MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default Waar in Groningen BJJ trainen?

    Ik zit te twijfelen tussen twee scholen:

    fusionfights en Gracie Barra Groningen.

    Laatste heeft behalve de Gracie Barra naam ook 4x per week training terwijl Fusionfights maar 2x per week traint.

    Heb nog nooit eerder BJJ gedaan en wil zo snel mogelijk mee doen aan grappling wedstrijden
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    shonosuke, ik train bij Gracie Barra Groningen, je bent van harte welkom om een training mee te doen om te kijken of het iets voor je is. We trainen op maandag, dinsdag (vanavond dus!) en donderdag om 20:30 - 22:00 en zaterdags 11:00 - 13:00. We hebben een grote groep waarvan het grootste gedeelte zich aan het voorbereiden is op de komende wedstrijden (twee gaan deze maand nog naar de europeans in Lissabon) en in februari gaat er een grote groep naar amsterdam GT

    Osu

  3. #3
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor je reactie.

    Zodra ik woonruimte in Groningen heb kom ik zeker een keer meetrainen

  4. #4

    Default

    check anders ook de site van Gracie Barra Groningen, daar staan de locatie en alle tijden van de BJJ trainingen: www.graciebarragroningen.com

  5. #5
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Hallo Shonosuke,

    Ik train bij Fusion Fights/UCT Groningen in Groningen.Wij zijn onderdeel van team UCT.
    Wij trainen op maandag en woensdag van 20:30 uur, tot 22:00 uur. Voor de mensen die graag wedstrijden willen doen,
    hebben wij zaterdags van 12:30 uur, tot 14:00 uur een wedstrijd training.

    Ook wij hebben een grote groep, waarvan een groot gedeelte mee doet aan wedstrijden. Ik zou zeggen kom een keer langs om de sfeer te proeven.

    Je kunt ons vinden op www.fusionfights.nl en op www.facebook.com/fusionfights

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •