MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 10 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 245
  1. #26
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Wat slikken ze daar bij Golden Glory?

    Volwassen mannen maken ruzie als verwende prinsesjes
    Oestrogeen denk ik.....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Kom op zeg, laten we de boel niet te veel romantiseren. Het is gewoon een professionele verbintenis geweest die verbroken is. Natuurlijk zal er een en ander gezegd zijn en zijn er een boel mooie herinneringen, maar dit is ronduit kinderachtig.
    die overeenkomst had AO niet met ramon dekkers maar met GG.

    en nogmaals ik vind het ook triest, ik kan me er alleen iets bij voorstellen.

  3. #28
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Oestrogeen denk ik.....
    Dat zou kunnen. Sinds de geflopte film carrières van verschillende GG leden heeft Boon het idee gekregen dat ze op een andere manier de entertainment industry in kunnen. Oestrogeen geeft een hogere stem en met een hogere stem kan je beter zingen. Golden Glory de musical staat dit jaar op de planken, vergeet niet waar je het voor het eerst hebt gehoord!

  4. #29
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    die overeenkomst had AO niet met ramon dekkers maar met GG.
    Precies, dus waarom dan toch zo overdreven reageren? Overeem had ruzie met GG. Dat wil niet zeggen dat ie ruzie had met Ramon Dekkers. Ik kan me er dus helemaal niets bij voorstellen.

  5. #30
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Weer erg jammer dit...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Denk dat je me verkeerd begrijpt Niels... Overeem ging hard KO na een aantal harde stoten van bigfoot. Denk dat geen enkele vechter ter wereld zou blijven staan. Dus het is mijns inzien belachelijk om het 'neergaan als een bitch' te noemen.

    Staat overigens los van het cocky showgedrag van alistair.... daar stoorde ik me ook aan.
    Haha, ik pestte je maar een beetje, Tony...

    Natuurlijk is het belachelijk. Dit hele verhaal. Alistair, Dekkers, GG...

    Daarom moeten we er vooral de humor van in blijven zien.

    Mij lukt dat prima. Vermaak me enorm met de verschillende Ali-threads hier.

  7. #32
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Dat zou kunnen. Sinds de geflopte film carrières van verschillende GG leden heeft Boon het idee gekregen dat ze op een andere manier de entertainment industry in kunnen. Oestrogeen geeft een hogere stem en met een hogere stem kan je beter zingen. Golden Glory de musical staat dit jaar op de planken, vergeet niet waar je het voor het eerst hebt gehoord!
    In navolging van Gordon met zijn schandknaapjes GG The voices....
    Ze hebben zelfs hun eigen Dries Roelvink in Speedo's!

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Precies, dus waarom dan toch zo overdreven reageren? Overeem had ruzie met GG. Dat wil niet zeggen dat ie ruzie had met Ramon Dekkers. Ik kan me er dus helemaal niets bij voorstellen.
    als je 10+ jaren met elkaar optrekt, met elkaar traint en bloed zweet en tranen deelt en AO gaat dan opeens weg dan komt dat niet lekker over denk ik, ook al heeft AO wel of geen gelijk.
    voor GG zou het alleen een zakelijke overeenkomst moeten zijn maar voor een ramon dekkers is het een steek onder water van een jarenlange vriend.

    nogmaals ik vind het ook triest maar psychologisch best te begrijpen

    ik heb ook weinig zin om het nog verder uit te moeten leggen. succes ermee.

  9. #34
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    ik zou daar alleen zelf wel (proberen)boven (te) staan, helemaal als je een grootheid bent als ramon dekkers.
    Het past zo'n groot sportman niet om zulke zielige teksten te geven. Geldt ook voor Bas Rutten trouwens. Jammer.

  10. #35
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Misschien moeten ze eens een voorbeeld nemen aan Chakuriki.
    Tom Harinck heb ik nooit slecht over Badr horen praten nadat hij het kamp ineens verliet.

    Juist dit soort gedrag zorgt er voor dat mensen een hekel krijgen aan GG.

  11. #36
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Dit is een beetje in de goede richting ik zelf denk dan nog bij dat wanneer iemand een team verlaat dat het er ook nog aan ligt op wat voor manier en wat daar de reden voor was. ook de aanloop naar de party toe is niet hoe Ramon Dekkers het zou doen denk ik als je je tegenstander alleen maar een tussen komstigheid noemt of een nummer of obstakel en je het nodig vind om tussen de rondes door boe te roepen naar je tegenstander dan denk ik inderdaad dat je je party op zn minst zwaar had moeten winnen,en dan kan ik er nog geen sympathie voor op brengen.Maar als je wint heb je altijd gelijk volgens mij is het juist door het gedrag in de kooi en tijdens het vechten waar Ramon geirriteerd door raakte al weet ik dat iedereen bij Golden Glory teleurgesteld was op wat voor een manier Alistair is vertrokken. Ik heb de andere tweets gekeken en die waren minder op de man gespeeld. Kijk hier de link :https://twitter.com/diamonddekkers
    Quote Originally Posted by ICON View Post
    ik vind het ook wat triest overkomen maar het is toch wel een menselijke reactie mijn inziens.

    AO en GG zijn jarenlang partners geweest. AO is daar opgegroeid. ze zijn na jaren lief en leed gedeeld te hebben met een ruzie uit elkaar gegaan en bij een ruzie denken beide partijen altijd dat ze gelijk hebben.
    GG voelt zich verraden door AO en andersom.
    Als een GG lid dan zo'n opmerking maakt over een loss van AO dan kan ik me dat best voorstellen. voelt toch een beetje als zoete wraak dat hij nu een partij verliest nadat hij in Amerika is gaan trainen

    ik zou daar alleen zelf wel (proberen)boven (te) staan, helemaal als je een grootheid bent als ramon dekkers.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Afgezien van de opmerking van Ramon kun je nou niet zeggen dat AO er (behalve qua geld) nou echt op vooruit is gegaan sinds zijn vertrek bij GG..... Heb het idee dat ze hem daar toch wat beter met beide beentjes op de grond hielden

  13. #38
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ramoontjuh View Post
    Dit is een beetje in de goede richting ik zelf denk dan nog bij dat wanneer iemand een team verlaat dat het er ook nog aan ligt op wat voor manier en wat daar de reden voor was. ook de aanloop naar de party toe is niet hoe Ramon Dekkers het zou doen denk ik als je je tegenstander alleen maar een tussen komstigheid noemt of een nummer of obstakel en je het nodig vind om tussen de rondes door boe te roepen naar je tegenstander dan denk ik inderdaad dat je je party op zn minst zwaar had moeten winnen,en dan kan ik er nog geen sympathie voor op brengen.Maar als je wint heb je altijd gelijk volgens mij is het juist door het gedrag in de kooi en tijdens het vechten waar Ramon geirriteerd door raakte al weet ik dat iedereen bij Golden Glory teleurgesteld was op wat voor een manier Alistair is vertrokken. Ik heb de andere tweets gekeken en die waren minder op de man gespeeld. Kijk hier de link :https://twitter.com/diamonddekkers
    Ik kan mij een interview herinneren tussen Fred Royers en Ramon waarin hij zijn tegenstander een obstakel noemt en dat dat obstakel uit de weg moet.


  14. #39
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Wat slikken ze daar bij Golden Glory?

    Volwassen mannen maken ruzie als verwende prinsesjes
    Hahahahhahahahahahahah.
    'In life, you fall, get up and walk on. No matter what you do or what life brings, never give up that is what makes you strong.'

    From father to son

  15. #40
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    In navolging van Gordon met zijn schandknaapjes GG The voices....
    Ze hebben zelfs hun eigen Dries Roelvink in Speedo's!
    Hahahahahahhaha.
    'In life, you fall, get up and walk on. No matter what you do or what life brings, never give up that is what makes you strong.'

    From father to son

  16. #41
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Grappig toch dat mensen denken dat mensen denken dat hun sportieve helden betere omgangsvormen en normen en waarden zouden moeten hebben, dan dat ze zelf tentoon stellen op een forum.
    Alistair heeft terecht verloren, kan gebeuren.
    Al ben je een beest als Overeem.
    Maar daar wordt dan weer dagenlang over doorgezeurd en alles halen ze uit de kast om het te verklaren, Alistair zwart te maken, de tegenstander onderuit te halen.
    En iedereen heeft daar weer zijn eigen theorietjes over.
    Maar een Ramon Dekkers, een authentieke vechtsport Held, mag er dan niet zijn mening over geven?
    Het is ook maar een mens.
    Met zijn eigen bekrompen en idiote gedachten.
    Net als jij en de rest hier.
    Deal with it.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    En dan ook: "we teached" ????
    teach teached taught

    Teached isn't an English word. I teach, I will teach, I would teach, I taught, I have taught, I had taught. Present, future, conditional, past, perfect, pluperfect.
    Ken je rijtjes Ramon, terug naar de schoolbanken met VMBO Engels.
    Dat kan je toch niet maken als vechtsport rolmodel.

  18. #43
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Grappig toch dat mensen denken dat mensen denken dat hun sportieve helden betere omgangsvormen en normen en waarden zouden moeten hebben, dan dat ze zelf tentoon stellen op een forum.
    Alistair heeft terecht verloren, kan gebeuren.
    Al ben je een beest als Overeem.
    Maar daar wordt dan weer dagenlang over doorgezeurd en alles halen ze uit de kast om het te verklaren, Alistair zwart te maken, de tegenstander onderuit te halen.
    En iedereen heeft daar weer zijn eigen theorietjes over.
    Maar een Ramon Dekkers, een authentieke vechtsport Held, mag er dan niet zijn mening over geven?
    Het is ook maar een mens.
    Met zijn eigen bekrompen en idiote gedachten.
    Net als jij en de rest hier.
    Deal with it.
    Wat doe jij dan eigenlijk op een forum als er beter nergens over gediscussieerd kan worden? Niet discussiëren op een discussieforum... vreemd.

  19. #44
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Grappig toch dat mensen denken dat mensen denken dat hun sportieve helden betere omgangsvormen en normen en waarden zouden moeten hebben, dan dat ze zelf tentoon stellen op een forum.
    Alistair heeft terecht verloren, kan gebeuren.
    Al ben je een beest als Overeem.
    Maar daar wordt dan weer dagenlang over doorgezeurd en alles halen ze uit de kast om het te verklaren, Alistair zwart te maken, de tegenstander onderuit te halen.
    En iedereen heeft daar weer zijn eigen theorietjes over.
    Maar een Ramon Dekkers, een authentieke vechtsport Held, mag er dan niet zijn mening over geven?
    Het is ook maar een mens.
    Met zijn eigen bekrompen en idiote gedachten.
    Net als jij en de rest hier.
    Deal with it.
    Euhm wij zijn niet de pro's hier, wij zijn ook niet de mensen die een heel team achter ons hebben staan en wij vertegenwoordigen ook geen organisatie die zich bezighoudt op vechtsport gebied.
    Ramon Dekkers werkt voor GG en vertegenwoordigd dus een belanghebbende, juist dan zou je je achter je oren moeten krabben om zulke opmerkingen te maken.
    Door de belangen kun je bepaalde uitspraken niet op persoonlijke titel uitvoeren omdat je geassocieerd wordt met hetgeen waar je dagelijks mee bezig bent.
    In dit geval dus gewoon ongepast!

  20. #45
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Haha, ik pestte je maar een beetje, Tony...

    Natuurlijk is het belachelijk. Dit hele verhaal. Alistair, Dekkers, GG...

    Daarom moeten we er vooral de humor van in blijven zien.

    Mij lukt dat prima. Vermaak me enorm met de verschillende Ali-threads hier.
    Grinnik... daar ga ik dan met mijn maatje 43... trap er zo in
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  21. #46
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Wat doe jij dan eigenlijk op een forum als er beter nergens over gediscussieerd kan worden? Niet discussiëren op een discussieforum... vreemd.
    Onzin.
    Het niveau van denken is hier gewoon zo laag dat er weinig mogelijkheden zijn tot het ontstaan van een echt discussie.
    Gewoon maar wat onzin schreeuwen is geen discussie.
    Alles in het belachelijke trekken ook niet.
    Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen.
    Met behulp van argumenten proberen de partijen elkaar te overtuigen om uiteindelijk tot een conclusie te komen waar alle partijen achter kunnen staan.
    Dat, mijn waarde vrind, is een discussie.

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Euhm wij zijn niet de pro's hier, wij zijn ook niet de mensen die een heel team achter ons hebben staan en wij vertegenwoordigen ook geen organisatie die zich bezighoudt op vechtsport gebied.
    Ramon Dekkers werkt voor GG en vertegenwoordigd dus een belanghebbende, juist dan zou je je achter je oren moeten krabben om zulke opmerkingen te maken.
    Door de belangen kun je bepaalde uitspraken niet op persoonlijke titel uitvoeren omdat je geassocieerd wordt met hetgeen waar je dagelijks mee bezig bent.
    In dit geval dus gewoon ongepast!
    Nee, je slaat de plank mis.
    Wederom wordt er verondersteld dat mensen die in dit vak gerold zijn een hoger doel nastreven dan de rest van de wereld.
    Het is niet zo.
    Ramon is een Held door zijn daden in de ring, maar als hij niet de beroemde knokker was geweest, dan was het gewoon een stukkie trailer trash met een uitkering die met wat ordinaire zwarte handel rond probeerde te komen.
    Nu bekleedt hij dan een functie binnen Golden Glory, maar dat verandert niets aan de persoon die hij is.
    Wat ik dus wil zeggen is dat de verwachtingen van dat soort beroemdheden te hoog zijn hier.
    En als iemand dan niet aan een verwachtingspatroon voldoet, moet hij ineens keihard veroordeeld worden door de teleurgestelde menigte.
    Ja tuurlijk.

  22. #47
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Onzin.
    Het niveau van denken is hier gewoon zo laag dat er weinig mogelijkheden zijn tot het ontstaan van een echt discussie.
    Gewoon maar wat onzin schreeuwen is geen discussie.
    Alles in het belachelijke trekken ook niet.
    Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen.
    Met behulp van argumenten proberen de partijen elkaar te overtuigen om uiteindelijk tot een conclusie te komen waar alle partijen achter kunnen staan.
    Dat, mijn waarde vrind, is een discussie.


    Nee, je slaat de plank mis.
    Wederom wordt er verondersteld dat mensen die in dit vak gerold zijn een hoger doel nastreven dan de rest van de wereld.
    Het is niet zo.
    Ramon is een Held door zijn daden in de ring, maar als hij niet de beroemde knokker was geweest, dan was het gewoon een stukkie trailer trash met een uitkering die met wat ordinaire zwarte handel rond probeerde te komen.
    Nu bekleedt hij dan een functie binnen Golden Glory, maar dat verandert niets aan de persoon die hij is.
    Wat ik dus wil zeggen is dat de verwachtingen van dat soort beroemdheden te hoog zijn hier.
    En als iemand dan niet aan een verwachtingspatroon voldoet, moet hij ineens keihard veroordeeld worden door de teleurgestelde menigte.
    Ja tuurlijk.
    Euhm nee, hoeveel politici die op persoonlijke noot een mening gaven konden later het veld ruimen?
    Je kunt niet als persoon een mening zoals deze de wereld in slingeren en denken dat iedereen het pikt, ik ben geen fan van Alistair zeker niet. Maar iemand die in een promo filmpje oproept tot respect en dat we met zijn allen goed met elkaar om moeten gaan diegene moet zelf het goede voorbeeld geven. En daar baseer ik mijn mening op, had Ramon dat filmpje niet gemaakt niks aan de hand. Echter er wordt iemand doodgeschoten op een gala en GG komt met een filmpje om mensen wakker te schudden, vervolgens gaat juist de persoon die in het filmpje figureert dit soort uitingen vertonen. Dit is geen respect tonen juist het tegendeel.
    En ik sla de plank mis? Ik vraag mij af wat jouw verwachtingen zijn van een door GG naar voren geschoven "rolmodel"!
    Ramon Dekkers moet zich kapot schamen om "ons" respect bij te leren door zelf respectloos met anderen om te gaan.
    Als jij dit niet snapt dan heeft de plank jou wel raak geslagen!

  23. #48
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    @johannes
    Je veronderstelling dat Dekkers ondanks zijn prestaties gewoon een mens blijft met dezelfde gebreken als ieder ander klopt. Maar helemaal niemand op dit forum heb ik Overeem een bitch zien noemen. Was dit wel gebeurd door iemand dan waren er ook voldoende reacties gekomen. In die zin leggen we de reactie van Dekkers langs dezelfde lat als de reacties van forumleden. Je vergelijking gaat dan ook niet op.

  24. #49
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    wel heel makkelijk als iemand op de grond ligt om er op te gaan poepen nu met zijn allen.

  25. #50
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    wel heel makkelijk als iemand op de grond ligt om er op te gaan poepen nu met zijn allen.
    Veeg jij de sterretjes even af?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •