MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 140
  1. #26
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Doeeffenormaaljoh View Post
    8 a 10 jaar geleden werd de uitdrukking 'Van de verkeerde kant' vaak gebruikt om aan te duiden dat iemand homo was.
    Was hartstikke normaal om dat te zeggen, moet je nu niet flikken. Je bent direct een homofoob.

    In een aantal jaar zijn er veelal via de media campagnes gestart om het homo zijn te normaliseren.
    Het is zo te lezen heel goed gelukt.

    Ik heb met veel homo's gewerkt. Stuk voor stuk vertoonden ze raar/ziek gedrag. Zonder te overdrijven, van de ongeveer 10 homo's ken ik mij er geen één herinneren die gewoon normaal kon communiceren, lopen of niet overdreven vrouwen gedrag vertoonde.

    Het idee dat je als man met een man zoent, zn geslachtsdeel in je mond neemt, zn uitwerpselenuitgang binnen treed,, nee, hoezeer ze het ook normaliseren in de media zodat het volk het normaal gaat vinden, het blijft ziek.


    Mijn mening.
    +1

    Homoseksualiteit is NIET aangeboren maar een ernstige aandoening en i.p.v. het verhelpen van het probleem zijn er allerlei campagnes om het te "accepteren" en zelfs vieren (Gay parade). Als je kanker hebt ga je toch ook niet de straat op om het te vieren?

    Als je 100 jaar geleden had gezegd dat homo's in de toekomst trouw/adoptie rechten zouden krijgen werd je voor gek verklaard. Als deze trend doorzet dan zullen we over 100 jaar met dieren kunnen trouwen. Homofilie is nooit normaal geweest. Pedofilie ook niet maar even kijken hoe de wereld daar tegen aan kijkt over de jaren.

    Wereld is ernstig verziekt...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Advocaat View Post
    +1

    Homoseksualiteit is NIET aangeboren maar een ernstige aandoening en i.p.v. het verhelpen van het probleem zijn er allerlei campagnes om het te "accepteren" en zelfs vieren (Gay parade). Als je kanker hebt ga je toch ook niet de straat op om het te vieren?

    Wereld is ernstig verziekt...
    Gast,als je kanker vergelijkt met homosexualiteit ben je zelf echt niet goed bij je hoofd.

  3. #28
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Iedereen is vrij om te doen waar die zin in heeft in zijn slaapkamer. Ik hou alleen niet van dat uitbundige gedoe, maar dat geldt zowel voor homo's als hetero's. Ik vind die gaypride echt tien keer niets.
    Uitbundige hetero's ? xD
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  4. #29
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat illest bedoeld dat er ook hetero's uitbundig gay pride zitten te vieren. Ik vind dat ook maar een beetje raar.

  5. #30
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Advocaat View Post
    +1

    Homoseksualiteit is NIET aangeboren maar een ernstige aandoening en i.p.v. het verhelpen van het probleem zijn er allerlei campagnes om het te "accepteren" en zelfs vieren (Gay parade). Als je kanker hebt ga je toch ook niet de straat op om het te vieren?

    Als je 100 jaar geleden had gezegd dat homo's in de toekomst trouw/adoptie rechten zouden krijgen werd je voor gek verklaard. Als deze trend doorzet dan zullen we over 100 jaar met dieren kunnen trouwen. Homofilie is nooit normaal geweest. Pedofilie ook niet maar even kijken hoe de wereld daar tegen aan kijkt over de jaren.

    Wereld is ernstig verziekt...
    Sorry maar het is wel aangeboren er zijn anatomische verschillen aangetoond zijn tussen de hypothalamus van homoseksuelen en heteroseksuelen, dat maakt dat iemand er niet voor kiest om een moeilijk leven vol strijd om acceptatie aan te gaan maar dat hij of zij gewoon zijn/haar natuur volgt.
    Dat homosexualiteit ''genezen'' kan worden wordt alleen gelooft in kringen van mensen die ook geloven dat de wereld 5000 jaar oud is en de duivel dinosaurusbotten alleen maar in de grond gestopt heeft om de mensen te misleiden en meer van die onzin.

  6. #31
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Sorry maar het is wel aangeboren er zijn anatomische verschillen aangetoond zijn tussen de hypothalamus van homoseksuelen en heteroseksuelen, dat maakt dat iemand er niet voor kiest om een moeilijk leven vol strijd om acceptatie aan te gaan maar dat hij of zij gewoon zijn/haar natuur volgt.
    Dat homosexualiteit ''genezen'' kan worden wordt alleen gelooft in kringen van mensen die ook geloven dat de wereld 5000 jaar oud is en de duivel dinosaurusbotten alleen maar in de grond gestopt heeft om de mensen te misleiden en meer van die onzin.
    Het KAN aangeboren zijn. Wellicht is het dat ook bij de meerderheid, dat zal best
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  7. #32
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Dit is echt een prachtig forum.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  8. #33
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    kom op mensen dit is bijna 2013 ik lees de meest bekrompen dingen hier, homoverkrachters zullen nooit aan vechtsport doen hoor zijn ze te bang voor, wat eerder gezegd is je wordt niet verliefd op op elke man/vrouw van tegenovergestelde sexe, dr moet eerst wat gebeuren...gatver ik zou er bijna homo van worden

  9. #34
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    *droomt over Alistair on zn kont te raggen nu* lol

  10. #35
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    @Advocaat je kleinkinderen zullen alles verkrachten omdat er nix meer over is om vernederd te worden, dat is de toekomst met mensen (dieren) zoals jij

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Mijn mening is dat iedereen gewoon moet kunnen doen waar hij/zij zin in heeft, zolang hij/zij daar niemand anders mee schaad. Iedereen die iemand anders zijn geluk in de weg staat met kortzichtigheid moet zelf naar de psycholoog en zichzelf eens goed laten analyseren hoe het komt dat je andere mensen hun geluk niet gunt.

    Als ik zaken lees dat het een ziekte is of discussies of het wel of niet aangeboren is, draait mijn maag.... who cares wat het is! Laat mensen zelf beslissen hoe ze willen leven en met wie. Wie ben JIJ om dat voor iemand te moeten uitmaken?
    Last edited by Biiyen; 31-12-2012 at 18:31.


  12. #37
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    jij zegt het netjes Biiyen kudos prettige jaarwisseling

  13. #38
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Sorry maar het is wel aangeboren er zijn anatomische verschillen aangetoond zijn tussen de hypothalamus van homoseksuelen en heteroseksuelen, dat maakt dat iemand er niet voor kiest om een moeilijk leven vol strijd om acceptatie aan te gaan maar dat hij of zij gewoon zijn/haar natuur volgt.
    Dat homosexualiteit ''genezen'' kan worden wordt alleen gelooft in kringen van mensen die ook geloven dat de wereld 5000 jaar oud is en de duivel dinosaurusbotten alleen maar in de grond gestopt heeft om de mensen te misleiden en meer van die onzin.
    Onzin. Er is geen enkel wetenschappelijk onderzoek dat aantoont dat het aangeboren is. Daar tegenover is er wel bewijs dat het NIET aangeboren is. De media wilt jou doen geloven dat het normaal is en ze lijken geslaagd te zijn.

    Interessant hoe velen hier pro-natnek zijn. Kijken hoe je reageert als je zoon of broertje met een andere man binnen komt lopen. Dan piep je wel anders

  14. #39
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Mijn mening is dat iedereen gewoon moet kunnen doen waar hij/zij zin in heeft, zolang hij/zij daar niemand anders mee schaad. Iedereen die iemand anders zijn geluk in de weg staat met kortzichtigheid moet zelf naar de psycholoog en zichzelf eens goed laten analyseren hoe het komt dat je andere mensen hun geluk niet gunt.

    Als ik zaken lees dat het een ziekte is of discussies of het wel of niet aangeboren is, draait mijn maag.... who cares wat het is! Laat mensen zelf beslissen hoe ze willen leven en met wie. Wie ben JIJ om dat voor iemand te moeten uitmaken?
    Het is ter bescherming van de maatschappij kerel. Je kinderen en kleinkinderen zullen daar ook in moeten opgroeien. Wat gaan zij wel niet denken als ze door 2 vaders worden opgevoed? Of als homoseksualiteit als de normaalste zaak van de wereld word beschouwd? Kan op geen enkele manier een positieve bijdrage aan de maatschappij leveren.

  15. #40
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Doe ff niet zo middeleeuwen...wat een bullshit zeg

    http://www.knaw.nl/Content/Internet_...ws/pdf/124.pdf

  16. #41
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Middeleeuwen, dat is een goeie

    Jij voelt je prettig in een tijdperk vol met homofilie, pedofilie, en waar moord gelijk is aan het drinken van een glas water.

    http://mens-en-samenleving.infonu.nl...angeleerd.html

  17. #42
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Advocaat View Post
    Middeleeuwen, dat is een goeie

    Jij voelt je prettig in een tijdperk vol met homofilie, pedofilie, en waar moord gelijk is aan het drinken van een glas water.

    http://mens-en-samenleving.infonu.nl...angeleerd.html
    gaaaaaap
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  18. #43
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Advocaat View Post
    Middeleeuwen, dat is een goeie

    Jij voelt je prettig in een tijdperk vol met homofilie, pedofilie, en waar moord gelijk is aan het drinken van een glas water.

    http://mens-en-samenleving.infonu.nl...angeleerd.html
    @ Advocaat Ben jij Nederlands van afkomst? Zoja,ben je geloofig?

  19. #44
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    @ Advocaat Ben jij Nederlands van afkomst? Zoja,ben je geloofig?
    Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
    Ik ben ook "geloofig" als je daarmee bedoelt religieus/spiritueel.
    Betekent niet dat ik het eens ben met die pannekoek.
    Fighting is poetry in motion

  20. #45
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Holland
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    @ Advocaat Ben jij Nederlands van afkomst? Zoja,ben je geloofig?









    Nu maar hopen dan 'Advocaat' een Moslim is. Het liefst een Marokkaanse..


    Schandalig ben je..

  21. #46
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Advocaat View Post
    Het is ter bescherming van de maatschappij kerel. Je kinderen en kleinkinderen zullen daar ook in moeten opgroeien. Wat gaan zij wel niet denken als ze door 2 vaders worden opgevoed? Of als homoseksualiteit als de normaalste zaak van de wereld word beschouwd? Kan op geen enkele manier een positieve bijdrage aan de maatschappij leveren.
    Wtf kan jou het nou schelen als twee volwassen mannen van elkaar houden en met elkaar sex hebben? Het heeft niets te maken met de samenleving, homos zijn er al geweest sinds het ontstaan van de mensen, het heeft alles te maken met je eigen gedachten. Ze doen jou toch niets? Of doen ze je soms denken aan je meest stille verlangens. Je bent echt een sneue gast als jij zo over andere mensen denkt.

  22. #47
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Advocaat View Post
    Middeleeuwen, dat is een goeie

    Jij voelt je prettig in een tijdperk vol met homofilie, pedofilie, en waar moord gelijk is aan het drinken van een glas water.
    Dat van de middeleeuwen is idd een foute opmerking.
    Alle dingen die jij noemt bestaan al sinds de mens bestaat. Zoals aangehaald was homo- en pedofilie in oud romeinse- en griekse tijd heel normaal en gaf zelfs status.
    Over moord zal ik het al helemaal niet hebben. In vele (westerse) culturen werd je als man pas voor vol aangezien, als op z'n minst 1 vijand kopje kleiner gemaakt had.

    O ja. Ik ken meerdere homofiele vechters. En ik heb hun tegenstanders nooit horen klagen.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ik krijg trouwens een beetje `collosus` flash backs. Je weet wel, die man die zei dat hij homos haatte, maar uiteindelijk min of meer toe gaf dat hij zelf homo was.

  24. #49
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    @ Advocaat Ben jij Nederlands van afkomst? Zoja,ben je geloofig?

  25. #50
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Advocaat View Post
    Middeleeuwen, dat is een goeie

    Jij voelt je prettig in een tijdperk vol met homofilie, pedofilie, en waar moord gelijk is aan het drinken van een glas water.

    http://mens-en-samenleving.infonu.nl...angeleerd.html
    Swaab is niet de enige bron....

    Ik voel mij prima met homofilie in de samenleving....maar hoe kom je erbij dat ik ok ben met pedofilie??
    Kinderen zijn niet gelijk aan volwassenen, daarom is pedofilie onmogelijk. Zo simpel.

    Homo's zijn volwassenen, als hun lekker hun reetje willen vullen, wat mij betreft prima, als ik er maar geen last van heb, dus niet op straat etc.

    Moord? Waarom zou ik dat nu prima vinden, rare redenaties heb jij.

    Wat betreft moslims en homo's...christenen zijn net zo achterlijk hoor

    Maarrrrr, ook geloven in grote sprookjesboeken vind ik prima, mits ze dat lekker thuis doen en andere mensen ook in hun waarde laten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •