MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 34 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 847
  1. #1
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default Badr Hari | K-1 WGP HW Finale in Zagreb Topic

    Volgens deze Kroatische website http://www.fightsite.hr/k1-boks/senz...jenio-edwardsa (eigendom van de Kroatische K-1 co-promotor) vervangt Badr Hari Ben Edwards en kan die meestrijden om de K-1 wereldtitel....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Is Edwards geblesseerd of werd ie gewoon aan de kant geschoven?

  3. #3
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ja hoor, laat K1 eerst hun vechters maar eens uitbetalen.. never ending story..
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Wij kregen dit nieuws ook van de promotor doorgestuurd

    Sensational - Badr Hari at K-1 WGP Final in Zagreb!
    Dear Mr/Ms,
    One of the best and most attractive kickboxing fighters in the world and by far the biggest global kickboxing star, Badr Hari, will fight at the K-1 WGP Final to be held in Zagreb on March 15.
    This sensational news that will give a whole new dimension to the Zagreb combat spectacle was exclusively revealed to Fight Site by the main producer of the event and head of Fight Channel, Orsat Zovko.
    The Moroccan will enter the Grand Prix quarterfinal as the substitute for Ben Edwards. This also means that we will see Hari in the first fight against Azerbaijani Zabit Samedov and that he will face the winner of the Londt-Gerges bout if he goes through to the semis. Hari and Samedov have already battled each other before. At the K-1 WGP Final 16 in 2009, Hari knocked out Samedov after only 2 minutes and 15 seconds of the first round.
    There is no need to emphasize what the arrival of a star of this caliber means for the whole tournament. In his professional career, Hari had 111 fights with an incredible score of 100 wins and only 11 losses. Even more impressive is his knockout statistics: 88% of his wins came by "putting the other guy to sleep." It was this attractive and uncompromising style that won him millions of fans and an army of followers all over the world.
    It's hard to count all the great names Hari defeated in his rich career, but his biggest wins certainly came against quadruple K-1 WGP winner Semmy Schilt, triple K-1 WGP winner Peter Aerts, K-1, Dream and Strikeforce champion Alistair Overeem, as well as the likes of Sefo, Feitosa, Karaev, Ignashov, Saki, Leko, Zimmerman, Akhramenko, Slowinski and Graham.


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd!

  7. #7
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Ik ben benieuwd!
    en ik ook!

  8. #8
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Ja hoor, laat K1 eerst hun vechters maar eens uitbetalen.. never ending story..
    Ik houdt mijn hart vast als Badr wint en zijn centen niet krijgt.
    Badr zorgt dan eigenhandig voor K-1's ondergang

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Als Badr Hari van Sabit Zabedov wint (wat ik wel zie gebeuren), moet hij dan gelijk diezelfde dag tegen de winnaar van Gerges vs Londt, of is dat later? Als het dezelfde dag is, dan zie ik hem dat niet winnen. Niet omdat Badr minder is als Gerges of Londt (integendeel zelfs), maar vanwege het feit dat Gerges/Londt al maanden in training en topvorm zijn. In maart heeft Badr er net 7 weekjes training opzitten. Bovendien heeft Badr sinds mei 2012 niet meer in de ring gestaan. 7 Weekjes training lijkt me niet echt een goede voorbereiding om te vechten tegen iemand van het kaliber Gerges/Londt.

    Ik vermoed dat Badr verplicht is om te vechten om contractbreuk tegen te gaan. Badr was namelijk (samen met Ghita) de enige K1 vechter die bedongen had dat hij zijn geld van tevoren betaald kreeg. Maar nog vordat hij kon vechten belande hij in de gevangenis.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    zou leuk zjjn gerges vs badr..........

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Mag hij het land wel uit dan?

  12. #12
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Als Badr Hari van Sabit Zabedov wint (wat ik wel zie gebeuren), moet hij dan gelijk diezelfde dag tegen de winnaar van Gerges vs Londt, of is dat later? Als het dezelfde dag is, dan zie ik hem dat niet winnen. Niet omdat Badr minder is als Gerges of Londt (integendeel zelfs), maar vanwege het feit dat Gerges/Londt al maanden in training en topvorm zijn. In maart heeft Badr er net 7 weekjes training opzitten. Bovendien heeft Badr sinds mei 2012 niet meer in de ring gestaan. 7 Weekjes training lijkt me niet echt een goede voorbereiding om te vechten tegen iemand van het kaliber Gerges/Londt.

    Ik vermoed dat Badr verplicht is om te vechten om contractbreuk tegen te gaan. Badr was namelijk (samen met Ghita) de enige K1 vechter die bedongen had dat hij zijn geld van tevoren betaald kreeg. Maar nog vordat hij kon vechten belande hij in de gevangenis.
    Je hebt daar een punt maar omdat Badr vast zat kan het ook wel eens zo zijn dat Badr er op gebrand is om volledig los te gaan.
    En dat maakt Badr of een grote winnaar of een grote verliezer, anything goes als je het mij vraagt.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik ben benieuwd.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet of dit gerucht juist is en nog even los van de contractuele verlichtingen... Dit lijkt mij sportief niet een slimme zet. Zoals eerder opgemerkt heeft Badr bepaalt geen goede voorbereiding gehad en hoewel ik hem idd hoger inschat dan Sabedov, Gerges en Londt valt een goede voorbereiding niet te onderschatten. Dat hard werk het soms wint van aangeboren talent, bleek onder andere al uit de vorige partij tussen Badr en Gerges.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MRV View Post
    Ik weet niet of dit gerucht juist is en nog even los van de contractuele verlichtingen... Dit lijkt mij sportief niet een slimme zet. Zoals eerder opgemerkt heeft Badr bepaalt geen goede voorbereiding gehad en hoewel ik hem idd hoger inschat dan Sabedov, Gerges en Londt valt een goede voorbereiding niet te onderschatten. Dat hard werk het soms wint van aangeboren talent, bleek onder andere al uit de vorige partij tussen Badr en Gerges.
    Inderdaad. In normale doen zie ik Badr altijd winnen van Gerges. Maar met deze slechte voorbereiding zie ik hem niet winnen van Gerges. Gerges heeft een zeer goede conditie en heeft bewezen klappen te kunnen incasseren. Gerges hoeft in principe alleen de 1e ronde door te komen (handjes hoog houden) en daarna kan hij het afmaken op conditie.

    Inderdaad, sportief gezien geen slimme zet van Badr. Hij had beter een paar maanden kunnen wachten. Maar nogmaals het zal wel een contract/geld kwestie zijn.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Zou wel legendarisch zijn als badr nu, fresh outta jail alles wint. en daar kickt badr op, dat soort dingen. Die man heeft maanden vastgezeten, ik denk dat hij daarom zal vlammen.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    als badr zich goed voorbereid kan hij iedereen pakken

    http://www.youtube.com/watch?v=5liTEcffFD8

  18. #18
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Er komt binnenkort ook een rap plaat uit die hij samen met appa heeft gemaakt.
    luister op 3:12

    http://www.youtube.com/watch?v=VJP08gItW6c
    Last edited by rafi; 20-02-2013 at 11:13.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Mag hij het land wel uit dan?
    idd voor zover ik weet moet er nog een uitspraak komen van de rechter

  20. #20
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Kim moet nog tonnen aan prijzengeld uitbetalen aan vechters die hebben meegedaan aan K-1 Max Athens en K-1 Tokyo. Superkombat heeft inmiddels zelfs de samenwerkingsverband met K-1 opgezegd omdat ze de K-1 prijzengeld voor hun eigen vechters zelf hebben voorgeschoten... Irimia schijnt zwaar te zijn opgelicht door Kim en is des duivels. Deze noodsprong om Badr te laten vechten ipv Edwards (die overigens ook nog bakken met geld krijgt....) is lachwekkend en zielig tegelijk. Ook Badr gaat z'n centen niet krijgen en hij is natuurlijk totaal niet in shape.

    Zoals Kemal het al zei: K-1 is een Neverending Story...

  21. #21
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Inderdaad. In normale doen zie ik Badr altijd winnen van Gerges. Maar met deze slechte voorbereiding zie ik hem niet winnen van Gerges. Gerges heeft een zeer goede conditie en heeft bewezen klappen te kunnen incasseren. Gerges hoeft in principe alleen de 1e ronde door te komen (handjes hoog houden) en daarna kan hij het afmaken op conditie.

    Inderdaad, sportief gezien geen slimme zet van Badr. Hij had beter een paar maanden kunnen wachten. Maar nogmaals het zal wel een contract/geld kwestie zijn.
    Voor hetzelfde geld is het een hoax... Maar je zou toch hopen dat er mensen in d eomgeving van Badr zijn, die hem voor dit soort sportieve beslissingen kunnen behoeden. Geen goed plan. Punt.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Zou wel legendarisch zijn als badr nu, fresh outta jail alles wint. en daar kickt badr op, dat soort dingen. Die man heeft maanden vastgezeten, ik denk dat hij daarom zal vlammen.
    Dat denk ik ook inderdaad.
    Maar hij was wel sterk vermagerd toch?
    Zal nog wel wat werk aan de winkel zijn voor Papa Mike.
    En hoop voor hem dat justitie hem niet gaat tegenwerken om het land te verlaten.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Kim moet nog tonnen aan prijzengeld uitbetalen aan vechters die hebben meegedaan aan K-1 Max Athens en K-1 Tokyo. Superkombat heeft inmiddels zelfs de samenwerkingsverband met K-1 opgezegd omdat ze de K-1 prijzengeld voor hun eigen vechters zelf hebben voorgeschoten... Irimia schijnt zwaar te zijn opgelicht door Kim en is des duivels. Deze noodsprong om Badr te laten vechten ipv Edwards (die overigens ook nog bakken met geld krijgt....) is lachwekkend en zielig tegelijk. Ook Badr gaat z'n centen niet krijgen en hij is natuurlijk totaal niet in shape.

    Zoals Kemal het al zei: K-1 is een Neverending Story...
    Daar heb je helemaal gelijk in.

    Maar het is vanuit commercieel oogpunt natuurlijk wel een meesterzet van de K1. Laten we eerlijk zijn, wie heeft de K1 tot nu toe gevolgd dit seizoen; niet zo heel veel mensen. Maar nu Badr meedoet zullen er weer miljoenen mensen gaan kijken. Love him or hate him; Badr is hoe je het ook wend of keert, een moneymaker voor promoters.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ergens merk ik dat ik bijna compleet onverschillig ben geworden wat nieuws omtrent K1 betreft. Wat een bak teleurstellingen zijn daar de laatste paar jaar uit voortgekomen. Het zal allemaal wel.

  25. #25
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Oke Dik Dik,Badr pakt die Zabit zeker en daarna tegen Londt of Gerges dat word een leuke pot.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •