MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 75

Thread: Bedankt!

  1. #1

    Default Bedankt!

    Beste Mixfight leden, ik wil jullie graag bedanken voor de leuke reacties die ik heb gekregen nadat ik begin deze maand een Koninklijke onderscheiding heb gekregen in Thailand voor mijn sportcarriere. Ik kreeg deze onderscheiding van de prinses Ubolratana Rajakanya. Deze onderscheiding is voor mij heel belangrijk omdat dit de grootste onderscheiding is die ik kan krijgen voor wat ik heb bereikt in de sport. Ook vind ik het leuk dat ik ben benoemd tot ambassadeur van alle buitenlandse boksers in Thailand.

    In Thailand heeft Kay van Golden Glory TV me gevolgd. Golden Glory TV is bezig met een documentaire over mij en mijn sportcarriere. Een groot deel van de documentaire speelt zich af in Thailand, dus ook de Koninklijke onderscheiding wordt er in verwerkt. Als jullie geinteresseerd zijn volg me dan via Twitter en Facebook. Natuurlijk zal ik ook op Mixfight nieuws posten over de documentaire.

    Als laatste wil ik nog even kwijt dat ik het belangrijk vind dat we ons als vechtsporters goed gaan gedragen, binnen en buiten de ring. Golden Glory TV heeft laatst op verzoek van mij en wat andere Golden Glory vechters en trainers een video gemaakt. Ik heb een mooie vechtsportcarriere doorgemaakt en hoop dat de volgende generatie ook deze kans krijgt.



    Osu!

    Ramon Dekkers
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Diepe buiging voor je en nogmaals gefeliciteerd. Top dat je dit hier plaatst. Ik ben erg benieuwd naar de documentaire.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Verdiende erkenning voor een legende!

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    35
    vCash
    126000

    Default

    beste Ramon, dit is een Verdiende erkenning en een om trots op te zijn ! Ik ben erg benieuwd naar de documentaire en zou graag een stukje over je schrijven voor mijn website http://www.dekoele.nl OSU dekoele

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Osu ! Legend !

  6. #6
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Diepe buiging voor je en nogmaals gefeliciteerd. Top dat je dit hier plaatst. Ik ben erg benieuwd naar de documentaire.
    Hier kun je niets anders schrijven dan dat je je bij bovenstaande aansluit.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Respect, hartstikke verdient. Iemand die Nederland voor ging om de Thais op hun eigen stijl te bevechten en nu iemand die laat zien hoe het moet in de sport.
    Bedankt Ramon, osu

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Topper, bedankt voor je reactie Ramon!
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Nogmaals gefeliciteerd.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    De beste aller tijden!

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Diepe buiging voor je en nogmaals gefeliciteerd. Top dat je dit hier plaatst. Ik ben erg benieuwd naar de documentaire.
    x2

  12. #12
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    je blijft een eindbaas
    en ik blijf je fan
    de onderscheiding heb je meer dan verdient
    in thailand heb jij het nederlandse kickboxen op de kaart gebracht.
    thanx daarvoor

  13. #13
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Fantastisch !! Je heb je koninklijke onderscheiding van het Thaise koningshuis, meer dan verdiend. Er zal nooit meer iemand komen, die zoveel in Thailand vecht op muay thai regels. Ik ben een bevoorrecht mens, dat ik je live zo vaak heb mogen zien vechten.
    Osu Dirk Stal

  15. #15
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Icoon!!!

  16. #16
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    G-O-A-T!!!

  17. #17
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    king!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  19. #19
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Eeuwige dank Ramon. Jij hebt een hele generatie kickboksers, die nu in de top staan geïnspireerd! Gefeliciteerd met de koninklijke onderscheiding.

    Ush,

    Daan.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    the best of the best
    "If you have to stop and think, it's too late"

  21. #21
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Super bedankt voor deze reactie Ramon.
    Zoals je al gelezen hebt, kan je zien dat fans achter je staan en trots op je zijn!!
    Zeker verdiend!
    Mooi dat je mee hebt gewerkt aan het filmpje tegen geweld.

    Ik kijk uit naar de docu die komen gaat.
    Hoorde dat Bas Rutten er ook in voor komt??
    2 legends bij elkaar, dat zal wel van het beeld af spatten dan!

    Love Jamila

  22. #22
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Ramon, levende legende, meer dan verdiend! als je destijds in Thailand zat, en mensen wisten dat je "ook" uit Holland kwam, dan was het eerste wat men zei...........ahhhh Lamon Dekkel, good! ik heb enorm van jouw wedstrijden genoten!!!

    Osu!

  23. #23
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Wil je de koningin dat lintje even terugsturen ? Wat een werkelijk zielige reactie op de partij van Dion Staring.

    Wat had hij moeten doen dan ? Bij GG moeten blijven en dan 1 of 2 partijen draaien tegen cans ? Of moeten zeggen dat hij deze partij niet wilde hebben ?

    haal die l*l van Bas Rutten uit je reet en bied je excuses aan dan krijg je misschien nog een heel klein beetje van je geloofwaardigheid terug.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Wil je de koningin dat lintje even terugsturen ? Wat een werkelijk zielige reactie op de partij van Dion Staring.

    Wat had hij moeten doen dan ? Bij GG moeten blijven en dan 1 of 2 partijen draaien tegen cans ? Of moeten zeggen dat hij deze partij niet wilde hebben ?

    haal die l*l van Bas Rutten uit je reet en bied je excuses aan dan krijg je misschien nog een heel klein beetje van je geloofwaardigheid terug.

    waarom, omdat hij durfde te zeggen dat staring er staand geen reet van bakte? dat klopt ook.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Wil je de koningin dat lintje even terugsturen ? Wat een werkelijk zielige reactie op de partij van Dion Staring.

    Wat had hij moeten doen dan ? Bij GG moeten blijven en dan 1 of 2 partijen draaien tegen cans ? Of moeten zeggen dat hij deze partij niet wilde hebben ?

    haal die l*l van Bas Rutten uit je reet en bied je excuses aan dan krijg je misschien nog een heel klein beetje van je geloofwaardigheid terug.
    Over respectloze reacties gesproken!! Je kunt van hem zeggen wat je wil, maar het lijkt me toch dat hij ook zijn mening mag geven over een partij. Hij weet in ieder geval waar hij over praat, zowel als vechter als voormalig teamgenoot. Iedereen zal wel een eigen antwoord hebben op de vraag of het verstandig was om de partij gisteren te draaien. Jij hebt er een mening over, ik heb er een mening over en Ramon Dekkers heeft er ook een mening over. Dat jouw mening niet dezelfde is als die van Ramon Dekkers maakt niet dat hij zijn mening dan niet mag geven.

    Persoonlijk vond ik het ook een stap te hoog voor Dion. Neemt niet weg dat hij een kans zag en deze probeerde te pakken. Daar heb ik op zich respect voor, maar slim vond ik het niet. Je kunt twee kanten op redeneren. Met jouw reactie doe je Dekkers zwaar tekort!!! Je zegt feitelijk dat hij zijn mening niet mag verkondigen omdat hij een teamgenoot is geweest? En omdat hij zijn mening heeft zou hij zijn lintje terug moeten geven (was trouwens een lintje van de koning, uitgereikt door de prinses). Je bent niet goed bij je hoofd kerel! Voordat je met de beschuldigende vinger gaat wijzen zou je eerst eens naar je eigen postgedrag moeten kijken, want dit is echt beneden alle peil! Zo, dit is mijn mening en daar mag je het mee doen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •