MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34

Thread: Negatief !!!

  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Thumbs up Negatief !!!

    Waarom zijn Nederlandse supporters/fans zo hatelijk en negatief als een topvechter verliest (allistair).
    De meeste mensen die veel kritiek geven zijn zelfs nooit op niveau geweest, en weten helemaal niet wat het is om in zich in deze wereld te bevinden.
    Geven kritiek op allistair glazen kaak, arrogant dit dat en als hij wint dan alleen maar lof, maar als er veloren wordt, dan is de vechter al afgeschreven.
    Niemand weet wat er de voorgaande uren voor de partij isgebeurd, een mens is geen machine en je weet nooit of die arrogante houding gespeeld.. is of de ware persoon is enz enz
    Vaak is de houding ook een spel, en ik denk dat je jezelf in dit wereldje ook arrogant op moet stellen.

    Ik weet zelf ook niet wat het is hoor om een topvechter te zijn, maar Jezus geef een topvechter wel eens wat RESPECT !!!!!!!!!!
    Last edited by O'reily; 04-02-2013 at 18:36.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    72
    vCash
    126000

    Default

    door zijn "gespeelde" arrogante houding heeft hij wel verloren.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Yojimbo View Post
    door zijn "gespeelde" arrogante houding heeft hij wel verloren.
    Klopt het komt niet doordat Big Foot beter was. Nee, totaal niet, puur omdat meneer arrogant was.
    Kruip eens onder die steen vandaan, het is niet omdat hij heeft verloren door die arrogante houding.
    Hij was niet beter in de ring. Daarom heeft hij verloren. Niemand geeft BF de credit die hij verdient.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  4. #4
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik snap sowieso niet wat het uitmaakt of hij echt zo is of dat hij alleen maar zo doet. Iedereen wordt toch beoordeeld op wat hij doet, en maakt wat je doet niet wie je bent??

    Het siert een vechter nou eenmaal niet continu zich in interviews lullig of negatief over de tegenstander uit te laten, zeggen dat je op alle vlakken beter bent, dat die ander maar een nummertje is, op de man spelen over het uiterlijk van die ander (wat nota bene door een ziekte komt), als een patser de zaal binnen te komen lopen, en om dan finaal tegen de mat geslagen te worden. Daar mag best wat van gezegd worden.

    Ik voel me sowieso niet aangesproken (maar wil wel lekker even reageren ja ), want toen hij nog won en daar highlights van geplaatst werden hier heb ik ook wel eens gezegd dat ik hem wat statisch vond, dat ie te weinig combineerde. Het is echt niet zo dat iedereen hem nu afvalt, zeker niet. Zat mensen die hem nog steeds graag de titel zien halen. Maar de manier waarop hij de laatste tijd bezig geweest is en dan zo verliezen... tja, daar krijg je commentaar op, logisch.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat het komt door het nummer wat gebruikt is bij zijn opkomst.
    Heb je de hele nacht wakker gelegen en nagedacht wat te posten?

  6. #6
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by O'reily View Post
    Niemand weet wat er de voorgaande uren voor de partij isgebeurd
    Vertel.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    alistair blijft een topvechter en komt wel terug, maar de arrogantie is de reden dat vele hem dit kwalijk nemen.
    zou hij hebben verloren maar wel bescheiden zijn gebleven, dan had je minder reacties hier gehad.
    iedereen verliest wel een x, maar deze was gewoon niet nodig en dat you are a dead man bij de weging gedoe, maakt dit natuurlijk alleen zuurder.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    alistair blijft een topvechter en komt wel terug, maar de arrogantie is de reden dat vele hem dit kwalijk nemen.
    zou hij hebben verloren maar wel bescheiden zijn gebleven, dan had je minder reacties hier gehad.
    iedereen verliest wel een x, maar deze was gewoon niet nodig en dat you are a dead man bij de weging gedoe, maakt dit natuurlijk alleen zuurder.
    X2

  9. #9
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Omdat Nederlanders zeiken/janken als ze verliezen (zie voetbal)
    En Alistair was een beetje arrogant en deed teveel mee aan dat irritante Amerikaanse spelletje! Dat wekt irritaties op bij nuchtere Nederlanders...

  10. #10
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default Toverdrankje is zo fijn

    Quote Originally Posted by O'reily View Post
    Waarom zijn Nederlandse supporters/fans zo hatelijk en negatief als een topvechter verliest (allistair).
    De meeste mensen die veel kritiek geven zijn zelfs nooit op niveau geweest, en weten helemaal niet wat het is om in zich in deze wereld te bevinden.
    Geven kritiek op allistair glazen kaak, arrogant dit dat en als hij wint dan alleen maar lof, maar als er veloren wordt, dan is de vechter al afgeschreven.
    Niemand weet wat er de voorgaande uren voor de partij isgebeurd, een mens is geen machine en je weet nooit of die arrogante houding gespeeld.. is of de ware persoon is enz enz
    Vaak is de houding ook een spel, en ik denk dat je jezelf in dit wereldje ook arrogant op moet stellen.

    Ik weet zelf ook niet wat het is hoor om een topvechter te zijn, maar Jezus geef een topvechter wel eens wat RESPECT !!!!!!!!!!
    Zijn arrogantie was niet het probleem. Maar wel moeilijk vechten hé zonder het "toverdrankje".
    Het verbaast me dat mensen/vechtsporters hier(in forum) suggereren dat hij verloren heeft omdat hij arrogant was. Hij was gewoon fysiek niet die Alistar die we kenden van bijvoorbeeld k12011.

    Toverdrankje is zo fijn..............

  11. #11
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Ik zal hem nog steeds graag zien vechten

  12. #12
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Klopt het komt niet doordat Big Foot beter was. Nee, totaal niet, puur omdat meneer arrogant was.
    Kruip eens onder die steen vandaan, het is niet omdat hij heeft verloren door die arrogante houding.
    Tja, ik weet niet of je de partij en alle interviews vooraf gezien hebt, maar je slaat hier de plank mis. a) Bigfoot was helemaal niet beter en b) Alistair stond met z'n handen laag zonder enig respect voor Bigfoot. Ook gaf Alistair zelf vooraf aan: "Bigfoot is not going to be a problem". Het wijze gezegde "don't ever underestimate your opponent" is hier van toepassing.

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Hij was niet beter in de ring. Daarom heeft hij verloren. Niemand geeft BF de credit die hij verdient.
    Ook hier ben ik het mee oneens, en ik denk velen hier. Juist daarom was ik zo teleurgesteld. We zien allemaal dat Alistair de tools heeft om UFC kampioen te worden, maar omdat ie in de partij net wat te makkelijk over z'n tegenstander denkt gaat het fout. BF verdient duidelijk ook meer credit, maar toch zou een beetje slim vechtende Alistair daar geen problemen mee moeten hebben.
    Ik zie een GSP echt niet zo makkelijk denken over z'n tegenstanders. Zelfvertrouwen: prima. Maar dit was toch wat teveel van het goede.

    Dus teleurgesteld, maar hoop dat hij zich gaat revancheren, en gewoon UFC kampioen word.
    Last edited by YoMarK; 04-02-2013 at 20:51.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Tja, ik weet niet of je de partij en alle interviews vooraf gezien hebt, maar je slaat hier de plank mis. a) Bigfoot was helemaal niet beter en b) Alistair stond met z'n handen laag zonder enig respect voor Bigfoot. Ook gaf Alistair zelf vooraf aan: "Bigfoot is not going to be a problem". Het wijze gezegde "don't ever underestimate your opponent" is hier van toepassing.


    Ook hier ben ik het mee oneens, en ik denk velen hier. Juist daarom was ik zo teleurgesteld. We zien allemaal dat Alistair de tools heeft om UFC kampioen te worden, maar omdat ie in de partij net wat te makkelijk over z'n tegenstander denkt gaat het fout. BF verdient duidelijk ook meer credit, maar toch zou een beetje slim vechtende Alistair daar geen problemen mee moeten hebben.
    Ik zie een GSP echt niet zo makkelijk denken over z'n tegenstanders. Zelfvertrouwen: prima. Maar dit was toch wat teveel van het goede.

    Dus teleurgesteld, maar hoop dat hij zich gaat revancheren, en gewoon UFC kampioen word.
    Hij was niet beter tot die ene klap. Dat heb ik eerder ook al geprobeerd te zeggen.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Met d-boll gaat het wat makkelijker zonder d-boll moet je gewoon harder en serieuzer trainen. Rematch wint die wel als die het serieuzer aanpakt.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Haters gonna hate.
    Niks meer, niks minder.

    De volgende partij wint hij weer en dan is iedereen stil.
    Dat gelul over toverdrankjes.. en dan worden er foto's vergeleken waar hij op beide foto's een andere houding aanneemt, lekker duidelijk te vergelijken.

    Hij heeft Silva gewoon onderschat en is nu wakker geschud.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Haters gonna hate.
    Niks meer, niks minder.

    De volgende partij wint hij weer en dan is iedereen stil.


    Hij heeft Silva gewoon onderschat
    Ik hoop het. Ben bang van niet.
    Maar gun het hem wel. Dat vooropgesteld.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dat gelul over toverdrankjes..
    Jaapie hij is gepakt op doping vorig jaar.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Hij was niet beter tot die ene klap. Dat heb ik eerder ook al geprobeerd te zeggen.
    Ronde 1 en staand was afschuwelijk om te zien van beiden. Ronde twee dacht ik dat Alistair het op de grond gruwelijk ging afmaken en daarna, tsja
    Maart guur geeft een volle schuur.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Hij was niet beter in de ring. Daarom heeft hij verloren. Niemand geeft BF de credit die hij verdient.
    Dat dus.
    Hoe je het ook wend of keert.
    Wat je ook verzint om het te kunnen verklaren.
    Big Foot heeft gewonnen, was dus gewoon de betere.
    Klaar, end of discussion.
    Last edited by Johannes de Sloper; 04-02-2013 at 21:20.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Hij was niet beter in de ring.
    kooi?
    Maart guur geeft een volle schuur.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Mokum
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Alli komt er wel. Wacht maar.
    -Tits are like golf, you play the course you're on-

  22. #22
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Alistair is een baas...

    Maar dat die af en toe aan de 'toverdrankjes zat' is wel duidelijk...

    Zegt genoeg over de zogenaamde strenge dopingcontroles van K1 ;-)

  23. #23
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Met d-boll gaat het wat makkelijker zonder d-boll moet je gewoon harder en serieuzer trainen. Rematch wint die wel als die het serieuzer aanpakt.
    Dit is natuurlijk behoorlijk idioot.
    Buiten het feit dat d-boll een behoorlijk vreemde keuze zou zijn voor een atleet die het moet hebben van oa conditie.
    Je bedoelt PED's... en juist met PED's kun je harder en serieuzer trainen....
    Misschien moet je even nadenken voordat je iets tikt.

  24. #24
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Ik snap sowieso niet wat het uitmaakt of hij echt zo is of dat hij alleen maar zo doet. Iedereen wordt toch beoordeeld op wat hij doet, en maakt wat je doet niet wie je bent??

    Het siert een vechter nou eenmaal niet continu zich in interviews lullig of negatief over de tegenstander uit te laten, zeggen dat je op alle vlakken beter bent, dat die ander maar een nummertje is, op de man spelen over het uiterlijk van die ander (wat nota bene door een ziekte komt), als een patser de zaal binnen te komen lopen, en om dan finaal tegen de mat geslagen te worden. Daar mag best wat van gezegd worden.

    Ik voel me sowieso niet aangesproken (maar wil wel lekker even reageren ja ), want toen hij nog won en daar highlights van geplaatst werden hier heb ik ook wel eens gezegd dat ik hem wat statisch vond, dat ie te weinig combineerde. Het is echt niet zo dat iedereen hem nu afvalt, zeker niet. Zat mensen die hem nog steeds graag de titel zien halen. Maar de manier waarop hij de laatste tijd bezig geweest is en dan zo verliezen... tja, daar krijg je commentaar op, logisch.
    wat heeft alistair dan allemaal gezegd en waar kan ik een video vinden van dit?

  25. #25
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    testostereem.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •