MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 17 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 412
  1. #1
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default UFC 160: Velasquez-Silva 2, Junior dos Santos vs. Mark Hunt *Spoilers*

    Ik las dit op facebook:

    RUMOR ALERT.... RUMOR ALERT...


    Jds vs. reem


    Cain vs. Bigfoot


    Possibly in may.


    Uncle Dana may possibly make this official tomorrow.


    -Rusty
    Wie denkt dat dit waar is?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Het is gewoon logisch om dit te doen. Zou niet weten wie er nu meer recht heeft op een titel shot dan Bigfoot.

    JDS vs Reem is gewoon spektakel. Someone is gonna get KO'ed.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Als dit waar is dan is het do or die voor reem!

  5. #5
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Dat zal dan waarschijnlijk op 25 mei worden, in het weekend van Memorial Day.
    http://www.mmajunkie.com/news/2013/0...al-day-weekend

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Dat zou een leuke zijn. Maar het zou nog leuker zijn als het 2 weken eerder zou zijn want dan zit ik in vegas....

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    wel benieuwd hoeveel vrienden the reem heeft naar dit weekend

  8. #8
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    jds vs alistair: top, ik hoop echt dat het gaat gebeuren en ik verheug me er al op!

    cain vs bigfoot: ben ik de enige die totaal niet hierop zit te wachten? ik snap wel dat er niet echt andere kandidaten zijn op dit moment om voor de titel te vechten maar is er hier iemand die denkt dat hun partij veel anders gaat lopen dan de eerste keer? cain zal niet net als alistair daar met zijn handen omlaag staan totdat die een x goed geraakt wordt. cain's snelheid en cardio (contstant druk zetten) daar is bigfoot niet klaar voor.
    natuurlijk kan alles gebeuren, maar echt veel zin heb ik niet in hun gevecht.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default


    Ik kwam deze tegen op Facebook...

  10. #10
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    hey man
    goede shit!!!
    "If you have to stop and think, it's too late"

  11. #11
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Bigfoot verdiend ook wel een titleshot. Als alistair had gewonnen dan had hij voor belt mogen vechten maar nu bigfoot hem verslagen heeft is hij de logische keuze. Als je bigfoot eerst tegen jds laat knokken zien we cain weer een hele tijd niet dus dit word een geweldige card. Wel hoop ik dat alistair beter uit de verf komt als tegen bigfoot anders heeft die een serieus probleem tegen JDS.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    152
    vCash
    126000

    Default

    Hele dikke partijen. Ik snap niet zo goed dat mensen Big Foot tegen Cain geen kans geven. Die eerste partij liep hij een scheur op van een hele korte elleboog. Dat is de reden waarom hij al direct niks meer zag. En ga dan nog maar is stoten blokken. Ik denk dat een rematch wel is heel anders kan lopen.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    VETTE SHIT,
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  14. #14
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Silva op KO!!
    ,,,,,
    (>.<)

  15. #15
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Hij waar slaat dit nou op?!Bigfoot wint een partij ( browne tel ik niet mee, toen ij z,n kniebanden scheurde was het afgelopen)en krijgt een titelshot, terwijl Cain 2 partijen daarvoor gehakt van Silva heeft gemaakt. Die titelshots van Ufc zijn echt een lachertje.
    Er wordt puur naar de naam gekeken en naar de ppv,s. Geef de mensen een kans die het echt verdienen!

  16. #16
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Hij waar slaat dit nou op?!Bigfoot wint een partij ( browne tel ik niet mee, toen ij z,n kniebanden scheurde was het afgelopen)en krijgt een titelshot, terwijl Cain 2 partijen daarvoor gehakt van Silva heeft gemaakt. Die titelshots van Ufc zijn echt een lachertje.
    Er wordt puur naar de naam gekeken en naar de ppv,s. Geef de mensen een kans die het echt verdienen!
    Niet mee eens. Wil je Cain dan in de diepvries stoppen en er weer uithalen zodra JDS of Overeem weer eens wat winnen?

    Als houder van de titel moet je ook blijven knokken en Bigfoot heeft er nu toch het meeste recht op aangezien de andere kansmakers verloren hebben.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Cain vs Silva II hoef ik niet te zien. Nog geen jaar geleden liet Cain Silva baden in zijn eigen bloed. Rematch zal niet veel anders lopen.

    Zie liever de winnaar van Hunt vs Struve tegen Cain.
    Last edited by The Company; 12-02-2013 at 13:23.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Beetje vreemd idd, maar ja ze hebben meer vers bloed nodig. Tegen wie gaat de winnaar van JDS - Overeem bijv? Indien JDS wint, weer tegen Cain? Dat zou betekenen dat ze in hun laatste 5 gevechten 3x tegen elkaar hebben gestaan. En wat als Overeem wint? Krijgt hij dan direct een titelshot na 1 overwinning?

    Hoop dat Barnett snel overkomt en jammer dat Cormier niet op HW blijft vechten.

    Ik zie trouwens geen enkele kans voor Silva tegen Cain. Gaat precies zo als vorige keer

  19. #19
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Hij waar slaat dit nou op?!Bigfoot wint een partij ( browne tel ik niet mee, toen ij z,n kniebanden scheurde was het afgelopen)en krijgt een titelshot, terwijl Cain 2 partijen daarvoor gehakt van Silva heeft gemaakt. Die titelshots van Ufc zijn echt een lachertje.
    Er wordt puur naar de naam gekeken en naar de ppv,s. Geef de mensen een kans die het echt verdienen!

    alleen daarom al naar bellator kijken daar moet je um verdienen
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  20. #20
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    alleen daarom al naar bellator kijken daar moet je um verdienen
    Het voelt voor mij ook raar dat Bigfoot een title shot krijgt. Ik zou zeggen dat hij eerst langs JDS moet.

    Maar hoe kan je hem meer verdienen dan degene te verslaan die hem zou krijgen als hij van jou won?

  21. #21
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

  22. #22
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    ALI zou hem krijgen als die won, wat niet gebeurde.... JDS komt net van een loss tegen cain.

    Wie zou er anders tegen cain moeten vechten ? de meest logische keuze is nu bigfoot.

    Iedereen had hier nooit op gerekend, omdat ze er van uit gingen dat Overeem wel zou winnen.

    Cain wint dit wel, Maar Overeem moet echt aan de bak tegen JDS, wil die alsnog voor de title gaan vechten.

    En geen gameplan om weer in de 3rde ronde toe te slaan want dan is Overeems tank leeg !!

  23. #23
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SpelPlan View Post
    Het voelt voor mij ook raar dat Bigfoot een title shot krijgt. Ik zou zeggen dat hij eerst langs JDS moet.

    Maar hoe kan je hem meer verdienen dan degene te verslaan die hem zou krijgen als hij van jou won?
    Iemand op een win tegen iemand zetten met een loss 'hoort' niet .
    Ik zat eigenlijk meer te wachten op Werdum vs Cain, maar die staat eerst tegen Big Nog.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ik zie cormier en wedrum zich ook nog voor in de rij aansluiten voor een title shot
    denk dat stefan een goede kans maakt om van cain te winnen probeer stefan maar eens 5 rondes te grinden zonder gesubmitt te worden

  25. #25
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Hij waar slaat dit nou op?!Bigfoot wint een partij ( browne tel ik niet mee, toen ij z,n kniebanden scheurde was het afgelopen)en krijgt een titelshot, terwijl Cain 2 partijen daarvoor gehakt van Silva heeft gemaakt. Die titelshots van Ufc zijn echt een lachertje.
    Er wordt puur naar de naam gekeken en naar de ppv,s. Geef de mensen een kans die het echt verdienen!
    Ja klopt , je ziet het met Diaz , Sonnen krijgen allemaal titel shot na een verlies nou heeft Bigfoot niet verloren maar zijn partij tegen Cain was totaal kansloos dat is een rematch waar je niet op zit te wachten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •