MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default Stichting Brein en Usenet

    Ik heb al een keer eerder gepost dat ik Batman niet binnen kreeg maar nu zie ik reacties over heel veel films en series. Mensen krijgen ze niet meer binnen en proberen dan een andere server. Eweka schijnt nu het meeste te blokkeren. Wie weet hier het fijne van? Is downloaden via nieuwsgroepen afgelopen?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik had hetzelfde probleem via sunny ik kreeg daar ook lang niet alles gedownload.overigens denk ik niet dat het downloaden via nieuwsgroepen afgelopen is, er zijn genoeg alternatieve voor de providers die geblokkeerd worden. veel usenetproviders werken vanuit t buitenland, daar kan Brein dus al niks tegen doen

  4. #4
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Het lijkt vooral om tv series te gaan van de zender HBO zo als bijvoorbeeld:
    Arrow
    Revolution

    Dit vond ik wel grappig aangezien beide series niet van HBO zijn.

    Ik had problemen met two and a half men. Die heb ik uiteindelijk via torrents moeten downloaden.
    Ik ben bang dat het er slecht uit ziet voor usenet gebruikers.
    Max. 400 x 125

  5. #5
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Het lijkt vooral om tv series te gaan van de zender HBO zo als bijvoorbeeld:
    Arrow
    Revolution

    Dit vond ik wel grappig aangezien beide series niet van HBO zijn.

    Ik had problemen met two and a half men. Die heb ik uiteindelijk via torrents moeten downloaden.
    Ik ben bang dat het er slecht uit ziet voor usenet gebruikers.
    Series?
    Films.....


    Wanneer u veel incomplete bestanden ziet, kan dit diverse oorzaken hebben.

    De meest voorkomende oorzaak is de werking van antivirussoftware en/of firewall(s). De gemakkelijkste manier om dit op te lossen is de virusbewaking en firewalls (let op: routers hebben een eigen firewall!) tijdelijk uit te schakelen om vast te stellen of inderdaad hierin het probleem schuilt. Indien dit het probleem niet oplost kunt u de nieuwslezer opnieuw installeren. Hiermee meldt u het programma op alle kritieke plaatsen opnieuw aan.

    Een andere veel voorkomende oorzaak van incomplete bestanden is dat wij, of andere usenet access providers, in overeenstemming met juridisch beleid, door een usenetgebruiker geposte inhoud verwijderd hebben die mogelijk illegaal is of rechten schendt. In zo'n geval kunnen wij u helaas niet helpen. Het ongeautoriseerd verspreiden van auteursrechtelijk beschermd materiaal op Usenet is in strijd met de voorwaarden van Eweka. Eweka biedt geen ondersteuning bij vragen die mogelijk leiden tot gedrag dat strijdig is met onze voorwaarden en mogelijk de wet overtreden.

    Indien u meer assistentie wenst, dan kunt u ons een flink aantal "message ID's" sturen van een aantal bestanden die u niet kunt benaderen, zodat we kunnen uitsluiten dat het probleem niet wordt veroorzaakt door een opslagprobleem.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Weet er iemand overigens een goede vervanger van Eweka ( graag middels pm ) mijn eweka abbo loopt deze week af en ben met Eweka helemaal klaar.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik zit bij xsnews.nl en ben er zeer tevreden mee. Lange retentietijd en nooit gezeik. Je kan het 5 dagen gratis uitproberen.

    www.xsnews.nl
    Max. 400 x 125

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Ik had een VIP account op nzbmatrix maar deze is nu offline. Iemand suggesties voor andere nzb search site's (op searchbin na)
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  9. #9
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    binsearch.info of download spotnet
    Max. 400 x 125

  10. #10
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik zit bij xsnews.nl en ben er zeer tevreden mee. Lange retentietijd en nooit gezeik. Je kan het 5 dagen gratis uitproberen.

    www.xsnews.nl
    Same here, werkt al jaren prima

  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    binsearch.info of download spotnet
    spotnet downloaden inderdaad!

  12. #12
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    ik ga altijd via torrent, misschien ben ik een noob die het niet via spotnet of andere omwegen doe... Iig ik heb nog nooit problemen met torrents gehad...

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Werkt de laatste dagen KUT.
    Ook bij NewsXs is het nu knudde....helaas.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ultra_bone View Post
    ik ga altijd via torrent, misschien ben ik een noob die het niet via spotnet of andere omwegen doe... Iig ik heb nog nooit problemen met torrents gehad...
    Dan wees maar blij dat je niet in Duitsland zit, want daar is een beetje muziek al snel 300 euro boete! Films kunnen oplopen tot 900 euro boete! Vergeet niet dat jij shared met torrent!

  15. #15
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    dat heeft ook te maken met de bestandsnaam de meeste uploaders spelen daar al op in om niet te posten met de naam van de film zelf in de headers als je een film post als the hobbit en de headers noem je ook the hobbit dan halen ze die weg ivb DMCA noem je het de kabouter dan heb je geen problemen om het binnen te halen.maar het is geen nieuw probleem btw DMCA heeft dat in het verleden vaker gedaan zijn een tijdje in slaap gevallen maar nou weer erg aktief de laatste tijd
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ok nou ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ik heb nu sunny maar als ik het goed begrijp kan ik beter xsnews.nl nemen

  17. #17
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ok nou ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ik heb nu sunny maar als ik het goed begrijp kan ik beter xsnews.nl nemen

    je moet een payserver nemen die niet uit amerika komt ivb de DMCA en de meeste payservers hier in nederland zijn vaak resellers van die servers geloof xsnews ook dus dat heeft weinig zin. je zult het wel zien dat als je iets binnen haalt en de headers dragen niet dezelfde naam als de film je die wel binnen krijgt wat ik al zei de DMCA verplicht de payserver illegale content weg te halen alles waar bewijze van de naam arrow in voor komt te verwijderen verander je de naam als uploader in een nummer wordt het al moeilijker om het te verwijderen maar goed daarom is toen die tijd FTD in het leven geroepen om het als downloader makkelijker te maken om te zien wat wat is waar de meeste nu spotnet voor gebruiken
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    je moet een payserver nemen die niet uit amerika komt ivb de DMCA en de meeste payservers hier in nederland zijn vaak resellers van die servers geloof xsnews ook dus dat heeft weinig zin. je zult het wel zien dat als je iets binnen haalt en de headers dragen niet dezelfde naam als de film je die wel binnen krijgt wat ik al zei de DMCA verplicht de payserver illegale content weg te halen alles waar bewijze van de naam arrow in voor komt te verwijderen verander je de naam als uploader in een nummer wordt het al moeilijker om het te verwijderen maar goed daarom is toen die tijd FTD in het leven geroepen om het als downloader makkelijker te maken om te zien wat wat is waar de meeste nu spotnet voor gebruiken
    Thanks weet je een goeie payserver die niet uit amerika komt?

  19. #19
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik vind het met torrent ook steeds moeilijker om goede shit te downloaden hoor
    wilde daarom eigenlijk lid worden van eweka, maar een vriend van me zei ook al
    dat dat knudde was de laatste tijd.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  20. #20
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Thanks weet je een goeie payserver die niet uit amerika komt?

    http://www.extremeusenet.nl/ komt niet uit amerika is een resseler van ngprovider euroaccess


    wat je ook kan proberen zijn payservers die op het Cambrium netwerk zitten

    zoals http://www.cheapnews.eu/ tip probeer eerst een trail voor dat je besteld en kijk of het bevalt als er nog meer tips nodig zijn hoor ik het wel
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  21. #21
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik zit bij xsnews.nl en ben er zeer tevreden mee. Lange retentietijd en nooit gezeik. Je kan het 5 dagen gratis uitproberen.

    www.xsnews.nl

    ja hun server staat in Nassau de bahamas dus die moet er ook minder last van hebben
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  22. #22
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    http://www.extremeusenet.nl/ komt niet uit amerika is een resseler van ngprovider euroaccess
    Ik zit ook al jaar bij extremeusenet, bevalt super.. betaal 10,- per maand voor een 120mbit verbinding..

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ok thanks guys. Ik neem aan dat ik gewoon spotnet kan blijven gebruiken

  24. #24
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ok thanks guys. Ik neem aan dat ik gewoon spotnet kan blijven gebruiken

    ja tuurlijk alleen bij configuratie je nieuwe payserver gegevens invullen
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •