MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 123 of 123
  1. #101
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    denk nu echt dat je de plank behoorlijk mis slaat. cain een van de zwakkere kinnen. De man is een keer tko gegaan tegen Dos Santos, waarin hij meer opgaf. na deze partij was wel duidelijk waarom. dit is de cain die hij normaal is. De vergelijking omdat Brock niet de tegen de knieen kan, zal cain het helemaal niet kunnen, is niet juist. De maag lag al helemaal open door de vele operaties, daarnaast is lesnar totaal geen kickbokser heeft staand het niveau van nog geen c-klasser kickboksen. dat is niet te vergelijken met Cain die een hele goede kickbokser is, zag je ook wel weer in de partij tegen dos santos. Daarnaast is de cardio van cain ongeveenaard voor een zwaargewicht, dat zal Overeem op dat gebeid zeker afleggen. De enige kans voor overeem is om Cain er in de 1e ronde keihard uit te tikken, anders is het wel gebeurd met Overeem. In de rondes daarna wordt het te lastig voor overeem door het tempo en de druk die cain continu geeft.
    Helemaal mee eens. Als AO hem wil pakken moet hij dat in de eerste ronde doen. Verwacht echter dat Cain het slim gaat spelen en niet met hem gaat clinchen in de eerste ronde. Om eerlijk te zijn zie ik niet echt goed hoe AO dit kan winnen van een Cain in deze vorm....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Cain was erg bang voor de stoten van Dos Santos, en terecht. Verder heeft Cain het erg goed gedaan Dos Santos kon niet op tegen sterke offence. Als Dos Santos ooit nog wil winnen van Cain moet hij echt ze gameplan veranderen.

    Over Alistair tegen Cain. Ik denk dat Alistair die partij gaat winnen. Hij weet zich staande te houden tegen een striker die sneller en energieker is.


    En als je met hem gaat worstelen gebeurd er dit:
    http://fightnext.com/video/G8K2YBBH7...ereem--UFC-141

  3. #103
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Hank, hij houd zich staande tegen een striker met een gebroken arm, die vlieger gaat niet op.

  4. #104
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Hank, hij houd zich staande tegen een striker met een gebroken arm, die vlieger gaat niet op.
    Ja maar hij draait gewoon goed mee in de k1 het is geen bob sap

  5. #105
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Hank, hij houd zich staande tegen een striker met een gebroken arm, die vlieger gaat niet op.
    Saki kon idd maar met 1 hand vechten.

  6. #106
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Hank, hij houd zich staande tegen een striker met een gebroken arm, die vlieger gaat niet op.
    Hij hield zich ook goed staande tegen Bonjasky Aerts en Hari.

    Als Cain Overeem niet neer kan halen wordt het een makkelijke partij voor Overeem.

  7. #107
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Hij hield zich ook goed staande tegen Bonjasky Aerts en Hari.

    Als Cain Overeem niet neer kan halen wordt het een makkelijke partij voor Overeem.
    Ten eerste denk ik dat Cain iedereen neer kan halen, denk alleen dat hij bij 1 van zijn pogingen tegen een knee from hell aanloopt.
    Ik denk dat het een easy win word voor Overeem, enm denk dat hij wel een aantal succesvolle titel defenses gaat hebben.

  8. #108
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    Ten eerste denk ik dat Cain iedereen neer kan halen,
    Nou ben ik ondertussen net erg overtuigd van zijn knock out power, jij wel?

    Verder zijn zijn (kick)boks skills ook niet goed anders had hij niet steeds Dos Santos zo angstig tegen de kooi aan gedrukt.

  9. #109
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #110
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Ja maar hij draait gewoon goed mee in de k1 het is geen bob sap
    Bob Sapp won 2 maal van Ernesto Hoost, dus je kon zeggen dat er een tijd is geweest dat hij goed mee draaide in de K1


    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Nou ben ik ondertussen net erg overtuigd van zijn knock out power, jij wel?

    Verder zijn zijn (kick)boks skills ook niet goed anders had hij niet steeds Dos Santos zo angstig tegen de kooi aan gedrukt.
    Ik neem aan dat je bedoelt niet erg overtuigt?

    Met neerhalen bedoel ik zijn worstel skills mee, als ik het over KO slaan heb dan zet ik er wel neer slaan bij.
    Dus zijn kickboks skills zijn niet goed genoeg omdat hij de clinch zoekt tegen een man die de een na de ander zwaar KO slaat.?
    Ook die vlieger gaat niet op Hank.

  11. #111
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default

    IF FEAR HAS A STRANGLEHOLD ON YOUR LIFE, TURN AROUND, FACE IT...AND BEAT THE SHIT OUT OF IT!

  12. #112
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Sympathiek.

  13. #113
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Als Overeem wil winnen van Cain moet hij hem in de eerste of tweede ronde ko meppen (of in een submission krijgen). De eerste 2 rondes een licht voordeel voor Overeem, de rondes erna een groter voordeel voor Cain.

    Als ik Saki vs Overeem zie zou ik een fitte Saki wel eens tegen Cain willen zien, zijn mma is waarschijnlijk niet op het juiste niveau, maar kwa striking en energie is het een hele goede match up.

  14. #114
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Holland
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    haha, zou idd een mooie zijn. Saki tegen iedereen, ken mij het schelen. Saki is altijd goed om te zien.
    Hoop hem in mma te kunnen zien knokken ooit.


    Junior werd arrogant in zn manier van doen en praten. Dit is wel effe goed voor hem. Damnnn wat een hoofd.


    Allistair gaat neer en g&p krijgen van Cain. Geen kans.

  15. #115
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    En als je met hem gaat worstelen gebeurd er dit:
    http://fightnext.com/video/G8K2YBBH7...ereem--UFC-141
    Met worstelen bedoel je een poging tot kickboxen? Ik denk dat Alistair zeker n kans maakt, maar je stelt je alles net een beetje te simpel voor volgens mij. 'The Shrexican' is toch even een ander beestje dan Lesnar.

  16. #116
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik vraag me af of Overeem wel zo kan trappen zoals hij tegen Lesnar deed. Bij Bigfoot pakte die trap naar Velasquez ook geniaal uit... Overeem kan z'n handen niet continu zo laag houden om de takedown te verdedigen, omdat Velasquez ook goed kan meppen. Maar Velasquez zal er meer moeite mee hebben om Overeem tegen de muur aan te persen. Grote kans dat Overeem hem tegen de muur zet en een paar knieën verkoopt. Overeem heeft goeie subs inhuis, kan beter kickboxen, Velasquez heeft een betere gastank, takedowns en worstelen, maar is minder sterk. Al met al een hele interessante partij.

  17. #117
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #118
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #119
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Enschede
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    met zn mooie geelgroene koptelefoon..

  20. #120
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    'UFC 155: Dos Santos vs. Velasquez 2' drug tests come back clean

    All 24 fighters underwent drug testing at December's UFC 155 event, and all tested clean for performance-enhancing drugs and recreational/drugs of abuse.

    Nevada State Athletic Commission Executive Director Keith Kizer today e-mailed the drug-testing results to MMAjunkie.

    UFC 155 took place Dec. 29 at MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. The main card aired on pay-per-view with prelims on FX and Facebook.

    In the headliner, Cain Velasquez re-claimed the UFC heavyweight title with a dominant five-round decision over the man to hand him his only professional loss, Junior dos Santos.

    In the co-headliner, Jim Miller earned a hard-fought unanimous-decision win over Joe Lauzon in a rousing, blood-filled affair that many believe belongs on a short list for 2012's "Fight of the Year."

    Velasquez, dos Santos, Miller, Lauzon and the rest of the fighters tested negative for drugs of abuse (such as marijuana and cocaine), as well as anabolic steroids and other performance-enhancers.

    The NSAC traditionally tests both main-event fighters, all winning fighters and any competitors who previously failed drug tests. However, some of the testing remains random, and all fighters are subject to it.
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #121
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default Dos Santos Vows to Avenge His UFC 155 Loss to Velasquez

    COMMENTARY | Many MMA fans expected Junior dos Santos to win his UFC 155 rematch against Cain Velasquez, but the latter had plans of his own.
    Velasquez (11-1-0, 9 KOs) put on one of the most dominant performances of his MMA career at UFC 155, bullying dos Santos (15-2-0, 11 KOs) with his wrestling from start to finish. Surprisingly, Cain also dominated the striking exchanges during their five-round title battle, hurting the Brazilian early and often.
    The Octagon-side judges scored every single round in Velasquez' favor, making him the new UFC heavyweight champion.
    Dos Santos -- who's still recovering from the beating he took at UFC 155 -- has been graceful in defeat, but he doesn't think he fought anywhere close to his true ability. "Cigano" looks forward to the opportunity to fight Velasquez again, and he wouldn't mind an automatic rematch.
    "I think the fans would love to see this rematch right now," dos Santos said during a conversation with MMAjunkie.com Radio, per USA Today. "I would love to have this rematch right now. I don't know if it's possible or if Cain Velasquez is going to accept it, but I would love it. … I can't wait. I was ready for this fight, but something was wrong with my mentality. It was very hard for me, so I can't wait. … I know this rematch is going to happen. But if it happens as soon as possible, that's better."
    Given the fact dos Santos only needed 64 seconds to dethrone Velazquez during their first fight at "UFC on Fox," and how dominant Cain looked during the rematch, a third bout certainly makes a lot of sense. Especially considering the fact dos Santos didn't look like his normal self at UFC 155.
    Velasquez landed a vicious overhand right during the first round of their UFC 155 encounter, and it seemed to suck the fight right out of dos Santos. The Brazilian never really recovered from the brutal shot, making things a lot easier for Cain.
    At times during their fight, it seemed like Junior didn't even want to be inside the Octagon, barely offering any resistance on many of Cain's takedowns. It was as if dos Santos was expecting to face the guy he knocked out at "UFC on Fox," and he clearly wasn't prepared for the Velasquez that showed up at UFC 155.
    "I didn't fight. I don't know why," dos Santos added. "If you watch the fight - I've watched the fight three times already - I didn't fight. I just defended myself. I don't know why. I don't know what happened to me. For sure, it was a learning experience. … I can't wait to fight him [again]. I know I have a lot more to show for the fans, and I think the fans know that."
    Former Strikeforce heavyweight champion, Alistair Overeem, will get the next shot at the heavyweight title if he gets past Antonio "Bigfoot" Silva on Feb. 2, at UFC 156, so dos Santos will probably have to fight at least once before he gets a shot at the belt.
    However, that might change if Silva upsets Overeem at UFC 156.
    Given how dominant Velasquez was against dos Santos at UFC 155, some MMA fans aren't interested in a rubber match. However, many would still love to watch a third fight between the two, considering how good both men looked in victory. At this point, it's already been established that either man is more that capable of securing the "W" whenever the two square up inside the Octagon.
    David is a Brazilian Jiu Jitsu and boxing practitioner who has watched and studied MMA for the past 8 years. Follow him on Twitter @davidkingwriter and check out his blog.


    http://sports.yahoo.com/news/dos-san...0167--mma.html
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  22. #122
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default

    IF FEAR HAS A STRANGLEHOLD ON YOUR LIFE, TURN AROUND, FACE IT...AND BEAT THE SHIT OUT OF IT!

  23. #123
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •