MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 17 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 412
  1. #26
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ja klopt , je ziet het met Diaz , Sonnen krijgen allemaal titel shot na een verlies nou heeft Bigfoot niet verloren maar zijn partij tegen Cain was totaal kansloos dat is een rematch waar je niet op zit te wachten.
    Titelshots in de UFC zit idd echt totaal geen logica in met misschien als dieptepunt nog wel: Sonnen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Ko2j View Post
    Iemand op een win tegen iemand zetten met een loss 'hoort' niet .
    Ik zat eigenlijk meer te wachten op Werdum vs Cain, maar die staat eerst tegen Big Nog.


    Jih, Werdum zal ook wel balen. Misschien moet ie ook gaan beginnen met een grote bek opzetten, zoals Sonnen, om uiteindelijk een kans te krijgen...

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Best trieste game eigenlijk... al die poeha.

    Shut the fuck up and Fight!

  4. #29
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Jullie vergeten voor al het gemak fabricio werdum, Heeft ali o en bigfoot verslagen en heeft verloren van jds, als hij nou tegen jds vocht en dan een titleshot, dat verdient ie zeker

  5. #30
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Winnaar JDS Vs Overeem tegen de winnaar van Struve Vs Hunt, winnaar daarvan Titelshot!!

  6. #31
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat als jds wint gelijk een titleshot krijgt. Mocht overeem winnen dan die eerst tegen de winnaar van werdum vs bignog. Of de winnaar van hunt vs struve voor die een titleshot krijgt. Denk dat cormier wel dropt als die van mir wint.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Zijn in ieder geval mogelijkheden genoeg.
    En dit is ook zeker een beslismoment voor Overeem.
    Nu weer verliezen is geen optie.
    Kan is de kans groot dat het bye bye Ali is.
    Na een dopingschorsing en de aanfluiting van zijn "comeback".

  8. #33
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Maar eerlijk gezegd: valt me mee dat hij zo snel weer vecht en toch niet is gaan cutten zoals ik verwachte.
    Heeft hij dan toch meer hart dan ik zo inschatte.
    Alle props voor Alistair dus!
    (en ik blij dat ik er geen geld op had staan)

  9. #34
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Nederland
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    zou vet zijn als t waar was, hoop nu alleen op een goede afloop van Alistair

  10. #35
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Zijn in ieder geval mogelijkheden genoeg.
    En dit is ook zeker een beslismoment voor Overeem.
    Nu weer verliezen is geen optie.
    Laat hem in godsnaam zijn handen hoog houden Johan
    En zeker vs JdS.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  11. #36
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by SuzukiGsxr View Post
    Winnaar JDS Vs Overeem tegen de winnaar van Struve Vs Hunt, winnaar daarvan Titelshot!!
    Is een leuke optie alleen hoe zit het dan met Werdum want die heeft ook recht op een eerlijk kans voor de titelshot.
    Last edited by pronk; 12-02-2013 at 22:32.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Maar eerlijk gezegd: valt me mee dat hij zo snel weer vecht en toch niet is gaan cutten zoals ik verwachte.
    Heeft hij dan toch meer hart dan ik zo inschatte.
    Alle props voor Alistair dus!
    (en ik blij dat ik er geen geld op had staan)
    Je bent niet goed wijs, maar goed dat heb je al eerder gehoord op je 'cutten' comments

  13. #38
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hahaha Overeem gaat eraan

  14. #39
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ja klopt , je ziet het met Diaz , Sonnen krijgen allemaal titel shot na een verlies nou heeft Bigfoot niet verloren maar zijn partij tegen Cain was totaal kansloos dat is een rematch waar je niet op zit te wachten.
    Diaz is wel ander verhaal he. Diaz is de top van de top, noem een iemand behalve GSP die van hem kan winnen? en dan geen gebullshit van Usain Condit

  15. #40
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Titelshots in de UFC zit idd echt totaal geen logica in met misschien als dieptepunt nog wel: Sonnen
    Het is dalijk gewoon een wedstrijd wie de beste trashtalk heeft.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Titel aangepast

    ------------

    Velasquez-Silva 2, Dos Santos-Overeem booked for UFC 160 in May

    For the second straight Memorial Day weekend, the UFC is going to get heavy with its pay-per-view.

    The UFC 160 main event will be a heavyweight title fight between champion Cain Velasquez (11-1 MMA, 9-1 UFC) and Antonio "Bigfoot" Silva (18-4 MMA, 2-1 UFC), a rematch from this past Memorial Day weekend. The co-main event features former champ Junior Dos Santos (15-2 MMA, 9-1 UFC) against Alistair Overeem (36-12 MMA, 1-1 UFC).

    UFC President Dana White first revealed the planned matchups to fans while in Ireland prior to heading to London for UFC on FUEL TV 7. Ariel Helwani of FUEL TV's "UFC Tonight" said on Tuesday's show that White confirmed the bouts.

    UFC 160 takes place May 25 at MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. The main card will air on pay-per-view following prelims on FX and Facebook. The UFC's 2012 Memorial Day weekend show, UFC 146 in Las Vegas, featured an all-heavyweight main card.

    Velasquez will defend his heavyweight title for the first time since regaining it in December against Dos Santos at UFC 155. In that bout, Velasquez dominated Dos Santos for five rounds in a rematch from their UFC on FOX 1 meeting, which saw Dos Santos win with a 64-second knockout. The fight with Silva will be his second – he dominated "Bigfoot" at UFC 146 to get a shot at regaining his title against Dos Santos, who was the only man to beat him.

    Silva will be looked at by some as perhaps a surprise challenger for Velasquez given that he was beaten rather easily by him at UFC 146. But Silva rebounded from that loss to beat Travis Browne this past October at UFC on FX 5. And he followed that up at UFC 156 earlier this month with a stunning upset of Overeem. In that fight, Overeem pretty much had his way with Silva for the first 10 minutes of the fight. But quickly in the third round, Silva came out slugging. He pushed Overeem to the fence and began landing at will until Overeem was on the canvas. After the fight, White said even though Velasquez had beaten Silva soundly in their first meeting, the way he went through Overeem put him in consideration for a shot at the title. Now he'll get it.

    Dos Santos, of course, will look to rebound from his loss to Velasquez at UFC 155 in December. That was his first loss in the UFC and came in his second defense of the heavyweight title after a win over Frank Mir at UFC 146. He'll get a crack at Overeem, a man he was itching to fight while he was champion. He acknowledged Velasquez had earned his shot in December, but didn't deny he was not a fan of Overeem and wanted to fight him.

    Overeem will try to climb back from his first loss since September 2007. The elite kickboxer was supposed to have a shot at Dos Santos' heavyweight title at UFC 146, but failed a pre-fight drug test with elevated testosterone-to-epitestosterone levels. The Nevada State Athletic Commission would not consider licensing him for a period of nine months, which amounted, effectively, to a non-suspension suspension for the Dutch fighter. His return earlier this month at UFC 156 was supposed to be a top contender's fight for him, with a win securing him a shot at Velasquez. But a loss set the former Strikeforce champion back in the pack.
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Is dit wel een verstandige matchup voor Alistair? Een top 3 heavyweight drie maanden na zo'n zware ko. Als hij dit ook verliest waar staat hij dan? Ik had liever eerst een relatief makkelijkere partij gezien, tegen Kongo ofzo. Daarna tegen JDS. Als hij deze partij echter wint is zijn volgende gevecht wel weer voor de titel, dus wel de snelste route.
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  18. #43
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk niet dat hij keus heeft eigenlijk. Hij moet zijn geld opbrengen voor de UFC.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Precies, denk niet dat Alistair veel te willen heeft op dit moment in de UFC.
    En ik gaf hem voor de titleshot al weinig kans om te winnen van Dos Santos, maar nu gaat het helemaal moeilijk worden.
    Maar ja, het is en blijft MMA en iedereen kan KO gaan.

  20. #45
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Als hij maar niet weer zo nonchalant en met z'n handen laag in de ring staat, want dan is het nog sneller over als tegen Bigfoot.

  21. #46
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Wel ja, Alistair heeft het laten liggen toen hij de kans had, maar hard werken loont. Laten we hopen dat hij alles geeft in de voorbereiding van deze partij en in de partij zelf.
    Eerlijk gezegd ben ik sceptisch hoor, maar wie weet.

  22. #47
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Alistair is de strikeforce champ, gaf Brock Lesnar zijn retirement...nu vind de ufc het denk ik wel tijd om hem voor de leeuwen te gooien en te zien hoe goed hij nu echt is. JDS wordt echt een zware dobber....als hij wint wordt het nog een zwaardere dobber tegen Velasquez maar is wel gelijk voor de belt. Dit is de kortste route die Overeem zelf het liefste ook wil denk ik....een verlies tegen JDS...tsja.....ik wil er niet aan denken waar die dan staat!!!!

  23. #48
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    mooie partij voor overeem om weer zijn loss recht te zetten en weer mee te doen met de top.
    maar verliest hij is het wel snel exit, dana mag hem al niet zo, het is fertitta die hem graag wou hebben.
    het was beter geweest als overeem wat partijen kreeg om weer de vertrouwen op te bouwen, maar goed de match up is wel kei goed.

    en denk dat bigfoot silva echt niet zo snel neer zal gaan als de eerste pot, dus dat kan ook wel een mooie pot worden.
    Last edited by univers1l; 13-02-2013 at 12:09.

  24. #49
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Mooie potten!

    Bigfoot zie ik ook niet winnen, maar vergeet niet dat JDS Cain ook gelijk ko had in hun eerste pot en daarna vochten ze ook een rematch. Bigfoot verdient had, vooral ook omdat werdum al tegen Minotauro staat, anders had Werdum wat mij betereft de kans gekregen.

    JDS Ali is eigenlijk zonde, want het zijn 2 geweldige zwaargewichten en 1 ervan gaat echt dalen zoniet bijna afgeschreven worden met een dubbel verlies. Waarbij ik denk dat Ali het echt kan vergeten als die verliest JDS als ex kampioen heeft meer krediet.

    Toch had ik zoals hier al meer is gezegd, liever een makkelijke tegenstanders voor Ali gezien, maar goed deze partij gaat sowieso niet tot het einde duren!

  25. #50
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LJ Silver View Post
    Is dit wel een verstandige matchup voor Alistair? Een top 3 heavyweight drie maanden na zo'n zware ko. Als hij dit ook verliest waar staat hij dan? Ik had liever eerst een relatief makkelijkere partij gezien, tegen Kongo ofzo. Daarna tegen JDS. Als hij deze partij echter wint is zijn volgende gevecht wel weer voor de titel, dus wel de snelste route.
    Tja... Het lijk do or die voor hem. Kan mij namelijk niet voorstellen dat de UFC na zijn schorsing en mogelijk twee verliespartijen genegen zal zijn om dat vette contract te blijven betalen. Een giga groot voordeel: Onderschatten zal er niet inzitten. Ik denk dat Alistair giga gemotiveerd in de octagon zal verschijnen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •