MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
    vCash

Default CroCop+ Sergei Kharitonov over Alistair Overeem vs Big Foot

http://www.mixedmartialarts.com/news...nd-prohibited/

Cro Cop: Reem owes his excellence to something dirty and prohibited

The Croatian MMA portal FightSite.hr interviewed Mirko 'Cro Cop' Filipovic about Alistair Overeem's loss to Antonio 'Bigfoot' Silva on Saturday night at UFC 156.

"I wasn't surprised by Silva's victory at all and I had believed he would win," said Cro Cop. "I don't want to come off as a smart-ass or say I knew it all along, so I'll explain why I'd believed so. First, Silva is a big tough guy with a huge heart who had demolished Fedor and he needs no better reference than that, and Alistair hugely underestimated him and belittled him with his arrogant statements, so this mobilized Silva in the best possible way. Second, Silva is a natural heavyweight, and Alistair - for the first time since way back in 2007, when he began to gain huge weight – fought without the drugs he had used constantly for years, including testosterone and all the other s--- that goes with it.

"Watching the weigh-in, I saw that his muscles mass was nowhere near his usual, he had the weight, but he wasn't nearly as carved out and defined, since he couldn't take anything because he was watched by the Athletic Commission. This also reflects on the psyche of a man who's been using stuff to increase his strength, endurance, pain tolerance and aggressiveness for years, and now there was none of that. Alistair is an excellent fighter, but he still owes that excellence to something that's dirty and unpermitted, and, in the end, very dangerous to health.

"I don’t think he was concerned by that, he wanted success at any cost. And the third thing is, Alistair had behaved so arrogantly that someone needed to put him back in his place. His belittling of Silva was repulsive, saying that after beating up Silva he'd go for the belt, and at the weigh-in and entering the arena he acted like he invented the fighting sport, and he's been behaving with so much arrogance lately that I'm glad Silva put him back in his place and taught him a lesson!

"Congratulations Silva, from the heart!"
    ik pikte dit op van Bas Rutten zijn facebook, erg jammer dat Rutten (hoewel ik nog steeds fan van hem ben) zo negatief blijft doen over Overeem sinds zijn vertrek bij Golden Glory. (hij heeft dit niet gezegd, dat weet ik, maar laat alleen de negatieve dingen horen / zien mbt Alistair) Hypocriet op zn best zal ik maar zeggen aangezien Ali eerst een god was en niks fout kon doen, en sinds hij weg is bij Golden Glory is Rutten echt bezig met dit soort praktijken, zwart maken. Te veel zijn emotie's laten merken ipv objectief blijven.
    Last edited by Italian*Berlusconi*; 04-02-2013 at 22:37.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

"Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

vCash

pfff crocop is volgensmij ook wel de laatste die over doping moet gaan zeiken

denk trouwens dat Alistair, al zag hij er wat minder opgepompt uit dan eerst, nog steeds een beetje er bij snoept.
    Last edited by ijsbier; 04-02-2013 at 22:49.

vCash

"Watching the weigh-in, I saw that his muscles mass was nowhere near his usual, he had the weight, but he wasn't nearly as carved out and defined, since he couldn't take anything because he was watched by the Athletic Commission. This also reflects on the psyche of a man who's been using stuff to increase his strength, endurance, pain tolerance and aggressiveness for years, and now there was none of that. Alistair is an excellent fighter, but he still owes that excellence to something that's dirty and unpermitted, and, in the end, very dangerous to health."

lijkt wel of cro-cop zichzelf beschrijft :P

vCash

Cro cop is een miepert. Na zijn gevecht tegen Frank mir heb ik geen respect meer voor de vent.

vCash

hij heeft gewoon 100% gelijk.

vCash

wat Crocop daar zegt, kan weleens helemaal waar zijn...hij moet eigenlijk bewijzen dat hij ook zonder kan winnen en domineren

vCash

Ben een groot crocop fan, maar hij had 5 geleden moeten stoppen. Zijn hele hersens zijn beurs gemept.
    Dat blijkt wel.

vCash

Ze nemen allemaal wat, dus Crocop moet niet zo hypocriet doen

vCash

Quote Originally Posted by Illest View Post
    wat Crocop daar zegt, kan weleens helemaal waar zijn...hij moet eigenlijk bewijzen dat hij ook zonder kan winnen en domineren

hoe moet hij dat bewijzen? alsof je per definitie clean bent als je door de controle komt.

vCash

Hij haalt de woorden uit mijn mond. Niks aan toe te voegen.

vCash

Crocop zegt gewoon waar het op staat, zonder middeltjes is Alistar maar middelmatig.

vCash

Quote Originally Posted by Willm View Post
    Crocop zegt gewoon waar het op staat, zonder middeltjes is Alistar maar middelmatig.
    crocop is een hypocriete ouwehoer.

vCash

de haters zijn er weer als kakkerlakken bij
    als overeem zijn volgende wedstrijd indrukwekkend wint (zoals cain) praat niemand meer over dit gevecht en heeft hij opeens weer fans..
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

vCash

Wanderlei had ook nog wat te melden op Instagram over ali:

http://instagram.com/p/VUjspjEq4n/

vCash

Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

vCash

Crocop zegt toch niets dat niet waar is. Dat hij zelf ook wel eens in de snoeppot heeft gezeten, zal ongetwijfeld juist zijn maar zo overduidelijk met paardevlees volgepropt als Alistair er de afgelopen jaren heeft uitgezien (met name tijdens de K-1 finale met zijn enorm opgeblazen kop), is bij Crocop nooit sprake geweest.

vCash

Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    de haters zijn er weer als kakkerlakken bij
    als overeem zijn volgende wedstrijd indrukwekkend wint (zoals cain) praat niemand meer over dit gevecht en heeft hij opeens weer fans..
    Dat vind ik altijd zo mooi, als je kritiek uit ben je direct een hater... Nee, laten we lekker zwart/wit zijn over alles en iedereen. Of helemaal goed, of helemaal kut, niets er tussenin, geen nuance.

vCash

Quote Originally Posted by Willm View Post
    kan inderdaad kloppen, maar we hebben gezien dat cro cop zonder middeltjes ook maar middelmatig is...

vCash

Mirko's prestaties waren om te huilen zo slecht toen hij in UFC ging vechten. Rara hoe kwam dat Mirko?
    Je kreeg meteen een koekje van eigen deeg van Gonzaga... Dat zag er eigenlijk veel triester uit.

Move on.

vCash

In Amerika gebruiken ze bijna allemaal maar weten de meesten dit door een goede begeleidingsteam goed te verbergen. Overeem trok met z'n "bodybuilders shape" en "posterboy-look" nogal de aandacht van de SAC's en had vlak na het tekenenen van zijn UFC-contract niet de juiste begeleiding waardoor die eigenlijk op een sullige manier werd betrapt. Ik denk trouwens dat die verkeerde keuze heeft gemaakt om naar de Blackzillians over te stappen. Bijna alle top-vechters van de Blackzillians verliezen hun partijen in de UFC dan moet er iets niet kloppen.

Minder feesten en meer focussen.

Ondanks alles blijft Ali een topvechter.

vCash

Default Sergei Kharitonov about Overeem vs Silva

32 year old russian MMA and K-1 fighter Sergei Kharitonov gave comments on the fight between Overeem and Silva that happened in the UFC 156

In my opinion the result was affected by that Alistair Overeem did not take this fight serious enough. This was his major mistake. He also had nerves about his previous doping scandal. Silva, on the other hand was more serious about this fight. I was surprised the fights ended by knock out. The Brazilian gave a hundred percent in this fight. I congratulate Bigfoot on his victory. I think the next fight with Cain Velasquez, if it takes place, will develop differently. With every fight Silva becomes even more dangerous."
    Last edited by Kemal; 06-02-2013 at 09:57. Reason: geen link, hele tekst plaatsen

vCash

Beetje jammer dat er nu opeens allemaal mensen commentaar gaan geven alsof Kharitonov zo goed was.

vCash

dat is golden glory powerrrrr.... whahaha
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

vCash

vCash

Hoe is hij out gegaan als een bitch??? Een bitch klopt af als het tegen zit. Hij is gewoon goed geraakt en Bigfoot heeft het gewoon goed afgemaakt.

En Ramon komt zo echt schijnheilig over door eerst een "goed doel" op te richten en dan zijn oudteamgenoot in de rug te steken. Zo lijkt het net alsof hij dat opgericht heeft om fans te winnen.... Jammer...
    (>.<)