MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 10 FirstFirst ... 345678910 LastLast
Results 151 to 175 of 245
  1. #151
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Ik kan je vertellen dat ik zijn tweets helemaal nooit lees, het interesseert me dan ook geen reet wat Ramon Dekker allemaal te melden heeft. Wat me alleen wel stoort is als ik dan iets lees (hier op mixfight) dat het negatief is over een ex-GG member, eerst Dion en nu Alistair. Dat kan geen toeval zijn, die jongens zijn niet geheel goed weggegaan bij GG en daar moet ie boven staan en het loslaten. Ook weet ik dat jij Pro-GG bent, dus dat je altijd alles goed zal praten wat er door iemand van GG gezegd wordt. Verder idd niet iedereen, maar de mensen die vechtsportliefhebber zijn en objectief kijken naar zo'n opmerking vonden het op zijn minst vreemd las ik uit de reacties. Maar daar las je natuurlijk overheen omdat je er niets mee kan Succes!
    Ten eerste kan je het niet objectief noemen aangezien alleen het negatieve bericht werd geplaatst en de andere berichten die het eventueel deden verlichten wordt niets mee gedaan, want dat is schijnbaar niet relevant maar goed ( jouw mening ) . Ten tweede heb ik net hiervoor Mauro's bericht over AO bevestigd met X 2 ..... Welk betekend dat ik het eens ben met zijn bericht over AO prettig weekend
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Ten eerste kan je het niet objectief noemen aangezien alleen het negatieve bericht werd geplaatst en de andere berichten die het eventueel deden verlichten wordt niets mee gedaan, want dat is schijnbaar niet relevant maar goed ( jouw mening ) . Ten tweede heb ik net hiervoor Mauro's bericht over AO bevestigd met X 2 ..... Welk betekend dat ik het eens ben met zijn bericht over AO prettig weekend
    De reden van discussie was het negatieve bericht, die andere berichten die hij van te voren had geplaatst hebben er niks mee te maken. Ik kan op straat een agent 10x vertellen dat hij een toffe peer is om vervolgens tegen hem te zeggen dat hij een achterlijke bonnenschrijver is. Denk je dat die eerste 10 veren in zijn reet mij gaan helpen om geen procesverbaal voor het beledigen van een ambtenaar in functie aan mijn broek te krijgen? Ik dacht het niet flappie

  3. #153
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    De reden van discussie was het negatieve bericht, die andere berichten die hij van te voren had geplaatst hebben er niks mee te maken. Ik kan op straat een agent 10x vertellen dat hij een toffe peer is om vervolgens tegen hem te zeggen dat hij een achterlijke bonnenschrijver is. Denk je dat die eerste 10 veren in zijn reet mij gaan helpen om geen procesverbaal voor het beledigen van een ambtenaar in functie aan mijn broek te krijgen? Ik dacht het niet flappie
    Misschien juist omdat hij van te voren een goede verstandhouding met jou had, laat die het wel door de vingers zien..... bedankt voor je voorbeeld .

  4. #154
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Misschien juist omdat hij van te voren een goede verstandhouding met jou had, laat die het wel door de vingers zien..... bedankt voor je voorbeeld .
    Misschien heb ik niks aan. Misschien komt het wel 2x zo hard aan, juist omdat we van te voren een goede verstandhouding hadden. Van te voren iemand de hemel in prijzen geeft je niet meer recht om iemand de grond in te boren, dat is wat ik wil aangeven. Ramon liet zijn emoties even de overhand nemen, niet netjes maar kan gebeuren. Maar probeer dan geen excuses te verzinnen achteraf.

  5. #155
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    misschien moeten jullie even op zn twitter kijken na de foto die er staat met zn oud tegenstander Rayen Simson....zo kan je ook met je tegenstanders omgaan, ik heb gister gehoord dat het heeft plaats gevonden in Simson Gym almere schijnt een hele mooie ontmoeting te zijn geweest hoop dat er nog iets over uit komt wil ze wel samen op film zien! https://twitter.com/diamonddekkers

  6. #156
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #157
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Jaa!!! Dat is de foto schijnt een top dag geweest te zijn!
    Quote Originally Posted by Wheelie View Post

  8. #158
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd

  9. #159
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

  10. #160
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ramoontjuh View Post
    misschien moeten jullie even op zn twitter kijken na de foto die er staat met zn oud tegenstander Rayen Simson....zo kan je ook met je tegenstanders omgaan, ik heb gister gehoord dat het heeft plaats gevonden in Simson Gym almere schijnt een hele mooie ontmoeting te zijn geweest hoop dat er nog iets over uit komt wil ze wel samen op film zien! https://twitter.com/diamonddekkers
    Mooie foto maar wat heeft 't te maken met dit topic?

  11. #161
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Dat snap ik van dat filmpje ook niet.

  12. #162
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Respect man, respect voor je tegenstander...straalt ervan af van in dit filmpje.
    Alles wat Alistair niet had, heeft Ramon wel. Zie je toch, hoe ze met elkaar omgaan.

    Verder, vechtershart man, vechtershart...straalt ervan af in dit filmpje.
    Alles wat Dion niet had, heeft Ramon wel. Zie je toch, hoe ze met elkaar omgaan.


    ...damage control...

  13. #163
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Héhé

  14. #164
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    En als echte gg werknemer doet onze objectieve admin ook weer mee met het plaatsen van dit zeer relevante filmpje.

  15. #165
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    lol

  16. #166
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    En als echte gg werknemer doet onze objectieve admin ook weer mee met het plaatsen van dit zeer relevante filmpje.
    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    lol
    goh wat een lol als hij gebanned wordt
    Maart guur geeft een volle schuur.

  17. #167
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    goh wat een lol als hij gebanned wordt
    lol whatever daan de 2e

  18. #168
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    lol whatever daan de 2e
    nu wel weer lol
    Maart guur geeft een volle schuur.

  19. #169
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    nu wel weer lol

  20. #170
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    De titel is alles omvattend voor wat Alistair zijn gedrag betreft...
    Logischerwijs is hij gewend om te winnen en is daar ook op ingesteld.
    Dat hij dus niet weet hoe hij er mee om moet gaan kan ik me dan ook wel ergens bij voorstellen.
    Maarja, je kunt niet altijd alles winnen he! En daarbij denk ik dat het een stukje karakter eigenschap is van Alistair.
    Ik ken hem al vanaf 'the start' en het heeft altijd al in hem gezeten dat hij niet tegen zn verlies kan en ook geen waardering had voor zn team, trainer Martijn de Jong en de rest. Hij had wat meer blijk van waardering en respect mogen laten zien destijds.
    Zijn gedragingen afgelopen periode vind ik dan ook jammer, het is een afknapper, want ik was altijd een grote fan van zijn vechtkwaliteiten. Om maar niet te spreken over ‘het wegblijven bij een dopingtest’ scenario a la Lance Armstrong…
    Enfin, nu hoort hij in het rijtje thuis van Gilbert Yvel. Die evenals Ali, na zijn vertrek bij GG niet verder is gekomen. of moet ik zeggen, niets meer van is gekomen.. Ach het is ‘zijn weloverwogen’ keuze geweest destijds en plukt daar nu de vruchten van...?¿ mhmh hihi.

    En ik vind persoonlijk dat Ramon met zijn vechtcarriere dit mag zeggen over Ali. Hij heeft in het verleden ook paar keer rake klappen gehad, maar ging neer 'met stijl'... he took it as a man… Ramon is een zeer goede vechter en één met een fatsoenlijk verstand. Maar even for the record, ik blijf nog steeds bij mijn woorden: ik moet eerst nog maar eens zien of hij ook zo’n goede trainer is om iets gelijkwaardigs neer te kunnen zetten als wat GG heeft gepresteerd in de afgelopen jaren.

    Liefs Jamila

  21. #171
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    De titel is alles omvattend voor wat Alistair zijn gedrag betreft...
    Logischerwijs is hij gewend om te winnen en is daar ook op ingesteld.
    Dat hij dus niet weet hoe hij er mee om moet gaan kan ik me dan ook wel ergens bij voorstellen.
    Maarja, je kunt niet altijd alles winnen he! En daarbij denk ik dat het een stukje karakter eigenschap is van Alistair.
    Ik ken hem al vanaf 'the start' en het heeft altijd al in hem gezeten dat hij niet tegen zn verlies kan en ook geen waardering had voor zn team, trainer Martijn de Jong en de rest. Hij had wat meer blijk van waardering en respect mogen laten zien destijds.
    Zijn gedragingen afgelopen periode vind ik dan ook jammer, het is een afknapper, want ik was altijd een grote fan van zijn vechtkwaliteiten. Om maar niet te spreken over ‘het wegblijven bij een dopingtest’ scenario a la Lance Armstrong…
    Enfin, nu hoort hij in het rijtje thuis van Gilbert Yvel. Die evenals Ali, na zijn vertrek bij GG niet verder is gekomen. of moet ik zeggen, niets meer van is gekomen.. Ach het is ‘zijn weloverwogen’ keuze geweest destijds en plukt daar nu de vruchten van...?¿ mhmh hihi.

    En ik vind persoonlijk dat Ramon met zijn vechtcarriere dit mag zeggen over Ali. Hij heeft in het verleden ook paar keer rake klappen gehad, maar ging neer 'met stijl'... he took it as a man… Ramon is een zeer goede vechter en één met een fatsoenlijk verstand. Maar even for the record, ik blijf nog steeds bij mijn woorden: ik moet eerst nog maar eens zien of hij ook zo’n goede trainer is om iets gelijkwaardigs neer te kunnen zetten als wat GG heeft gepresteerd in de afgelopen jaren.

    Liefs Jamila
    ik ga er vanuit dat dit sarcasme is. zo niet dan raadt ik je echt aan dringend hulp te zoeken

  22. #172
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Leuk volk daar bij GG
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  23. #173
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    De titel is alles omvattend voor wat Alistair zijn gedrag betreft...
    Logischerwijs is hij gewend om te winnen en is daar ook op ingesteld.
    Dat hij dus niet weet hoe hij er mee om moet gaan kan ik me dan ook wel ergens bij voorstellen.
    Maarja, je kunt niet altijd alles winnen he! En daarbij denk ik dat het een stukje karakter eigenschap is van Alistair.
    Ik ken hem al vanaf 'the start' en het heeft altijd al in hem gezeten dat hij niet tegen zn verlies kan en ook geen waardering had voor zn team, trainer Martijn de Jong en de rest. Hij had wat meer blijk van waardering en respect mogen laten zien destijds.
    Zijn gedragingen afgelopen periode vind ik dan ook jammer, het is een afknapper, want ik was altijd een grote fan van zijn vechtkwaliteiten. Om maar niet te spreken over ‘het wegblijven bij een dopingtest’ scenario a la Lance Armstrong…
    Enfin, nu hoort hij in het rijtje thuis van Gilbert Yvel. Die evenals Ali, na zijn vertrek bij GG niet verder is gekomen. of moet ik zeggen, niets meer van is gekomen.. Ach het is ‘zijn weloverwogen’ keuze geweest destijds en plukt daar nu de vruchten van...?¿ mhmh hihi.

    En ik vind persoonlijk dat Ramon met zijn vechtcarriere dit mag zeggen over Ali. Hij heeft in het verleden ook paar keer rake klappen gehad, maar ging neer 'met stijl'... he took it as a man… Ramon is een zeer goede vechter en één met een fatsoenlijk verstand. Maar even for the record, ik blijf nog steeds bij mijn woorden: ik moet eerst nog maar eens zien of hij ook zo’n goede trainer is om iets gelijkwaardigs neer te kunnen zetten als wat GG heeft gepresteerd in de afgelopen jaren.

    Liefs Jamila
    Jaren lang zaten jullie Allister op te hemelen terwijl er toen ook twijfels waren over zijn opgepompte lichaam. Nu zeg jij achteraf dat hij geen waardering had voor zijn team....Dit had hij blijkbaar al jaren maar toen gaf het blijkbaar niet en deden jullie alsof het koek en ei was?
    Beetje zielig en onprofessioneel.

    Ik vind Overeem een goede vechter en een blaaskaak, maar wat jullie met jullie GG-sekte presteren op dit forum is walgelijk.

    Alleen omdat hij wegging bij de club: Waar komen Saki, Holzken, Leko en talloze anderen vandaan?
    Reageerden hun trainers zo onproffesioneel toen zij weggingen?
    Sterker nog: Allister kwam zelf over van Hoopman......

    Dat Dekkers zegt dat Allister de beating als een bitch nam is gewoon niet waar. Hij vocht met zijn handen laag en liep op wat stevige stoten en ging k.o.

    P.s. het is niet teached maar taught....

  24. #174
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    De titel is alles omvattend voor wat Alistair zijn gedrag betreft...
    Logischerwijs is hij gewend om te winnen en is daar ook op ingesteld.
    Dat hij dus niet weet hoe hij er mee om moet gaan kan ik me dan ook wel ergens bij voorstellen.
    Maarja, je kunt niet altijd alles winnen he! En daarbij denk ik dat het een stukje karakter eigenschap is van Alistair.
    Ik ken hem al vanaf 'the start' en het heeft altijd al in hem gezeten dat hij niet tegen zn verlies kan en ook geen waardering had voor zn team, trainer Martijn de Jong en de rest. Hij had wat meer blijk van waardering en respect mogen laten zien destijds.
    Zijn gedragingen afgelopen periode vind ik dan ook jammer, het is een afknapper, want ik was altijd een grote fan van zijn vechtkwaliteiten. Om maar niet te spreken over ‘het wegblijven bij een dopingtest’ scenario a la Lance Armstrong…
    Enfin, nu hoort hij in het rijtje thuis van Gilbert Yvel. Die evenals Ali, na zijn vertrek bij GG niet verder is gekomen. of moet ik zeggen, niets meer van is gekomen.. Ach het is ‘zijn weloverwogen’ keuze geweest destijds en plukt daar nu de vruchten van...?¿ mhmh hihi.

    En ik vind persoonlijk dat Ramon met zijn vechtcarriere dit mag zeggen over Ali. Hij heeft in het verleden ook paar keer rake klappen gehad, maar ging neer 'met stijl'... he took it as a man… Ramon is een zeer goede vechter en één met een fatsoenlijk verstand. Maar even for the record, ik blijf nog steeds bij mijn woorden: ik moet eerst nog maar eens zien of hij ook zo’n goede trainer is om iets gelijkwaardigs neer te kunnen zetten als wat GG heeft gepresteerd in de afgelopen jaren.

    Liefs Jamila
    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Leuk volk daar bij GG
    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Jaren lang zaten jullie Allister op te hemelen terwijl er toen ook twijfels waren over zijn opgepompte lichaam. Nu zeg jij achteraf dat hij geen waardering had voor zijn team....Dit had hij blijkbaar al jaren maar toen gaf het blijkbaar niet en deden jullie alsof het koek en ei was?
    Beetje zielig en onprofessioneel.

    Ik vind Overeem een goede vechter en een blaaskaak, maar wat jullie met jullie GG-sekte presteren op dit forum is walgelijk.

    Alleen omdat hij wegging bij de club: Waar komen Saki, Holzken, Leko en talloze anderen vandaan?
    Reageerden hun trainers zo onproffesioneel toen zij weggingen?
    Sterker nog: Allister kwam zelf over van Hoopman......

    Dat Dekkers zegt dat Allister de beating als een bitch nam is gewoon niet waar. Hij vocht met zijn handen laag en liep op wat stevige stoten en ging k.o.

    P.s. het is niet teached maar taught....
    Ze heeft gewoon gelijk.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  25. #175
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    ik ga er vanuit dat dit sarcasme is. zo niet dan raadt ik je echt aan dringend hulp te zoeken
    Alistair moet hulp zoeken. En met spoed. Binnenkort komt er meer naar buiten over doping. Maar daar weet jij meer van als geen ander!
    Last edited by daanII; 14-02-2013 at 22:29.
    Maart guur geeft een volle schuur.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •