MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 79
  1. #1
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default Verdachte liquidatie in staatsliedenbuurt is ex-kickbokser

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    weet iemand wie dit is?

  3. #3
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Van der Laan heeft gelijk. Kickboxen en MMA zit vol met criminelen. Schietpartijen op gala's, moordenaars die kickboxen en mma-en, drugs, kleine criminaliteit. Met andere woorden, the full criminal package.

    Ik ken geen andere sport die zoveel criminele beoefenaars heeft, om de sport te zuiveren van dit soort mensen moet er idd ingegrepen worden. Als de overheid ons daarbij wil helpen, prima.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Van der Laan heeft gelijk. Kickboxen en MMA zit vol met criminelen. Schietpartijen op gala's, moordenaars die kickboxen en mma-en, drugs, kleine criminaliteit. Met andere woorden, the full criminal package.

    Ik ken geen andere sport die zoveel criminele beoefenaars heeft, om de sport te zuiveren van dit soort mensen moet er idd ingegrepen worden. Als de overheid ons daarbij wil helpen, prima.
    Ik durf mn hand er voor in het vuur te steken dat Voetbal qua kwantiteit meer criminelen kent. Alleen bij 'onze' sport wordt het uitvergroot.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  5. #5
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    De slachtoffer Youssef, was mijn leerling en al 22 jaar 1 van mijn beste vrienden.
    En ik weet dat het clichee is om dit te zeggen maar Youssef was echt 1 van de liefste jongens die ik ooit heb gekend. Youssef was geen crimineel. Hij deed HBO en wou maatschappij les leraar worden. Hij is geflashed door zijn neef en mee genomen naar die afspraak of wat het ook was. Een heel tragische gebeurtenis dit...
    Home mtk-gym.nl


  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Van der Laan heeft gelijk. Kickboxen en MMA zit vol met criminelen. Schietpartijen op gala's, moordenaars die kickboxen en mma-en, drugs, kleine criminaliteit. Met andere woorden, the full criminal package.

    Ik ken geen andere sport die zoveel criminele beoefenaars heeft, om de sport te zuiveren van dit soort mensen moet er idd ingegrepen worden. Als de overheid ons daarbij wil helpen, prima.
    wat een onzin
    Home mtk-gym.nl


  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Ik durf mn hand er voor in het vuur te steken dat Voetbal qua kwantiteit meer criminelen kent. Alleen bij 'onze' sport wordt het uitvergroot.
    x2
    Wanneer hoor je eens dat een verdachte amateur voetballer is? Is toch niet interessant.

  8. #8
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Ik begin een beetje te walgen van het beleid om onze sport te demoniseren door bestuurders en door de media, ik ben eigenlijk voor om dit soort fratsen gewoon te laten bestraffen. Ze werpen niet alleen een smet op de sport maar ook op elke beoefenaar.
    Waarom staat er nooit in de krant "Man die aan kickboksen doet redt met gevaar voor eigen leven een kind uit een brandend huis."
    Ik wordt er kotsmisselijk van dat een paar incompetente en kortzichtige mensen op deze manier de sport ten gronde richten als er gevraagd wordt wie de sport kapot maken dan zijn het niet de excessen binnen de sport maar ook die misselijkmakende mongolen die burgemeester of journalist heten. De haatzaaierij moet maar eens afgelopen zijn iedere keer maar opnieuw de sport door het slijk te halen. Meneer van der Laan mag wel eens verklaren waarom hij het belangrijk vindt dat de sport beter georganiseerd wordt, terwijl er zelf aan mee werkt om het milieu te creëren waar de sport nu in verkeert.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    De slachtoffer Youssef, was mijn leerling en al 22 jaar 1 van mijn beste vrienden.
    En ik weet dat het clichee is om dit te zeggen maar Youssef was echt 1 van de liefste jongens die ik ooit heb gekend. Youssef was geen crimineel. Hij deed HBO en wou maatschappij les leraar worden. Hij is geflashed door zijn neef en mee genomen naar die afspraak of wat het ook was. Een heel tragische gebeurtenis dit...
    Gecondoleerd. Diep triest dat zo iemand het slachtoffer wordt van dat soort malloten. Enig idee wat de reden was van de liquidatie?

  10. #10
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Mokum
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Adil A., gevochten op gala's in Jan van Galenhal en Zonnehuis.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Gecondoleerd. Diep triest dat zo iemand het slachtoffer wordt van dat soort malloten. Enig idee wat de reden was van de liquidatie?
    x2!
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Ik begin een beetje te walgen van het beleid om onze sport te demoniseren door bestuurders en door de media, ik ben eigenlijk voor om dit soort fratsen gewoon te laten bestraffen. Ze werpen niet alleen een smet op de sport maar ook op elke beoefenaar.
    Waarom staat er nooit in de krant "Man die aan kickboksen doet redt met gevaar voor eigen leven een kind uit een brandend huis."
    Ik wordt er kotsmisselijk van dat een paar incompetente en kortzichtige mensen op deze manier de sport ten gronde richten als er gevraagd wordt wie de sport kapot maken dan zijn het niet de excessen binnen de sport maar ook die misselijkmakende mongolen die burgemeester of journalist heten. De haatzaaierij moet maar eens afgelopen zijn iedere keer maar opnieuw de sport door het slijk te halen. Meneer van der Laan mag wel eens verklaren waarom hij het belangrijk vindt dat de sport beter georganiseerd wordt, terwijl er zelf aan mee werkt om het milieu te creëren waar de sport nu in verkeert.
    Ben het hier niet mee eens. Je kunt er niet om bepaalde feiten heen,je kunt de boodschapper wel afschieten maar dat verandert niets aan de boodschap.
    Feit is gewoon dat er in onze sport een onevenredig groot aantal criminelen rondloopt,en dat een te groot deel van ons hier of de ogen voor sluit of dit gegeven probeert goed te praten.

    Ik blijf ook bij mijn standpunt dat het helemaal niet zo is dat de media uitsluitend negatieve aandacht aan de sport besteed want er zijn ook geregeld positieve of positief bedoelde berichten te lezen in Volkskrant,Parool en zelfs de Telegraaf maar waar een bekende kickbokser de fout in gaat dan bericht de krant hierover.

    Niet de media of autoriteiten halen het kickboksen door het slijk,maar de kickboksers in kwestie doen dat,spreek daar je verontwaardiging over uit en neem er duidelijk afstand van!

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    maar waar een bekende kickbokser de fout in gaat dan bericht de krant hierover.
    Dus de verdachte is een bekende kickbokser?

  14. #14
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Ben het hier niet mee eens. Je kunt er niet om bepaalde feiten heen,je kunt de boodschapper wel afschieten maar dat verandert niets aan de boodschap.
    Feit is gewoon dat er in onze sport een onevenredig groot aantal criminelen rondloopt,en dat een te groot deel van ons hier of de ogen voor sluit of dit gegeven probeert goed te praten.

    Ik blijf ook bij mijn standpunt dat het helemaal niet zo is dat de media uitsluitend negatieve aandacht aan de sport besteed want er zijn ook geregeld positieve of positief bedoelde berichten te lezen in Volkskrant,Parool en zelfs de Telegraaf maar waar een bekende kickbokser de fout in gaat dan bericht de krant hierover.

    Niet de media of autoriteiten halen het kickboksen door het slijk,maar de kickboksers in kwestie doen dat,spreek daar je verontwaardiging over uit en neem er duidelijk afstand van!
    van der Laan loopt te prediken op een convenant om de sport beter te maken en vervolgens roept hij dit. Dit is gewoon pure natrapperij je kunt niet personen en de sport associëren met de dingen die ze doen buiten hun sport om.
    Waar is het bewijs dat kickboksen je agressiever maakt, waar is het bewijs dat je als kickbokser zonodig mensen af wil schieten of andere criminele activiteiten wil ontplooien.
    De grootste fout die wordt gemaakt is dat er een cultuur gekweekt wordt dat je bijna niet meer durft te zeggen dat je een vechtsport beoefent omdat je dan gelijk het stempel crimineel op je voorhoofd krijgt.
    En aangaande je laatste alinea daar ben ik het geheel mee oneens juist de media en autoriteiten halen het woord kickbokser er te pas en onpas bij. Lees ik in de krant "Schaker slaat buurman schedel in met een baksteen" De verdachte wist hoe hij moest slaan?
    Klinkt dom, maar wat is het voor relevante informatie die iets toevoegt aan het artikel?
    "Paaldanseres komt om doordat ze gespietst werd op een hek toen ze haar hond uit liet" het is pure idioterie dat de sport genoemd moet worden bij iets wat buiten de sport om gebeurt, juist zo creëer je het klimaat van een slechte sport. En mensen die er niet tegen in gaan die moeten zich achter de oren gaan krabben. We pikken het toch niet dat iedere keer "onze" sport die wij met veel plezier beoefenen met zoveel respect tegen over de trainer, onze mede sporters zo verpest wordt door berichtgevingen die totaal nergens op slaan?

  15. #15
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Gecondoleerd. Diep triest dat zo iemand het slachtoffer wordt van dat soort malloten. Enig idee wat de reden was van de liquidatie?
    Wat de reden echt voor 100% is weet ik niet. Maar het woord gaat dat Youssef zn neef, de schutter is van de man die 2 maanden terug in antwerpen, in een hotel was dood geschoten. Die schutter had een afspraak met iemand, youssef was mee en die said(ook slachtoffer) die ook gewoon een groentje was, onbewapend etc

    Op de afspraak kwamen niet de mensen met wie de neef had afgesproken, maar die kill squad. Het was dus een set up.
    Die schutter is ontkomen en 2 onschuldige jongens die van niets wisten zijn dood geschoten.

    En ja, als mensen zeggen waarom gaat hij met zo gevaarlijke mensen om. Het was zijn eigen bloed neef, 1e generatie. of je het wil of niet, je denkt er dan niet bij na dat je dood geschoten kan worden en ik ga der ook niet van uit dat Youssef wist hoe gevaarlijk deze persoon nou echt was.
    Home mtk-gym.nl


  16. #16
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Gaat het hier om de "bekende" Adil A. trouwens? die zat ook een tijdje bij blacklabel toch?

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Van der Laan heeft gelijk. Kickboxen en MMA zit vol met criminelen. Schietpartijen op gala's, moordenaars die kickboxen en mma-en, drugs, kleine criminaliteit. Met andere woorden, the full criminal package.

    Ik ken geen andere sport die zoveel criminele beoefenaars heeft, om de sport te zuiveren van dit soort mensen moet er idd ingegrepen worden. Als de overheid ons daarbij wil helpen, prima.
    Noem MMA en "mma-en" er aub niet bij.
    Hoeveel MMA'ers zijn in het nieuws gekomen, zeker ivm kickboksen?
    MMA, zowieso al die term, wordt in nederlandse mainstream media amper genoemd.
    Bezoedel m dan ook aub niet, pers leest hier ook mee.
    Last edited by lopez86; 31-01-2013 at 18:54.
    Fighting is poetry in motion

  17. #17
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Gaat het hier om de "bekende" Adil A. trouwens? die zat ook een tijdje bij blacklabel toch?



    Noem MMA en "mma-en" er aub niet bij.
    Hoeveel MMA'ers zijn in het nieuws gekomen, zeker ivm kickboksen?
    MMA, zowieso al die term, wordt in nederlandse mainstream media amper genoemd.
    Bezoedel m dan ook aub niet, pers leest hier ook mee.
    De pest is, is dat de media geen kaas heeft gegeten en geen verschil kent tussen MMA/Kickboksen.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Jammer op het verkeerde moment.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    kan iemand bevestigen of het inderdaad om Adil Ait-Ali ? die inderdaad bij blacklabel heeft gezeten

  20. #20
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Jammer op het verkeerde moment.
    Gozer...

  21. #21
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    De pest is, is dat de media geen kaas heeft gegeten en geen verschil kent tussen MMA/Kickboksen.
    Daarom.
    Dat ze MMA er buiten laten.
    Is kwa publiek en beoefenaars ook net een slagje anders namelijk.
    Fighting is poetry in motion

  22. #22
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Ringsporten zoals kickboksen, boksen en mma worden overal in de wereld beoefend door de minder bedeelden in de samenleving, vandaar het verband met criminaliteit. Maar in de US wordt er niet bij elke verdachte mexicaan die ooit heeft gebokst benoemd dat hij een bokser was. Ik veracht de in Nederland heersende afgunst voor vechtsporten.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Mokum
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by killerboy View Post
    kan iemand bevestigen of het inderdaad om Adil Ait-Ali ? die inderdaad bij blacklabel heeft gezeten
    Yep.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    De slachtoffer Youssef, was mijn leerling en al 22 jaar 1 van mijn beste vrienden.
    Sterkte Sadix.
    Wat een vreselijke manier om iemand te verliezen.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Gozer...
    Ah sorry, was dus toch een goed moment? Excuses.

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Sterkte Sadix.
    Wat een vreselijke manier om iemand te verliezen.
    Hij is niet dood, maar gearresteerd. Succes Sadix
    Maart guur geeft een volle schuur.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •