MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default wait until moderator approves / posten op mixfight

    Kan die functie uit? Dank
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Nee, voor ons neemt het een hoop werk uit handen om alle spamm zooi buiten de deur te houden. Het duurt alleen nu iets langer voordat je posting (vaak alleen externe links of grote teksten) die even goedgekeurd dienen te worden.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Oh daarom is het dus. Maar kan je uitleggen hoe de ene post het wel heeft en de andere niet? Ik wacht bijvoorbeeld nu 4 dagen voordat mijn post in een andere offtopic post wordt geplaatst
    Last edited by tnk2k; 27-11-2012 at 15:26.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    Oh daarom is het dus. Maar kan je uitleggen hoe de ene post het wel heeft en de andere niet? Ik wacht bijvoorbeeld nu 4 dagen voordat mijn post in een andere offtopic post wordt geplaatst
    Zie bovenstaande: externe links, hoeveelheid tekst.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Ok, maar hoelang moet ik nou dan nog wachten voordat die geplaatst wordt ?
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    Ok, maar hoelang moet ik nou dan nog wachten voordat die geplaatst wordt ?
    Als je even aangeeft welke post het betreft geven we deze zsm vrij.

    Voor de rest:

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Nee, voor ons neemt het een hoop werk uit handen om alle spamm zooi buiten de deur te houden. Het duurt alleen nu iets langer voordat je posting (vaak alleen externe links of grote teksten) die even goedgekeurd dienen te worden.
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap jullie irritatie vanwege de spam enz,maar als je in discussie zit is het natuurlijk wel vervelend dat je eerst moet wachten totdat jullie een post goedkeuren,dat duurt soms wel een paar dagen. Elke goeie (of slechte) discussie is dan inmiddels al tot een einde gekomen en dat is best wel frustrerend voor de persoon in kwestie. Daarbij komt dat je in sommige gevallen het hele idee van een forum beschadigd met deze oplossing,en dat vind ik als trouwe bezoeker best wel jammer. Hoop dat jullie dat ook kunnen begrijpen.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik snap jullie irritatie vanwege de spam enz,maar als je in discussie zit is het natuurlijk wel vervelend dat je eerst moet wachten totdat jullie een post goedkeuren,dat duurt soms wel een paar dagen. Elke goeie (of slechte) discussie is dan inmiddels al tot een einde gekomen en dat is best wel frustrerend voor de persoon in kwestie. Daarbij komt dat je in sommige gevallen het hele idee van een forum beschadigd met deze oplossing,en dat vind ik als trouwe bezoeker best wel jammer. Hoop dat jullie dat ook kunnen begrijpen.
    Paar dagen?

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Paar dagen?
    Ja 4 dagen. Topic is overigens Israel / Gaza, post van zaterdag 11:00 tot 12:00

    Kan je zo'n moderate post niet voor zeg members van onder de 50 posts doen?
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Overigens ben ik zo ongeduldig dat ik net zo lang het bericht blijf submitten totdat die geaccepteerd wordt (excuus voor dubbele berichten ), een handige truuk is gewoon een klein tekstje plaatsen en dan "edit" en dan volledige bericht.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    Ja 4 dagen. Topic is overigens Israel / Gaza, post van zaterdag 11:00 tot 12:00
    post geaccepteerd.
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Paar dagen?
    Ja,een paar dagen.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    Overigens ben ik zo ongeduldig dat ik net zo lang het bericht blijf submitten totdat die geaccepteerd wordt (excuus voor dubbele berichten ), een handige truuk is gewoon een klein tekstje plaatsen en dan "edit" en dan volledige bericht.
    Thanks voor de tip!

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Thanks voor de tip!


    Volgens mij gaat deze anti spam maatregel het doel te na. Een posting met externe links en veel tekst moet worden gemoderate. Enigzins te begrijpen (als je een spambot bent met 0 posts!?!?!), maar als je dus een flinke lap tekst hebt (wat is het aantal karakter limit?) en een linkje plaatst moet het geaccepteerd worden.

    Dat creeert irritatie. Dit kan toch beter?
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  15. #15
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Nouja ik begrijp het wel, een tijd terug was het best wel een plaag die spambots met mega veel tekst. Vooral in offtopic volgens mij.

    Nadeel van dit systeem vind ik alleen dat de moderator het topic moet volgen waar je bericht in afwachting is. Als geen een moderator een bepaald topic leest dan kan het vrij lang duren. Wanneer een post alsnog wordt goedgekeurd, komt het bericht er in de oorspronkelijke datum tussen. Hierdoor geeft het systeem niet aan dat er een nieuwe post is en komt ie niet terug naar boven. Hierdoor weten andere leden dus niet dat je gereageerd hebt en kun je net zo goed met jezelf gaan praten Dat vind ik dan wel weer irritant.

    Ik zie ook meer in een systeem waarbij alleen de posts van leden met minder dan een x aantal posts gecontroleerd worden, indien technisch mogelijk.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Sommige.posts worden helemaal niet geplaatst, dat is wel een beetje een dooddoener.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  17. #17
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Sommige.posts worden helemaal niet geplaatst, dat is wel een beetje een dooddoener.
    precies, ik begrijp de reden maar t is verrekte irritant voor degene die iets post

  18. #18
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Op de achtergrond wordt er gewerkt aan een oplossing, echter is het niet zo eenvoudig als men zou denken. We begrijpen uiteraard dat het voor irritatie kan zorgen.

    Nog even geduld dus svp.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Vraagje aan de moderators:

    Kunnen jullie deze approval niet uitzetten voor de bekendere leden? Degene die ''bekend'' zijn op het forum. Neemt jullie opnieuw werk uit handen!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  20. #20
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Op de achtergrond wordt er gewerkt aan een oplossing, echter is het niet zo eenvoudig als men zou denken. We begrijpen uiteraard dat het voor irritatie kan zorgen.

    Nog even geduld dus svp.
    Misschien een domme vraag hoor,maar met deze maatregel moet er dus constant een moderator op Mixfight aanwezig zijn om de posts goed te keuren. Is het niet makkelijker en minder ergenis als je dan gewoon die paar keer dat een spambot post die topics dan weghaald als je toch online bent om de posts goed te keuren??

    Lijkt me wel wat logischer in eerste instantie! Tenzij er niet constant iemand aanwezig is natuurlijk? Dat zou verklaren waarom sommige posts helemaal niet gepost worden en het over het algemeen veel te lang duurt voordat een post word goedgekeurd.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nee helaas Peter, lag het maar zo makkelijk. Destijds, op een goede dag, hadden we ongeveer 200 spammers, dan zal ik het niet over de slechte dagen hebben.

    We zijn met deze issue bezig, ik heb goede hoop dat we dit kunnen oplossen. In de tussentijd begrijpen we jullie frustraties en geven we zsm een approve als we dit zien. We doen er verder alles aan om dit zsm op te lossen.

    OSU
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #22
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Dit:

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Vraagje aan de moderators:

    Kunnen jullie deze approval niet uitzetten voor de bekendere leden? Degene die ''bekend'' zijn op het forum. Neemt jullie opnieuw werk uit handen!

  23. #23
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb vandaag wat gepost, een zinnetje of 5 zonder links of plaatjes en die moet ook approved worden lol

    Ik weet niet hoe straks je zoiets kan instellen, maar is het niet beter om dat te doen onder ee bepaald postaantal?

    Mensen die 100+ post hebben verspreid over meerdere dagen zijn geen spambots

  24. #24
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Wat ik al zei, we gaan er mee aan de slag..
    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #25
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Wat ik al zei, we gaan er mee aan de slag..
    Zou mijn ideetje kunnen helpen maybe?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •