MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 10 FirstFirst ... 345678910 LastLast
Results 151 to 175 of 243
  1. #151
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    een stappie terug, twee vooruit!
    ff pas op de plaats en straks keihard die belt pakken! komt goed!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  2. #152
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    168
    vCash
    126889

    Default

    Toon, ben bang dat het nu niet meer gaat gebeuren, je bent zo maar 1,5 jaar verder in de UFC voor hij 2 of 3 partijen verder is en kans maakt op een Titlefight. Zijn leeftijd gaat ook steeds meer parten spelen en deze zware knockout gaat hem zeker ook niet meer vertrouwen geven. En het laatste punt ik denk dat hij niet voorbij JDS, Cain en Cormier gaat komen.

  3. #153
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    dit was niet de overeem zoals we die kennen. zowiezo die lage dekking irriteerde me en hij is een stuk minder groot dan voorheen, niet meer zo ripped. Daarnaast leek het er ook niet op dat hij een gameplan ofzo had..

    daarentegen, silva was 1000% gefocused op deze partij, gameplan, en aan de weight in te zien droomt hij al weken over hoe hij alistair gaat slopen.

  4. #154
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    uitslag is zeker nog steeds hetzelfde?

    De manier waarop Overeem K.O. ging was niet mals, ook geen instinct meer om zijn handen toen wel hoog te houden. heb geen vertrouwen meer in Overeem zonder paardenvlees
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  5. #155
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb een voorgevoel dat Overeen wel eens zijn volgende partij of die daarna tegen Struve kan staan. Ervan uitgaande dat Struve wint tegen Hunt.
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  6. #156
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Ik baal ook maar ik baal minder omdat hij geen dekking had... wtf man. Je bent pro en je bent favoriet in een gevecht en dan laat je het zo liggen. Een hele harde les voor hem. Ik had ook meer boxing verwacht.

  7. #157
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Default

    Hoofdstuk 1

    Nooit je tegenstander onderschatten
    Nooit naast je schoenen gaan lopen
    Dekking altijd op z'n minst ter hoogte van je kin

    Snap totaal niet waarom Alistair vocht zoals hij vocht, kan iemand mij dit uitleggen?

  8. #158
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Te veel Sergio Martinez partijen gekeken. Alistair dacht dat kan ik ook wrong!!!!.

  9. #159
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Dit was echt een rare stijl van hem, hij wou silva vernederen, nou karma inderdaad.

  10. #160
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Neeeeee Alistair, wtf doe je nou man ?!?!?
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  11. #161
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Overeem heeft een zware periode achter de rug en dat begint zijn tol te eisen. Zijn transfer naar Blackzillians en die ellende met de comissie heeft hem toch wel toegetakeld. Hij is in de ogen van de publiek in Amerika ook best veel populariteit verloren. Dat merkte ik, nu ik zojuist naar de beelden heb gekeken. Had misschien toch beter voor Golden Glory kunnen uitkomen. Dan had die op zijn minst geen ellende met bijzaken. Die jongens van Glory hebben toch betere netwerken en weten hoe ze met dit soort bijzaken om moeten gaan.

    Terug naar de pot. Wie naar de cornerbeelden van Silva kijkt, zal daar zeker een gameplan terugzien. Overeem stond voor, tot in de derde ronde. SIlva's corner had alles goed berekend. Men speelde goed in op de zelfvertrouwde houding van Overeem. Overeem had teveel kracht verspild met te weinig schade bij Silva. De corner van Silva wist gewoon dat Overeem te moe zou zijn in derde ronde.

    Nu nog iets over de lage dekking. Het leek mij alsof dat de gameplan bij Overeem was. Door lage dekking lege plekken in de dekking laten uitlokken van de tegenstander. Het liep ook goed tot de derde ronde, goede counters van Overreem. Silva had ook behoorlijk schade opgelopen in de pot, met name bij de takedown van Overreem. Overreem heeft een sterke kaak, maar niet een ijzeren kaak. In de tweede ronde was er al een knal van Silva, waarbij die even uit balans raakte. De corner van Overeem had hem echt met hoge dekking moeten laten vechten in de derde ronde en het gevecht meteen naar het grond moeten brengen.

    Maar de arrogantie, ja, hoogmoed he. Hij kwam naar binnen met de song "tonights gonna be a good night" geheel in de feeststemming, nerveus en ongeconcentreerd. De scherpte was afwezig. Hij heeft ook veel spiermassa en hiermee ook veel slagkracht verloren. Jammer eigenlijk, ik ben blij dat ik niet wakker ben gebleven. Want het zou een teleurstellende nacht worden. Toch triest om hem zo neer zien te gaan. Hoop dat die niet teveel schade heeft aangebracht aan zichzelf.

    Over de stoppage wil ik ook nog wel wat zeggen. Moelijke situatie, aan de ene kant had Deann misschien het idee van, het is een sterke man, hij kan het wel hebben en doorgaan. Je moet bij dit soort cruciale potten toch dingen zeker weten. Bij dat laatste kan er dan net teveel klappen vallen. Jammer, de kans dat de UFC titel naar NL gaat wordt nu een stuk kleiner. Stefan Struve is zeker nog niet klaar voor het grote werk en Overeem wordt ouder.

  12. #162
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Het hoofd van Overeem leek voor Bigfoot bij de knock-out op een bokszak. Ernstig. Anyway, Overeem heeft in de eerste twee ronden wel gedomineerd, maar kon het niet afmaken. Ik denk ook dat hij Bigfoot onderschat heeft. Je kan wel heel sterk zijn, maar naar mijn mening moet je een gevecht altijd eerst nog winnen, voordat je denkt dat je sterkste bent. Duidelijk geval van onderschatting.

  13. #163
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Overeem is een echte Nederlander, denken dat je al gewonnen hebt voordat je überhaupt hebt gespeeld... Ik zei het al tegen mezelf na 1 minuut. "Alistair heeft zijn handjes laag en hij krijgt dadelijk ene in zijn bek geplant"


  14. #164
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Wat een goeie overwinning van Silva. Allister wordt te arrogant en dit had hij even verdiend!!
    Hoop wel dat Allister hier goed van hersteld en op naar de volgende partij.

  15. #165
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Alistair heeft toendertijd gekozen om weg te gaan bij goldenglory. Iedereen heeft daar natuurlijk zijn eigen mening over. Mijn mening is dat toen overeem nog bij GG zat dat die altijd zelfverzekerd en met een gameplan de kooi instapte. Ik vind dat die erg achteruit is gegaan vanaf dat hij daar weg is.
    Kijk bijvoorbeeld zijn partij tegen brett rogers is terug. Veel beweeglijker en op zn hoede.
    Dat was de ali zoals wij hem kende

    Hij was gister totaal niet geconcentreerd. Hij wou ook meteen de ring in terwijl die nog ingezalft moest worden door de mannen van de ufc. Hij was gewoon met andere dingen bezig en waarschijnlijk met de gedachte dat die dit wel FF zou doen. Goede en harde les dit maar die ufc belt zet maar gerust uit je hoofd want velasquez. Cormier en dos santos laten niets van hem heel

  16. #166
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Is het wel zo een ''slechte'' prestatie van Overeem? tuurlijk vocht hij belabberd, maar Bigfoot heeft de laatste 3,5 jaar enkel verloren van Velasquez en Cormier. Niet echt een schande natuurlijk, ik denk eerder dat hij nu eindelijk een tegenstander kreeg van hetzelfde formaat en dat Overeem te snel de favorieten rol heeft gekregen van ''ons'' Nederlanders.
    Last edited by S.B.; 03-02-2013 at 14:53. Reason: spelfout

  17. #167
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  18. #168
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    iedereen zit hem nu te bashen op sherdog.

  19. #169
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Het was duidelijk te zien dat de gameplan van Bigfoot was om zijn handen hoog te houden en af en toe te counteren. Allistair had daar op in moeten spelen. Geen haast, reach berekenen, bewegen, handen hoog en goed en explosief kickboxen.

    Hij heeft veel kracht verloren doordat hij met zijn stoten een verkeerde timing en reach had, hierdoor zat er geen echte kracht in zijn stoten en botste ze eke keer tegen mekaar op. Hij maakte het Bigfoot wel erg makkelijk door zijn handen op heuphoogte te houden. Ik snap zijn staand werk van gisteren zowieso niet, als je mensen als Spong en Verhoeven in je kamp hebt zitten kun je toch niet anders dan je handen hoog houden en behoedend vechten.

    Wel een mooie takedown en grondwerk van Overeem, hij gooide Bigfoot neer alsof het niets was.

    Ik heb er alle vertrouwen in dat hij sterker terug zal komen, maar dat moet het wel wat minder Miami Reem zijn en meer de vechter Allistair.
    Last edited by hypergiant; 03-02-2013 at 15:07.

  20. #170
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Je kon het ook merken aan zijn hoek, hij is nu moe derde ronde begon Silva precies zoals gepland.

  21. #171
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    iedereen zit hem nu te bashen op sherdog.
    Dat werd daarvoor ook behoorlijk gedaan. Maar ja, wat wil je als je zo godvergeten arrogant bent geweest naar alles en iedereen toe. Zulke praatjes voor de partij en dan helemaal total-loss geslagen worden. Echt, hij is compleet in duigen geramd met zijn grote mond. Dan krijg je dat.


  22. #172
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    absoluut hij praatte altijd van: eerst pak ik hem, daarna wals ik over de andere heen, praatjes op elk interview dat hij gaf en als het erop aankomt dan krijg je dus precies dit.

  23. #173
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Zou dat hele splitsen van de sporschool ook een rol hebben gespeeld?

  24. #174
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default



    hijzelf heeft een rol gespeeld heeft niks met sportscholen te maken, oh ja en zijn paardenvlees dieet natuurlijk.

  25. #175
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hahaha ging helemaal stuk om die KO van Silva, heerlijk. Gewoon gerechtigheid dit. Bij de press confrence nog met zijn grote muil van: "I'm going to destroy you". Handjes naar beneden tijdens het gevecht en dan zo KO worden geslagen en inderdaad hij was een stuk kleiner dan vorige keren. Mijn zondag is compleet

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •