MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 11 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 275
  1. #76
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    is er al een nieuwe aflevering? zo ja...en link aub...dit seizoen is echt vet tot nu toe
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Elke dinsdagnacht dus meestal woensdagochtend is er een stream te vinden.

  3. #78
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Die uriah hall heeft een mooie K.O. Op zn naam, wordt denk ik een grote vechter.
    Ik zie een rematch tussen chris weidman wel zitten, daar heeft hij van verloren ooit.

  4. #79
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Fijn voor hem ook om te weten dat hij waarschijnlijk die KO bonus van $25.000 mee naar huis neemt.

  5. #80
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

  6. #81
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik volg het niet maar damn wat een KO

  7. #82
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Vrijwel zeker dat het de KO van het seizoen wordt, lijkt me sterk dat daar nog iemand overheen gaat! De volgende aflevering graag submission!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  8. #83
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Krijg bijna symphatie voor Sonnen mooie afleveringen tot nu toe.

  9. #84
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    Krijg bijna symphatie voor Sonnen mooie afleveringen tot nu toe.
    Geen sympathie. Maar wel respect voor hem als coach zijnde wat hij ja blijkbaar wel serieus neemt.

  10. #85
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Itt frietbuik Nelson, wat was dat een vreselijke coach zeg. Echt alles ging mis bij het vorige seizoen. Ik had ook zo graag Nelson vs. Carwin willen zien.

    Maar goed, dit is echt een mooi seizoen hoor. Had ik van te voren niet aan zien komen.

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  12. #87
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Sonnen is echt een jekyll & hyde figuur, in TUF een uitstekende coach en goede adviseur, en dan zie je em 5 minuten daarna met oerdomme trashtalk bij ariel helwani... vreemde kerel

  13. #88
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Itt frietbuik Nelson, wat was dat een vreselijke coach zeg. Echt alles ging mis bij het vorige seizoen. Ik had ook zo graag Nelson vs. Carwin willen zien.

    Maar goed, dit is echt een mooi seizoen hoor. Had ik van te voren niet aan zien komen.
    Ik heb de vorige niet gevolgd maar vond het seizoen met Miller en Bisping geweldig. Meer soap dan knokken, maar wel leuk.

  14. #89
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Ik vond Sonnen altijd een ontzettende lul, maar hier zie je dat hij zijn vechters echt vooruit helpt en wil dat ze doorgaan. Hij zorgt voor goede begeleiding en is niet bezig met thrash-talk. Hij wil het graag voor die jongens, tot nu toe een goed seizoen. KO van het seizoen is nu al vergeven.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  15. #90
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Sonnen is af en toe een mafkees, maar hij is echt niet achterlijk. Persoonlijk houd ik meer van het tegenovergestelde gedrag (bijvoorbeeld een Fedor, nederig en respectvol).

    Maar de man doet echt goede dingen voor de sport, geloof dat hij zich al langer inzette voor opkomende vechters in kleinere competities. Het psychologische spelletje beheerst hij als geen ander en hij toonde ook aan dat hij het omgekeerd ook kan. Ik denk dat Sonnen het komende seizoen heel veel harten van fans gaat stelen door de mensen de man achter Chael Sonnen te laten zien.

  16. #91
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik begrijp nog steeds niet dat Sonnen tegen jones gematch is in April en waarom hij dat verdiend heeft , had liever hendo tegen Jones gezien of tegen Alexander Gustafsson.

  17. #92
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    bump
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  18. #93
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Hier staat ie weer in fijne kwaliteit:

    http://boxemag.com/index.php/mma/ite...ideo-episode-4
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  19. #94
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    prima aflevering

  20. #95
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Leuke aflevering weer. Zal niet spoileren maar kan toch wel veilig zeggen dat ik blij ben dat die eikel van een bubba er volgende week eindelijk in mag. Wat hoop ik dat die gozer een verschrikkelijke portie klappen krijgt.

    En vind Jones steeds minder worden (was bijna niet te zien); en vind Sonnen steeds beter worden.
    Ik vond het eerst ook idioot dat Sonnen een titleshot zou krijgen tegen Jones, maar ik snap nu wel dat ze hem persee wilden hebben als coach. Die Jones heb je niks aan.

  21. #96
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ja, wat is die Bubba toch een idioot zeg. Ik kan niet wachten tot hij eens mooi ko gaat.

    Jones vind ik wel oké. Je ziet hem wat minder, maar ik vind hem wel sympathiek over komen. Hij is wat jonger dan Sonnen, die heeft wat meer levenservaring. Dat merk je in hoe hij met de vechters omgaat. Ik vind Sonnen erg tof, maar Jones ook hoor.

  22. #97
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Ja, wat is die Bubba toch een idioot zeg. Ik kan niet wachten tot hij eens mooi ko gaat.
    Die Bubba heeft zijn kop al niet mee en vervolgens zat hij ook elke aflevering 5 min. in beeld

  23. #98
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hij zal nog wel ver komen ook. Zulke teringlijers houd de ufc wel van.

  24. #99
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ja, dat zal je altijd zien. Dan wil je zo graag dat zo'n vent op z'n plek gezet wordt, maar dan gebeurt het maar niet. Then again, Uriah Hall maakt toch wel een hele grote kans dit te winnen lijkt me.

  25. #100
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Jones vind ik wel oké. Je ziet hem wat minder, maar ik vind hem wel sympathiek over komen. Hij is wat jonger dan Sonnen, die heeft wat meer levenservaring. Dat merk je in hoe hij met de vechters omgaat. Ik vind Sonnen erg tof, maar Jones ook hoor.
    Ik vind Jones juist niet zoveel aan, enige dat hij doet is met een hoog stemmetje roepen i feel it, we're gonna win..het komt in ieder geval in de beelden over alsof Sonnen veel meer betrokken is bij zijn vechters en ook veel meer focust op de begeleiding. Maja de helft van de aflevering is een gevecht, dan nog 15 minuten met wat interviews en dan blijft er ook maar 5 minuten over voor wat trainingsbeelden.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •