MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 82
  1. #1
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default VIDEOSPOT - Top Martial Artists Keren De Rug Tegen Geweld

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    hele mooie video! Thanks!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Top!

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Naar wat ik begrijp is de beste man die om het leven is gebracht ook niet van onbesproken gedrag. Is het dan slim om zijn naam in dit filmpje te gebruiken....?

    Verder zegt dit filmpje helemaal niets?

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  7. #7
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Naar wat ik begrijp is de beste man die om het leven is gebracht ook niet van onbesproken gedrag. Is het dan slim om zijn naam in dit filmpje te gebruiken....?

    Verder zegt dit filmpje helemaal niets?
    Mee eens! En als er 1 organisatie niet schoon is,is het Glory wel. Leuk dat ze het filmpie gemaakt hebben,maar in mijn ogen absoluut dubbel. Als ik de grote organisatie Glory met al de gala's enz. kon inruilen voor een kleine maar eerlijke organisatie had ik dat meteen gedaan,ben die gladjakkers meer als zat na de laatste jaren en dan is zo een filmpie wat mij betreft totaal niet geloofwaardig. Ik wens ze wel succes,maar heb er een hard hoofd in met Glory.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    heel mooi
    Mooi filmpje, maar zo hypocriet. De oprichter van GG zit vast voor een dubbele moord. Hoezo de rug keren tegen geweld?

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    dit is een gebaar van de vechters

  10. #10
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Ongeloofwaardig. Een aantal vechters in dit filmpje zijn zeer bekend met het gebruik van geweld buiten de ring en dojo

  11. #11
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    dus als ik het goed begrijp mag alleen nelson mandela een anti geweld filmpje maken?

    Heel mooi gebaar dit.
    Home mtk-gym.nl


  12. #12
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    dus als ik het goed begrijp mag alleen nelson mandela een anti geweld filmpje maken?

    Heel mooi gebaar dit.
    Ik denk dat je Mahatma Ghandi of Martin Luther King jr bedoelt.

    Hoe dan ook, persoonlijk heb ik niet zoveel met dit soort filmpjes. In mijn ogen heeft het geen zin om een promoo'tje te maken waarin vechtsporters - die voor het grote publiek onbekend zijn - proberen over te brengen dat ze vóór het toebrengen van letsel in wedstrijdverband zijn maar tégen vechten buiten de ring. Het grote publiek snapt het onderscheid niet - al het geweld wordt in hun ogen namelijk gelijkgesteld - en ik kan me niet voorstellen dat de fans hierdoor beïnvloed worden in hun beeld van de sport en de sporters.

    Als je je als organisator/promotor/sporter wil distantiëren van het geweld en criminelen rondom je sport lijkt het mij ook geen verstandig idee om je via een uiting als dit filmpje te verbinden aan het slachtoffer van vuurwapengeweld terwijl dit slachtoffer niet geheel van onbesproken gedrag lijkt.

    Wellicht dat fans, sporters, promotors en organisatoren zich minder moeten richten op het fabriceren van een gekunsteld, familievriendelijk, imago waarmee de massa voor de sport gewonnen moet worden en meer moeten kijken naar de begeleiding van jeugdige sporters, de organisatie van de sport, het gedrag van sporters en begeleiders op gala's en de financiering van gala's. Een sport die niet in verband gebracht wil worden met criminaliteit en geweld moet eerst zorgen dat er daadwerkelijk niet naar de sport gewezen kan worden.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  13. #13
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by pdr View Post
    Ongeloofwaardig. Een aantal vechters in dit filmpje zijn zeer bekend met het gebruik van geweld buiten de ring en dojo
    Wie zijn dat dan? Dat wil ik wel weten.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    dus als ik het goed begrijp mag alleen nelson mandela een anti geweld filmpje maken?

    Heel mooi gebaar dit.
    Ja want hij is de enige die niemand aftuigt, martelt of vermoord heeft in de wereld.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  15. #15
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    B
    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ja want hij is de enige die niemand aftuigt, martelt of vermoord heeft in de wereld.
    Inderd. Beetje een rare vergelijking? Het verbaasd me gewoon hoeveel mensen hun kop in het zand steken. Los van de standaard nut-huggers blijft er nogsteeds een groot aantal over die na het zien van een promo,die uiteindelijk nergens over gaat,helemaal overtuigd zijn dat Glory zo zijn best doet. Denk dat ze om die reden ook een promo gemaakt hebben. En Micha,je komt al lekker ongeloofwaardig over als het op Glory aankomt,maar zo een dom antwoord had ik zelfs geeneens verwacht. Initiatief van de vechters??? Kom op,haal je hoofd is uit je reet.. Of moet is zeggen "de reet van Glory?" Als de vechters zelf een initiatief nemen had Glory niet zo overduidelijk aanwezig hoeven te zijn toch?? Ik vind het een beetje kansloze aktie jongens,omdat het bij mij overkomt dat Glory zo iets heeft van "laten wij ook maar eve iets doen gezien de ophef" Ongeloofwaardig en dubbel. En al helemaal als de naam van "crimineel" die net is doodgeschoten op een gala plaatst in je "promo" Maar goed,deze post zal me wel niet in dank worden af genomen met al die GloryFans hier op MF,maar ik ben die organisatie gewoon meer als zat. Het draait alleen maar om geld,geld,geld. Zoals eerder vermeld,al kon ik m omruilen voor een kleine maar nog eerlijkere organisatie had ik het direct gedaan. Het zijn organisaties zoals Glory met hun mensen die er mede voor zorgen dat de sport in een grijs gebied blijft vind ik.

    Vraag me eigelijk nogsteeds af waarom de oud sporters zoals Hoost nog niet de handen in 1 hebben geslagen om bv een officiele bond te maken?

    Het is natuurlijk goed dat er uberhoubt een gebaar bij Glory vandaan komt,maar mijn frustratie komt grotendeels van het feit dat ik daardoor juist geconfronteerd word met hoe ver we nog weg zijn van waar we bijna allemaal willen zijn. En dat is een goede schone sport met mensen die datzelfde willen en niet in de sport zitten om geld te verdienen over de rug van de vechters en fans.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cave View Post
    Ik denk dat je Mahatma Ghandi of Martin Luther King jr bedoelt.

    Hoe dan ook, persoonlijk heb ik niet zoveel met dit soort filmpjes. In mijn ogen heeft het geen zin om een promoo'tje te maken waarin vechtsporters - die voor het grote publiek onbekend zijn - proberen over te brengen dat ze vóór het toebrengen van letsel in wedstrijdverband zijn maar tégen vechten buiten de ring. Het grote publiek snapt het onderscheid niet - al het geweld wordt in hun ogen namelijk gelijkgesteld - en ik kan me niet voorstellen dat de fans hierdoor beïnvloed worden in hun beeld van de sport en de sporters.

    Als je je als organisator/promotor/sporter wil distantiëren van het geweld en criminelen rondom je sport lijkt het mij ook geen verstandig idee om je via een uiting als dit filmpje te verbinden aan het slachtoffer van vuurwapengeweld terwijl dit slachtoffer niet geheel van onbesproken gedrag lijkt.

    Wellicht dat fans, sporters, promotors en organisatoren zich minder moeten richten op het fabriceren van een gekunsteld, familievriendelijk, imago waarmee de massa voor de sport gewonnen moet worden en meer moeten kijken naar de begeleiding van jeugdige sporters, de organisatie van de sport, het gedrag van sporters en begeleiders op gala's en de financiering van gala's. Een sport die niet in verband gebracht wil worden met criminaliteit en geweld moet eerst zorgen dat er daadwerkelijk niet naar de sport gewezen kan worden.


    Dit dus! Maar of "ze" dit snappen is maar de vraag....

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Not only talk about it??

    steenkolen engels haha. Paar hersencelletjes te veel murw geslagen in de ring... dr in hoop ik?

  18. #18
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Mooie video, met mooie beelden, veel zeggend.
    Jammer dat er door de eigen forumlezers niet gezien word dat dit vanuit de vechters een boodschap is.
    een boodschap die welgemeend is, vanuit het hart, vanuit de sport, voor alle slachtoffers van zinloos geweld, voor alle gevallen in de sport.
    of het nu om voetbal, kickbox of hardlopen gaat, het is een boodschap met een statement.
    ik vind het daarom juist erg jammer dat deze boodschap zelfs door de mf lezers verkeerd word opgevat, ONZE sport word al door de media e.d. zwaar op de vingers gekeken en dan gaan jullie er ook nog in mee door onzinnige dingen erover te zeggen en dingen er bijzeggen die er totaal niet aan de orde zijn, waardoor je alleen nog maar meer de negativiteit belicht rondom ONZE sport.
    De hele essentie van de video word hierdoor weggenomen. Respect tegenover de overledende van geweld, hart onder de riem richting familie en vrienden.

    en voor Briant: ik denk dat de zin: not only talk about it., mee bedoeld word dat we er niet alleen over moet spreken maar samen er ook wat mee moeten doen. wijs elkaar op de 'fouten' op een fatsoenlijke manier, langs de lijn en in de ring.

    Verder wil ik nog kwijt dat het wederom jammer is dat alle situaties rondom ONZE sport zo worden belicht in de media.
    Ook bijvoorbeeld een opmerking van Johan Derksen, dat hij met zijn vingers wijst van, ''het zullen wel kickboxertjes zijn geweest''. Jammer dat hij op die manier naar onze sport kijkt en oordeelt!
    Kijk eens naar de situaties die zich rondom de voetballerij afspelen, bijvoorbeeld het schiet incident bij een club in Almere. Vervolgens nooit meer wat van gehoord, dat word allemaal maar lekker meteen weer in de doofport gestopt.
    maar ohweee als het iets is rondom ONZE sport dan word gelijk alles uitgelicht en belicht vanuit alle hoeken en gaten!
    Hoe je het ook wendt of keert bij ONZE sport trekken wij altijd aan het kortste eind. En dat is erg jammer, vooral dat dit filmpje nu dus ook door eigen vechtsportliefhebbers verkeerd word geïnterpreteerd en in twijfel word getrokken. Daarmee stellen jullie dus eigenlijk het er mee eens te zijn dat het rondom onze sport gewelddadig en crimineel is. Thnx for your support (van onze sport) fans…………?¿

  19. #19
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Mooie video, met mooie beelden, veel zeggend.
    Jammer dat er door de eigen forumlezers niet gezien word dat dit vanuit de vechters een boodschap is.
    een boodschap die welgemeend is, vanuit het hart, vanuit de sport, voor alle slachtoffers van zinloos geweld, voor alle gevallen in de sport.
    of het nu om voetbal, kickbox of hardlopen gaat, het is een boodschap met een statement.
    ik vind het daarom juist erg jammer dat deze boodschap zelfs door de mf lezers verkeerd word opgevat, ONZE sport word al door de media e.d. zwaar op de vingers gekeken en dan gaan jullie er ook nog in mee door onzinnige dingen erover te zeggen en dingen er bijzeggen die er totaal niet aan de orde zijn, waardoor je alleen nog maar meer de negativiteit belicht rondom ONZE sport. De hele essentie van deze video word hierdoor weggenomen. Respect tegenover de overledene, een hart onder de riem richting familie en vrienden.

    en voor Briant: ik denk dat de zin: not only talk about it., mee bedoeld word dat we er niet alleen over moet spreken maar samen er ook wat mee moeten doen. wijs elkaar op de 'fouten' op een fatsoenlijke manier, langs de lijn en in de ring.

    Verder wil ik nog kwijt dat het wederom jammer is dat alle situaties rondom ONZE sport zo worden belicht in de media.
    Ook bijvoorbeeld een opmerking van Johan Derksen, dat hij met zijn vingers wijst van, ''het zullen wel kickboxertjes zijn geweest''. Jammer dat hij op die manier naar onze sport kijkt en oordeelt!
    Kijk eens naar de situaties die zich rondom de voetballerij afspelen, bijvoorbeeld het schiet incident bij een club in Almere. Vervolgens nooit meer wat van gehoord, dat word allemaal maar lekker meteen weer in de doofport gestopt.
    maar ohweee als het iets is rondom ONZE sport dan word gelijk alles uitgelicht en belicht vanuit alle hoeken en gaten!
    Hoe je het ook wendt of keert bij ONZE sport trekken wij altijd aan het kortste eind. En dat is erg jammer, vooral dat dit filmpje nu dus ook door eigen vechtsportliefhebbers verkeerd word geïnterpreteerd en in twijfel word getrokken. Daarmee stellen jullie dus eigenlijk het er mee eens te zijn dat het rondom onze sport gewelddadig en crimineel is. Thnx for your support (van onze sport) fans…………?¿

  20. #20

    Default

    Voor degene die vraagtekens zetten bij ons medeleven en ons hypocriet noemen ik wil net als alle andere vechters uit dit filmpje dat het geweld om onze sport heen ophoud maar dat ook voetballend nederland naar zich zelf gaan kijken en niet wanneer een voetballer over de scheef gaat er gauw een kickboksertje van willen maken.
    Wij keren symbolisch onze rug toe tegen geweld in en om elke sport heen.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Super filmpje Golden Glory TV! Helaas dat het nodig is om zo een filmpje te maken maar wel geweldig dat iedereen er direct aan mee werkt . Jammer trouwens voor het commentaar wat wordt gegeven vooral na zo een incident ..... Vind het totaal niet op zijn plek en denk ook dat diegene die juist commentaar geven eens goed in de spiegel moeten kijken i.p.v met de vingers wijzen! Het is in jullie ogen ook NOOIT goed , GET À LIFE!

  22. #22
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Dat er de moeite wordt genomen door de vechters zelf om te posten, spreekt al voor zich..... Volgens mij kennen de negatieve commentaar gevers zelf geeneens de definitie van hypocriet.... en kunnen ze beter niets posten in dit soort situaties!

  23. #23
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt, mooi gedaan allen. Hypocriet of niet de eerste stappen zijn gezet laten we dit voortzetten gezamenlijk in plaats van elkaar af te zeiken, daar gaat het juist allemaal om. Laten we eerst maar eens naar ons zelf kijken en omgeving voordat we vuile dingen roepen naar een ander . Daar zijn andere forums voor.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    en voor Briant: ik denk dat de zin: not only talk about it., mee bedoeld word dat we er niet alleen over moet spreken maar samen er ook wat mee moeten doen. wijs elkaar op de 'fouten' op een fatsoenlijke manier, langs de lijn en in de ring.
    Ik weet wat er mee bedoeld wordt, maar op geen enkele manier is dit een correct engelse zin. Ik zie er de humor wel van in, maar als je een profesionele video wilt neerzetten vooral met als publiek de wereld buiten de vechtsport, dan kunnen dit soort spelfouten echt niet. WE worden vaak al als hersenloos beschouwd, dit zal het niet ontkrachten.

    Op dit forum lopen een hoop mensen rond die hun hele leven hebben gewijd aan het overbrengen van respect normen en waarden. En die doen dit niet alleen door een filmpje te maken op een moment dat het echt fout is gegaan. Ik vind het dus nogal raar van je dat je alleen maar lovende kritieken wil lezen over een filmpje van 30 seconden met een dikke spelfout er in ook nog eens. Wat heeft glory concreet gedaan om zich uit te spreken tegen het geweld op de galas? Daar ben ik veel meer geinteresseerd in.

    Dit hele weekend ligt het (amateur) voetbal plat en er word een minuut stilte gehouden voor de betaalde voetbal wedstrijden. Er zullen ook zaken veranderen. Dit wordt mogelijk gemaakt omdat er in het voetbal 1 duidelijk aanspreek punt is, die de nodige acties kan ondernemen. Glory is ook zo iets voor het kickboxen, een van de meest belangrijke promoters in Nederland. Laat hun acties maar spreken. En laat ze een spelling controle aanschaffen.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    "kickboksen"

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •