MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 10 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 245
  1. #1
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default Ramon Dekkers on Overeem: We teached him to take a beating like a man, not a bitch!"

    http://fiveknuckles.com/mma-news/Gol...-a-bitch!.html


    "Alistair Overeem I thought we've teached him to take a beat like a man....not like a BITCH!" - Ramon Dekkers via Twitter
    Golden Glory coach and legendary kickboxer, Ramon Dekkers, comments on Alistair Overeem's loss to Antonio Silva last Saturday at UFC 156.
    Overeem, who currently trains with theBlackzilians camp in South Florida, was a long time member of the Golden Glory fight camp based in the Netherlands.
    During his time with the team, Overeem became the Strikeforce, Dream, and K-1 champion, however, in 2011, following the UFC's release of all Golden Glory fighters over a policy issue regarding the way fighters are payed, Overeem left the Netherlands-based camp over what he termed, "a breach of trust."
    Overeem then sued the camp for $151,000, which he believed the camp owed him in back pay. Consequently, Golden Glory counter-sued Overeem stating that he never paid the camp its 30-percent commission following his victory over Fabricio Werdumat Strikeforce: Overeem vs. Werdum.
    The two parties would later settle out of court for an undisclosed sum.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Ik sta ervan te kijken dat een grootheid als Ramon Dekkers zich zo kinderachtig gedraagt. Pretty sad

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Ouch, het zit nog diep bij GG kennelijk...

  4. #4
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Dit zegt denk ik meer over Ramon dan over Alistair. Misschien tijd voor beide heren om eens naar de eigen organisatie te kijken i.p.v. zich met andere te bemoeien. GG heeft zoveel talent rondlopen waarom aandacht verspillen aan Alistair en vice versa.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  5. #5
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ja, op een gegeven moment moet je het gewoon laten rusten ipv energie te blijven verspillen aan negativiteit.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    “Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.”


  7. #7
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Parels voor de zwijnen dan heb je een bijnaam als Diamant met dit gedrag eerder een Swarovksi steen.
    Wat een tegenvaller en dan nog prijken in een filmpje over respect, top bezig Ramon lichtend voorbeeld hoe je respect uit moet dragen.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Zielig
    "If you have to stop and think, it's too late"

  9. #9
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Kinderachtig dit. Het zit hun toch erg hoog...

    Ik zou bijna zeggen, ga zelf even in de kooi staan en kop een paar tikken van Bigfoot weg... kijken of je dan wél als een man ten onder zou gaan ipv als een bitch.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    wat een gezeik weer zeg, jammer van The diamond

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Kinderachtig dit. Het zit hun toch erg hoog...

    Ik zou bijna zeggen, ga zelf even in de kooi staan en kop een paar tikken van Bigfoot weg... kijken of je dan wél als een man ten onder zou gaan ipv als een bitch.
    Ja, duidelijk een keyboardwarrior. Durf te wedden dat ie zelf niet eens op MMA zit.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    triest mannetje

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Klappen op je kop krijgen is slecht voor je hersens.
    Klasse van Dekkers dat hij dat even fijntjes aanstipt hier.

    Wat een kneus is het toch. Was door zijn inspanningen voor het weeshuis even van mijn opinie afgestapt. Maar het is me weer helemaal duidelijk.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    golden glory nerds!! slecht dit hoor....
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  15. #15
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Had het in het andere topic ook al gepost:



    Wtf. Ramon heb respect voor je prestaties in het verleden, maar wat is dit weer een zielige reactie op overeem zijn gevecht. Stelletje focking kleuters bij GG af en toe, bah bah. Zo een reactie had je niet gezien als overeem nog bij GG zat, kennelijk balen ze allemaal nog dat ze de vechter met de meeste inkomsten zijn kwijtgeraakt. Als overeem toch de klapjes als een bitch neemt, ga dan een lekker met hem in de octagon staan, stelletje helden!!!

  16. #16
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Vond de tweet van Ramon over het verlies van Dion al net zo triest..

  17. #17
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    D'r valt echt wel wat aan te merken op Overeems performance, doe ik ook...maar dan was omdat ik gewoon zwaar teleurgesteld ben en baal van de uitslag(gun hem verder het beste).

    Deze comments van Dekkers is gewoon triest, omdat hij blij lijkt te zijn dat Overeem heeft verloren.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    De meest onsympathieke personen in de sport zitten bij Golden Glory zelfs Co Adriaanse, Louis van Gaal, Fergusson en Mourinho kunnen hier niet aan tippen.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    D'r valt echt wel wat aan te merken op Overeems performance, doe ik ook...maar dan was omdat ik gewoon zwaar teleurgesteld ben en baal van de uitslag(gun hem verder het beste).

    Deze comments van Dekkers is gewoon triest, omdat hij blij lijkt te zijn dat Overeem heeft verloren.
    Verschil met jou is dat jij na de wedstrijd direct na de pot met reacties kwam. Ik weet niet in hoeverre Ramon's tweet gepost werd maar ik ga er vanuit dat het niet direct na de partij was dus er was voldoende tijd om om met een tactischer bericht te komen. Daarnaast reageer jij als fan en volgens mij is Ramon geen fan van AO, dit is gewoon een trap na geven en dan schijnheilig doen dat meneer respect wil binnen de sport. Dames en heren het geouwehoer begint op deze manier!

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    ik vind het ook wat triest overkomen maar het is toch wel een menselijke reactie mijn inziens.

    AO en GG zijn jarenlang partners geweest. AO is daar opgegroeid. ze zijn na jaren lief en leed gedeeld te hebben met een ruzie uit elkaar gegaan en bij een ruzie denken beide partijen altijd dat ze gelijk hebben.
    GG voelt zich verraden door AO en andersom.
    Als een GG lid dan zo'n opmerking maakt over een loss van AO dan kan ik me dat best voorstellen. voelt toch een beetje als zoete wraak dat hij nu een partij verliest nadat hij in Amerika is gaan trainen

    ik zou daar alleen zelf wel (proberen)boven (te) staan, helemaal als je een grootheid bent als ramon dekkers.

  21. #21
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Ja, duidelijk een keyboardwarrior. Durf te wedden dat ie zelf niet eens op MMA zit.
    Denk dat je me verkeerd begrijpt Niels... Overeem ging hard KO na een aantal harde stoten van bigfoot. Denk dat geen enkele vechter ter wereld zou blijven staan. Dus het is mijns inzien belachelijk om het 'neergaan als een bitch' te noemen.

    Staat overigens los van het cocky showgedrag van alistair.... daar stoorde ik me ook aan.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  22. #22
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    ik vind het ook wat triest overkomen maar het is toch wel een menselijke reactie mijn inziens.

    AO en GG zijn jarenlang partners geweest. AO is daar opgegroeid. ze zijn na jaren lief en leed gedeeld te hebben met een ruzie uit elkaar gegaan en bij een ruzie denken beide partijen altijd dat ze gelijk hebben.
    GG voelt zich verraden door AO en andersom.
    Als een GG lid dan zo'n opmerking maakt over een loss van AO dan kan ik me dat best voorstellen. voelt toch een beetje als zoete wraak dat hij nu een partij verliest nadat hij in Amerika is gaan trainen

    ik zou daar alleen zelf wel (proberen)boven (te) staan, helemaal als je een grootheid bent als ramon dekkers.
    Kom op zeg, laten we de boel niet te veel romantiseren. Het is gewoon een professionele verbintenis geweest die verbroken is. Natuurlijk zal er een en ander gezegd zijn en zijn er een boel mooie herinneringen, maar dit is ronduit kinderachtig.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Wat slikken ze daar bij Golden Glory?

    Volwassen mannen maken ruzie als verwende prinsesjes
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  24. #24
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    ik vind het ook wat triest overkomen maar het is toch wel een menselijke reactie mijn inziens.

    AO en GG zijn jarenlang partners geweest. AO is daar opgegroeid. ze zijn na jaren lief en leed gedeeld te hebben met een ruzie uit elkaar gegaan en bij een ruzie denken beide partijen altijd dat ze gelijk hebben.
    GG voelt zich verraden door AO en andersom.
    Als een GG lid dan zo'n opmerking maakt over een loss van AO dan kan ik me dat best voorstellen. voelt toch een beetje als zoete wraak dat hij nu een partij verliest nadat hij in Amerika is gaan trainen

    ik zou daar alleen zelf wel (proberen)boven (te) staan, helemaal als je een grootheid bent als ramon dekkers.
    Ik snap niet dat GG leden gelijk anti overeem moeten zijn. Als ik heel lang met een maat getraind heb en hij stapt over naar een andere sportschool of ander management gun ik hem nog steeds alles van harte. Als hij mij persoonlijk niet gekwetst heeft, zou ik niet weten waarom ik hem dan moet afbranden.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    ik vind het ook wat triest overkomen maar het is toch wel een menselijke reactie mijn inziens.

    AO en GG zijn jarenlang partners geweest. AO is daar opgegroeid. ze zijn na jaren lief en leed gedeeld te hebben met een ruzie uit elkaar gegaan en bij een ruzie denken beide partijen altijd dat ze gelijk hebben.
    GG voelt zich verraden door AO en andersom.
    Als een GG lid dan zo'n opmerking maakt over een loss van AO dan kan ik me dat best voorstellen. voelt toch een beetje als zoete wraak dat hij nu een partij verliest nadat hij in Amerika is gaan trainen

    ik zou daar alleen zelf wel (proberen)boven (te) staan, helemaal als je een grootheid bent als ramon dekkers.
    Punt is, is dat Ramon nog niet zo lang geleden een filmpje maakte over respect binnen de vechtsport.
    Het filmpje en zijn oproep zijn opeens niks meer waard, daar had hij om moeten denken. En dan kan meneer Dekkers nu in zijn vuistjes lachen om alle reacties maar dit soort berichten zou je juist als ex partners juist niet moeten plaatsen!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •