MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 153
  1. #51
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Verder ben ik het met Dirk5 eens; je trekt een conclusie, en dat is van jou maar jou conclusie is geen feit.
    Ik zeg toch ook nergens dat mijn conclusie/mening een feit is of dat het DE waarheid is. Ik sta open voor elke andere mening hierover. Er moet wel een onderbouwing achter zitten.
    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Hoeveel voorbeelden zijn er niet (en niet alleen die van Overeem zelf) van vechters die na een KO sterker teruggekomen zijn?
    Ik denk ook dat hij er sterker uit zal komen, maar vooralsnog denk ik niet dat hij de champ gaat worden ooit. En nogmaals ik hoop van harte dat hij mijn ongelijk zal bewijzen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Osu!


  2. #52
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    Wat heb ik hard gelachen gisteren , de god van mixfight .nl heeft weeral eens tegen een jongen gevochten die tegen een stoot kan en dan komt hij weeral te kort . Alistair is echt een van de slechtste ambasadeurs van onze geliefde sport !!!

    1 , zijn overdreven onnodige grote mond en provocaties
    2 , zijn zwakke cardio
    3 , zijn zwakke kin
    4 , zijn doping en andere verboden middelen gebruik
    5 , zijn kleine hersenen

    doe jeaelf een plezier en vecht nooit tegen cain of dos santos.
    en een fedor of crocop zul je nooit worden.
    Gelukkig gelden meerdere van deze punten voor meer dan de helft van de vechters, dus hebben we hoopjes slechte ambassadeurs. En moest "zijn" niet "mijn" zijn bij punt 5?

  3. #53
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    O dus je wilde een discussie? Vreemd dat niemand je in eerste instantie begrijpt en dat je dan vervolgens op iedereen af gaat geven dat ze de strekking niet snappen....

    Iets met een pot en ketel....

    Maar als je wilt discussiëren: Nee, hier ben ik het niet mee eens. Cain werd namelijk ook door 1 tik tegen de grond geslagen door JDS en ik heb hem met eigen ogen 2 keer tegen de vlakte zien gaan op een tik van Kongo (die de partij ook nog eens op 3 weeks notice had aangenomen) en volgensmij heeft die de belt op het moment. Of ben jij ook zo iemand die riep dat GSP nooit meer champ zou worden na het tikken op de gnp van Serra omdat hij geen heart heeft?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #54
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    O dus je wilde een discussie? Vreemd dat niemand je in eerste instantie begrijpt en dat je dan vervolgens op iedereen af gaat geven dat ze de strekking niet snappen....

    Iets met een pot en ketel....

    Maar als je wilt discussiëren: Nee, hier ben ik het niet mee eens. Cain werd namelijk ook door 1 tik tegen de grond geslagen door JDS en ik heb hem met eigen ogen 2 keer tegen de vlakte zien gaan op een tik van Kongo (die de partij ook nog eens op 3 weeks notice had aangenomen) en volgensmij heeft die de belt op het moment. Of ben jij ook zo iemand die riep dat GSP nooit meer champ zou worden na het tikken op de gnp van Serra omdat hij geen heart heeft?
    2x
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  5. #55
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    O dus je wilde een discussie? Vreemd dat niemand je in eerste instantie begrijpt en dat je dan vervolgens op iedereen af gaat geven dat ze de strekking niet snappen....
    Ik heb alleen afgegeven op de opmerkingen (geen mensen) waarin mij woorden in de mond gelegd werden en opmerkingen die geen onderbouwing hadden. Ik heb wel opgemerkt dat niet iedereen de strekking begreep en conclusie kan dan zijn dat ik het misschien idd meer in Jip en Janneke taal had moeten schrijven.



    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Maar als je wilt discussiëren: Nee, hier ben ik het niet mee eens. Cain werd namelijk ook door 1 tik tegen de grond geslagen door JDS en ik heb hem met eigen ogen 2 keer tegen de vlakte zien gaan op een tik van Kongo (die de partij ook nog eens op 3 weeks notice had aangenomen) en volgensmij heeft die de belt op het moment. Of ben jij ook zo iemand die riep dat GSP nooit meer champ zou worden na het tikken op de gnp van Serra omdat hij geen heart heeft?
    Kijk dit zijn 2 totaal andere discussies. Cain en GSP hebben niets met dit topic te maken. Nog 1 keertje dan, Overeem zal in zijn huidige staat (zwakke kin, houding en cardio) in mijn ogen nooit de champ worden. Met dat gezegd hebbende, zeg ik tegelijkertijd ook tussen de regels door dat wanneer hij hier aan werkt (behalve zijn kin dan, die heb je nou eenmaal) er een andere situatie kan ontstaan. Maar again, zoals zaterdag wordt hij het nooit. En aangezien je Cain met ogen 2x naar de vlakte hebt zien gaan, heb je ook gezien dat deze personen verschillend zijn. Maw is appels met peren vergelijken en kan ik het niet eens zijn met jouw oneens zijn .
    Osu!


  6. #56
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Alistair had in gedachten het gevecht al maanden geleden al gewonnen. Kijk maar naar alle interviews van de afgelopen tijd. Hij is echt een goede knokker, bezit een grote dosis kracht, talent en techniek. Maar die arrogante $!@$#E## houding van hem is gewoon echt fout. Ik was gewoon voor Silva en toen hij klap na klap kreeg tegen en half KO bleef staan stond ik te schreeuwen van geluk omdat z'n grote mond eindelijk gesnoerd was.

    En om nou gelijk te roepen dat Silva beter was? Nee, gameplan van Silva was zeker goed want zijn hoek gaf aan dat hij de eerste ronde weinig moest doen en dat Overeem zichzelf moe zou maken. Silva bleef zich strak eraan houden ook al had Overeem meerdere kansen om hem hard KO te slaan of op de grond te domineren. Maar Overeem was heer en meester tot dat cruciale moment. Hij vocht goed alleen hij vocht alsof hij al gewonnen had, dat heeft hem de kop gekost (of eerder z'n kaak en trots).

    Zo zie je maar weer dat je altijd op je hoede moet blijven en nooit iemand moet onderschatten. Ik weet zeker dat Martijn de Jong zich dood heeft moeten schamen om het gedrag van zijn oude pupil.

    Eerlijk is eerlijk, ik gun die jongen van harte het kampioenschap, maar hij moet gewoon respectvol blijven en goed blijven trainen zonder die troep. Hij komt er wel, maar hij heeft nu echt een harde les geleerd.

  7. #57
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Waar haalt iedereen toch dat probleem met cardio vandaan ? Ik heb hem geen moment gas terug zien nemen eigenlijk. En hij domineerde zwaar de eerste 2 rondes. Ben het met Garcia eens. Hij zag begin 3e ronde totaal niet aankomen dat Silva nog gas kon geven. Hij dacht echt dat ie dit uit ging knokken.

    Maar ik vind de kritiek op zijn stijl, cardio en glazen kin zwaar overdreven. Het is zijn ego die geen tikken kan (kon) hebben.
    Tijd om zich terug te knokken.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SacredHeart View Post
    Kijk dit zijn 2 totaal andere discussies. Cain en GSP hebben niets met dit topic te maken. Nog 1 keertje dan, Overeem zal in zijn huidige staat (zwakke kin, houding en cardio) in mijn ogen nooit de champ worden. Met dat gezegd hebbende, zeg ik tegelijkertijd ook tussen de regels door dat wanneer hij hier aan werkt (behalve zijn kin dan, die heb je nou eenmaal) er een andere situatie kan ontstaan. Maar again, zoals zaterdag wordt hij het nooit. En aangezien je Cain met ogen 2x naar de vlakte hebt zien gaan, heb je ook gezien dat deze personen verschillend zijn. Maw is appels met peren vergelijken en kan ik het niet eens zijn met jouw oneens zijn .
    Ik wil hier mee aantonen dat de ene partij de andere niet is, en dat zowel skills als mindset als resultaat kunnen verschillen over meerdere partijen.

    "Je bent zo goed als je laatste partij" is imo bekrompen denken.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #59
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik wil hier mee aantonen dat de ene partij de andere niet is, en dat zowel skills als mindset als resultaat kunnen verschillen over meerdere partijen.

    "Je bent zo goed als je laatste partij" is imo bekrompen denken.
    Normaal gesproken zou ik het geheel met je eens zijn, nu deels .. Aangezien Overeem zijn kaak vaker heeft bewezen zijn zwaktepunt te zijn. Daarnaast is hij al heel lang niet echt getest. Maar geloof me, ik hoop écht dat ik er compleet naast zit.
    Osu!


  10. #60
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by SacredHeart View Post
    Normaal gesproken zou ik het geheel met je eens zijn, nu deels .. Aangezien Overeem zijn kaak vaker heeft bewezen zijn zwaktepunt te zijn. Daarnaast is hij al heel lang niet echt getest. Maar geloof me, ik hoop écht dat ik er compleet naast zit.
    Elke klapt is een andere klap. Dat gezever en gezeur over wel of niet een kaak hebben is naar mijn mening echt onzin. Als een heavy weight je goed raakt ben je gewoon weg. Elk moment is anders. Struve scheen geen kaak te hebben stond te wisselen met Miocic. Cain scheen een goede kaak te hebben ging neer tegen Dos Santos. Als je in de K1 GP staat dien je wel een kaak te hebben.

    Punt 2 Zijn laatste 3 gevechten Lesnar, Werdum en Big Foot. Dat is inderdaad geen testen. Jezus man.

    Punt 3. Je zit er inderdaad compleet naast.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  11. #61
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Een glazen kin, is wel heel wat anders hoor... Dat is 1 klap en plotseling ben je weg. Amir Khan heeft bijvoorbeeld een glazen kin. In deze pot loopt het wat anders. Hij laat zich overrompelen, is daarbij niet in staat om het op te lossen en krijgt zo een hele hoop klappen. Je ziet wel vaker dat vechters die in de problemen komen, maar dit niet gewend zijn niet heel goed weten wat ze moeten doen om eruit te komen. Bij Overeem had ik ook dit idee. Hij had nooit gedacht dat Silva zo uit de hoek zou komen. Hij loopt naar achteren en probeert die punches te slippen met z'n handen omlaag waardoor het eigenlijk alleen maar erger wordt.

    Een glazen kin is iets waar je bijna niet op kan trainen, maar daar lijkt me hier geen sprake van. Ik denk dat dit met een andere voorbereiding best te voorkomen zou zijn geweest. Misschien is er onterecht van te voren vanuit gegaan dat Silva (zoals in de eerste ronde en bijna de hele tweede ronde) eigenlijk alleen maar zou wachten op alistair, maar op een gegeven moment verraste hij hem.

    Ik denk dat Alistair het lot in eigen handen heeft en dat er niks is dat hem permanent beperkt om de titel te winnen.

  12. #62
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Elke klapt is een andere klap. Dat gezever en gezeur over wel of niet een kaak hebben is naar mijn mening echt onzin. Als een heavy weight je goed raakt ben je gewoon weg. Elk moment is anders. Struve scheen geen kaak te hebben stond te wisselen met Miocic. Cain scheen een goede kaak te hebben ging neer tegen Dos Santos. Als je in de K1 GP staat dien je wel een kaak te hebben..
    Zie mijn eerdere reacties op vergelijkingen met andere namen als Cain, Struve etc.

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Punt 2 Zijn laatste 3 gevechten Lesnar, Werdum en Big Foot. Dat is inderdaad geen testen. Jezus man..
    Uhm het ging over zijn gevecht tegen Big Foot, zijn gevechten daaraan voorafgaand zijn Lesnar, Werdum, Duffee en Rogers geweest in een periode van 3 jaar. Tussen Big Foot en Lesnar zat een lange tijd. En Lesnar is alleen groot, voor Overeem is dit nooit een echte test geweest. Tussen Lesnar en Werdum zat een half jaar, waarbij Werdum voornamelijk op de grond lag. Dus een echte test, vind ik niet. Maar daar kunnen we nog eens over het oneens zijn zijn. En de rest is al helemaal geen test geweest ivm de toppers van de UFC. En de Overeem van 3 jaar geleden is een andere dan nu. Dus lang niet getest, Jezus man! Inderdaad lang niet echt getest..

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Punt 3. Je zit er inderdaad compleet naast.
    Als jij dit vindt, prima. Zo heb ik een tante die wel kaas lust maar geen worst.
    Osu!


  13. #63
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Tja mijn cinclusie sloot aan op mijn opmerking vooraf...

    Ao moet silva kunnen hebben maar handen hoger dan tegen Brock....ennnn uitkijken voor die harde klappen van Silva....en tadaaa


    Reality check....en nu verder....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  14. #64
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Ik vraag me af in hoeverre het feit dat hij nu geen of minder 'paardevlees' heeft kunnen gebruiken, heeft uitgemaakt. Tegen Lesnar zag je hem echt de ene krachtige trap en stoot na de andere geven en was hij niet eens buiten adem toen het afgelopen was. Nu leek het wel of zijn hele lichaam de na eerste ronde was verzuurd en de kracht en explosiviteit veel minder was.

  15. #65
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    En om nou gelijk te roepen dat Silva beter was? Nee, gameplan van Silva was zeker goed want zijn hoek gaf aan dat hij de eerste ronde weinig moest doen en dat Overeem zichzelf moe zou maken. Silva bleef zich strak eraan houden ook al had Overeem meerdere kansen om hem hard KO te slaan of op de grond te domineren.
    Dat vond ik zo mooi om te zien. Silva die tussen de rondes door geconcentreerd luisterde naar wat z'n hoek hem vertelde, daarnaar handelde en resultaat kreeg.

    Ik ben wel benieuwd. Stel dat Overeem tegen JDS komt te staan, dan moet hij wel winnen wil hij ooit nog voor een titleshot in aanmerking komen voordat hij te oud is. Dat lijkt me een zware last voor hem. Voordeel is wel dat hij bij JDS niet zo bang voor een takedown hoeft te zijn. Misschien motiveert dat hem z'n handen wat hoger te houden.

    Op Sherdog hebben ze het al over Overeem vs. Nelson. Dat vind ik toch wel een beetje te ver gaan hoor. Overeem zit echt wel een stuk hoger qua niveau dan Nelson.

    Wat z'n kin betreft. Volgens mij valt het allemaal wel mee. Hij was anders wel direct na de eerste stoot KO gegaan. Z'n cardio was volgens mij ook nog wel oké, al zei Silva dat hij Overeem zwaar hoorde ademen toen Overeem op hem lag.

  16. #66
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ik vraag me af in hoeverre het feit dat hij nu geen of minder 'paardevlees' heeft kunnen gebruiken, heeft uitgemaakt. Tegen Lesnar zag je hem echt de ene krachtige trap en stoot na de andere geven en was hij niet eens buiten adem toen het afgelopen was. Nu leek het wel of zijn hele lichaam de na eerste ronde was verzuurd en de kracht en explosiviteit veel minder was.
    Sowieso leken zijn knieën nergens op dit keer. Silva leek er niet echt last van te hebben.

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Ach een beetje ver gezocht dit. Soms loop je gewoon tegen een KO aan. En iedere vechter weet dat je ook KO kan gaan van een heel lullig klapje.
    ush Fred

  18. #68
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Een glazen kin, is wel heel wat anders hoor... Dat is 1 klap en plotseling ben je weg. Amir Khan heeft bijvoorbeeld een glazen kin. In deze pot loopt het wat anders. Hij laat zich overrompelen, is daarbij niet in staat om het op te lossen en krijgt zo een hele hoop klappen.
    Een glazen kin is iets waar je bijna niet op kan trainen, maar daar lijkt me hier geen sprake van. Ik denk dat dit met een andere voorbereiding best te voorkomen zou zijn geweest. Misschien is er onterecht van te voren vanuit gegaan dat Silva (zoals in de eerste ronde en bijna de hele tweede ronde) eigenlijk alleen maar zou wachten op alistair, maar op een gegeven moment verraste hij hem.

    Ik denk dat Alistair het lot in eigen handen heeft en dat er niks is dat hem permanent beperkt om de titel te winnen.
    X2! Zijn incasseringsvermogen in deze partij was niks mis mee. Ik had het idee dat de 2e uppercut van Bigfoot hem pas de das om deed, maar daarvoor waren er al een aantal klappen goed raak geweest. En dat op HW, dan is een glazen kin niet van toepassing.

    Volgende partij gewoon minder arrogant zijn, tegenstander respecteren en de verdediging hoog houden.

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Je ziet wel vaker dat vechters die in de problemen komen, maar dit niet gewend zijn niet heel goed weten wat ze moeten doen om eruit te komen. Bij Overeem had ik ook dit idee. Hij had nooit gedacht dat Silva zo uit de hoek zou komen. Hij loopt naar achteren en probeert die punches te slippen met z'n handen omlaag waardoor het eigenlijk alleen maar erger wordt.
    Dat hij dat nooit gedacht had ligt puur aan hemzelf, want in gedachten had hij Bigfoot al gesloopt. Grote fout, zijn verdediging was ver te zoeken, and he paid the price.

  19. #69
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    De gevolgen van deze harde KO, een trauma aan de hersenstam, kan blijvende gevolgen hebben. Zeker als hij dit wederom meemaakt. De hersenstam vergeet dit niet. En dat wordt een glazen kin genoemd.
    Last edited by daanII; 04-02-2013 at 18:24.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  20. #70
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    6
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben (en blijf) fan van Overeem maar liep mij wel mateloos te irriteren aan zijn houding in aanloop naar dit gevecht. Gros van de Brazilianen (Werdum, JDS en BF) waren zelf ook irritant bezig met hun trashtalk (AO = ontwikkeld in een lab, hart van een poes, special cocktails bij ontbijt etc) maar dan siert het juist wanneer je dat beantwoord met respect en bij de les blijft... Met name gezien les 1; onderschat je vijand nooit, hem nu flink in de ass gebeten heeft.

    Ben echter bang dat hij afgelopen tijd meer bezig is geweest met feesten in Miami als nieuw vrijgezel, tot in de late uurtjes pokeren, tripje Tokyo hier, tripje Strikeforce daar. Combineer dat met slecht Amerikaans vreten en omringd worden door (Blackziliaanse) Amerikanen die maar blijven roepen hoe vreselijk goed je bent.. Ik denk echt dat hij veel minder hard getraind heeft dan voorheen en zo iets had nog ff chillen en na Bigfoot ga ik er weer tegenaan..

    Anyway, hopelijk leert ie ervan en kom ie sterker terug. Gok dat de volgende pot tegen JDS wordt dus hij kan zijn borst natmaken!

    Ps. Iemand binnen zijn kennissenkring hier toevallig die kan/wil meedelen of alles ok is?? De KO zag er iig erg nasty uit
    Last edited by CrazyHenk; 04-02-2013 at 18:23.

  21. #71
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Dit schijnt Cro Cop erover gezegd te hebben:

    "I wasn't surprised by Silva's victory at all and I had believed he would win. I don't want to come off as a smart-ass or say I knew it all along, so I'll explain why I'd believed so. First, Silva is a big tough guy with a huge heart who had demolished Fedor and he needs no better reference than that, and Alistair hugely underestimated him and belittled him with his arrogant statements, so this mobilized Silva in the best possible way. Second, Silva is a natural heavyweight, and Alistair - for the first time since way back in 2007, when he began to gain huge weight – fought without the drugs he had used constantly for years, including testosterone and all the other shit that goes with it."

    "Watching the weigh-in, I saw that his muscles mass was nowhere near his usual, he had the weight, but he wasn't nearly as carved out and defined, since he couldn't take anything because he was watched by the Athletic Commission. This also reflects on the psyche of a man who's been using stuff to increase his strength, endurance, pain tolerance and aggressiveness for years, and now there was none of that. Alistair is an excellent fighter, but he still owes that excellence to something that's dirty and unpermitted, and, in the end, very dangerous to health."

    "I don’t think he was concerned by that, he wanted success at any cost. And the third thing is, Alistair had behaved so arrogantly that someone needed to put him back in his place. His belittling of Silva was repulsive, saying that after beating up Silva he'd go for the belt, and at the weigh-in and entering the arena he acted like he invented the fighting sport, and he's been behaving with so much arrogance lately that I'm glad Silva put him back in his place and taught him a lesson! Congratulations Silva, from the heart!

  22. #72
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    De gevolgen van deze harde KO, een trauma aan de hersenstam, kan blijvende gevolgen hebben. Zeker als hij dit wederom meemaakt. De hersenstam vergeet dit niet.
    Ja, dat moet je ook niet vergeten. Al met al was dit op meerdere vlakken erg schadelijk voor Overeem.

  23. #73
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    De gevolgen van deze harde KO, een trauma aan de hersenstam, kan blijvende gevolgen hebben. Zeker als hij dit wederom meemaakt. De hersenstam vergeet dit niet. En dat wordt een glazen kin genoemd.
    Wat wil je hier mee zeggen? Dat overeem blijvende schade overhoud aan deze KO? Denk dat het allemaal wel meevalt. Aan iedere KO kan je blijvende schade overhouden, zou niet weten waarom het bij deze KO erger zou moeten dan bij een andere KO.

  24. #74
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Dat vond ik zo mooi om te zien. Silva die tussen de rondes door geconcentreerd luisterde naar wat z'n hoek hem vertelde, daarnaar handelde en resultaat kreeg.

    Ik ben wel benieuwd. Stel dat Overeem tegen JDS komt te staan, dan moet hij wel winnen wil hij ooit nog voor een titleshot in aanmerking komen voordat hij te oud is. Dat lijkt me een zware last voor hem. Voordeel is wel dat hij bij JDS niet zo bang voor een takedown hoeft te zijn. Misschien motiveert dat hem z'n handen wat hoger te houden.

    Op Sherdog hebben ze het al over Overeem vs. Nelson. Dat vind ik toch wel een beetje te ver gaan hoor. Overeem zit echt wel een stuk hoger qua niveau dan Nelson.

    Wat z'n kin betreft. Volgens mij valt het allemaal wel mee. Hij was anders wel direct na de eerste stoot KO gegaan. Z'n cardio was volgens mij ook nog wel oké, al zei Silva dat hij Overeem zwaar hoorde ademen toen Overeem op hem lag.
    helemaal mee eens, behalve de kin.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  25. #75
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Wat wil je hier mee zeggen? Dat overeem blijvende schade overhoud aan deze KO? Denk dat het allemaal wel meevalt. Aan iedere KO kan je blijvende schade overhouden, zou niet weten waarom het bij deze KO erger zou moeten dan bij een andere KO.
    Ja, en ik denk niet dat het meevalt. Dit is een "doorgeslagen KO". Op het moment van bewustzijnsverlies nog een aantal klappen er over heen. Serious shit! Onderschat dat niet.
    Maart guur geeft een volle schuur.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •