MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 13 FirstFirst ... 456789101112 ... LastLast
Results 176 to 200 of 318
  1. #176
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    voortaan moet bij elke mainevent bij de ufc een vechter paraat staan voor dit soort gevalletjes. om de event niet te verpesten.
    Of niet zo'n belachelijk zwakke vecht-kaart, waardoor één afgevallen gevecht het niveau van het evenement niet helemaal terug brengt tot tuf 'n enough amateur niveau.( Zijn wel goede evenementen trouwens, die van Tuf 'n Enough, maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel).

    In Europa schijnen we de afdankertjes te krijgen, omdat het in de VS vanwege het tijdstip alleen integraal na afloop op TV uitgezonden wordt, Maar toch.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Ik ben niet kwaad, ik ben eerder zwaar teleurgesteld in het vermogen van de UFC om een gangbare vervanger aan te leveren.
    NIemand heeft ooit gehoord van die gast , het oplossend vermogen om een vechter aan te leveren zou meer aan gewerkt kunnen worden want dit is echt compleet waardeloos.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  3. #178
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Dana white heeft het volgende op twitter gepost:

    "This pic was taken of Gustafsson today and u can't even see the cut!!! Worst decision I have EVER seen to pull fight"
    https://twitter.com/danawhite/status...665792/photo/1

  4. #179
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Dana white heeft het volgende op twitter gepost:

    "This pic was taken of Gustafsson today and u can't even see the cut!!! Worst decision I have EVER seen to pull fight"
    https://twitter.com/danawhite/status...665792/photo/1
    Last edited by Sato; 03-04-2013 at 19:10.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  5. #180
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default


  6. #181
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ger Maan View Post
    duidelijk te merken dat gegard gefrustreerd en teleurgesteld is door deze situatie. geef hem eens ongelijk

  7. #182
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    WTF?! ik snap nu wel waarom Dana overtuigd was dat het gevecht doorging, wat is dit voor onzin, waarom vecht die niet. Mousasi moet die ene gewoon meteen afmaken en hoe je wendt of keert, hij vecht toch de slotpartij en deze moet die makkelijk kunnen hebben, misschien ook nog een mooie highlight KO en kan er alvast een mooie hype om hem heen lopen want dat is tegenwoordig toch belangrijker dan je fight record, op basis daarvan verdient mousasi alleen daar al op een titleshot

  8. #183
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    commentaar van Alex


  9. #184
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Je zou bijna denken dat Gus het wel prima vindt om niet te vechten... dit is toch geen snee

  10. #185
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Je zou bijna denken dat Gus het wel prima vindt om niet te vechten... dit is toch geen snee
    Gus bepaalt niet of die wel of niet vecht hoor. Hij heeft geen toestemming gekregen van de commissie

  11. #186
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Gus bepaalt niet of die wel of niet vecht hoor. Hij heeft geen toestemming gekregen van de commissie
    Denk je nou echt dat hij dat niet enigszins kan sturen? come on... Zeg niet dat hij dat hij dat heeft gedaan, maar dat had hij zeker kunnen doen. Helemaal in Zweden

  12. #187
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Hoe werkt dat dan in Zweden?

  13. #188
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Denk je nou echt dat hij dat niet enigszins kan sturen? come on... Zeg niet dat hij dat hij dat heeft gedaan, maar dat had hij zeker kunnen doen. Helemaal in Zweden
    Het hele punt van die commissies is dat ze onafhankelijk beslissen. Dus afhankelijk van je definitie van "sturen", zal dit erg moeilijk gaan.
    Gus heeft ook gezegd dat hij niet vechten erger vindt dan verliezen.

    Ik vraag me af wat de kans is dat hij een titleshot krijgt zonder nog 1x te vechten.

  14. #189
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Het hele punt van die commissies is dat ze onafhankelijk beslissen. Dus afhankelijk van je definitie van "sturen", zal dit erg moeilijk gaan.
    Gus heeft ook gezegd dat hij niet vechten erger vindt dan verliezen.

    Ik vraag me af wat de kans is dat hij een titleshot krijgt zonder nog 1x te vechten.
    Och gut, hij vind het erg? Gaat ie nu met zijn volgende check alle mensen die een kaartje hebben gekocht, hotel hebben geboekt en vliegticket hebben betaald om hem te zien vechten tegemoet komen? Waarschijnlijk niet, dus beter houd ie zijn mond dicht over wat ie erg vind....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #190
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Denk je nou echt dat hij dat niet enigszins kan sturen? come on... Zeg niet dat hij dat hij dat heeft gedaan, maar dat had hij zeker kunnen doen. Helemaal in Zweden
    1: nee ik denk niet dat gustafson zo'n commissie kan sturen.
    2: ik kan niet claimen dat hij het heeft geprobeerd maar hoe weet jij zo zeker dat hij dat NIET heeft gedaan?
    3: blijkbaar weet jij beter dan ik hoe het daar in zweden werkt dus leg het mij aub even uit...
    Last edited by Pahlavan; 04-04-2013 at 10:15.

  16. #191
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Dus jij gelooft ook dat Gus het zo wel prima vindt?
    Het zou kunnen hoor, maar ik denk van niet.

  17. #192
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Och gut, hij vind het erg? Gaat ie nu met zijn volgende check alle mensen die een kaartje hebben gekocht, hotel hebben geboekt en vliegticket hebben betaald om hem te zien vechten tegemoet komen? Waarschijnlijk niet, dus beter houd ie zijn mond dicht over wat ie erg vind....
    lol, alsof hij er wat aan kan doen wat de commissie beslist.. hele trainingskamp naar de klote, basically alle moeite in de voorbereiding voor niets gedaan... denk dat hij wel wat meer kosten misloopt dan mensen die een hotel + vliegticket hebben geboekt... denk dus inderdaad niet dat hij er zo blij mee is

    wel echt klote voor mousasi zeg..

  18. #193
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Dus jij gelooft ook dat Gus het zo wel prima vindt?
    Het zou kunnen hoor, maar ik denk van niet.
    Nee, maar iemand die een beetje tactisch vernuft heeft, zou zeggen ik vind het erg voor de fans die ik teleurstel. Zoals ik het lees vind hij het alleen erg voor zichzelf, hij moet wel weten dat wij zijn boterhammen betalen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  19. #194
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    helemaal niets van zn snee/wond boven zijn oog.
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #195
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Nee, maar iemand die een beetje tactisch vernuft heeft, zou zeggen ik vind het erg voor de fans die ik teleurstel. Zoals ik het lees vind hij het alleen erg voor zichzelf, hij moet wel weten dat wij zijn boterhammen betalen.
    In het interview wat Ger Maan gepost heeft zegt hij precies dit op 0:50 en 4:35.

  21. #196
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Nee, maar iemand die een beetje tactisch vernuft heeft, zou zeggen ik vind het erg voor de fans die ik teleurstel. Zoals ik het lees vind hij het alleen erg voor zichzelf, hij moet wel weten dat wij zijn boterhammen betalen.
    als je iets verder zoekt en kijkt dat je neus lang is

    During Thursday’s (March 28) passes as we ran wrestling exercises I lost my balance and pitched eyebrow in a very unfortunate way when I hit my head on one burpelaren. Immediately after it happened, I went to the hospital and sewed three stitches. I was quite prepared to compete until the doctors called and told me that cut is unfortunate and will not have time to heal in time until the gala.
    It is of course extremely sad when träningscampet has gone very well. In addition to the eyebrow, I am in my best form and completely ready for the match. It is also sad for my opponent, Gegard Mousasi, who has also been training long and hard for this match.
    I and my team have done everything we can to get set up and race despite the injury, but the decision is unfortunately not in our hands. I am extremely sorry for this and I feel with Gegard Mousasi. I also suffer with the fans who have been looking forward to this event and this match. Would also like to thank my entire team who have helped and supported me all the way. The next step now is that I sit down with the team and planning the future.
    Link

    Alsof er dan ook maar een voordeel aan deze situatie is voor wie dan ook... het is klote voor de fans, de UFC en ook voor gustafsson. Blijkbaar is hij in jou ogen de boeman, beetje triest
    max 400x125px

  22. #197
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Achja, ik heb in ieder geval een mail bericht gestuurd naar de UFC, en hierin mijn onvrede geuit. Eens kijken of ze fatsoen hebben om er een reactie op te geven. Vooral aangezien dit de 2de keer dat mij dit is overkomen (UFC 108). Als ze een beetje verstand hebben doen ze er iets mee.... want op deze manier maken ze hun eigen markt hier in europa kapot.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  23. #198
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    55
    vCash
    126142

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Nee, maar iemand die een beetje tactisch vernuft heeft, zou zeggen ik vind het erg voor de fans die ik teleurstel. Zoals ik het lees vind hij het alleen erg voor zichzelf, hij moet wel weten dat wij zijn boterhammen betalen.
    Ik snap de frustratie, maar om te zeggen dat wij zijn boterhammen betalen is wel een beetje to much en disprespectvol!

    Die jongen vecht omdat dit zijn werk is en staat in de cage tegenover beesten van vechters.....als iemand the price betaald voor dit dan is hij het zelf wel! Kijkend naar de effort die hij erin zet, zijn lichaam gebruikt om ons te vermaken en zijn brood te verdienen!

  24. #199
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kickboxer1987 View Post
    als je iets verder zoekt en kijkt dat je neus lang is



    Link

    Alsof er dan ook maar een voordeel aan deze situatie is voor wie dan ook... het is klote voor de fans, de UFC en ook voor gustafsson. Blijkbaar is hij in jou ogen de boeman, beetje triest
    Want omdat het perongeluk is mag ik niemand de schuld geven? Behoorlijk vreemde redenatie. Ik moet maar gewoon ja en amen knikken en verder niet moeilijk doen voor de centen die wij allemaal geschokt hebben? Ik betaal voor een product, dat product gaat niet geleverd worden en dat is iemand zijn schuld! Ik blijf erbij dat je een week voor het gevecht helemaal niet in deze situatie moet kunnen komen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  25. #200
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Want omdat het perongeluk is mag ik niemand de schuld geven? Behoorlijk vreemde redenatie. Ik moet maar gewoon ja en amen knikken en verder niet moeilijk doen voor de centen die wij allemaal geschokt hebben? Ik betaal voor een product, dat product gaat niet geleverd worden en dat is iemand zijn schuld! Ik blijf erbij dat je een week voor het gevecht helemaal niet in deze situatie moet kunnen komen.
    Eens, maar het zwaard snijdt wel aan 2 kanten.
    Hij mis een klap geld en heeft al geld uitgegeven aan trainingskamp shit.
    Maar ik snap jou punt wel, zeker als je dit vaker overkomen is en de UFC maar met matige cards blijft komen hier in Europa.
    Fighting is poetry in motion

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •