MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default Profboksdebuut Nieky Holzken op 3 maart in Helmond

    De Brabantse kickbokser Nieky Holzken, tweevoudigwereldkampioen, Europees kampioen en vier keer Nederlands kampioen, gaat zijndebuut als profbokser maken tijdens een gala op 3 maart in Helmond. Vroeger ishij eigenlijk als amateurbokser aan zijn carriere begonnen. Holzken werd NK inde B-klasse en versloeg o.a. het toenamlige talent Steve de Veth en twee keerde huidige jeugd-wereldkampioen Gevorg Khatchikian.
    ,,Uiteindelijk wordt dat mijn streven als trainer vanNieky om hem bij de Ben Bril Memorial op maandag 14 oktober 2013 nog een keertegen Gevorg te laten uitkomen. Ik weet wat het is om te boksen in Carre. Ikben er zelf ooit kampioen geworden en er is niets mooiers dan dat. Eenonvergetelijke ervaring! Ik wil dat mijn schoonzoon ook een keer meemaakt. Ikheb al naar zijn internationaal programma gekeken en ik zie geen probleemontstaan’’, aldus zijn trainer Sef Weber.
    Khatchikian vindt het volgens zijn Limburgse trainerPatrick Driessen geen probleem aan het eind van het jaar tegen Nieky Holzken teboksen. Op zondag 27 januari komt Khatchikian in actie tijdens de finale vanhet drielandentoernooi in Heerlen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik hoorde dat JAn Siersema zich ook aan het toeleggen is op het boksen

    Is dit een trend?

    wel gaaf overigens, ik vind boksen een prachtige sport
    "If you have to stop and think, it's too late"

  3. #3
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Valt niks meer te verdienen denk met kickboxen.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Valt niks meer te verdienen denk met kickboxen.

    je hoort het meer om je heen hoop gasten gaan in Duitsland boksen voor de verdienste
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Wel leuk, maar voor de mensen die denken dat Holzken wat verdiend bij Carre hebben het mis. Carre is gewoon voor de leukigheid.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Last edited by jantje11; 03-03-2013 at 20:14.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Heel mooi.
    Hoop dat we hem niet gaan missen in het kickboksen, maar hij heeft laten zien dat hij zich in het boksen ook heel goed kan redden.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    proficiat!

  9. #9
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    145
    vCash
    126000

    Default Holzken

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Heel mooi.
    Hoop dat we hem niet gaan missen in het kickboksen, maar hij heeft laten zien dat hij zich in het boksen ook heel goed kan redden.
    Goede overwinning, maar deze tegenstander 7 wedstrijden waarvan 4 verloren is natuurlijk geen krachtmeting voor Holzken. Ben benieuwd naar een echte tegenstander.

  10. #10
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Tegenstander had 6 partijen gebokst en 6 gewonnen, waarvan 3 op KO (volgens de stats die werden omgeroepen door de announcer). Verder was dit tegenstander nummer zoveel, de rest had eerder al afgebeld, toen ze eenmaal vernomen tegen wie ze moesten boksen. Deze jongen durfde het gewoon aan, waarvoor hulde. Maar als het op ervaring aan moet komen, zullen er weinig boksers zijn die zoveel partijen gedraaid hebben als Nieky. Ook als het een bokspartij betreft, Nieky heeft gewoon meer ervaring in de ring.

    VIDEO: http://youtu.be/Ger7E1cfw8M
    Last edited by Atila; 04-03-2013 at 14:17.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Dank voor de video Atila. Lekker partijtje van Holzken.

  12. #12
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Tegenstander had 6 partijen gebokst en 6 gewonnen, waarvan 3 op KO (volgens de stats die werden omgeroepen door de announcer).
    Zijn tegenstander Heeft 6 gebokst waarvan 3 verloren.

    http://www.fightsrec.com/anatolij-baron.html

  13. #13
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Tegenstander had 6 partijen gebokst en 6 gewonnen, waarvan 3 op KO (volgens de stats die werden omgeroepen door de announcer). Verder was dit tegenstander nummer zoveel, de rest had eerder al afgebeld, toen ze eenmaal vernomen tegen wie ze moesten boksen. Deze jongen durfde het gewoon aan, waarvoor hulde. Maar als het op ervaring aan moet komen, zullen er weinig boksers zijn die zoveel partijen gedraaid hebben als Nieky. Ook als het een bokspartij betreft, Nieky heeft gewoon meer ervaring in de ring.

    VIDEO: http://youtu.be/Ger7E1cfw8M
    Je blijkt niet over de juiste gegevens te beschikken. 6 waarvan 3 gewonnen en 3 verloren.

  14. #14
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Ik herhaal gewoon wat ik gehoord heb, zoals ik eerder al aangaf in mijn reactie. Het kan natuurlijk zijn dat ze zelf verkeerde of geflatteerde info hebben doorgegeven ? Op naar de volgende partij.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    was dus meer een opwarmpartij voor holzken.. ?

  16. #16
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Nee, dat niet. De tegenstander kon echt wel boksen, zoals je ziet in het filmpje. Maar hij was gewoon niet opgewassen tegen het geweld van Holzken, die in de eerste ronde lekker rustig aan deed en pas in de 2e ronde echt gas gaf. Eigenlijk zouden we 's gewoon een bokspartij tussen 2 goede A-klassers (kickboxers) moeten zien

  17. #17
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    a klasser tegen een beginnend c klasseer

  18. #18
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Kom op man iemand met inmiddels 7 bokspartijen waarvan 4 verloren kan je nog geen goede Aklasser noemen invergelijking met Nieky.

  19. #19
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Maar gaat dat geen probleem zijn voor meer kickboxers die overstappen naar het boksen ? Kickboxers hebben over het algemeen veel meer ervaring in de ring, vindt maar eens boksers met 50+ partijen ?

  20. #20
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Thanks voor het filmpje Atila. Krijg een beetje old skool gevoel. Heel leuk. Goed gedaan Nieky!

    Reps
    Maart guur geeft een volle schuur.

  21. #21
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Maar gaat dat geen probleem zijn voor meer kickboxers die overstappen naar het boksen ? Kickboxers hebben over het algemeen veel meer ervaring in de ring, vindt maar eens boksers met 50+ partijen ?
    daar zijn er idd weinig van, en de meeste die zoveel partijen weg hebben gaan niet tegen een Nieky.
    Maar tegen iemand met 20 partijen weg zou een mooie match zijn voor hem.
    Last edited by pronk; 05-03-2013 at 18:38.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •