MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

    Default FOTOVERSLAG BJJ TRAININGDAY DEC2012

    Zaterdag 8 december was het zover, de 2de editie van BJJ TRAININGDAY met Victor Estema Europees kampioen 2012. Het was tot een dag ervoor nog onzeker of deze 2de editie zou plaats vinden gezien het barre winter weer. Gelukkig ging de vlucht van Victor door en arriveerde hij vrijdag op de luchthaven in Düsseldorf waar hij door de organisator Stephan Giebels werd opgehaald.
    Bij deze 2de editie was de opkomst groter dan de eerste wat het bewijs was dat de 1ste editie een success was. Ditmaal waren er zelfs deelnemers uit Groningen en Apeldoorn die het barre winterse weer hadden getrotseerd en naar het zuiden waren afgereisd om deel te nemen aan de BJJ trainingday.
    Om half 10 werd er door Victor gestart met de demonstraties van de diverse technieken. Na elke demonstratie mochten de deelnemers het getoonde in praktijk brengen. Na 1,5 uur was het tijd om het geleerde tijdens het sparren daadwerkelijk in praktijk te brengen. De nodige zweetdruppels vielen hierbij op de mat.
    Rond de klok van 12 werd het tijd om een hapje te gaan eten in het plaatselijke WOK restaurant. Hier werden tijdens het lekkere eten de ervaringen uitgewisseld. Deze opzet van een trainingdag is denk ik een perfecte manier om elkaar beter te leren kennen ook buiten de mat.
    Om 14:00 uur waren we allen weer terug in de Kai In Sho Dojo waar weer 1,5 uur techniek werd gedemonstreerd en vervolgens een uur werd gespard.
    Op het einde van de dag had Victor nog een verrassing in petto voor 1 van de deelneemsters namelijk Ilona Berbers mocht uit handen van Victor de blauwe band in ontvangst nemen. Ze was hiermee duidelijk overdonderd. Gefeliciteerd Ilona Jansen
    De I-phones werden snel tevoorschijn gehaald om nog snel op de foto te gaan met hun favoriet Victor Estema.
    Tot slot wil ik Stephan Giebels bedanken voor de uitnodiging en complementeren met de mooi georganiseerde BJJ Trainingday.

    Fotografie/Tekst: Jos Erkens

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

  3. #3
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

  4. #4
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

  5. #5
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

  6. #6
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

  7. #7
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

  8. #8
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Mooie foto's! Bedankt:-)

  9. #9
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Gave foto´s Jos. B & W spreekt toch meer dan kleur. Enne dat schermpje van de foon toch in kleur, rakker .
    Hardstikke bedankt

    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Super foto's Jos! Thanks
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Top Jos (geen kleurenrolletjes bij je? )
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  12. #12
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

  13. #13
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    315
    vCash
    126000

    Default

    Weer een mooie serie! Thanx

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Gave foto´s Jos. B & W spreekt toch meer dan kleur.
    Mooie foto's inderdaad, maar ik vind kleur persoonlijk toch wel iets mooier

  15. #15
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Mooie foto's inderdaad, maar ik vind kleur persoonlijk toch wel iets mooier
    Zucht. die " Ajax lovers" hebben gewoon een slechte smaak. Qua voetbal en qua fotografie, hahahaha. Hé gozer, smaken verschillen. Je zal toch elke dag het bed moeten delen met een fotomodel die 20 jaar jonger is. Dat verveelt ook en dan wil je zo af en toe een echte couger grijpen. Capice vriend ? Enne toch reps omdat ik je tof vind alleen nu ff niet
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    255
    vCash
    126000

    Default

    Jos bedankt voor het maken van de foto's, ze zien er zoals gewoonlijk weer geweldig uit.

    Aan de mensen die op deze dag aanwezig waren. wil ik zeggen, bedankt dat jullie zijn gekomen! ondanks het slechte weer hebben we het maximum van 50 deelnemers gehaald

    ook uit de 2e editie blijkt dat dit concept mensen heel erg aanspreekt. ik denk dat iedereen zijn game wel weer een stukje verbeterd is. en rollen met een TOP Black belt. in 1 woord geweldig!!

    hou 2013 in de gaten want dan zullen er wederom 2 trainingsdagen met Victor Estima gaan plaats vinden.

    Greetz,

    Stephan

  17. #17
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lumpinigym View Post
    Jos bedankt voor het maken van de foto's, ze zien er zoals gewoonlijk weer geweldig uit.

    Aan de mensen die op deze dag aanwezig waren. wil ik zeggen, bedankt dat jullie zijn gekomen! ondanks het slechte weer hebben we het maximum van 50 deelnemers gehaald

    ook uit de 2e editie blijkt dat dit concept mensen heel erg aanspreekt. ik denk dat iedereen zijn game wel weer een stukje verbeterd is. en rollen met een TOP Black belt. in 1 woord geweldig!!

    hou 2013 in de gaten want dan zullen er wederom 2 trainingsdagen met Victor Estima gaan plaats vinden.

    Greetz,

    Stephan

    Bedankt Stephan het was gezellig en zeker een goed concept Bij de 3 de editie kom je de zaal aan het vergroten.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    was top. net zoals de foto's


    op de vot dermit

  19. #19
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    topdag weer!!

  20. #20
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Mooie platen Jos!! Top...

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Ziet er weer top uit Jos!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Zucht. die " Ajax lovers" hebben gewoon een slechte smaak. Qua voetbal en qua fotografie, hahahaha. Hé gozer, smaken verschillen. Je zal toch elke dag het bed moeten delen met een fotomodel die 20 jaar jonger is. Dat verveelt ook en dan wil je zo af en toe een echte couger grijpen. Capice vriend ? Enne toch reps omdat ik je tof vind alleen nu ff niet
    Hahaha prachtreactie

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •