MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 13 FirstFirst ... 5678910111213 LastLast
Results 201 to 225 of 318
  1. #201
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Want omdat het perongeluk is mag ik niemand de schuld geven? Behoorlijk vreemde redenatie. Ik moet maar gewoon ja en amen knikken en verder niet moeilijk doen voor de centen die wij allemaal geschokt hebben? Ik betaal voor een product, dat product gaat niet geleverd worden en dat is iemand zijn schuld! Ik blijf erbij dat je een week voor het gevecht helemaal niet in deze situatie moet kunnen komen.

    risico van het kaartje kopen, wel grappig om te zien dat je laatst nog liep te riepen, het kan me toch niet schelen bla bla ik kom voor mousasi. Maar dat is dus ook al niet helemaal waar, gezien ook je mail naar UFC
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Want omdat het perongeluk is mag ik niemand de schuld geven? Behoorlijk vreemde redenatie. Ik moet maar gewoon ja en amen knikken en verder niet moeilijk doen voor de centen die wij allemaal geschokt hebben? Ik betaal voor een product, dat product gaat niet geleverd worden en dat is iemand zijn schuld! Ik blijf erbij dat je een week voor het gevecht helemaal niet in deze situatie moet kunnen komen.
    Je hebt gewoon een punt. Als jij tickets koopt voor Ajax-Feijenoord wil je ook niet opgescheept worden met Schubbekutterveen 5 - Graftakdijk 3. Dan wil je gewoon je centen terug of tenminste een tegemoetkoming voor de schade. Wiens schuld het dan eigenlijk is maakt niet uit.

    Alleen de UFC zal zich op het standpunt stellen dat je betaald voor de hele "experience" en niet voor deze partij. Ben inderdaad benieuwd of ze het fatsoen hebben om je netjes antwoord te geven.

  3. #203
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    risico van het kaartje kopen, wel grappig om te zien dat je laatst nog liep te riepen, het kan me toch niet schelen bla bla ik kom voor mousasi. Maar dat is dus ook al niet helemaal waar, gezien ook je mail naar UFC
    Een mens kan zich bedenken... Jij bent toch ook anders gaan posten nadat je gebanned bent en terug bent gekomen onder een andere naam?

    In eerste ogenblik had ik er idd weinig problemenen mee, hoe meer ik er over na ben gaan denken en gaan lezen hoe meer ik het mezelf aantrok, vooraal aangezien ik hetzelfde in grotere mate heb meegemaakt met UFC 108.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #204
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Je hebt gewoon een punt. Als jij tickets koopt voor Ajax-Feijenoord wil je ook niet opgescheept worden met Schubbekutterveen 5 - Graftakdijk 3. Dan wil je gewoon je centen terug of tenminste een tegemoetkoming voor de schade. Wiens schuld het dan eigenlijk is maakt niet uit.

    Alleen de UFC zal zich op het standpunt stellen dat je betaald voor de hele "experience" en niet voor deze partij. Ben inderdaad benieuwd of ze het fatsoen hebben om je netjes antwoord te geven.
    Teamsporten en MMA zijn niet vergelijkbaar. Blessures horen erbij en het risico is dan ook voor diegene die kaarten koopt als er iets mis gaat. Neemt niet weg dat het erg zuur is voor mensen met kaarten.

  5. #205
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Je koopt toch gewoon een kaartje voor het event... hoe vaak koop je in nederland welniet een kaartje bij een gala waar de heleft niet doorgaat en er klote partijen zijn...

  6. #206
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #207
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lennard View Post
    Je koopt toch gewoon een kaartje voor het event... hoe vaak koop je in nederland welniet een kaartje bij een gala waar de heleft niet doorgaat en er klote partijen zijn...
    Daar zijn de kaartjes wat goedkoper en hoef je niet zo'n eind te reizen. Plus de UFC probeert professioneel en "the best of the best" over te komen, dat lukt ze niet zo.
    ,,,,,
    (>.<)

  8. #208
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Teamsporten en MMA zijn niet vergelijkbaar. Blessures horen erbij en het risico is dan ook voor diegene die kaarten koopt als er iets mis gaat. Neemt niet weg dat het erg zuur is voor mensen met kaarten.
    In feite krijg je het geleverde product niet, dus je hebt al het recht om te klagen en een vergoeding te krijgen.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  9. #209
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    In feite krijg je het geleverde product niet, dus je hebt al het recht om te klagen en een vergoeding te krijgen.
    Juist niet. Je koopt toegang tot een event, ongeacht de vechters. Check de kleine lettertjes maar op "ticketmaster".
    Natuurlijk is er ook iets als klantvriendelijkheid, maar dat is een ander verhaal.

  10. #210
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default


  11. #211
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Thnx Son & Breugel! !

    Wat een koele vader heeft ie toch

  12. #212
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Ik vermoed dat dit de allerslechtste UFC line-up in the historie van de organisatie is. Hij was al uber slecht waarbij Mousasi en Gustaffson de show moesten 'dragen' maar zonder Gustaffson is dit gewoon een horror van een kaart.

    Wij NLers die uiteindelijk geen kaartjes gekocht hebben mogen van geluk spreken. Ik heb sinds 2009 geen UFC event gemist maar dat gaat veranderen dit weekend. Zal uiteraard wel even spieken hoe Mousasi die Latifa door midden slaat maar dit is toch gewoon schandalig!

  13. #213
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb wel kaartjes gekocht, op het moment van voorverkoop, de reden was dat ufc eindelijk in de buurt was, ben ook laatst in london geweest en was een leuke atmosfeer. Alleen was het bij het kopen van de kaartjes nog niks bekend over de matchmaking op mousasi na.
    helaas geeft ufc de mindere goden altijd aan europa. Ik vind dit echt slecht voor de ontwikkeling van de sport voor europa.
    Maar deze card is zo zwak dat ik niet meer ga. Kaartjes heb ik maar weggegeven.

  14. #214
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Advocaat View Post
    Ik vermoed dat dit de allerslechtste UFC line-up in the historie van de organisatie is. Hij was al uber slecht waarbij Mousasi en Gustaffson de show moesten 'dragen' maar zonder Gustaffson is dit gewoon een horror van een kaart!
    Nou nou dat valt allemaal wel mee hoor. Ik kijk nog steeds uit naar sloopkogeltje Diego Brandao, Meathead, Pearson vs de zoon van Randy Couture. Dan nog gewoon Mousasi en Kuiper tegen wie dan ook is altijd intressant.

    Ik heb wel vaker mindere cards gezien. Blijft ook gewoon UFC on Fuel hè, geen groot UFC 1xx event.
    Zie trouwens dat Adam Cella ook tegen Thor vecht, de gasten die nu in TUF17 zitten.
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  15. #215
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LJ Silver View Post
    Nou nou dat valt allemaal wel mee hoor. Ik kijk nog steeds uit naar sloopkogeltje Diego Brandao, Meathead, Pearson vs de zoon van Randy Couture. Dan nog gewoon Mousasi en Kuiper tegen wie dan ook is altijd intressant.

    Ik heb wel vaker mindere cards gezien. Blijft ook gewoon UFC on Fuel hè, geen groot UFC 1xx event.
    Zie trouwens dat Adam Cella ook tegen Thor vecht, de gasten die nu in TUF17 zitten.
    Nou, je geeft zelf al aan "de zoon van randy couture"

    Brandao kan 1 ronde knallen en is nog ver weg van titel contention.
    Meathead is meathead, niet boeiend en net nog zwaar KO geslagen. Niet eens een gatekeeper
    Cella ging zomaar slapen tijdens zijn gevecht met Hall
    Thor deed hetzelfde maar dan tegen die zonnenbanksletje die tegelijkertijd Hall als de pest vermijd op TUF.

    In andere woorden, dit zijn wat mij betreft allemaal "nobodies" in de UFC. En ik denk dat de UFC het zelfs met me eens is want niet 1 van deze vechters (muv Mousasi) behoort tot de top 10 van zijn divisie en dat is treurig

  16. #216
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Is in principe niet erg zo een card, maar maak het goed met de main event. Dat moet gewoon een knaller zijn.
    En niet een meneer fatimi als main event.

    in vegas zou deze partij een facebook prelims zijn.

  17. #217
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Hoelaat begint dit morgen avond ??

  18. #218
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Advocaat View Post
    Nou, je geeft zelf al aan "de zoon van randy couture"

    Brandao kan 1 ronde knallen en is nog ver weg van titel contention.
    Meathead is meathead, niet boeiend en net nog zwaar KO geslagen. Niet eens een gatekeeper
    Cella ging zomaar slapen tijdens zijn gevecht met Hall
    Thor deed hetzelfde maar dan tegen die zonnenbanksletje die tegelijkertijd Hall als de pest vermijd op TUF.

    In andere woorden, dit zijn wat mij betreft allemaal "nobodies" in de UFC. En ik denk dat de UFC het zelfs met me eens is want niet 1 van deze vechters (muv Mousasi) behoort tot de top 10 van zijn divisie en dat is treurig
    Picket is top 10.

  19. #219
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Alkmaar
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Mij maakt het helemaal niks uit wie er moeten vechten. Hoe populair de vechter ook is, ook zijn partij kan tegenvallen.

    Het gaat toch om een avondje vermaak of is bij jullie de sfeer ook gelijk minder omdat er vechters staan die nog niet bij de top 10 zitten?


    Je bent niet verplicht om er naar te kijken hoor als het je te min is!

  20. #220
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default


  21. #221
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    The full UFC on FUEL TV 9 weigh-in results included:

    MAIN CARD (FUEL TV, 2 p.m. ET)
    • Ilir Latifi (206) vs. Gegard Mousasi (204)
    • Ryan Couture (154) vs. Ross Pearson (155)
    • Philip De Fries (248) vs. Matt Mitrione (259)
    • Mike Easton (135) vs. Brad Pickett (135)
    • Diego Brandao (145) vs. Pablo Garza (146)
    • Akira Corassani (145) vs. Robert Peralta (146)

    PRELIMINARY CARD (Facebook, 10:30 a.m. ET)
    • Michael Johnson (155) vs. Reza Madadi (155)
    • Adam Cella (184) vs. Tor Troeng (185)
    • Adlan Amagov (170) vs. Chris Spang (170)
    • Marcus Brimage (145) vs. Conor McGregor (145)
    • Ben Alloway (170) vs. Ryan LaFlare (171)
    • Michael Kuiper (186) vs. Tom Lawlor (185)
    • Papy Abedi (170) vs. Besam Yousef (168)
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #222
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Dus als ik het goed begrijp beginnen de prelims om half 5 en de main card om 8 uur ??

  23. #223
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    geweldige vader heeft michael!!

  24. #224
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #225
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •