MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default Delonghi Nespresso apparaat

    Beste broeders,

    Ik heb momenteel een Dolce Gusto koffiemachine. Bevalt prima, maar is een beetje defect en dus ter vervanging toe.

    Op kantoor hebben we Nespresso en die bevalt me zeer goed. Daarom nu voor thuis ook een nespresso machine.

    Had eerst deze in gedachte, maar volgens recensies gaat ie redelijk snel defect: Delonghi EN520 (+/- 200 euro)

    Daarom nu kijkende voor een Delonghi EN680. (+/- 250 euro)

    Wie o wie heeft ervaring met één van deze?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Damn,wat een geld voor een koppie koffie..

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    gewoon die senseo sarista halen man

  4. #4
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    De lekkerste koffie vind ik toch uit een ouderwets espresso potje. Samen met een beetje warme melk en suiker en mijn dag kan niet meer stuk.


  5. #5
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    De lekkerste koffie vind ik toch uit een ouderwets espresso potje. Samen met een beetje warme melk en suiker en mijn dag kan niet meer stuk.

    http://img.hema.nl/products/espresso...000-normal.jpg
    Reps voor deze man!
    Dat is precies hoe ik mijn koffie zet!

    Old skool!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Heb zelf een quickmill 820. Dingen zijn wat duurder maar redelijk onverwoestbaar, en als je een beetje koffiedrinker bent dan heb je het geld er in een jaar al uit, met de prijs van die cups. Online zijn ze via italiaanse sites zo nu en dan te vinden voor 100-200 euro goedkoper als hier.

    Verder ben je vrij in koffiekeuze.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Voor Nespresso zal ik gewoon voor het goedkoopste apparaat gaan voor 30euro heb je er vaak al ren bij de Makro. De koffie is bij alle apparaten van nespresso hetzelfde. Voor melk koop je gewoon een opschuimer bij Ikea voor €2. Als je echt geld wilt besteden zou ik een volautomaat espressomachine halen van Philips Saeco of een ander betroubaar merk. Dat is veel lekkerder,goedkoper (machine binnen jaar terug verdient) en je hebt meer variatie van koffie (bijv, kopi luawak of blue mountain).

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    616
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb de E520 nu een paar maanden, maar tot nu toe geen problemen. Koffie zetten gaat goed, schuim voor capp. is erg goed mits je volle melk gebruikt. Prima apparaat. Bij de BCC inclusief de 50E retour actie betaal je 145 euro.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Als je echt geld wilt besteden zou ik een volautomaat espressomachine halen van Philips Saeco of een ander betroubaar merk. Dat is veel lekkerder,goedkoper (machine binnen jaar terug verdient) en je hebt meer variatie van koffie (bijv, kopi luawak of blue mountain).
    Heb ik dus ook gedaan. Ideaal en echte goeie koffie. Aanschaf is even pittig (aanzienlijk meer dan € 250), maar zoals je zegt: binnen no-time heb je dat eruit omdat het per kopje veel goedkoper is dan nespresso.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    616
    vCash
    126000

    Default

    Enige nadeel is dat niet iedereen dezelfde smaak heeft als het gaat om koffie. Met de Nespresso/Dolce Gusto, kan je voor iedereen een andere smaak/sterkte/branding inschenken.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Mack View Post
    Enige nadeel is dat niet iedereen dezelfde smaak heeft als het gaat om koffie. Met de Nespresso/Dolce Gusto, kan je voor iedereen een andere smaak/sterkte/branding inschenken.
    Da's waar. Met een espressomachine kun je natuurlijk ook verschillende bonen gebruiken, maar bij nespresso gaat dat per kopje. Nadeel van een espressomachine is trouwens ook dat zo'n apparaat best wel wat onderhoud vraagt.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  12. #12
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik ben er nog niet uit... Een bonenmachine spreekt me meer aan omdat de koffie simpelweg nog lekkerder is. Maar 250 euro is echt mijn max voor nu, en ik kan me voorstellen dat je in dat prijssegment toch beter uit bent met een nespresso.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    616
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Ik ben er nog niet uit... Een bonenmachine spreekt me meer aan omdat de koffie simpelweg nog lekkerder is. Maar 250 euro is echt mijn max voor nu, en ik kan me voorstellen dat je in dat prijssegment toch beter uit bent met een nespresso.
    Ligt natuurlijk ook aan je bonen. Heb weleens koffie gedronken bij vrienden die een machine van 1500 euro hadden staan met smerige bonen die ze zelf erg lekker vonden. Het heeft natuurlijk ook een bepaalde charme dat je bonen vers worden gemalen per kopje. Maar als je meerdere mensen op bezoek hebt die ieder weer een andere smaak hebben, is een Nespresso/Dolce Gusto wel handig.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Maar 250 euro is echt mijn max voor nu...
    Als dat echt de doorslaggevende factor is is het wel korte-termijn-denken Tony. De prijs per kopje bij Nespresso is veel hoger, waardoor je de initiële kosten heel snel hebt terugverdient.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •