MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 153
  1. #1
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default Waarom Alistair Overeem nooit de UFC heavyweight champ zal worden..

    Terwijl Team Reem & the Blackzillians de scherven van Overeem zijn kaak probeerden te plakken zat 'Bigfoot' Silva met een big smile bij de ufc 156 post-fight press conference. Hier sprak hij de legendarisch Overeem-karakteriserende woorden: "when he (Overeem dus) hits, he is like a lion. When he gets hit, he is like a cat." En dit is dus de reden waarom Overeem nooit de heavyweight champ van de UFC zal worden.

    Om een een echte kampioen te zijn, moet je op elk gebied een kampioen zijn. Overeem heeft een lichaam van een kampioen, hij deelt uit als een kampioen, maar zijn incasseringsvermogen is niet zoals die van een kampioen hoort te zijn. Na gisteravond mag men zich hardop afvragen wat Overeem te zoeken heeft tegen mannen als Velasquez en Dos Santos. Ach who are we kidding waarschijnlijk zal Roy Nelson het Overeem zelfs lastig maken.

    Overeem praat trouwens wel als een kampioen en zolang hij het waarmaakte vond men dat geweldig. Het imponeerde zelfs. Maar na gisteravond heeft die glazen kaak toch een deuk in zijn imago geslagen. Dat dan weer wel.

    Social media stond al snel vol berichten waarin Overeem bespot werd. Ook oud trainers en oud teamgenoten deden hier aan mee. Zijn houding in de octagon, valt te trainen. Zijn cardio, valt te trainen. Zelfs aan die geen gaatjes vullende praatjes valt wat te doen. Maar van glas titanium maken is niet mogelijk, ook niet door oud trainers.

    Nee deze heavyweight is gewogen en te licht bevonden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Osu!


  2. #2
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Een echte kenner in ons midden, als je wint heb je vrienden.......

  3. #3
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Nu moet ik muay thaiguy gelijk geven!! Ik begrijp het echt niet goed, Overeem blijft gewoon een topvechter.
    Als hij wint is alles goed , 1 verliespartij en hij wordt volledig afgeschreven. Inderdaad gisteren kon op vele vlakken veel beter,maar nu staat hij weer met beide voetjes stevig op de grond, en let maar op ,ook hij komt hier sterker uit!

  4. #4
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    iedere vechter die ooit verliest op tko of ko heeft een glazen kaak!
    Cain ook tegen jds en zal dus nooit UFC hw champ zijn!

  5. #5
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Grappig toch hoe mensen een stuk kunnen lezen, de strekking blijkbaar missen en er een eigen verhaal van maken. Maar maakt niet uit hoor, daar is het internet voor.
    Osu!


  6. #6
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dit is toch vertaald vanuit het Engels? volgens mij heb ik dit ergens al gelezen.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the boxer View Post
    Nu moet ik muay thaiguy gelijk geven!! Ik begrijp het echt niet goed, Overeem blijft gewoon een topvechter.
    Als hij wint is alles goed , 1 verliespartij en hij wordt volledig afgeschreven. Inderdaad gisteren kon op vele vlakken veel beter,maar nu staat hij weer met beide voetjes stevig op de grond, en let maar op ,ook hij komt hier sterker uit!
    Gelijk hoef ik niet, reps is ook goed

  8. #8
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default

    tsja niemand blijft staan als je meppen krijgt van een vent van 120+

    mark hunt heeft ook een kop van graniet en melvin sloeg tog echt t licht uit zn ogen.

    beetje bullshit dit. tuurlijk qua houding verdiende hij het een beetje. maar dat had niks met zn kaak te maken.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Complete onzin. Maar wel schattig dat jij zo opgewonden werd van 1 quote van een ziekelijk makend hypocriet als Silva en besloot om zo'n thread te maken.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    256
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond deze goede samenvatting op mmafighting.com:

    Overeem suddenly morphed from a glorified middleweight to a heavyweight while fighting in Japan -- where they don't even do the minimal performance-enhancing drug testing that's done over here -- and goes on a monster win streak. He flunks a test over here. He returns from his suspension and his physique looks nothing like it did for his previous fight against Brock Lesnar. And suddenly, his power is missing. If you can't connect the dots on this one, you're being willfully obtuse at best.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Power missing? Hij heeft een grote beest als Bigfoot compleet gemanhandled. Hij was teveel aan het wachten en clinchen, maar zijn power is niets mis mee. Gewoon weer een of ander kneus op een van die Amerikaanse mma forums waar de niveau nog rond groep 8 ligt.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Naja, het zal ook allemaal wel. Hij heeft in ieder geval een pak rammel gehad dat hem nog wel even zal heugen. Hopen dat ie er van leert, want anders zal hij nog wel vaker een pak rammel krijgen. Maar goed, dat is ook mooi om te zien.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    ben ik het niet mee eens, ik denk dat Ali bigfoot vooral onderschat heeft. 2 rondes lang domineerde en dolde hij met bigfoot (al was het niet de explosie die ik had verwacht) en net als wat we tegen werdum zagen, raakte bigfoot hem met een paar flinke tikken, waarvan die in de 3e ronde er goed op zaten..
    was niet veel te zien van de K1 Alistair die iedereen sloopte. Ik geloof dat Overeem sterker en hongeriger terug zal keren, zoals we Cain en Bigfoot terug zagen. Ik blijf Alistair supporten en geloof dat hij zeker de ufc champ gaat worden ooit
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  14. #14
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    ben ik het niet mee eens, ik denk dat Ali bigfoot vooral onderschat heeft. 2 rondes lang domineerde en dolde hij met bigfoot (al was het niet de explosie die ik had verwacht) en net als wat we tegen werdum zagen, raakte bigfoot hem met een paar flinke tikken, waarvan die in de 3e ronde er goed op zaten..
    was niet veel te zien van de K1 Alistair die iedereen sloopte. Ik geloof dat Overeem sterker en hongeriger terug zal keren, zoals we Cain en Bigfoot terug zagen. Ik blijf Alistair supporten en geloof dat hij zeker de ufc champ gaat worden ooit
    2x

  15. #15
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    ben ik het niet mee eens, ik denk dat Ali bigfoot vooral onderschat heeft. 2 rondes lang domineerde en dolde hij met bigfoot (al was het niet de explosie die ik had verwacht) en net als wat we tegen werdum zagen, raakte bigfoot hem met een paar flinke tikken, waarvan die in de 3e ronde er goed op zaten..
    was niet veel te zien van de K1 Alistair die iedereen sloopte. Ik geloof dat Overeem sterker en hongeriger terug zal keren, zoals we Cain en Bigfoot terug zagen. Ik blijf Alistair supporten en geloof dat hij zeker de ufc champ gaat worden ooit
    x 3

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    ben ik het niet mee eens, ik denk dat Ali bigfoot vooral onderschat heeft. 2 rondes lang domineerde en dolde hij met bigfoot (al was het niet de explosie die ik had verwacht) en net als wat we tegen werdum zagen, raakte bigfoot hem met een paar flinke tikken, waarvan die in de 3e ronde er goed op zaten..
    was niet veel te zien van de K1 Alistair die iedereen sloopte. Ik geloof dat Overeem sterker en hongeriger terug zal keren, zoals we Cain en Bigfoot terug zagen. Ik blijf Alistair supporten en geloof dat hij zeker de ufc champ gaat worden ooit
    x4
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #17
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    C-C-C-COMBO BREAKER!

    Ik moet het nog maar zien. Ik steun hem in ieder geval wel.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    zucht...... hij verliest ook een keer.volgende partij gewoon weer winst op KO!

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SacredHeart View Post
    Terwijl Team Reem & the Blackzillians de scherven van Overeem zijn kaak probeerden te plakken zat 'Bigfoot' Silva met een big smile bij de ufc 156 post-fight press conference. Hier sprak hij de legendarisch Overeem-karakteriserende woorden: "when he (Overeem dus) hits, he is like a lion. When he gets hit, he is like a cat." En dit is dus de reden waarom Overeem nooit de heavyweight champ van de UFC zal worden.

    Om een een echte kampioen te zijn, moet je op elk gebied een kampioen zijn. Overeem heeft een lichaam van een kampioen, hij deelt uit als een kampioen, maar zijn incasseringsvermogen is niet zoals die van een kampioen hoort te zijn. Na gisteravond mag men zich hardop afvragen wat Overeem te zoeken heeft tegen mannen als Velasquez en Dos Santos. Ach who are we kidding waarschijnlijk zal Roy Nelson het Overeem zelfs lastig maken.

    Overeem praat trouwens wel als een kampioen en zolang hij het waarmaakte vond men dat geweldig. Het imponeerde zelfs. Maar na gisteravond heeft die glazen kaak toch een deuk in zijn imago geslagen. Dat dan weer wel.

    Social media stond al snel vol berichten waarin Overeem bespot werd. Ook oud trainers en oud teamgenoten deden hier aan mee. Zijn houding in de octagon, valt te trainen. Zijn cardio, valt te trainen. Zelfs aan die geen gaatjes vullende praatjes valt wat te doen. Maar van glas titanium maken is niet mogelijk, ook niet door oud trainers.

    Nee deze heavyweight is gewogen en te licht bevonden.
    Ik heb een ander verhaal... het verhaal van de vechter die al dacht dat hij had gewonnen na 30 seconde in het gevecht. Handjes laag en provoceren, terwijl Big Foot heel geconcentreerd zijn handen hoog had en goed bewoog. En ik weet uit ervaring dat als je eenmaal in de "Relax" mode zit je bijna niet meer kan omschakelen naar volledige concentratie. Je mist namelijk op dat moment adrenaline, en adrenaline is de katalysator.

    Alistair heeft hier een les geleerd, nooit iemand onderschatten iedereen respecteren. Als hij die les hieruit niet trekt dan wordt hij in mijn ogen nooit kampioen. Je moet zelfs iemand waarvan je 9 van 10 keer wint als je er tegen vecht respecteren en je eigen spel spelen in de ring. Kijk maar naar Fedor, de man is een heer in de ring en daarom was hij de meester.


  20. #20
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ik heb een ander verhaal... het verhaal van de vechter die al dacht dat hij had gewonnen na 30 seconde in het gevecht. Handjes laag en provoceren, terwijl Big Foot heel geconcentreerd zijn handen hoog had en goed bewoog. En ik weet uit ervaring dat als je eenmaal in de "Relax" mode zit je bijna niet meer kan omschakelen naar volledige concentratie. Je mist namelijk op dat moment adrenaline, en adrenaline is de katalysator.

    Alistair heeft hier een les geleerd, nooit iemand onderschatten iedereen respecteren. Als hij die les hieruit niet trekt dan wordt hij in mijn ogen nooit kampioen. Je moet zelfs iemand waarvan je 9 van 10 keer wint als je er tegen vecht respecteren en je eigen spel spelen in de ring. Kijk maar naar Fedor, de man is een heer in de ring en daarom was hij de meester.
    Ik heb ook het gevoel dat het zo ongeveeris gegaan, damn wat was ik er ziek van, heftige KO hoor, misschien wel eentje die career changing is, AO is natuurlijk ook niet meer de ellerjongste, hoop dat ie het allemaal goed verwerkt, de scherven oppakt en opnieuw een run naar de totle begint want ik denk dat het haalbaar is voor hem, hoop ook dat ie wat nederigheid geleerd heeft want ondanks het feit dat ik onvoorwaardelijk achter hem sta als Medelander ergerde ik me vaak aan het gebrek aan respect voor de tegenstander (alhoewel ik het bij Brock juist weer waardeerde moet ik er eerlijk bij zeggen)
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by the boxer View Post
    Nu moet ik muay thaiguy gelijk geven!! Ik begrijp het echt niet goed, Overeem blijft gewoon een topvechter.
    Als hij wint is alles goed , 1 verliespartij en hij wordt volledig afgeschreven. Inderdaad gisteren kon op vele vlakken veel beter,maar nu staat hij weer met beide voetjes stevig op de grond, en let maar op ,ook hij komt hier sterker uit!
    * 2.


    op de vot dermit

  22. #22
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    het is heel simpel,deze partij heeft hij gewoon onderschat klaar,laat het een les zijn voor hem.
    Maar hoe de nou geschreven word hier en daar slaat helemaal nergens op,op na de volgende partij en hij gaat gewoon weer knallen let maar op,die Ufc belt komt naar Amersfoot.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Beetje een onzin post.
    Z'n kin is niet fantastisch, maar hij moet gewoon z'n handen hoog houden en respect hebben en tonen voor andere vechters. Dan had Bigfoot geen kans gehad.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Achteraf heeft iedereen de wijsheid in pacht, je was een grote jongen geweest als je dit vooraf had gepost.

    Het is een mma wedstrijd en alles kan gebeuren, slecht incassering vermogen ofniet, hij behandelde hem ronde 1 en 2 wel als een lappenpop. Nu gewoon opstaan en weer doorgaan, deze keer hopelijk wel met zijn handen hoog.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  25. #25
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    't Gooi, NL
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ik heb een ander verhaal... het verhaal van de vechter die al dacht dat hij had gewonnen na 30 seconde in het gevecht. Handjes laag en provoceren, terwijl Big Foot heel geconcentreerd zijn handen hoog had en goed bewoog. En ik weet uit ervaring dat als je eenmaal in de "Relax" mode zit je bijna niet meer kan omschakelen naar volledige concentratie. Je mist namelijk op dat moment adrenaline, en adrenaline is de katalysator.

    Alistair heeft hier een les geleerd, nooit iemand onderschatten iedereen respecteren. Als hij die les hieruit niet trekt dan wordt hij in mijn ogen nooit kampioen. Je moet zelfs iemand waarvan je 9 van 10 keer wint als je er tegen vecht respecteren en je eigen spel spelen in de ring. Kijk maar naar Fedor, de man is een heer in de ring en daarom was hij de meester.
    Had Alistair die les nog niet geleerd dan na Liddel en Kharitonov?
    Train hard, fight easy.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •