MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 116
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Joop Ubeda goede scheidsrechter? (spoiler)

    Ik vind hem geen goede scheidsrechter. Vaak veel te aanwezig in de ring, spreekt gebrekkig Engels en maakt vaak verkeerde beslissingen. Op een top evenement hoort een top scheidsrechter en dat is Ubeda in mijn ogen gewoon niet. Erg jammer!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik vind hem geen goede scheidsrechter. Vaak veel te aanwezig in de ring, spreekt gebrekkig Engels en maakt vaak verkeerde beslissingen. Op een top evenement hoort een top scheidsrechter en dat is Ubeda in mijn ogen gewoon niet. Erg jammer!
    Zijn taalkwaliteiten daar heb ik geen mening over, op de rest tsja wie het gala heeft gezien kan niet anders oordelen dan dit zo is.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik vind hem minder geworden de afgelopen keren dat ik hem zag
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  4. #4
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik vind hem minder geworden de afgelopen keren dat ik hem zag
    Dat je een ref vaak ziet is al een teken aan de wand

  5. #5
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Nouja dat moment met Ghita daar valt over te praten, maar voor het overige is ie mij niet echt opgevallen om eerlijk te zijn.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Nouja dat moment met Ghita daar valt over te praten, maar voor het overige is ie mij niet echt opgevallen om eerlijk te zijn.
    Hij was niet alleen

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Nouja dat moment met Ghita daar valt over te praten, maar voor het overige is ie mij niet echt opgevallen om eerlijk te zijn.
    Het gaat me niet alleen om vanavond, maar over de afgelopen jaren.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Hé jongens. Lul nou niet. Kijk naar het voetbal. Ook daar heb je top scheidsrechters die een " off day" hebben, of denken dat ze groter zijn dan de 22 spelers in het veld. Joop is naar mijn mening vroeger en nu nog steeds een van de beste scheidsrechters in de ring. Hij denkt, naar mijn mening, niet dat het om hem gaat, maar om de vechters. Ja joepie. Ga er maar eens staan in de ring terwijl de halve wereld je bekijkt. Zullen er altijd zat zijn die iets aan te merken hebben op wat hij deed. Dat is de prijs van het zijn van een bekende scheidsrechter. In ELKE sport denk ik. Uiteraard zal elke verkeerde beslissing onder het vergrootglas worden gelegd omdat die de vechter (of in de Champions Leage) iemand of een ploeg gruwelijk veel knaken kan kosten. Ga maar een scheidsrechteren, dan weet je wat voor geneuzel je over je heen kunt krijgen. Ik ? Ik blijf gewoon een voorstander van Joop U.ondanks de fouten die hij maakt. Hij is namelijk, god zij dank, geen machine !
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  9. #9
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Ik vond hem altijd al te dominant aanwezig en te bazig.

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Wie is er dan wel goed, ik kan niet zo snel een betere opnoemen in ieder geval niet eentje uit Nederland. Alleen de Thaise scheidsrechters zijn echt die hebben de reflexen van een kat.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Hé jongens. Lul nou niet. Kijk naar het voetbal. Ook daar heb je top scheidsrechters die een " off day" hebben, of denken dat ze groter zijn dan de 22 spelers in het veld. Joop is naar mijn mening vroeger en nu nog steeds een van de beste scheidsrechters in de ring. Hij denkt, naar mijn mening, niet dat het om hem gaat, maar om de vechters. Ja joepie. Ga er maar eens staan in de ring terwijl de halve wereld je bekijkt. Zullen er altijd zat zijn die iets aan te merken hebben op wat hij deed. Dat is de prijs van het zijn van een bekende scheidsrechter. In ELKE sport denk ik. Uiteraard zal elke verkeerde beslissing onder het vergrootglas worden gelegd omdat die de vechter (of in de Champions Leage) iemand of een ploeg gruwelijk veel knaken kan kosten. Ga maar een scheidsrechteren, dan weet je wat voor geneuzel je over je heen kunt krijgen. Ik ? Ik blijf gewoon een voorstander van Joop U.ondanks de fouten die hij maakt. Hij is namelijk, god zij dank, geen machine !
    Lulkoek. Er zijn zat scheidsrechters die beter zijn dan Ubeda. In Japan trekken ze er een heel blik van open. Ik lees net trouwens dat je het hele event niet heb gezien. Dus ook de finalepartij waar Ubeda een zeer discutabele beslissing neemt. Overigens was de andere scheidsrechter ook niet veel soeps.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Lulkoek. Er zijn zat scheidsrechters die beter zijn dan Ubeda. In Japan loopt er een blik rond.

    Oké, los van Kakura, kom maar met namen van Japanse scheidsrechters die niet bevoordeeld zijn t.o.v landgenoten ?
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Oké, los van Kakura, kom maar met namen van Japanse scheidsrechters die niet bevoordeeld zijn t.o.v landgenoten ?
    Heb je finale gezien of niet?

  14. #14
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    De intuïtieve beslissing van de heer Ubeda heeft waarschijnlijk te maken met Ghita's harde val op het canvas, waar hij werkelijk een moment knock-out leek. Hij neemt een deelnemer op zo'n moment in bescherming. Ook al zijn er nog maar 8 seconden.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Heb je finale gezien of niet?
    Die ene waar het 'slachtoffer' en z'n corner zo enorm protesteerden? Oh wacht, dat deden ze niet. Als Ghita niet meteen protest aantekende dan is het in mijn ogen een juiste beslissing. Gezien de manier waarop hij neerging, was het duidelijk dat hij echt even out was.
    Mensen zeggen dat Ubeda te veel in beeld is, maar als je ziet hoeveel mensen toch doormeppen na een break of de bel, dan is wel duidelijk dat er een strenge scheidsrechter nodig is. Natuurlijk maakt ook Ubeda wel eens een fout, maar een andere scheids vond ook dat Saki had gewonnen van Schilt . Net als met MMA moet je een inschatting maken in luttele seconden. Achteraf na de beelden 20x keer in slow motion te hebben gezien kan je van mening verschillen, maar zo'n felle reactie vind ik een hoog gehalte schipper aan wal.

    Het is een wat uitgesproken persoon, maar ik heb er absoluut geen problemen mee dat hij aanwezig is.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    De intuïtieve beslissing van de heer Ubeda heeft waarschijnlijk te maken met Ghita's harde val op het canvas, waar hij werkelijk een moment knock-out leek. Hij neemt een deelnemer op zo'n moment in bescherming. Ook al zijn er nog maar 8 seconden.
    Hij ging inderdaad neer als een zak patatten, en ik denk dat Joop een goeie beslissing heeft genomen met het oog op de veiligheid...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  17. #17
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ko2j View Post
    Die ene waar het 'slachtoffer' en z'n corner zo enorm protesteerden? Oh wacht, dat deden ze niet. Als Ghita niet meteen protest aantekende dan is het in mijn ogen een juiste beslissing. Gezien de manier waarop hij neerging, was het duidelijk dat hij echt even out was.
    Mensen zeggen dat Ubeda te veel in beeld is, maar als je ziet hoeveel mensen toch doormeppen na een break of de bel, dan is wel duidelijk dat er een strenge scheidsrechter nodig is. Natuurlijk maakt ook Ubeda wel eens een fout, maar een andere scheids vond ook dat Saki had gewonnen van Schilt . Net als met MMA moet je een inschatting maken in luttele seconden. Achteraf na de beelden 20x keer in slow motion te hebben gezien kan je van mening verschillen, maar zo'n felle reactie vind ik een hoog gehalte schipper aan wal.

    Het is een wat uitgesproken persoon, maar ik heb er absoluut geen problemen mee dat hij aanwezig is.
    Ik vind Joop ook te aanwezig,vindt dat hij schreeuwt waar praten ook gewoon mogelijk is en stoor me er het meest aan dat hij vaak situaties onderbreekt zonder 8 tellen te geven en zo een vechter helpt. In dit specifieke geval echter vind ik niet dat hij verkeerd heeft gehandeld..Ghita kreeg een trap op zijn dekking en ging als een blok naar de grond,keek verdwaasd uit zijn ogen en zag er niet uit of hij aanstalten maakte op te staan..dan is een KO logisch.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Joop telde eerst tot 8 en stopte toen het gevecht. Beetje vreemd. Tel dan tot 10 dan is het duidelijk. Nu leek het of Ghita weer verder kon met nog een paar seconden te gaan in de ronde. Misschien waren het de zenuwen of gewoon een verkeerde inschatting maar het was naar mijn mening een verkeerde beslissing van Joop.

  19. #19
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Wie is er dan wel goed, ik kan niet zo snel een betere opnoemen in ieder geval niet eentje uit Nederland. Alleen de Thaise scheidsrechters zijn echt die hebben de reflexen van een kat.
    Die mocro is normaal gesproken goed, behalve vandaag hij had last van jetlag volgens mij LOL naam van hem kan ik niet spellen.

  20. #20
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Die beslissing van Ghita vandaag was wel correct, ik weet dat veel mensen zouden willen dat het langer was doorgegaan maar Ghita was nog lang niet hersteld binnen 8 tellen.

  21. #21
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Trouwens nog over Ubeda check het gevecht Artem Levin vs Murthel Groenhart check hoe hij zich daar gedraagt.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Talking

    vindt Perry beter

  23. #23
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Hé jongens. Lul nou niet. Kijk naar het voetbal. Ook daar heb je top scheidsrechters die een " off day" hebben, of denken dat ze groter zijn dan de 22 spelers in het veld. Joop is naar mijn mening vroeger en nu nog steeds een van de beste scheidsrechters in de ring. Hij denkt, naar mijn mening, niet dat het om hem gaat, maar om de vechters. Ja joepie. Ga er maar eens staan in de ring terwijl de halve wereld je bekijkt. Zullen er altijd zat zijn die iets aan te merken hebben op wat hij deed. Dat is de prijs van het zijn van een bekende scheidsrechter. In ELKE sport denk ik. Uiteraard zal elke verkeerde beslissing onder het vergrootglas worden gelegd omdat die de vechter (of in de Champions Leage) iemand of een ploeg gruwelijk veel knaken kan kosten. Ga maar een scheidsrechteren, dan weet je wat voor geneuzel je over je heen kunt krijgen. Ik ? Ik blijf gewoon een voorstander van Joop U.ondanks de fouten die hij maakt. Hij is namelijk, god zij dank, geen machine !
    Lul jij nou niet, je gaat nu een vergelijking maken met voetbal.
    Dude are you fucking serieus?
    Een voetbal scheidsrechter moet vaak in een split second een beslissing maken op iets wat soms 40 meter bij hem vandaan gebeurt.
    Feit is gewoon dat Ubeda vaak op een negatieve manier TE aanwezig is en de laatste tijd veel discutabele beslissingen maakt.

  24. #24
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Ik vond hem altijd al te dominant aanwezig en te bazig.
    X2 ik vindt hem een bal,heb gewoon een hekel aan hem hoe hij doet,en meschien is die wel heel aardig maar kwa scheids moet ik hem niet.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Vind hem ook altijd een beetje dubieus en veel te aanwezig. Laatste wedstrijd Ghita had nog wel een keer door mogen gaan hoor. Hij heeft een goeie trap gehad van Schilt maar herstelde vrij snel en stond na de 8 tellen netjes op zijn benen en was volgens mij helemaal bij. Als je vechters echt wil beschermen moet je ze niet in de ring laten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •