MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 140
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Gay stigma in sports? UFC boss says 'brave' Carmouche could open doors

    No active athlete on a major professional male sports team has publicly come out as gay.

    Simple statistics tell us there are plenty, but as UFC President Dana White recently said, team sports simply need more brave athletes like Liz Carmouche.

    Carmouche (7-2 MMA, 0-0 UFC), of course, is the UFC's first openly gay fighter, and she headlines February's UFC 157 event against UFC women's bantamweight champion Ronda Rousey (6-0 MMA, 0-0 UFC).

    White appeared Tuesday on Showtime's "Jim Rome: Live," and White discussed the topic with fellow hosts Michael Irvin and James Carville, as well as host Rome.

    While the panel unanimously agreed that there isn't a stigma like there was just a few years ago, White said it's going to take more athletes like Carmouche to see a true shift.

    "I love it," White said. "I think what it's going to take is it's going to take some brave people. If you are gay, you're going to have to be brave, and you're going to have to come out say it.

    "But people are very worried about it. Not just athletes, but actors and actresses in Hollywood, they're nervous about what's going to happen to them and their careers if they come out and say they are."

    White specifically has been vocal in recent years with his support. But in a 2009 video, White expressed his anger over then-Sherdog reporter Loretta Hunt's story about some managers losing backstage access. In the video, he used a derogatory name for gays (while addressing unnamed sources in the story) and directed misogynist language at Hunt herself.

    White later apologized, which followed complaints from organizations such as GLAAD. Additionally, the UFC has supported gay causes, such as the building of the Gay and Lesbian Community Center of Southern Nevada, in recent years.

    White said he considers openly gay fighters, and even gay marriage, non-issues. And he said with more fighters like Carmouche, other athletes should feel the same way.

    "I [couldn't] care less," White said. "It's 2013. I still think it's ridiculous that the government can tell two people who love each other they can't get married.

    "Liz is. I'm happy to have her. She's out first openly gay fighter, and I hope more [come out]."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Als Dana nou eens uit de kast kwam zou dat een veel grotere impact hebben dan wat vechters. Al die bonussen in de kleedkamers die die al jaren verdeelt...

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij maken de homo's hier een big deal van, niet andersom. Ik bedoel, who cares.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Ik geef er echt helemaal niks om. Maar sommige personen, ook hier op het forum, zullen hier moeite mee hebben. Het maakt mij niet uit wie ik in een arm-klem moet leggen, man / vrouw / homosexueel / bi-sexueel / lesbisch. Het meest gehoorde argument van homofoben in sport is: "Ja, maar ze gaan mij betasten". Niet janken, jij wordt toch ook niet op elke vrouw verliefd. Homo's ook niet op elke man. Al moet ik hier wel bij zeggen dat mijn vriendin ook liever spart met vrouwen dan mannen. Mij maakt het geen bal uit.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  5. #5
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    In de VS is het een ander verhaal vergeleken met hier. De redneck states willen absoluut niets met homos te maken hebben. Er komen weliswaar steeds meer staten waar je als homo stel kan trouwen (nu 9), maar het gaat tergend langzaam. Sterker nog, er zijn 20 staten waar je sex mag hebben met dieren, maar slechts 9 waar homo huwelijken mogelijk zijn....

  6. #6
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default




    haha
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  7. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Persoonlijk maakt het mij ook vrij weinig uit. To each his own. Maar er zijn zat rednecks en van dat soort 'just bleed' fans die daar heel anders over denken.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Ik geef er echt helemaal niks om. Maar sommige personen, ook hier op het forum, zullen hier moeite mee hebben. Het maakt mij niet uit wie ik in een arm-klem moet leggen, man / vrouw / homosexueel / bi-sexueel / lesbisch. Het meest gehoorde argument van homofoben in sport is: "Ja, maar ze gaan mij betasten". Niet janken, jij wordt toch ook niet op elke vrouw verliefd. Homo's ook niet op elke man. Al moet ik hier wel bij zeggen dat mijn vriendin ook liever spart met vrouwen dan mannen. Mij maakt het geen bal uit.
    Zeg dat er maar bij inderdaad
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  9. #9
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Sjah het maakt allemaal vrij weinig uit hè...
    Ieder zijn voorkeur... Zolang iedereen zijn broek maar aanhoudt in de kooi/ring/mat is het allemaal best...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  10. #10
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Boeiend.

    Het is erg genoeg dat veel mensen nog problemen hebben met homo's of lesbiennes.

    Gelukkig geeft Dana het goede voorbeeld, ookal is dat alleenmaar omdat hij veel problemen gehad omdat hij een journalist uit schold voor faggot.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Holland
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    8 a 10 jaar geleden werd de uitdrukking 'Van de verkeerde kant' vaak gebruikt om aan te duiden dat iemand homo was.
    Was hartstikke normaal om dat te zeggen, moet je nu niet flikken. Je bent direct een homofoob.

    In een aantal jaar zijn er veelal via de media campagnes gestart om het homo zijn te normaliseren.
    Het is zo te lezen heel goed gelukt.

    Ik heb met veel homo's gewerkt. Stuk voor stuk vertoonden ze raar/ziek gedrag. Zonder te overdrijven, van de ongeveer 10 homo's ken ik mij er geen één herinneren die gewoon normaal kon communiceren, lopen of niet overdreven vrouwen gedrag vertoonde.

    Het idee dat je als man met een man zoent, zn geslachtsdeel in je mond neemt, zn uitwerpselenuitgang binnen treed,, nee, hoezeer ze het ook normaliseren in de media zodat het volk het normaal gaat vinden, het blijft ziek.


    Mijn mening.

  12. #12
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Doeeffenormaaljoh View Post
    8 a 10 jaar geleden werd de uitdrukking 'Van de verkeerde kant' vaak gebruikt om aan te duiden dat iemand homo was.
    Was hartstikke normaal om dat te zeggen, moet je nu niet flikken. Je bent direct een homofoob.

    In een aantal jaar zijn er veelal via de media campagnes gestart om het homo zijn te normaliseren.
    Het is zo te lezen heel goed gelukt.

    Ik heb met veel homo's gewerkt. Stuk voor stuk vertoonden ze raar/ziek gedrag. Zonder te overdrijven, van de ongeveer 10 homo's ken ik mij er geen één herinneren die gewoon normaal kon communiceren, lopen of niet overdreven vrouwen gedrag vertoonde.

    Het idee dat je als man met een man zoent, zn geslachtsdeel in je mond neemt, zn uitwerpselenuitgang binnen treed,, nee, hoezeer ze het ook normaliseren in de media zodat het volk het normaal gaat vinden, het blijft ziek.


    Mijn mening.
    Zéér bekrompen mening gozer...

    Tis heel simpel... Liefde is liefde en seks is seks...
    En of je voorkeur dan uitgaat naar het andere geslacht of je eigen geslacht maakt niet uit.

    Punt.
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  13. #13
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by Doeeffenormaaljoh View Post
    8 a 10 jaar geleden werd de uitdrukking 'Van de verkeerde kant' vaak gebruikt om aan te duiden dat iemand homo was.
    Was hartstikke normaal om dat te zeggen, moet je nu niet flikken. Je bent direct een homofoob.

    In een aantal jaar zijn er veelal via de media campagnes gestart om het homo zijn te normaliseren.
    Het is zo te lezen heel goed gelukt.

    Ik heb met veel homo's gewerkt. Stuk voor stuk vertoonden ze raar/ziek gedrag. Zonder te overdrijven, van de ongeveer 10 homo's ken ik mij er geen één herinneren die gewoon normaal kon communiceren, lopen of niet overdreven vrouwen gedrag vertoonde.

    Het idee dat je als man met een man zoent, zn geslachtsdeel in je mond neemt, zn uitwerpselenuitgang binnen treed,, nee, hoezeer ze het ook normaliseren in de media zodat het volk het normaal gaat vinden, het blijft ziek.


    Mijn mening.
    Het lijkt me sterk dat er veel mensen zijn die jou als 'normaal' zouden bestempelen maar dat is nog geen reden om maar te zeggen dat je raar en ziek gedrag vertoont. Ben wel benieuwd in welke hoedanigheid jij met homo's hebt gewerkt gezien je afkeer.

  15. #15
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Iedereen is vrij om te doen waar die zin in heeft in zijn slaapkamer. Ik hou alleen niet van dat uitbundige gedoe, maar dat geldt zowel voor homo's als hetero's. Ik vind die gaypride echt tien keer niets.
    Max. 400 x 125

  16. #16
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Doeeffenormaaljoh View Post
    8 a 10 jaar geleden werd de uitdrukking 'Van de verkeerde kant' vaak gebruikt om aan te duiden dat iemand homo was.
    Was hartstikke normaal om dat te zeggen, moet je nu niet flikken. Je bent direct een homofoob.

    In een aantal jaar zijn er veelal via de media campagnes gestart om het homo zijn te normaliseren.
    Het is zo te lezen heel goed gelukt.

    Ik heb met veel homo's gewerkt. Stuk voor stuk vertoonden ze raar/ziek gedrag. Zonder te overdrijven, van de ongeveer 10 homo's ken ik mij er geen één herinneren die gewoon normaal kon communiceren, lopen of niet overdreven vrouwen gedrag vertoonde.

    Het idee dat je als man met een man zoent, zn geslachtsdeel in je mond neemt, zn uitwerpselenuitgang binnen treed,, nee, hoezeer ze het ook normaliseren in de media zodat het volk het normaal gaat vinden, het blijft ziek.


    Mijn mening.
    Heeft niks met media te maken... bij talloze dieren is homosexualiteit aangetoond.....het is er gewoon. En aangezien 2 volwassenen mogen doen wat ze willen...ook verwijfd gedrag.... Ken zelf ook homo's die het vrouwtje zijn maar ook waar je niks aanmerkt.

    De gedachte van sexuele handeling met de gelijke sexe terwijl je hetero bent is natuurlijk smerig...anders was je homo slimpie

  17. #17
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Geaardheid heeft weinig met sport te maken volgens mij. Echter denk ik dacht het wel belangrijk is dat iemand zich wel normaal gedraagt,want zodra er zo een overdreven verwijfd type opkomt word het naar mijn idee een beetje een circusact,en dat zou ik zonde vinden. Verder totaal geen problemen mee.

  18. #18
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Heb niks tegen homo's in MMA, die hoeven niet beter en niet slechter behandeld te worden.

    Al vond ik die gigantische penis op Brock Lesnar zijn borst wel een beetje aan de overdreven kant

  19. #19
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Heb niks tegen homo's in MMA, die hoeven niet beter en niet slechter behandeld te worden.

    Al vond ik die gigantische penis op Brock Lesnar zijn borst wel een beetje aan de overdreven kant
    Compensatie voor zijn eigen denk ik. Zal wel niet veel van over zijn na zoveel jaren "snoepen".

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default


  21. #21
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    No active athlete on a major professional male sports team has publicly come out as gay.

    Simple statistics tell us there are plenty, [come out]."
    Je hoort dit vaak maar dit is gewoon onzin. Het feit dat een bepaald percentage van de bevolking homosexueel is betekent niet dat een zelfde percentage van het aantal sportmensen (voetballers of vechtsporters bv) dat ook is...want je kunt ook niet zeggen dat als bv 90 procent van de bevolking hetero is dat dat DUS betekent dat ook 90 procent van de dameskappers of 90 procent van de balletdansers hetero moet zijn.

    Ik heb er echt geen problemen als iemand homosexueel is,ik denk namelijk niet dat dit een vrije keuze is maar dat je gewoon zo geboren wordt en in dat geval moet je gewoon datgene doen wat jou gelukkig maakt.
    Maar dat maakt het nog niet normaal,het feit dat homosexualiteit in de dierenwereld voorkomt is daarvoor geen argument. Mensen zijn gewoon primaten en behoren dus ook tot diezelfde dierenwereld en praktisch alle afwijkingen die je bij dieren tegenkomt heb je ook bij mensen. Er worden bv zowel mensen als dieren als albino geboren maar dat maakt het alleen 'normaal' in de zin dat het een regelmatig voorkomende afwijking is. En dan bedoel ik afwijking niet als minderwaardig of in welke negatieve zin dan ook maar simpelweg dat het afwijkt van de norm.
    De maatschappij is ingericht naar de grootst gemene deler,''de norm'',dat is nu eenmaal zo en alhoewel ik zeer zeker vind dat homosexuele mensen niet achtergesteld mogen worden en het leven wat zij leiden willen gewoon moeten kunnen leiden zonder daarin belemmerd te worden denk ik dat je homoacceptatie niet op deze manier moet forceren. Evenementen als de Gay Games en rare botenparades waar je met een broek zonder billen staat te dansen dragen in mijn ogen eerder bij tot afkeer en onbegrip dan tot acceptatie.
    Last edited by Coldcrust; 30-12-2012 at 22:36.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    .
    Maar dat maakt het nog niet normaal,het feit dat homosexualiteit in de dierenwereld voorkomt is daarvoor geen argument. Mensen zijn gewoon primaten en behoren dus ook tot diezelfde dierenwereld en praktisch alle afwijkingen die je bij dieren tegenkomt heb je ook bij mensen.
    Dat is dus wel een argument dat homosexualiteit normaal is homosexualiteit is er gewoon.

    Het is statistisch wel mogelijk dat er 0 profs homo zijn, echter de kans dat er 1 wel homo is lijkt mij wel groter. mss kan een statisticus e.e.a. verklaren hoe je dit berekend.....

    Maargoed, dit is Nederland, hier is de acceptatie redelijk groot, ik denk wel groter dan in bijna alle landen.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    In de VS is het een ander verhaal vergeleken met hier. De redneck states willen absoluut niets met homos te maken hebben. Er komen weliswaar steeds meer staten waar je als homo stel kan trouwen (nu 9), maar het gaat tergend langzaam. Sterker nog, er zijn 20 staten waar je sex mag hebben met dieren, maar slechts 9 waar homo huwelijken mogelijk zijn....
    Inderdaad iets wat veel mensen schijnen te vergeten: de culturele verschillen die er nog steeds zijn tussen Amerika en landen als Nederland. Deze hele discussie is daar een goed voorbeeld van.

  24. #24
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Homoseksueel of niet, het moet toch allemaal geen flikker uitmaken.
    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #25
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Homoseksueel of niet, het moet toch allemaal geen flikker uitmaken.
    Inderdaad... Kan me geen reet schelen...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •