MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40
  1. #26
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Trouwens, Gegard fanboy als ik ben, laten we die jongen vooral steunen en niet op voorhand af lopen kraken, het is niet alsof we in Nederland zo'n enorme voorraad MMA vechters hebben die op zijn niveau presteren.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    Een smoes verzint iemand als hij het slecht heeft gedaan, hij heeft denk ik met zijn 32-3 record een van (als niet de beste) records van welke vechter dan ook heeft. Kijk als zijn record 3-32 was dan zou het een ander verhaal zijn.

    Dus waar jij dat smoes vandaan haalt en dat je een van de meest talentvolle vechters uit NL kansloos vind... Ben benieuw wat jij dan allemaal gepresteerd hebt in je leven om zo over dat soort gasten te praten
    Als jij alleen een succesvolle vechtsport carrière onder presteren verstaat ja dan heb je me dat heb ik niet. Meer omdat ik bezig was mijn maatschappelijk rol te vervullen, meerdere master opleidingen aan het afronden was, 2 postdoctorale aan het afronden was, gemiddeld 70 uur in de week aan het werken was en voor mijn zoontje aan het zorgen was.

    Dus ja ik denk dat ik ook redelijk wat gepresteerd heb voor mijn leeftijd en dat heeft misschien wel net zoveel bloed,zweet en tranen gekost als de gemiddelde wedstrijd vechter.

  3. #28
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Als jij alleen een succesvolle vechtsport carrière onder presteren verstaat ja dan heb je me dat heb ik niet. Meer omdat ik bezig was mijn maatschappelijk rol te vervullen, meerdere master opleidingen aan het afronden was, 2 postdoctorale aan het afronden was, gemiddeld 70 uur in de week aan het werken was en voor mijn zoontje aan het zorgen was.

    Dus ja ik denk dat ik ook redelijk wat gepresteerd heb voor mijn leeftijd en dat heeft misschien wel net zoveel bloed,zweet en tranen gekost als de gemiddelde wedstrijd vechter.
    Wat voor opleiding heb je gedaan als je meerdere master opleidingen en post docs hebt gehaald... Bedrijfskunde of een of andere kunstopleiding ofzo? Kan me moeilijk voorstellen dat al je twee post docs binnen hebt.. Hoe oud ben je dan?
    ,,,,,
    (>.<)

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Wat voor opleiding heb je gedaan als je meerdere master opleidingen en post docs hebt gehaald... Bedrijfskunde of een of andere kunstopleiding ofzo? Kan me moeilijk voorstellen dat al je twee post docs binnen hebt.. Hoe oud ben je dan?
    Bedrijfskunde, rechten, RA en RV ik ben 31.

  5. #30
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Bedrijfskunde, rechten, RA en RV ik ben 31.
    Knap gedaan, maar niet te vergelijken met een carriere in MMA. Laat staan dat als je minder tijd in je studie gestopt had je het (wel even) gemaakt zou hebben in MMA.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    Knap gedaan, maar niet te vergelijken met een carriere in MMA. Laat staan dat als je minder tijd in je studie gestopt had je het (wel even) gemaakt zou hebben in MMA.
    Hoor je mij ook echt niet zeggen. Ik zeg ook niet dat als ik minder tijd in mijn studie had gestopt dat ik dan bij de MMA top had gestaan. Maar het is ook niet zo dat als die gasten minder hadden getraind dit ook hadden kunnen doen. Ging mij meer over het begrip succesvol met " wat heb jij bereikt" . Het is inderdaad appels met peren vergelijken.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Als jij alleen een succesvolle vechtsport carrière onder presteren verstaat ja dan heb je me dat heb ik niet. Meer omdat ik bezig was mijn maatschappelijk rol te vervullen, meerdere master opleidingen aan het afronden was, 2 postdoctorale aan het afronden was, gemiddeld 70 uur in de week aan het werken was en voor mijn zoontje aan het zorgen was.

    Dus ja ik denk dat ik ook redelijk wat gepresteerd heb voor mijn leeftijd en dat heeft misschien wel net zoveel bloed,zweet en tranen gekost als de gemiddelde wedstrijd vechter.
    Klinkt als een smoes voor iemand die het als vechter niet kon maken ;-)

  8. #33
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    The carnage ......
    Fail.....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    Klinkt als een smoes voor iemand die het als vechter niet kon maken ;-)
    hahahaha yes schuldig had veel liever GSP geweest en daarom train ik nog zo vaak als ik kan en probeer mijn team maatjes altijd te helpen als zij wel vechten.
    Last edited by bryan; 17-12-2012 at 23:25.

  10. #35
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    hahahaha yes schuldig had veel liever GSP geweest en daarom train ik nog zo vaak als ik kan en probeer mijn team maatjes altijd te helpen als zij wel vechten.
    Ja hier nog zo een schlemiel... Ik heb ook gewoon een kantoor baan. Maar ben nog wel altijd ernaast blijven mee trainen met de wedstrijdgroep, en lekker mee naar alle gala's waar onze boys vechten.

    Osu!

  11. #36
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb tot ongeveer Januari de tijd (voor ze wedstrijd), toestemming gehad om wat kracht en spar trainingen bij te mogen wonen.

    Ik ken Gegard nog niet persoonlijk maar heb gezien dat hij enorm hard aan het trainen is, De spar sessies zijn met enkele zwaargewichten (a klasse kickboksers). En de kracht trainingen zie ik de komende week.

    Mochten jullie wat Foto's/filmpjes of vragen of informatie willen kan ik een poging voor jullie wagen.

    Groetjes, forumbroeder.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    Klinkt als een smoes voor iemand die het als vechter niet kon maken ;-)
    Jij faalt echt HARD hier.
    Fighting is poetry in motion

  13. #38
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FutureFight View Post
    Ik heb tot ongeveer Januari de tijd (voor ze wedstrijd), toestemming gehad om wat kracht en spar trainingen bij te mogen wonen.

    Ik ken Gegard nog niet persoonlijk maar heb gezien dat hij enorm hard aan het trainen is, De spar sessies zijn met enkele zwaargewichten (a klasse kickboksers). En de kracht trainingen zie ik de komende week.

    Mochten jullie wat Foto's/filmpjes of vragen of informatie willen kan ik een poging voor jullie wagen.

    Groetjes, forumbroeder.
    Filmpjes/ foto's en updates graag welkom ben wel benieuwd hoe Gegard er voor staat!!!

  14. #39
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Jij faalt echt HARD hier.
    Dat raakt me diep dat gebruiker lopez86 op een internet forum vindt dat ik HARD faal...... :-(

  15. #40
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    2 weken geleden stond in het Leidsch Dagblad met foto's dat Mousasi aan het trainen was met de olympisch kampioen 2008 Satoshi Ishii. Ishii wilt een MMA vechter worden en probeerd door te sparren met Mousasi kijken of die mee kan met de grote. Mousasi leert weer van de japanner het gooien en het grondwerk om zich te verbeteren in zijn techniek.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •