MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: wat vinden jullie van het optreden tijdens P&W van onze vertegenwoordigers?

Voters
43. You may not vote on this poll
  • remy goed gedaan

    23 53,49%
  • marloes goed gedaan

    17 39,53%
  • peter goed gedaan

    12 27,91%
  • Ibrahim goed gedaan

    20 46,51%
  • remy niet goed gedaan

    9 20,93%
  • marloes niet goed gedaan

    15 34,88%
  • peter niet goed gedaan

    9 20,93%
  • Ibrahim niet goed gedaan

    7 16,28%
Multiple Choice Poll.
Results 1 to 25 of 147

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ten eerste ben jij weer iemand die problemen heeft met lezen, goed ik weet mijn nederlands is niet zoals mijn andere talen, dus ik zal het je proberen uit te leggen.
    Ik pleit mezelf helemaal niet vrij 9 hoeft ook niet want doe niks verkeerd, taalfouten buiten beschouwing gelaten), ten eerste reageer ik op iemand's post er wordt geschreven dat er eerst een structuur moet zijn. Er zijn mensen die beweren als we ergens officieel bij zijn aangesloten dan is er een woordvoerder en worden alle problem blijkbaar opgelost of minder ( weten we waar we zijn moeten wat er is iemand woordvoerder): aan de hand daarvan gaf ik een aantal voorbeelden in mijn post die elke keer aan het einde dezelfde spreuk had: we wisten waar we moesten zijn, en?
    Dit omdat de genoemde voorbeelden ( voetbal, politiek ) allemaal al een structuur hebben maar dat waarborgd dus helemaal niets.

    Ik ben begonnen aan deze thread omdat ik wel verwachte dat onze helden ineens allemaal werden uitgenodigd, daar gaat de hele thread over ( hypocriete media). Ik heb recentelijk ook een hele hoop uitnodigingen gehad van kranten en tv zenders, maar geen uitnodigingen of een enkele letter in de media toen it's showtime of united glory werd overgenomen, of een berichtgeving over het top Glory gala in Rome!

    Ik hoef mijzelf niet vrij te pleiten aangezien ik niks verkeerds heb gedaan, het enige wat er gebeurt is dat ik vals wordt beschuldigd ( door jaloerse mensen en sensatie pers) van misdadige zaken waar ik helemaal niks mee te maken heb! Dit gebeurt nu ook met alle andere mensen die een vechtsport beoefenen ( metname kickboksen) en dat is triest. Blijkbaar kun je als heineken kidnapper gewoon een baatje bij de revue krijgen zonder dat de revue blijkbaar als crimineel wordt beschouwd. Heb Holleeder mazel dat hij geen kickboxer is, had hij zijn baan bij de revue mooi kunnen vergeten, zie je nou hoe scheef dit allemaal is? Maar als je als crimineel met de vechtport te maken hebt of als een vechtsporter de fout ingaat dan wordt de hele sport (kickboksen) veroordeeld?
    Ik kan prima lezen Bas,maar ben nog steeds van mening dat je geen punt hebt als je als onze sport wordt aangevallen direct om je heen gaat wijzen naar voetbal of (als ultieme dooddoener) de politiek. Als iemand zegt dat je dak lek is maakt het toch ook niet uit als jij zegt dat het dak van je buurman nog veel lekker is?
    Daarbij beschuldig ik jou helemaal nergens van maar ben sterk de mening toegedaan dat als onze sport in de media vertegenwoordigd wordt door personen met een smetteloos blazoen op wie niets aan te merken valt, vooral in deze roerige periode ,dan geef je de pers ook geen munitie. Dat de ''vrije jongens'' zoals ik ze altijd noem onze sport door hun financiele middelen groot hebben gemaakt ben ik ze dankbaar voor en zal ik niet vergeten maar (zoals ik al elders aangaf) het is op dit moment..waar we onder een vergrootglas liggen,beter om die even uit de wind te houden.
    Marloes is een intelligente meid en een uitstekend sportvrouw maar de vraag over Ron Nyqist van Pauw en Witteman kon je van kritische journalisten als zij zij verwachten,evenals je kon verwachten dat men bij Remy aan zijn aarstrivaal Badr en diens misstappen zou refereren..in dat geval zul je in het belang van de sport scherp afstand moeten nemen of je niet voor een dergelijk programma lenen,althans die mening ben ik toegedaan.
    Wat betreft je voormalige partner...persoonlijk ben ik van mening dat al zou hij vanuit zijn cel een functie vervullen binnen GG (destijds) hem dat niet verweten kan worden omdat hij zijn straf uitzit en in het in principe niet verboden is om je met een legale activiteit als sportmanagement en organisatie bezig te houden...dat de journalistiek hier bovenop duikt (Parool) is niet terecht maar helaas wel te verwachten en e.e.a. had voorkomen kunnen worden door hem vanwege de mogelijke controverse niet aan het woord te laten in het voorwoord van het GG programmaboekje destijds.
    Dit was aanleiding voor de pers (Parool.AT5 en later Telegraaf) om Rutz/Showtime/Blacklabel meteen ff mee te nemen en heeft een heleboel aan het rollen gebracht (vd Laan en cs).
    De gebeurtenissen van de afgelopen maanden (Badr,Balrak,Rozenblad,Zijtaart) hebben het negatieve beeld bevestigd en alle maatregelen bespoedigd.

  2. #2
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    your post will not be..... pfff
    "If you have to stop and think, it's too late"

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    your post will not be..... pfff
    We zitten hier stak op Focus, volgens mij een vertraging van een paar seconden. Je posting is gewoon zichtbaar.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    We zitten hier stak op Focus, volgens mij een vertraging van een paar seconden. Je posting is gewoon zichtbaar.
    kijk, ik oordeelde te snel, op basis.van het verleden. Ik wordt op mijn eigen les gewezen. Prachtig
    "If you have to stop and think, it's too late"

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Ik kan prima lezen Bas,maar ben nog steeds van mening dat je geen punt hebt als je als onze sport wordt aangevallen direct om je heen gaat wijzen naar voetbal of (als ultieme dooddoener) de politiek. Als iemand zegt dat je dak lek is maakt het toch ook niet uit als jij zegt dat het dak van je buurman nog veel lekker is?
    Daarbij beschuldig ik jou helemaal nergens van maar ben sterk de mening toegedaan dat als onze sport in de media vertegenwoordigd wordt door personen met een smetteloos blazoen op wie niets aan te merken valt, vooral in deze roerige periode ,dan geef je de pers ook geen munitie. Dat de ''vrije jongens'' zoals ik ze altijd noem onze sport door hun financiele middelen groot hebben gemaakt ben ik ze dankbaar voor en zal ik niet vergeten maar (zoals ik al elders aangaf) het is op dit moment..waar we onder een vergrootglas liggen,beter om die even uit de wind te houden.
    Marloes is een intelligente meid en een uitstekend sportvrouw maar de vraag over Ron Nyqist van Pauw en Witteman kon je van kritische journalisten als zij zij verwachten,evenals je kon verwachten dat men bij Remy aan zijn aarstrivaal Badr en diens misstappen zou refereren..in dat geval zul je in het belang van de sport scherp afstand moeten nemen of je niet voor een dergelijk programma lenen,althans die mening ben ik toegedaan.
    Wat betreft je voormalige partner...persoonlijk ben ik van mening dat al zou hij vanuit zijn cel een functie vervullen binnen GG (destijds) hem dat niet verweten kan worden omdat hij zijn straf uitzit en in het in principe niet verboden is om je met een legale activiteit als sportmanagement en organisatie bezig te houden...dat de journalistiek hier bovenop duikt (Parool) is niet terecht maar helaas wel te verwachten en e.e.a. had voorkomen kunnen worden door hem vanwege de mogelijke controverse niet aan het woord te laten in het voorwoord van het GG programmaboekje destijds.
    Dit was aanleiding voor de pers (Parool.AT5 en later Telegraaf) om Rutz/Showtime/Blacklabel meteen ff mee te nemen en heeft een heleboel aan het rollen gebracht (vd Laan en cs).
    De gebeurtenissen van de afgelopen maanden (Badr,Balrak,Rozenblad,Zijtaart) hebben het negatieve beeld bevestigd en alle maatregelen bespoedigd.
    Je kan alleen niet begrijpend lezen.
    Ik trok een aantal vergelijkingen met voetbal en politiek omdat iemand eerder het volgende schreef: als er structuur en een woordvoerder zou zijn het allemaal anders zou wroden, snap je die vergelijking?
    Het is niet aan mij om met een finger te gaan wijzen hoe het zit met ander sporten. Ik maakte de vergelijking alleen omdat ik reageerde op iemand die verkondigde dat er een structuur moest komen ( hij verwees naar andere sporten) vandaar mijn vergelijking.
    Ik ben smettenloos!


    Peace

  6. #6
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Je kan alleen niet begrijpend lezen.
    Ik trok een aantal vergelijkingen met voetbal en politiek omdat iemand eerder het volgende schreef: als er structuur en een woordvoerder zou zijn het allemaal anders zou wroden, snap je die vergelijking?
    Het is niet aan mij om met een finger te gaan wijzen hoe het zit met ander sporten. Ik maakte de vergelijking alleen omdat ik reageerde op iemand die verkondigde dat er een structuur moest komen ( hij verwees naar andere sporten) vandaar mijn vergelijking.
    Ik ben smettenloos!


    Peace
    Dan ontgaat het verband tussen structuur in de sport en criminelen als Rick Halman die toevalligerwijs ook nog eens Ajax hooligan is me nog steeds want hij is geen voetballer en heeft de misdrijven waarvoor hij nu vast zit niet tijdens een voetbalwedstrijd gepleegd dus goedbeschouwd heeft dit niets met de sport te maken maar goed.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •