MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 131
  1. #76
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    blijkbaar hadden deze kakkerjes geen goede opvoeding gehad.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Begrijpend lezen kunnen mensen uit de onderklasse niet.
    Ik heb gezegd dat de meerderheid niet marokkaans was maar dat er wel marokkanen bijzaten. En je vriendje Ismael geeft mij gelijk. Verder vinden mensen uit de onderklasse altijd dat hun subgroep altijd gepakt wordt, zie bijvoorbeeld dat geniale wegmisbruikersfilmpje van je vriendjes, over respect gesproken! Daarnaast zit het je blijkbaar hoog dat je gelijk neg reps publiekelijk wilt maken, wil je bevestiging dat je er mag zijn in deze maatschappij, ook al haat iedereen je?

    Ontopic: Ik ben vooral beniwud hoe zwaar de druk vanuit de samenleving en politiek zal zijn op de rechters mbt de strafmaat. Want hier krijg je nogmaal een taakstraf voor, maar nu wil men natuurlijk jarenlange straffen, eens zien hoe dit verder gaat...
    Wie denk jij eigenlijk dat je bent? 'De onderklasse' schiet op man. Verbijsterend dat je zo op mensen neer kan kijken. Je beroept je wel vaker op het feit dat jijzelf goed opgeleid bent en blijkbaar niet uit de onderklasse komt, maar je posts geven daar vooralsnog weinig blijk van. Ik heb tien keer meer respect voor mensen die zich vanuit een kansarme positie hebben opgewerkt, of voor mensen die ondanks hun vooruitzichten elke dag naar hun werk gaan, dan voor mensen die met zo'n denigrerende blik als de jouwe naar de samenleving kijken.

  3. #78
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Wie denk jij eigenlijk dat je bent? 'De onderklasse' schiet op man. Verbijsterend dat je zo op mensen neer kan kijken. Je beroept je wel vaker op het feit dat jijzelf goed opgeleid bent en blijkbaar niet uit de onderklasse komt, maar je posts geven daar vooralsnog weinig blijk van. Ik heb tien keer meer respect voor mensen die zich vanuit een kansarme positie hebben opgewerkt, of voor mensen die ondanks hun vooruitzichten elke dag naar hun werk gaan, dan voor mensen die met zo'n denigrerende blik als de jouwe naar de samenleving kijken.
    Maak je niet zo druk op internet doet bijna iedereen zich groter voor. Ik denk dat Smike hier een goed voorbeeld aan geeft, wellicht is ie vroeger eens gepest ( of nog steeds ) of hij krijgt tijdens het sparren de meeste tikken van de "onderklasse" om daarna anaal vernederd te worden tijdens het douchen.

  4. #79
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik maak me niet druk, maar ik wilde toch even een reactie geven. Ik vind het verbazend dat mensen in 2013 nog steeds zo denken.

  5. #80
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik maak me niet druk, maar ik wilde toch even een reactie geven. Ik vind het verbazend dat mensen in 2013 nog steeds zo denken.
    In Amerika heb je de Amish die vinden ons ook vreemd vanwege onze technologische vooruitgang, ik denk eerder dat ( ami )s(h)mike net zo conservatief is en een zeer beperkt blikveld heeft. Misschien ook wel gewoon te veel klappen op zijn pan gehad, maar je hebt wel gelijk.

  6. #81
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik maak me niet druk, maar ik wilde toch even een reactie geven. Ik vind het verbazend dat mensen in 2013 nog steeds zo denken.
    ik denk dat hij het erom doet.. zo stom en dom kan je toch niet zijn???????
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  7. #82
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    ik denk dat hij het erom doet.. zo stom en dom kan je toch niet zijn???????
    Haha gezien zijn posts, euhm volgens mij wel.
    Binnenkort is Smike te zien in Down with Johnny

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    onderklasse?

    wat een droeftoeter

  9. #84
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon berechten en voordat ze mogen zitten even 5 dagen zonder eten en drinken aan de schandpaal op dat plein waar het incident heeft plaats gevonden.

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    nep


    op de vot dermit

  12. #87
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    brussel
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    zulke gaste moeten ook aangepakt worden door meerdere mannen , maar nog erger laffe mensen ,

    heb ooit ook eens een groepke op mij afhgehad , het begon met 2 personen die zich wouden uitleven , ( drugsverslaavde jongeren , je kon er niet naast kijken dat ze speed of pillen hebben genomen , ene had ne matrak en den andere ne ijzeren ketting , heb geen enkel op mijn gezicht gekregen , aleen een zeer pijnlijke , ketting op mijn borstkas , maar toch , bleef ik op hun 2 goede motten geven , en knietjes in gezicht , maar jah ze zijn onder invloed , na een minuutje of 5 waren ze weg gelopen , en zag ik in de verte een groepje van 15 man minimum aangelopen , , geloof me ik was zo snel als een hardloper , heb geluk gehad dat ze me niet konden volge

  13. #88
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ninja View Post
    zulke gaste moeten ook aangepakt worden door meerdere mannen , maar nog erger laffe mensen ,

    heb ooit ook eens een groepke op mij afhgehad , het begon met 2 personen die zich wouden uitleven , ( drugsverslaavde jongeren , je kon er niet naast kijken dat ze speed of pillen hebben genomen , ene had ne matrak en den andere ne ijzeren ketting , heb geen enkel op mijn gezicht gekregen , aleen een zeer pijnlijke , ketting op mijn borstkas , maar toch , bleef ik op hun 2 goede motten geven , en knietjes in gezicht , maar jah ze zijn onder invloed , na een minuutje of 5 waren ze weg gelopen , en zag ik in de verte een groepje van 15 man minimum aangelopen , , geloof me ik was zo snel als een hardloper , heb geluk gehad dat ze me niet konden volge
    Ik geloof je niet, vindt je dat erg?
    "Get tuda Choppaaa!"

  14. #89
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ninja View Post
    zulke gaste moeten ook aangepakt worden door meerdere mannen , maar nog erger laffe mensen ,

    heb ooit ook eens een groepke op mij afhgehad , het begon met 2 personen die zich wouden uitleven , ( drugsverslaavde jongeren , je kon er niet naast kijken dat ze speed of pillen hebben genomen , ene had ne matrak en den andere ne ijzeren ketting , heb geen enkel op mijn gezicht gekregen , aleen een zeer pijnlijke , ketting op mijn borstkas , maar toch , bleef ik op hun 2 goede motten geven , en knietjes in gezicht , maar jah ze zijn onder invloed , na een minuutje of 5 waren ze weg gelopen , en zag ik in de verte een groepje van 15 man minimum aangelopen , , geloof me ik was zo snel als een hardloper , heb geluk gehad dat ze me niet konden volge
    Ok, Belgische Usaïn Bolt.
    Grammaticaal zuig je, door je gebruik van leestekens zuig je ook, qua geloofwaardigheid zuig je ook.
    Of je bent echt een Belg met een zeer levendige verbeelding of zenne zijt gewoon een jeanette wil je een patat op je oog vieze kees?

  15. #90
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Ok, Belgische Usaïn Bolt.
    Grammaticaal zuig je, door je gebruik van leestekens zuig je ook, qua geloofwaardigheid zuig je ook.
    Of je bent echt een Belg met een zeer levendige verbeelding of zenne zijt gewoon een jeanette wil je een patat op je oog vieze kees?
    "Get tuda Choppaaa!"

  16. #91
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    ik zou me ook zorgen maken als iemand met een matrak op me af kwam, denk ik.
    What the fuck is een matrak ?

  17. #92
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    ik zou me ook zorgen maken als iemand met een matrak op me af kwam, denk ik.
    What the fuck is een matrak ?
    Volgens mij bedoelt hij een matras

  18. #93
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by ninja View Post
    zulke gaste moeten ook aangepakt worden door meerdere mannen , maar nog erger laffe mensen ,

    heb ooit ook eens een groepke op mij afhgehad , het begon met 2 personen die zich wouden uitleven , ( drugsverslaavde jongeren , je kon er niet naast kijken dat ze speed of pillen hebben genomen , ene had ne matrak en den andere ne ijzeren ketting , heb geen enkel op mijn gezicht gekregen , aleen een zeer pijnlijke , ketting op mijn borstkas , maar toch , bleef ik op hun 2 goede motten geven , en knietjes in gezicht , maar jah ze zijn onder invloed , na een minuutje of 5 waren ze weg gelopen , en zag ik in de verte een groepje van 15 man minimum aangelopen , , geloof me ik was zo snel als een hardloper , heb geluk gehad dat ze me niet konden volge


    Da's toch van de Suske en Wiske en de Neuzelende Ninja?

  19. #94
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Ok, Belgische Usaïn Bolt.
    Grammaticaal zuig je, door je gebruik van leestekens zuig je ook, qua geloofwaardigheid zuig je ook.
    Of je bent echt een Belg met een zeer levendige verbeelding of zenne zijt gewoon een jeanette wil je een patat op je oog vieze kees?


    'k viel gewoon van m'n stoel van het lachen

  20. #95
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    brussel
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    of jullie mij nu geloven of niet ik ga hier geen stoere verhaaltje vertellen hoor trouwens stoer is het niet ik ben diegene die s weggelopen ,

    ja indd , mijn hart bonste gelijk ne zot ask die matrak zag , da was zo ene dat ge ope uitduuwt
    voor de rest hebbek slage gekregen op mijn arm van die matrak , ma da was het beste ^^ plek voor mij zelf te verdedigen mijn arm gebruiken , en ik denk niet da ze veel hebben gevoelt die gaste hun oge die kwame er bekast uit, kwist dus duidelijk dat ze iet hebben gepakt

  21. #96
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    brussel
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    kom maar op ^^stoere^^ muay thai kerel

  22. #97
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ninja View Post
    of jullie mij nu geloven of niet ik ga hier geen stoere verhaaltje vertellen hoor trouwens stoer is het niet ik ben diegene die s weggelopen ,

    ja indd , mijn hart bonste gelijk ne zot ask die matrak zag , da was zo ene dat ge ope uitduuwt
    voor de rest hebbek slage gekregen op mijn arm van die matrak , ma da was het beste ^^ plek voor mij zelf te verdedigen mijn arm gebruiken , en ik denk niet da ze veel hebben gevoelt die gaste hun oge die kwame er bekast uit, kwist dus duidelijk dat ze iet hebben gepakt
    Het enige wat ik begreep is "Ja, indd"

  23. #98
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    brussel
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    thahaha , echt marginaale mense ze van nederland sommige reacties te zien en niet aleen op dit topic maar over heel de site ( lach me een kriek )

  24. #99
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ninja View Post
    thahaha , echt marginaale mense ze van nederland sommige reacties te zien en niet aleen op dit topic maar over heel de site ( lach me een kriek )
    Als wij nou wisten wat jij zei "Lambik" dan konden we misschien wel meelachen.

  25. #100
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    brussel
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    fritten ? of bakje patat ?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •