MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default MMA: Harun Kina vs Alexander Butenko in Kharkov, Ukraine dit weekend!!

    Harun Kina (Fidan Gym / Gracie Barra NL) zal deze zaterdag vechten tegen Alexander Butenko (BJJ Black Belt) in Kharkov, Ukraine! Hij zal worden bijgestaan door de coach van het Turkse MMA team en Yucel Fidan, die mee gaat voor het staande gedeelte.

    Harun Kina wordt gesponsord door BOOSTER Fight Gear en ATILA.NL en zijn krachttraining wordt verzorgd door WeightVision in Eindhoven. Hij traint bij Sportvision / Gracie Barra onder leiding van Jochem Branderhorst en bij Fidan Gym voor het staande gedeelte.

    Wij wensen Harun veel succes zaterdag!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Top Partij! Ik duim voor Harun. Die Butenko is geen watje, maar Harun gaat em pakken!!!

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    succes mannen!

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Veel succes, ben benieuwd!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Als Harun scherp is kan ie deze pot echt wel hebben hoor. Heb hem hoog in het vaandel staan.
    Bij zijn vorige partij vond ik hem niet scherp uitzien... Verloor toen op punten van Twan van Buuren. Erg jammer, had Harun echt wel de winst gegund.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #6
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Hij was ook niet scherp, meteen na de partij heeft ie staan overgeven omdat ie ziek was, bleek dus. Ik heb het ook nog opgenomen, per ongeluk

    Hij is overigens vanochtend vertrokken richting Ukraine, samen met Yucel Fidan. Zondag mooi terug met de winst op zak!

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Zoiets dacht ik al ja. Hij kwam echt niet lekker in zijn ritme nee.. Heel anders dan al die andere partijen die ik hem heb zien knokken.

    Positief denken... de pot tegen Butenko pakt ie gewoon.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #8
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap niet waarom mensen altijd moeten aangeven dat als ze verloren omdat ze ziek waren of wat dan ook!!
    Ben je ziek? vecht dan niet of ga het niet iedere keer gebruiken als excuus.
    Begrijp me niet verkeerd! Harun is een goeie vechter, maar dit soort dingen vind IK persoonlijk altijd bullshit

  9. #9
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by SuzukiGsxr View Post
    Ik snap niet waarom mensen altijd moeten aangeven dat als ze verloren omdat ze ziek waren of wat dan ook!!
    Ben je ziek? vecht dan niet of ga het niet iedere keer gebruiken als excuus.
    Begrijp me niet verkeerd! Harun is een goeie vechter, maar dit soort dingen vind IK persoonlijk altijd bullshit
    Waar heb je gelezen dat Harun excuses maakt?

  10. #10
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Zie comment Atila (Post #6)
    En dat komt niet rechtstreek van Harun af, maar die excuses in het algemeen altijd
    Sorry had het beter moeten verwoorden

  11. #11
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Hij werd 30min voor de partij licht ziekjes, maar hij hield z'n mond dicht erover. Wij wisten het ook niet. Hij had het af kunnen blazen, maar hij wilde het schijnbaar toch proberen, wat ik alleen maar toejuich. Dit zijn overigens niet zijn woorden, maar mijn interpretatie van de gebeurtenissen van die avond.

    We zagen het dus tijdens de partij (futloos en slagen zonder kracht erachter) en meteen na de partij toen hij stond over te geven in de kleedkamer. Dat verklaart VOOR MIJ dus wel de verloren partij, want hij was ontzettend scherp in de weken voor de partij.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Hij werd 30min voor de partij licht ziekjes, maar hij hield z'n mond dicht erover. Wij wisten het ook niet. Hij had het af kunnen blazen, maar hij wilde het schijnbaar toch proberen, wat ik alleen maar toejuich. Dit zijn overigens niet zijn woorden, maar mijn interpretatie van de gebeurtenissen van die avond.

    We zagen het dus tijdens de partij (futloos en slagen zonder kracht erachter) en meteen na de partij toen hij stond over te geven in de kleedkamer. Dat verklaart VOOR MIJ dus wel de verloren partij, want hij was ontzettend scherp in de weken voor de partij.
    Je praat nog steeds over/voor iemand anders, maakt niet uit of jij t zegt of niet.
    Ook al is het je eigen verklaring, het siert Harun niet.
    Dus beter is het om niet te doen, gebeurt is gebeurt.
    Fighting is poetry in motion

  13. #13
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Jij wilt dus niet weten wat er aan de partij is voorafgegaan en hoe het ging na de partij, in de kleedkamer ? Het doet verder niets af van de overwinning van Arne, die staat namelijk gewoon.

    Dus we hoeven dan ook geen video's te maken van de voorbereidingen, maar ook niet van de partij zelf of de 'nasleep' in de kleedkamer? Dat is toch het hele idee van een documentaire, lijkt me. Daar zijn we namelijk mee bezig voor Harun, vandaar ook de camera's die mee gingen.

    Ik praat overigens niet voor iemand, ik heb duidelijk neergezet dat het MIJN interpretatie van de feiten was, zo heb ik het dus ervaren en zo heb ik het opgeschreven. En meer dan dat is het niet. En nu ga ik even kijken of ik een stream kan regelen voor z'n partij van vanavond, want daar draait het tenslotte om

  14. #14
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Harun heeft helaas verloren, split decision. Maar ze hebben het wel naar hun zin gehad en hij heeft het dus tot het eind volgehouden tegen een zwarte band BJJ'er

  15. #15
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ja balen, ben benieuwd naar het filmpje.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Jij wilt dus niet weten wat er aan de partij is voorafgegaan en hoe het ging na de partij, in de kleedkamer ? Het doet verder niets af van de overwinning van Arne, die staat namelijk gewoon.

    Dus we hoeven dan ook geen video's te maken van de voorbereidingen, maar ook niet van de partij zelf of de 'nasleep' in de kleedkamer? Dat is toch het hele idee van een documentaire, lijkt me. Daar zijn we namelijk mee bezig voor Harun, vandaar ook de camera's die mee gingen.

    Ik praat overigens niet voor iemand, ik heb duidelijk neergezet dat het MIJN interpretatie van de feiten was, zo heb ik het dus ervaren en zo heb ik het opgeschreven. En meer dan dat is het niet. En nu ga ik even kijken of ik een stream kan regelen voor z'n partij van vanavond, want daar draait het tenslotte om
    Vent, het gaat er gewoon om hoe en dat je t hier brengt.
    Maar laat maar, met jou valt niet te praten.
    Fighting is poetry in motion

  17. #17
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ach ja soms is het je dag
    en soms niet.
    wel spirit dat je gewoon de ring/octagon in ben gegaan.

  18. #18
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    @ Lukashenko:

    Zo is het precies, soms loopt het gewoon zoals het loopt. Je kunt er nu eenmaal niks aan veranderen

  19. #19
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Via Harun z'n Facebook nog even dit:

    Vandaag (zondag) toch maar ff vandaag met m'n gare kop mee gedaan aan ADCC Ukraine Pro klasse ... Eerste partij gewonnen met een ala' ronda rousey " armbar bedankt Jochem en Megan ;-) en e 2e verloren op 2 punten van de Poule winnaar dus al met al een fucking goed weekend gehad in Kharkov !

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •