MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 58
  1. #26
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post

    Zoals al eerder vermeld,mensen willen graag geloven,en zolang dat het geval is blijf je geconfronteerd worden met pannekoeken zoals Char en Ogilvie,docu's over Alliens en leven na de dood. Naar mijn idee simpelweg hetzelfde als geloof,en dat is "hoop." Niks meer en niks minder
    Volledig mee eens. Mijn mening is dat energie alles is, de computer waarmee je nu tikt is Energie (moleculen die op elkaar wrijven).
    Het zelfde gebeurd met energie, geluid, lucht, aarde, etc. In dat opzicht geloof ik niet dat 1 iemand is die boven alles dirigeert. Geloof wel dat alles verbonden is met elkaar dmv energie. Of dat nou materalistisch of via zielsverband is...all the same to me.
    Char etc heb ik ook echt niks mee....ik zie / ervaar graag dingen zelf.Neemt niet weg dat er een hoop, het merendeel van de bevolking graag vertelt wordt hoe dingen moeten.
    Bewijs is er niet..ervaringen, een goed stel hersens en een open mind zorgen ervoor dat je nooit uitgedacht bent over dit soort onderwerpen haha
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Deuce View Post
    Een voorbeeld van de Inca's die nooit bekend hebben gestaan als bouwers (zoals de Egyptenaren
    Egyptenaren,oftewel "Oud Egypte" stonden juist bekend om zijn bouwwerken zoals tempels,pyramide's en paleizen. Wat betreft Inca's,die wisten ook wel hoe ze een paar stenen tegen elkaar aan moesten leggen hoor,kijk maar naar Pachacuti.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Volgens mij heb je mijn eerdere post niet eens gelezen... ik geloof in verloren technologie, verloren kennis. Mensheid heeft eerder bestaan, de tijdsaanduiding zoals de moderne wetenschap die aangeeft is mijns inziens niet correct en moet worden herzien. Nieuwe onderzoekers, ego's van vastgeroeste onderzoekers de deur uit en onderzoek opnieuw doen.
    Mee eens kerel. Dat stukje mening had ik inderdaad nog niet gezien. My bad.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Deuce View Post
    Volledig mee eens. Mijn mening is dat energie alles is, de computer waarmee je nu tikt is Energie
    Helemaal mee eens,daarom zijn er vandaag de dag ook zo onwijs veel antwoorden te vinden in Physics. Natuurkunde heeft ons al heel veel verteld,het is alleen aan de persoon zelf dit op te pakken zoals hij wil.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Egyptenaren,oftewel "Oud Egypte" stonden juist bekend om zijn bouwwerken zoals tempels,pyramide's en paleizen. Wat betreft Inca's,die wisten ook wel hoe ze een paar stenen tegen elkaar aan moesten leggen hoor,kijk maar naar Pachacuti.
    Hier begrijpen we elkaar verkeerd, Egyptenaren waren idd bouwers. Inca's daarintegen veel minder, de wegen naar Machu pichu, gebouwen, etc....evenals sommige bouwwerken in Egypte...zouden we eens door een vorige civilisatie neergezet kunnen zijn.
    Volgens mij ligt daar ons meningsverschil

  6. #31
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    leuke debunk
    hij is arrogant, maar hij heeft goede shizzle
    "If you have to stop and think, it's too late"

  7. #32
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Deuce View Post
    Hier begrijpen we elkaar verkeerd, Egyptenaren waren idd bouwers. Inca's daarintegen veel minder, de wegen naar Machu pichu, gebouwen, etc....evenals sommige bouwwerken in Egypte...zouden we eens door een vorige civilisatie neergezet kunnen zijn.
    Volgens mij ligt daar ons meningsverschil
    Ik zou je graag willen geloven,alleen zijn dit speculaties en worden er nergens feiten gevonden naar een eerdere beschaving die dit allemaal gerealiseerd zouden hebben. Ik kijk ook graag naar docu's over dit onderwerp op de hoop dat ik nog is informatie vind die mij iets meer duidelijkheid zouden geven over dit onderwerp,alleen heb ik die helaas nog niet gevonden. Veeeeeel speculaties,maar geen keiharde feiten. (voor zover je die kan krijgen na al die jaren natuurlijk)

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Voor degene die Grayham Hancock, fingerprints of the gods willen lezen:
    http://megpugh.com/files/Graham_Hanc...F_THE_GODS.pdf


  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Ach ja, mensen blijven nou eenmaal gek op mysteries. Theorie bouwen (of gewoon een beetje speculeren) is ook gewoon leuk, net zoals het leuk is om theoriën te weerleggen. Als je echt iets wilt verklaren dan moet je kritiek juist verwelkomen in mijn ogen. Dat zorgt er immers voor dat je je theorie kunt aanscherpen. Als je op zoek bent naar "de waarheid", dan helpt kritiek je om die te vinden. Maar wat Ancient Aliens aan het doen is is precies het omgekeerde. Ze zijn niet op zoek naar "de waarheid" maar willen enkel hun stelling graag bewezen zien. Wat er dan volgt is pure misleiding, of misschien zou je zelfs wel moeten spreken van frauderen. Zou Diederik Stapel soms in de redactie hebben gezeten?
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Ik vind de verhalen rondom de Sumeriërs altijd extreem boeiend... Sumerië is de eerste beschaving op aarde. en het mooie was dat hun al gebruik maakten van batterijen.... te bizar voor woorden.
    Btw... was Conan the Barbarian ook niet een Sumeriër. Als kind las ik daar al strips over
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Peter wat maakt het nou uit man dat ik lekker weg kan zweven in space.
    Over jou oordelen zou van mij niet netjes zijn, ik heb geen idee wie je in real life bent.
    Neem het niet zo zwaar ;-) Denk je dat ik tijd heb om de hele tijd bezig te zijn met conspiracy's..?
    Beter tijd stoppen in je bewustzijn.

    Ik heb nog wel een mooie toevoeging op de theorieën hoe alles met elkaar verbonden is.


  12. #37
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Deuce View Post
    Als Graham Hancock fan moet ik mij hier even mee bemoeien.
    E-Type, baseer jij die feiten van Hancock en de misplaatste theorie'en op een BBC uitzending die min of meer opgezet is om Graham in een foutief daglicht te zetten? Just for the record, dit is later door BBC toegegeven en Graham mocht opnieuw zijn woordje doen en dat werd een heel ander interview. Anders hoor ik graag waar je dit vandaan hebt, like to read it.

    Overigens heb ik de gereviseerde versie van Fingerprint of the Gods liggen, waarin hij een hoop commentaar en opmerkingen van deze 1e druk ter behandeling neemt.

    Ha Deuce, inderdaad gaat dat waarschijnlijk over die doc. Ik moet eerlijk zeggen da'k 'm niet zo erg meer volg sinds die tijd. Misschien stom van mijn kant, want ik heb dat boek echt verslonden.

    Maar verder nog wat aantekeningen bij andere claims van Hancock.
    http://jcolavito.tripod.com/lostcivilizations/id2.html

    http://jcolavito.tripod.com/lostcivilizations/id3.html


    Verder is het natuurlijk lastig z'n "bewijzen" te debunken, aangezien er geen bewijzen uit 10.500BC voorradig zijn...dus ik bedoel, z'n interpretaties zijn zeker Discovery Channel waardig.

    Heb je die gereviseerde versie op Ebook of pdf misschien?

  13. #38
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Btw... was Conan the Barbarian ook niet een Sumeriër. Als kind las ik daar al strips over
    Cimmeriër
    "If you have to stop and think, it's too late"

  14. #39
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Ha Deuce, inderdaad gaat dat waarschijnlijk over die doc. Ik moet eerlijk zeggen da'k 'm niet zo erg meer volg sinds die tijd. Misschien stom van mijn kant, want ik heb dat boek echt verslonden.

    Maar verder nog wat aantekeningen bij andere claims van Hancock.
    http://jcolavito.tripod.com/lostcivilizations/id2.html

    http://jcolavito.tripod.com/lostcivilizations/id3.html


    Verder is het natuurlijk lastig z'n "bewijzen" te debunken, aangezien er geen bewijzen uit 10.500BC voorradig zijn...dus ik bedoel, z'n interpretaties zijn zeker Discovery Channel waardig.

    Heb je die gereviseerde versie op Ebook of pdf misschien?
    Lees deze link over die uitzending, moet zeggen dat ik de uitzendingen beiden niet gezien heb. Op een podcast van Joe Rogan en de London Real gaat hij overigens ook wel wat in op deze situatie.
    Volgens mij staat jou opmerking over de tekeningen die verschoven zijn ook op deze pagina.
    http://www.s8int.com/AtlantisReborn.html

    Fingerprints heb ik hier liggen in een 600 pagina dikke pul...helaas geen eBook maar die zal wel te vinden zijn online?
    Enjoy!

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Peter wat maakt het nou uit man dat ik lekker weg kan zweven in space.
    Over jou oordelen zou van mij niet netjes zijn, ik heb geen idee wie je in real life bent.
    Neem het niet zo zwaar ;-) Denk je dat ik tijd heb om de hele tijd bezig te zijn met conspiracy's..?
    Beter tijd stoppen in je bewustzijn.

    Ik heb nog wel een mooie toevoeging op de theorieën hoe alles met elkaar verbonden is.

    Deze heb ik laatst ook zitten kijken.. Geweldige "docu"!
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  16. #41
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Deuce View Post
    Lees deze link over die uitzending, moet zeggen dat ik de uitzendingen beiden niet gezien heb. Op een podcast van Joe Rogan en de London Real gaat hij overigens ook wel wat in op deze situatie.
    Volgens mij staat jou opmerking over de tekeningen die verschoven zijn ook op deze pagina.
    http://www.s8int.com/AtlantisReborn.html

    Fingerprints heb ik hier liggen in een 600 pagina dikke pul...helaas geen eBook maar die zal wel te vinden zijn online?
    Enjoy!


    thanks!

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Cimmeriër
    Ah... nou ja, bijna dan
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Ik heb nog wel een mooie toevoeging op de theorieën hoe alles met elkaar verbonden is.

    Ik heb erg m'n best gedaan, en al met al bijna een kwartier gekeken, maar toen hield ik het echt niet meer vol Niets voor mij dit soort dingen. Wetenschap wordt op zo'n manier door "religie" heen verweven, waarmee aan "religie" een wetenschappelijk tintje geprobeerd wordt te gegeven, die er uiteindelijk gewoon niet is. Dan haak ik af.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Wow, probeer dit maar eens te verklaren: Deuce die weer op Mixfight post

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Wow, probeer dit maar eens te verklaren: Deuce die weer op Mixfight post
    Hahaha... vast iets misgegaan met z'n nano-deeltjes. Maar geeft toch wel weer even old skool gevoel dat ie post hé
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  21. #46
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik geloof wel in aliëns. Niet zo zeer zoals ze in de meeste films worden afgebeeld, maar meer in buitenaards leven. Intelligent of niet, buitenaards leven = aliëns. Ik wil hier dan ook geen aardse mysteries mee gaan oplossen...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  22. #47
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Wow, probeer dit maar eens te verklaren: Deuce die weer op Mixfight post
    Jezus kwam ook ooit terug op aarde :-P

  23. #48
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Deuce View Post


    Vind zelf het feit van oude mappen die gevonden zijn een heerlijk onderwerp. Pas in 1721 werd de methode voor het berekenen van Graden (longitude,etc) uitgevonden en in pas in 1773 erkend als officieel.
    Mappen die eeuwen daarvoor zijn gevonden zijn zodanig getekend, oa. onderzocht door de Airforce en daar kwamen ze tot de conclusie dat handgetekende kaarten op een halve graad verschilde van onze berekeningen. Mooie dat men dat enkel kan door keiharde berekeningen te maken terwijl wiskundige berekeningen nog niet eens bestonden...want wij hadden het nog niet uitgevonden. Nog maar te zwijgen over de verschillende kaarten die gevonden zijn, waar werelddelen of stukken dan weer wel te zien zijn, dan weer niet. Onmogelijke vaartochten die schijnbaar toch gedaan zijn.
    De kaarten van Piri Reis bedoel je? Met een perfecte weergave van Antartica?
    Maart guur geeft een volle schuur.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Debunked of niet, echte verklaringen leveren ze zelf ook niet...


    Hoe zaag je blokken van 1000 den kilo's .... terwijl nu 3000 jaar kater wij het met moderne zagen niet kunnen! Zagen zagen niet onder extreme druk.
    In de jaren '90 heeft een Japans wetenschappelijk team geprobeerd de piramide van Gizeh na te bouwen op een schaal van 1:40. Met alle moderne technieken. Dat is niet gelukt.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  25. #50
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Deuce View Post
    Jezus kwam ook ooit terug op aarde :-P
    You rang?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •