    UFC zit nu op zijn officiele 152 evenement en los daar naast met spike fuel etc denk nog zo een 30. dat is ong 180 evenementen. Dat is dus wat er gemiddeld aan evenementen wordt georganiseerd in Nederland per jaar!
    Home mtk-gym.nl


  8. #108
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    J
    Juist omdat een manifest valt of staat met het draagvlak dat er wel of niet bestaat onder relevante actoren, vroeg ik mij af of jij vindt dat er uberhaupt iets veranderd moet worden of dat je vindt dat we eigenlijk op dezelfde voet door moeten gaan?
    Een goede vraag, alleen misschien aan de verkeerde persoon. Het manifest legt misschien wel een bom onder organisaties als Golden Glory waar als ik mij niet vergis, Bas Boon de frontman van is. Deze organisatie is groot geworden binnen het systeem wat nu ter discussie wordt gesteld. Ik moest denken aan een vergelijkbare vraag aan een persoon die zijn maandelijkse begroting sluitend krijgt met behulp van de hypotheekrente aftrek, of het nieuwe kabinet deze moeten afschaffen?!

    Een betere vraag aan Bas Boon zal volgens mij zijn: wat zijn je persoonlijke motieven geweest voor het harde werken al die jaren binnen een organisatie die nu blijkt, niet gesteund wordt door een algemeen ondertekend manifest. Aangezien binnen de huidig gestelde probleemstelling alle erkenning hiervoor wegvalt.

  9. #109
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    wie zegt dat dat niet gebeurt?

    Heb je enig idee hoeveel vechtpartijen er zijn tijdens UFC evenementen in het publiek? Kijk maar op youtube.
    Maar daar zie je direct tig agenten bovenop springen. Die zijn daar al aanwezig.


  10. #110
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno View Post
    Ben een tijdje geleden al uit onvrede over bepaalde zaken uit het bonds wereldje gestapt.
    Wat voor zaken waren dat? Misschien kunnen we dan inzage krijgen in wat er daadwerkelijk moet veranderen bij de bonden teneinde eens goed beslagen ten ijs te komen.

  11. #111
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Een goede vraag, alleen misschien aan de verkeerde persoon. Het manifest legt misschien wel een bom onder organisaties als Golden Glory waar als ik mij niet vergis, Bas Boon de frontman van is. Deze organisatie is groot geworden binnen het systeem wat nu ter discussie wordt gesteld. Ik moest denken aan een vergelijkbare vraag aan een persoon die zijn maandelijkse begroting sluitend krijgt met behulp van de hypotheekrente aftrek, of het nieuwe kabinet deze moeten afschaffen?!
    Het gaat er in dat manifest om dat de hele vechtsportsector, en daar hoort Golden Glory ook bij, het voornemen uitspreekt om schoon schip te maken.

    Als jij gelijk hebt en de grotere spelers in de vechtsportwereld staan niet achter het manifest, dan moet je dus eigenlijk concluderen dat dat manifest een visie is van een minderheid van de actoren op vechtsportgebied. Hiermee is het dus in feite niks waard. Daarom stel ik juist de vraag aan Bas Boon/Golden Glory omdat ik toch twee verhalen hoor de hele tijd en wil weten hoe breed gedragen dat manifest nou eigenlijk is.

    Maar goed ik ga niet vooraf het antwoord invullen en ben dan ook wel benieuwd wat Bas denkt.

  12. #112
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ten eerste ben jij weer iemand die problemen heeft met lezen, goed ik weet mijn nederlands is niet zoals mijn andere talen, dus ik zal het je proberen uit te leggen.
    Ik pleit mezelf helemaal niet vrij 9 hoeft ook niet want doe niks verkeerd, taalfouten buiten beschouwing gelaten), ten eerste reageer ik op iemand's post er wordt geschreven dat er eerst een structuur moet zijn. Er zijn mensen die beweren als we ergens officieel bij zijn aangesloten dan is er een woordvoerder en worden alle problem blijkbaar opgelost of minder ( weten we waar we zijn moeten wat er is iemand woordvoerder): aan de hand daarvan gaf ik een aantal voorbeelden in mijn post die elke keer aan het einde dezelfde spreuk had: we wisten waar we moesten zijn, en?
    Dit omdat de genoemde voorbeelden ( voetbal, politiek ) allemaal al een structuur hebben maar dat waarborgd dus helemaal niets.

    Ik ben begonnen aan deze thread omdat ik wel verwachte dat onze helden ineens allemaal werden uitgenodigd, daar gaat de hele thread over ( hypocriete media). Ik heb recentelijk ook een hele hoop uitnodigingen gehad van kranten en tv zenders, maar geen uitnodigingen of een enkele letter in de media toen it's showtime of united glory werd overgenomen, of een berichtgeving over het top Glory gala in Rome!

    Ik hoef mijzelf niet vrij te pleiten aangezien ik niks verkeerds heb gedaan, het enige wat er gebeurt is dat ik vals wordt beschuldigd ( door jaloerse mensen en sensatie pers) van misdadige zaken waar ik helemaal niks mee te maken heb! Dit gebeurt nu ook met alle andere mensen die een vechtsport beoefenen ( metname kickboksen) en dat is triest. Blijkbaar kun je als heineken kidnapper gewoon een baatje bij de revue krijgen zonder dat de revue blijkbaar als crimineel wordt beschouwd. Heb Holleeder mazel dat hij geen kickboxer is, had hij zijn baan bij de revue mooi kunnen vergeten, zie je nou hoe scheef dit allemaal is? Maar als je als crimineel met de vechtport te maken hebt of als een vechtsporter de fout ingaat dan wordt de hele sport (kickboksen) veroordeeld?
    Ik kan prima lezen Bas,maar ben nog steeds van mening dat je geen punt hebt als je als onze sport wordt aangevallen direct om je heen gaat wijzen naar voetbal of (als ultieme dooddoener) de politiek. Als iemand zegt dat je dak lek is maakt het toch ook niet uit als jij zegt dat het dak van je buurman nog veel lekker is?
    Daarbij beschuldig ik jou helemaal nergens van maar ben sterk de mening toegedaan dat als onze sport in de media vertegenwoordigd wordt door personen met een smetteloos blazoen op wie niets aan te merken valt, vooral in deze roerige periode ,dan geef je de pers ook geen munitie. Dat de ''vrije jongens'' zoals ik ze altijd noem onze sport door hun financiele middelen groot hebben gemaakt ben ik ze dankbaar voor en zal ik niet vergeten maar (zoals ik al elders aangaf) het is op dit moment..waar we onder een vergrootglas liggen,beter om die even uit de wind te houden.
    Marloes is een intelligente meid en een uitstekend sportvrouw maar de vraag over Ron Nyqist van Pauw en Witteman kon je van kritische journalisten als zij zij verwachten,evenals je kon verwachten dat men bij Remy aan zijn aarstrivaal Badr en diens misstappen zou refereren..in dat geval zul je in het belang van de sport scherp afstand moeten nemen of je niet voor een dergelijk programma lenen,althans die mening ben ik toegedaan.
    Wat betreft je voormalige partner...persoonlijk ben ik van mening dat al zou hij vanuit zijn cel een functie vervullen binnen GG (destijds) hem dat niet verweten kan worden omdat hij zijn straf uitzit en in het in principe niet verboden is om je met een legale activiteit als sportmanagement en organisatie bezig te houden...dat de journalistiek hier bovenop duikt (Parool) is niet terecht maar helaas wel te verwachten en e.e.a. had voorkomen kunnen worden door hem vanwege de mogelijke controverse niet aan het woord te laten in het voorwoord van het GG programmaboekje destijds.
    Dit was aanleiding voor de pers (Parool.AT5 en later Telegraaf) om Rutz/Showtime/Blacklabel meteen ff mee te nemen en heeft een heleboel aan het rollen gebracht (vd Laan en cs).
    De gebeurtenissen van de afgelopen maanden (Badr,Balrak,Rozenblad,Zijtaart) hebben het negatieve beeld bevestigd en alle maatregelen bespoedigd.

  13. #113
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Maar daar zie je direct tig agenten bovenop springen. Die zijn daar al aanwezig.

    Lekker slim om Ray Sefo een klap te geven...

  14. #114
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Off topic: Je achtergrond, je milieu, je netwerk, kortom de mensen waar je mee omgaan hebben zeker invloed op jou. Wanneer dit niet het geval is, dan duidt dit volgens mij op een sociale stoornis.
    .
    Dat was niet mijn vraag.
    Ik vroeg of je mensen beoordeelt op wie zij zijn, of dat je ze beoordeelt op met wie ze omgaan.
    Want als je werkelijk mensen beoordeelt op met wie ze omgaan, dan zegt dat denk ik meer over jou, dan over die persoon.
    Het is wel makkelijk oordelen en het is nog fijn voor je ego ook, maar het is natuulijk complete onzin.

    Als iedereen nou eens zou ophouden met oordelen op zaken als dat, dan zou de wereld een heel stuk vredelievender zijn.
    Sterker nog, als iedereen zou ophouden met oordelen, zou de wereld een heel stuk vredelievender zijn.

    Als ik omga met iemand die crimineel is of was, of als ik houd van iemand die crimineel is of was, ben ik dan een slecht persoon?
    "If you have to stop and think, it's too late"

  15. #115
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    your post will not be..... pfff
    "If you have to stop and think, it's too late"

  16. #116
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    your post will not be..... pfff
    We zitten hier stak op Focus, volgens mij een vertraging van een paar seconden. Je posting is gewoon zichtbaar.

  17. #117
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Het beeld van kickboxen/mma is echt zeer slecht. Als je de comments ziet op bv NU.jij dan krijg ik de rillingen op mijn rug van de vooroordelen. Daar kom je niet snel van af. Wijzen naar voetbal heeft geen zin. Voetbal is Koning, kijk wat er gebeurd met EKs en WKs heel het land is oranje...iedereen snapt dat er dan dingen mis gaan, power of numbers.
    Jongen ik krijg bij álle comments op NU.nl de rillingen over mijn rug. Bij wat voor topic dan ook.
    Dat zegt meer iets over de intelligente gesteldheid van een groot gedeelte van de bevolking in dit land.
    Mensen zijn kuddedieren.. als er één iets roept gaat een ander vanzelf meeroepen.
    De meeste mensen verzuimen om zelf onderzoek te doen, liefde of begrip in hun hart te voelen en feiten te nuanceren.

    +

    Voetbal = Corporate business.... daar gaan uiteindelijk miljarden in om.

    Voor je het weet is het Kickboksen een zelfde lot beschoren. Het duurt misschien nog even, maar dan heb je straks inderdaad Team Appie Happie... Esso Tigers.. of Kotex Demolition in de maandelijkse, wekelijkse Ziggo Competitie. Net wat ik hier ook al eerder las.. zijn meer sporten eerst verguisd geweest of in een kwaad daglicht gesteld. Kijk uit met wat je wenst, voor je het weet krijg je het ;-)

    maar ja voor hetzelfde geld -en als het aan mij ligt- is het straks exit met alle corporate shit, het mag toch wel bewezen zijn inmiddels dat de echte schurken daar zitten.. kijk bijvoorbeeld die heumeu van een Rutten nou met zijn lange neus.. die crisis (probleempje) is echt nog niet voorbij.. en straks staan we ineens gewoon allemaal met ons bakje bij de voedselbank, of in ieder geval gaan we zelf weer graan en suiker scheppen uit zakken bij een goudeerlijke toko op de hoek... in een kelder onder een leegstaand bankgebouw worden dan 's avonds gevechten gehouden.. en degene die de wijk controleert sponsort de vechters... en als een vechter wint krijgt ie geld en dan kan ie weer brood kopen voor zijn familie.. enzo.. mooi verhaal toch?


  18. #118
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Lekker slim om Ray Sefo een klap te geven...
    Dat had ik nog niet eens gezien. Niet echt verstandig idd.

  19. #119
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Maar daar zie je direct tig agenten bovenop springen. Die zijn daar al aanwezig.

    Klopt maar dat is toch niet de schuld van de promoter? De staat kan toch net als bij voetbal, op elke gala 6-10 agenten zetten?
    Home mtk-gym.nl


  20. #120
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    wie zegt dat dat niet gebeurt?

    Heb je enig idee hoeveel vechtpartijen er zijn tijdens UFC evenementen in het publiek? Kijk maar op youtube.

    UFC zit nu op zijn officiele 152 evenement en los daar naast met spike fuel etc denk nog zo een 30. dat is ong 180 evenementen. Dat is dus wat er gemiddeld aan evenementen wordt georganiseerd in Nederland per jaar!
    Die van Sefo tel ik maar half mee want dat is een betaalde vechter

    Maar het gebeurt dus wel, alleen is het daar geen issue schijnbaar. maar dat was het hier ook niet echt totdat de stoelen door de lucht begonnen te vliegen en er mensen doodgeschoten werden.

  21. #121
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Wat voor zaken waren dat? Misschien kunnen we dan inzage krijgen in wat er daadwerkelijk moet veranderen bij de bonden teneinde eens goed beslagen ten ijs te komen.
    Ik was/ ben het niet eens met de verharding die er rondom de ring is ontstaan.

    Juryleden zitten daar om hun hobby uit te oefenen, net als het overgrote deel wat de ring betreed, maar als je dan stijf word gescholden door kinderen, ouders, aanhang, verzorgers en trainers gaat er bij mij de lol vanaf. Iedere pannenkoek kan ongehinderd door welke opleiding of achtergrond dan ook, een sportschool oprichten en mensen de ring in sturen. 99% daarvan weet absoluut niets van het regelement, maar meent wel dat hun vechters gewonnen hebben en laat dat dan liefst zo luid mogelijk horen zodat je zowat de gehele zaal in je nekje voelt hijgen.

    Ook was ik het er niet mee eens dat kinderen onder de 12 de ring in gaan, er vaker 30 tot 40 partijen (onder druk van de promotor, want wie betaald, die bepaalt) op een matchmaking stonden, van allerlei rare titels/toernooien (ook onder druk van promotors) worden uitgedeeld. En als je dan bij een bond zit die hier niet zo moeilijk over doet, moet je zelf je conclusies trekken en dat heb ik dan ook gedaan.

    Daarmee wil ik niet zeggen dat de bond of de mensen er achter fout zijn. Integendeel... deze mensen hebben het echt goed met de sport voor, alleen ik kon er me niet meer op die manier in vinden en voor inzetten.

    Ben dan ook een voorstander van het manifest wat de sporters nu hebben geschreven.

  22. #122
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    We zitten hier stak op Focus, volgens mij een vertraging van een paar seconden. Je posting is gewoon zichtbaar.
    kijk, ik oordeelde te snel, op basis.van het verleden. Ik wordt op mijn eigen les gewezen. Prachtig
    "If you have to stop and think, it's too late"

  23. #123
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Een goede vraag, alleen misschien aan de verkeerde persoon. Het manifest legt misschien wel een bom onder organisaties als Golden Glory waar als ik mij niet vergis, Bas Boon de frontman van is. Deze organisatie is groot geworden binnen het systeem wat nu ter discussie wordt gesteld. Ik moest denken aan een vergelijkbare vraag aan een persoon die zijn maandelijkse begroting sluitend krijgt met behulp van de hypotheekrente aftrek, of het nieuwe kabinet deze moeten afschaffen?!

    Een betere vraag aan Bas Boon zal volgens mij zijn: wat zijn je persoonlijke motieven geweest voor het harde werken al die jaren binnen een organisatie die nu blijkt, niet gesteund wordt door een algemeen ondertekend manifest. Aangezien binnen de huidig gestelde probleemstelling alle erkenning hiervoor wegvalt.
    Ten eerste golden glory was een management bedrijf en had ook trademarks waaronder een aantal gyms opereerde, dat is allemaal verkocht aan Glory dus heeft het een nieuw management.
    Voor de mensen die naar Brussel zijn geweest die hebben kunnen waarnemen dat er geen VIP tafels meer waren. Ook wil ikzelf graag een verbod op alcohol. Ik ben een zakenman, maar heb ook een grote liefde voor de sport zelf. Ik heb het voor elkaar gekregen om de sport op SBS te krijgen ( destijds K-1) en ook op tv in vele andere landen. Ik heb geprobeerd de sport naar het volgende level te brengen maar het probleem met FEG heeft dat nogal vertraagt. Ik ken het woord opgeven niet dus het duurt nu alleen wat langer. De juiste stappen zijn gemaakt, nieuw management, nieuwe mensen uit corperate finance wereld. Zaken zijn al aan het veranderen en dat is ook de opzet van Glory!

    Facade, je stel mij een vraag: of we op dezelfde voet door moeten gaan? Ten eerste heb ik mijn voeten altijd anders gevonden dan andere. Het probleem was dan ook dat er nogal wat mensen mijn voeten wilden hebben of wilde besturen of dachten met mijn voeten te kunnen weglopen.
    Reden dat het steeds slechter gaat is voornamenlijk dat er geen onderdak meer was voor onze grote vechtsport talenten, FEG/K-1 ging failiet, Dream had problemen, Strikeforce niet lang meer, Pride weg en ga zo maar door. Dat geeft onrust zowel bij de vechters als trainers en andere die afhankelijk zijn van dit soort organisaties voor levensonderhoud. Ik heb daar dus inderdaad wat aan gedaan, Rome 3 was het laatst gehouden ( ook geen tafels ) Glory gala en het nieuwe Glory 4 evenement zal nu met Dream plaatsvinden op NYE in Tokyo. Elke keer een stapje verder en professioneler, de vechters die op Glory evenementen vechten kunnen dat bevestigen. Ook is er weer samenwerking na een aantal jaren met veronica ( en 180 andere landen waar Glory word uitgezonden), wat weer een stap in de goede richting is.

    Wij zijn niet groot geworden op het systeem wat nu wordt bekritiseerd, we hebben met golden glory vechtsport op de kaart gezet, de wereldkaart ( en niet alleen Golden Glory maar ook It's Showtime / Simon Rutz en zijn medewerkers hebben hier heel veel uren "jaar in jaar uit" in gestoken). Er is veel werk verricht om de sport op tv te promoten in vele landen, zonder dat er in die 13 jaar ook maar een incident is geweest. In het begin is iemand van het management in de fout gegaan en die is daar nu nog zwaar voor aan het boeten, dat moet een keer ophouden als SBS6 en veronica dat kan zien ( zenden gewoon de Glory evenementen uit en zijn zeer tevreden) zijn we al een heel eind in de goede richting.

    Over mijn achtergrond: ik ben de zoon van Kasper Boon (professor doctor en ingenieur), ik ga bijna nooit op stap heb nog nooit drugs gebruikt, drink geen alcohol. Ik woon al een aantal jaren weer in Thailand waar ik veel te vinden ben op sportschool golden glory pattaya. Verder heb ik een aantal films in hollywood gemaakt (http://www.paradigmeg.com/team_bas.html ), ik ben wel eens bij Lee Iacocca ( http://en.wikipedia.org/wiki/Lee_Iacocca) thuis geweest ( had ook een bedrijf met zijn schoonzoon in LA) en ook ben ik een aantal keren uit eten geweest met Bruno Wu in China( http://www.thewrap.com/media/article...facility-37806 ) en recentelijk doe ik zaken met Mr Pierre Andurand ( nu wel bekend) en Scott Rudman ( http://nectarcapital.com/team/scott-rudmann/ ) en Marcus Luer ( http://www.totalsportsasia.com/Conta...ontact_us.aspx )
    Meer achtergrond informatie: http://www.imdb.com/name/nm1940705/resume

    Ik geef even wat meer info omdat er forum broeders zijn die zich druk maken over mijn sociale contacten:

    Quote: Ch3f1

    Dus nu beoordeel je iemand op zijn vrienden of partners..
    Off topic: Je achtergrond, je milieu, je netwerk, kortom de mensen waar je mee omgaan hebben zeker invloed op jou. Wanneer dit niet het geval is, dan duidt dit volgens mij op een sociale stoornis.

    Peace

  24. #124
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Ik kan prima lezen Bas,maar ben nog steeds van mening dat je geen punt hebt als je als onze sport wordt aangevallen direct om je heen gaat wijzen naar voetbal of (als ultieme dooddoener) de politiek. Als iemand zegt dat je dak lek is maakt het toch ook niet uit als jij zegt dat het dak van je buurman nog veel lekker is?
    Daarbij beschuldig ik jou helemaal nergens van maar ben sterk de mening toegedaan dat als onze sport in de media vertegenwoordigd wordt door personen met een smetteloos blazoen op wie niets aan te merken valt, vooral in deze roerige periode ,dan geef je de pers ook geen munitie. Dat de ''vrije jongens'' zoals ik ze altijd noem onze sport door hun financiele middelen groot hebben gemaakt ben ik ze dankbaar voor en zal ik niet vergeten maar (zoals ik al elders aangaf) het is op dit moment..waar we onder een vergrootglas liggen,beter om die even uit de wind te houden.
    Marloes is een intelligente meid en een uitstekend sportvrouw maar de vraag over Ron Nyqist van Pauw en Witteman kon je van kritische journalisten als zij zij verwachten,evenals je kon verwachten dat men bij Remy aan zijn aarstrivaal Badr en diens misstappen zou refereren..in dat geval zul je in het belang van de sport scherp afstand moeten nemen of je niet voor een dergelijk programma lenen,althans die mening ben ik toegedaan.
    Wat betreft je voormalige partner...persoonlijk ben ik van mening dat al zou hij vanuit zijn cel een functie vervullen binnen GG (destijds) hem dat niet verweten kan worden omdat hij zijn straf uitzit en in het in principe niet verboden is om je met een legale activiteit als sportmanagement en organisatie bezig te houden...dat de journalistiek hier bovenop duikt (Parool) is niet terecht maar helaas wel te verwachten en e.e.a. had voorkomen kunnen worden door hem vanwege de mogelijke controverse niet aan het woord te laten in het voorwoord van het GG programmaboekje destijds.
    Dit was aanleiding voor de pers (Parool.AT5 en later Telegraaf) om Rutz/Showtime/Blacklabel meteen ff mee te nemen en heeft een heleboel aan het rollen gebracht (vd Laan en cs).
    De gebeurtenissen van de afgelopen maanden (Badr,Balrak,Rozenblad,Zijtaart) hebben het negatieve beeld bevestigd en alle maatregelen bespoedigd.
    Je kan alleen niet begrijpend lezen.
    Ik trok een aantal vergelijkingen met voetbal en politiek omdat iemand eerder het volgende schreef: als er structuur en een woordvoerder zou zijn het allemaal anders zou wroden, snap je die vergelijking?
    Het is niet aan mij om met een finger te gaan wijzen hoe het zit met ander sporten. Ik maakte de vergelijking alleen omdat ik reageerde op iemand die verkondigde dat er een structuur moest komen ( hij verwees naar andere sporten) vandaar mijn vergelijking.
    Ik ben smettenloos!


    Peace

  25. #125
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Facade, je stel mij een vraag: of we op dezelfde voet door moeten gaan? Ten eerste heb ik mijn voeten altijd anders gevonden dan andere. Het probleem was dan ook dat er nogal wat mensen mijn voeten wilden hebben of wilde besturen of dachten met mijn voeten te kunnen weglopen.
    Reden dat het steeds slechter gaat is voornamenlijk dat er geen onderdak meer was voor onze grote vechtsport talenten, FEG/K-1 ging failiet, Dream had problemen, Strikeforce niet lang meer, Pride weg en ga zo maar door. Dat geeft onrust zowel bij de vechters als trainers en andere die afhankelijk zijn van dit soort organisaties voor levensonderhoud. Ik heb daar dus inderdaad wat aan gedaan, Rome 3 was het laatst gehouden ( ook geen tafels ) Glory gala en het nieuwe Glory 4 evenement zal nu met Dream plaatsvinden op NYE in Tokyo. Elke keer een stapje verder en professioneler, de vechters die op Glory evenementen vechten kunnen dat bevestigen. Ook is er weer samenwerking na een aantal jaren met veronica ( en 180 andere landen waar Glory word uitgezonden), wat weer een stap in de goede richting is.

    Wij zijn niet groot geworden op het systeem wat nu wordt bekritiseerd, we hebben met golden glory vechtsport op de kaart gezet, de wereldkaart ( en niet alleen Golden Glory maar ook It's Showtime / Simon Rutz en zijn medewerkers hebben hier heel veel uren "jaar in jaar uit" in gestoken). Er is veel werk verricht om de sport op tv te promoten in vele landen, zonder dat er in die 13 jaar ook maar een incident is geweest. In het begin is iemand van het management in de fout gegaan en die is daar nu nog zwaar voor aan het boeten, dat moet een keer ophouden als SBS6 en veronica dat kan zien ( zenden gewoon de Glory evenementen uit en zijn zeer tevreden) zijn we al een heel eind in de goede richting.


    Je zegt dus in feite dat jullie bij GG al bezig zijn met het professionaliseren en promoten van de sport. Maar om het even nadrukkelijker aan mijn vraag te relateren zie jij dus niet zozeer heil in het opzetten van een stevige structuur en het versterken van de onderlinge samenwerking met andere actoren in de kickbokswereld en de lokale overheid zoals het manifest dat beschrijft?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •