MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Tijd voor Netflix in Nederland. Voor mn muziek gebruik ik nu altijd Spotify (betaalde dienst) en zodra er een goed alternatief is voor films en series ga ik dat ook gewoon afnemen. Het tijdperk van illegaal downloaden loopt op zn einde
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Tijd voor Netflix in Nederland. Voor mn muziek gebruik ik nu altijd Spotify (betaalde dienst) en zodra er een goed alternatief is voor films en series ga ik dat ook gewoon afnemen. Het tijdperk van illegaal downloaden loopt op zn einde
    Is dat hele spotify nog een beetje te doen? Wat mag dat eigenlijk kosten.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    €10 per maand. Meeste muziek is er te vinden. Er is ondersteuning voor locale muziek bestanden. Je kunt syncen met alle smart phones. Ik heb al mijn muziek dus altijd bij me.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  4. #29
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Tijd voor Netflix in Nederland. Voor mn muziek gebruik ik nu altijd Spotify (betaalde dienst) en zodra er een goed alternatief is voor films en series ga ik dat ook gewoon afnemen. Het tijdperk van illegaal downloaden loopt op zn einde
    Same here, Spotify staat bij mij de gehele dag aan. Echt ideaal.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Same here, Spotify staat bij mij de gehele dag aan. Echt ideaal.
    Thuis is het handig als je wifi hebt, maar als je op pad bent gaan je MB's er snel doorheen.
    Max. 400 x 125

  6. #31
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Tijd voor Netflix in Nederland. Voor mn muziek gebruik ik nu altijd Spotify (betaalde dienst) en zodra er een goed alternatief is voor films en series ga ik dat ook gewoon afnemen. Het tijdperk van illegaal downloaden loopt op zn einde
    Ben het hier helemaal mee eens.
    Ik ben van mening dat Brein beter kan investeren in zo'n dienst, dan het pesten van illegale downloadertjes.
    Het is met name een gebrek aan beschikbaarheid van echt interessante films, series en sportevenementen dat je toch telkens weer op zoek gaat naar manieren om er toch aan te komen.
    De meeste mensen hebben zelfs al betaalde news serversom hun spul binnen te halen.
    Dat geld zouden ze ook uitgeven aan goede, betaalde, legale content.

    En Spotify is zooooooooooo veel beter dan Napster ooit was.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Een goed voorbeeld hiervan vind ik ook de betaalde streams van de grote vechtsport evenementen.
    Daar heb ik graag wat geld voor over.
    Zoveel beter om het in HD op de tv te kijken in plaats van een stotterend stroompje op de laptop.

  8. #33
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    ga lekker door met downloaden, woude ze doen dan haha

    maja http://youtu.be/1Tb0yGkCmQg

    dvdtje wat ik aant maken ben door de 'leek'

  9. #34
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Een goed voorbeeld hiervan vind ik ook de betaalde streams van de grote vechtsport evenementen.
    Daar heb ik graag wat geld voor over.
    Zoveel beter om het in HD op de tv te kijken in plaats van een stotterend stroompje op de laptop.
    Ik heb mijn pc aangesloten op mijn tv en heb van elk groot vechtsport evenement een perfecte HD stream. oja, en ik betaal niks

    En zo doe ik het al sinds 2004 (toen nog geen hd) dus het is maar wat je gewend bent, ik weet wel dat wanneer ik zou moeten betalen voor een ppv ik een stuk minder gala's zou kijken.
    Last edited by dirk5; 01-02-2013 at 13:39.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #35
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Een goed voorbeeld hiervan vind ik ook de betaalde streams van de grote vechtsport evenementen.
    Daar heb ik graag wat geld voor over.
    Zoveel beter om het in HD op de tv te kijken in plaats van een stotterend stroompje op de laptop.
    ik kijk die streams gewoon op mn internet tv, voor de kwaliteit doet dat niks onder voor de laptop

  11. #36
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Het maakt me niet uit waar ik kijk. De kwaliteit boeit me vaak ook niet. Als je eenmaal in de wedstrijd zit van een sporter die je relaxed vind dan merk ik het niet eens.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  12. #37
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    waarschijnlijk ben ik nog noob hierin, maar muziek, films etc download ik via torrents..

    live gevechten gebruik ik idd een stream, google ik alle sites op af totdat ik gratis versie kan krijgen lol

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Skyfall is niet binnen te halen ook niet met extreme.......

  14. #39
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Skyfall is niet binnen te halen ook niet met extreme.......

    ook niet met deze link micha?

    http://www.binsearch.info/?q=stuPAHS...e=1100&server=
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  15. #40
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    ik snap iets niet, waarom downloaden jullie niet via torrents dan? volgens mij is het gewoon hetzelfde kwa nieuwsgroepen, alleen via andere weg denk ik (kheb geen verstand van dat delen via nieuwsgroepen).. Skyfall kan je ook gewoon zo downloaden in elke kwaliteit..

  16. #41
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ultra_bone View Post
    ik snap iets niet, waarom downloaden jullie niet via torrents dan? volgens mij is het gewoon hetzelfde kwa nieuwsgroepen, alleen via andere weg denk ik (kheb geen verstand van dat delen via nieuwsgroepen).. Skyfall kan je ook gewoon zo downloaden in elke kwaliteit..
    gebruik ook torrents maar de snelheid van binnen halen is beter bij de nieuwsgroepen en het verschil zit um ook in het delen je download alleen bij nieuwsgroepen je deelt niks zo als bij torrent vaak gebeurd of je moet een seedbox gebruiken
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  17. #42
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ultra_bone View Post
    ik snap iets niet, waarom downloaden jullie niet via torrents dan? volgens mij is het gewoon hetzelfde kwa nieuwsgroepen, alleen via andere weg denk ik (kheb geen verstand van dat delen via nieuwsgroepen).. Skyfall kan je ook gewoon zo downloaden in elke kwaliteit..
    Ik heb lange tijd gedownload via torrents, maar ben overgestapt op nieuwsgroepen. Bij torrents ben je te traceren en uploaden (wat 9 van de 10 keer ook gebeurt) is in principe illegaal. Bij nieuwsgroepen heb je ook direct de maximale downloadsnelheid. Bij torrents ben je afhankelijk van de uploadsnelheid van andere gebruikers en haal je daardoor minder vaak de maximale downloadsnelheid. Bij de nieuwste films e.d. maakt dat minder uit, maar bestanden die al wat langer geleden geupload zijn die krijg je minder snel binnen.


  18. #43
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Ik heb lange tijd gedownload via torrents, maar ben overgestapt op nieuwsgroepen. Bij torrents ben je te traceren en uploaden (wat 9 van de 10 keer ook gebeurt) is in principe illegaal. Bij nieuwsgroepen heb je ook direct de maximale downloadsnelheid. Bij torrents ben je afhankelijk van de uploadsnelheid van andere gebruikers en haal je daardoor minder vaak de maximale downloadsnelheid. Bij de nieuwste films e.d. maakt dat minder uit, maar bestanden die al wat langer geleden geupload zijn die krijg je minder snel binnen.
    Duidelijke uitleg, misschien dat ik later ga overstappen.. Idd oude bestanden download ook langzamer

  19. #44
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    hebben jullie vast al gezien, maar wou het toch delen.. gaat om Aaron Swartz, het is niet offtopic omdat deze man ook tegen dit soort censures was/is..

    http://www.youtube.com/watch?v=_bAMg...eature=mh_lolz

  20. #45
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ultra_bone View Post
    hebben jullie vast al gezien, maar wou het toch delen.. gaat om Aaron Swartz, het is niet offtopic omdat deze man ook tegen dit soort censures was/is..

    http://www.youtube.com/watch?v=_bAMg...eature=mh_lolz
    dit mag wel een nieuw topic worden.. ben benieuwd naar de meningen m.b.t. dit onderwerp.. pfff wat een zooitje zeg..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •