MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38
  1. #1
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default [SPOILER] strikeforce 12

    Goedemorgen,

    Net de vid's bekeken en genoten van Mousasi (natuurlijk), Jacare en Noons/Couture.

    Sorry en dit zullen veel mixfight fans niet waarderen, maar wat viel me D. Starring erg tegen. Ok, hij heeft verteld dat hij een diesel is, maar hij had echt niets in te brengen en hij had ook een rare of geen strategie. Was een mismatch helaas.

    Anyway, jammer dat strikeforce ermee ophoudt

    ps: misschien ben ik te kritisch wat betreft Starring, maar ik had meer verwacht na het lezen van de Cormier/Starring thread
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  2. #2
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Ben het niet eens met dat Staring tegenviel, hij kreeg een aanbod om met iemand te vechten van de buitencategorie en op zijn leeftijd kan je niet nog even de tijd nemen en wachten op de volgende kans, helaas was Cormier voor hem een maatje te groot, maar vechtershart heeft Staring wel !!!

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik vond hem zelf niet tegen vallen hij heeft volgens mij gegeven wat ie in zich had....Cormier was inderdaad een paar maten te groot. hij hield het toch nog bijna 2 rondes vol. ik dacht op een gegeven moment dat het in ronde 1 al afgelopen zou zijn.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Zag vanmorgen de comments van Ramon Dekkers @ Twitter over de partij van Dion;

    Quote Originally Posted by diamonddekkers
    I saw the fight of the ex member of GG Dion Staring he didn't improve his stand up skills it didn't look good Dion left Holland and his team
    Quote Originally Posted by diamonddekkers
    Maybe Dion did it to improve his ground skills his stand up really sucks!! Good luck with you're next fight, if there is going to be one
    Quote Originally Posted by diamonddekkers
    (Dion) Youre management did a good job to match you against Daniel Cormier.Anyone could predict the outcome! What an asskicking!!
    Last edited by Richelieu; 13-01-2013 at 10:04.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Starring kreeg door al die takedowns weinig kans om te laten zien wat hij kan. Ik denk wel dat hij in het begin het staande werk agressiever had kunnen inzetten. Hiermee had hij meer een stempel kunnen drukken op de wedstrijd. En een visitekaartje achter kunnen laten voor de UFC. Verder ontsnapte hij een paar keer mooi uit cross-side. Toch knap bij een worstelaar van het niveau van Cormier.

    Hij heeft iig laten zien niet op te geven. Wat kan die man incasseren zeg!
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  6. #6
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Was vanaf begin een mismatch. (net als Barnets gevecht) Natuurlijk pakte Dion zijn kans. Hij was echt kansloos.
    Gegard deed het goed. Tegenstander was staand heel sterk. Goed opgelost op de grond.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Zag vanmorgen de comments van Ramon Dekkers @ Twitter over de partij van Dion;
    Laag bij de grond... Maja zijn wel vaker rare dingen gezegd door Team GG als er iemand weggaat...

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Zag vanmorgen de comments van Ramon Dekkers @ Twitter over de partij van Dion;
    Triest natrappen van Dekkers.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Erg triest van Dekkers.

    Had wel meer verwacht van hem... maar ja GG he..
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  10. #10
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad erg triest van Dekkers om na de partij met dit soort teksten te komen.

    Maar even over de partij van Dion: helaas had Dion niets in te brengen. Dat was helaas de realiteit. wel bijna 2 rondes kunnen verdedigen.. Ik vond hem ook een paar keer mooi ontsnappen, maar dat was dan ook alles.. hij had niets te verliezen, maar ik verwacht niet dat de UFC onder de indruk was. Dit was volgens mij wel d bedoeling van Dion, ondanks winst of verlies. nu afwachten of het echt gedaan is of dat hij toch nog een kansje maakt om in de UFC te vechten.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Zag vanmorgen de comments van Ramon Dekkers @ Twitter over de partij van Dion;
    zeer triest van de heer dekkers... eerst een hele post hier op mixfight over respect blablabla en daarna zelf dit posten op twitter.. valt me zeer tegen van Ramon Dekkers

  12. #12
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    netjes gedaan van tarik safadine om op deze manier te winnen van nate.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    en wat dion staring's partij betreft, tja jammer, het verliep eigenlijk wel zoals de meesten verwachtten toch? zowel staand als op de grond had hij inderdaad niets in te brengen

  14. #14
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Zag vanmorgen de comments van Ramon Dekkers @ Twitter over de partij van Dion;
    Beetje jammer dit...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  15. #15
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    zeer trieste reacties van ramon dekkers

  16. #16
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Zeeland
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Super veel respect voor Dion dat hij deze partij heeft aangenomen. En dat hij heeft verloren is geen schande IMO.. Zoals gezegd zat ik op sommige momenten te hopen dat hij wat agressiever was in de stand-up, wat meer proberen gewoon te exchangen in plaats van een afwachtende en volgende houding te hebben. Maar er is helemaal niks verloren, zeker niet tegen Cormier die gewoon een contender is in de UFC HW divisie!

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Goed gedaan Mousasi op naar de volgende overwinning. Cormier was wel te verwachten jammer van de reactie van Ramon Dekker.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Net de partij van staring nog ff gekeken, ik moet zeggen dat ik het erg respecteer hoe hij gewoon door bleef knokken. Vond hem sowieso niet slecht vechten; wat meer worsteltraining en hij zou al een stuk beter mee kunnen komen denk ik. Ook niet vergeten dat die Daniel Cormier op de olympische spelen heeft gestaan en Josh Barnett heeft verslagen in z'n vorige pot

    Edit: Jacare erg indrukwekkend, wel een beetje een zeikertje om gelijk bij de scheids te gaan jammeren over die halve upkick. Maarja, hij is het avontuur met Gegard zeker nog niet vergeten
    Last edited by ijsbier; 13-01-2013 at 12:59.

  19. #19
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Je zag duidelijk de hand van Zuffa: Cormier en Barnett kregen mismatches de rest moest open audities doen. Ik vond Dion eerlijk gezegd vooral in de 2e ronde tegenvallen. Ok, Cormier is buitencategorie maar Dion is normaal gesproken geen pannekoek ik had wat meer verwacht. Was Cormier nou zo goed of Dion zo slecht? Laten we het maar op het eerste houden. Another level; kansloos; klaar.

    Wel blij voor Mousasi die met de griep in zijn lijf toch knap won. Mousasi slaagde dus voor de open UFC-audities.

  20. #20
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    vond dion er na de afgetrainde fotos er nogal chubby uitzien. Snap dat hij voor HW wat gezicht bijgesprokkeld heeft maar denk dat hij een beetje te ver is doorgeslagen. Ik vond hem een beetje log en niet zo explosief door het extra gewicht.
    Jammer, mooie kans, goed geknokt. Same player shoots again!

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Mousasi slaagde dus voor de open UFC-audities.
    Ik hoop dat hij de kans krijgt, de 205 in de UFC kan wel wat Mousasi gebruiken.


  22. #22
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Mousasi mooi zijn visitekaartje achtergelaten.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    zeer trieste reacties van ramon dekkers
    x2 pfffff

  24. #24
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Behalve dat KJ Noons werd gepikt, ging het meeste toch zoals verwacht


  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Toch verdomd jammer dat Strikeforce ermee stopt. Staan toch weer flink wat getalenteerde gasten te vechten die in de UFC niet de kans gaan krijgen die ze verdienen.... Hoop dat er weer een grotere MMA organisatie komt die het wil gaan proberen naast de UFC.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •