MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 34 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 847
  1. #26
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    op dezelfde avond 2 partijen?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Superkombat heeft inmiddels zelfs de samenwerkingsverband met K-1 opgezegd omdat ze de K-1 prijzengeld voor hun eigen vechters zelf hebben voorgeschoten...
    Hebben we dat niet al eens eerder gehoord?

  3. #28
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Hebben we dat niet al eens eerder gehoord?
    Nee. Irimia heeft nu eindelijk door dat die Kim een oplichter is. Binnenkort zal er nog meer nieuws naar buiten komen. Dat Badr in deze ongein trapt...

  4. #29
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Nee. Irimia heeft nu eindelijk door dat die Kim een oplichter is. Binnenkort zal er nog meer nieuws naar buiten komen. Dat Badr in deze ongein trapt...
    Ik bedoelde het voorschieten gedeelte.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Nee. Irimia heeft nu eindelijk door dat die Kim een oplichter is. Binnenkort zal er nog meer nieuws naar buiten komen. Dat Badr in deze ongein trapt...
    Badr was de enige vechter (samen met Ghita) die hun betalingen van tevoren hebben gekregen.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Vechter die er niet toe doet in een organisatie die er niet toe doet.

    Will be as exciting as watching paint dry.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Vechter die er niet toe doet in een organisatie die er niet toe doet..
    Blijkbaar doet hij er dusdanig toe, dat jij de behoefte voelt om te reageren haha. Jij voelt altijd de behoefte om te reageren als het Badr betreft, dus blijkbaar vind je hem stiekem er toch toe doen.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Badr was de enige vechter (samen met Ghita) die hun betalingen van tevoren hebben gekregen.

    Klopt niet helemaal. Ook Crocop was toen zo slim om vooraf om z'n geld te vragen. Maar dit is al weer een jaar geleden tijdens de Madrid event. Kim heeft via allerlei constructies een rechtzaak in Spanje weten te omzeilen (de lokale promotor en een batterij vechters werden ook toen niet betaald).

    De meeste vechters sluiten trouwens een aparte event-contract af. Badr zal dus gewoon weer een nieuwe event-contract hebben getekend. Of dit onder dezelfde voorwaarden zal zijn als verleden jaar is mij niet bekend.

    Ik verwacht trouwens dat justitie Badr niet zal laten vechten in Zagreb.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Blijkbaar doet hij er dusdanig toe, dat jij de behoefte voelt om te reageren haha. Jij voelt altijd de behoefte om te reageren als het Badr betreft, dus blijkbaar vind je hem stiekem er toch toe doen.
    Er moet toch iemand tegengas geven aan de vaste riedeltje wat jij er altijd uitgooit:

    Er gaan weer miljoenen mensen kijken! Nee, dat gaan ze niet....

    Nee, het blijft een loser, en ik voel nog steeds de behoefte omdat in elk topic wederom te melden
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik verwacht trouwens dat justitie Badr niet zal laten vechten in Zagreb.
    x2
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #36
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    dus hij mag zn werk niet doen, om zn rekeningen te betalen. wat een boelshit.

  12. #37
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Met deze deelnemers is het dan eindelijk ook voor Badr mogelijk een K1 WGP finale titel te halen. Alhoewel ik geen Badr vriend ben kijk ik wel uit naar zijn wedstrijd(en), want eerlijk is eerlijk er is altijd wel spektakel als hij vecht.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Mokum
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat Badr eerder in het gevang is te bewonderen dan in de ring. Er lopen nog een aantal zaken tegen hem.

  14. #39
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    dus hij mag zn werk niet doen, om zn rekeningen te betalen. wat een boelshit.
    Ja. Gewoonweg schandalig dat iemand die wordt verdacht van poging tot doodslag niet mag gaan en staan waar die wil.

  15. #40
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik heb begrepen dat Badr eerst een officieel verzoek moet doen bij de rechter om toestemming te vragen om te mogen reizen/werken in het buitenland. Het hangt van de voorwaarden/beperkingen/aanklacht(en) af of de rechter al dan niet toestemming zal geven. Als de rechter toestemming geeft kan die nog een zeer hoge borgsom vragen.

  16. #41
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik verwacht trouwens dat justitie Badr niet zal laten vechten in Zagreb.
    Hari moet na zijn vrijlating in januari aan een aantal voorwaarden voldoen. Zo mag hij tussen 20.00 en 08.00 uur niet in horecagelegenheden komen. Ook is het hem verboden contact op te nemen of te hebben met getuigen, met uitzondering van zijn vriendin Estelle Cruijff. Omdat zijn werk zich voor een belangrijk deel in het buiten Nederland afspeelt, is hem door de rechtbank geen beperking opgelegd om naar het buitenland te reizen, zo laat Hari's advocaat Bénédicte Ficq weten.
    Bron: Telegraaf

  17. #42
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ja. Gewoonweg schandalig dat iemand die wordt verdacht van poging tot doodslag niet mag gaan en staan waar die wil.
    inderdaad je was me net voor...ik zie meneer Hari echt niet vechten in het buitenland..

  18. #43
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Hari moet na zijn vrijlating in januari aan een aantal voorwaarden voldoen. Zo mag hij tussen 20.00 en 08.00 uur niet in horecagelegenheden komen. Ook is het hem verboden contact op te nemen of te hebben met getuigen, met uitzondering van zijn vriendin Estelle Cruijff. Omdat zijn werk zich voor een belangrijk deel in het buiten Nederland afspeelt, is hem door de rechtbank geen beperking opgelegd om naar het buitenland te reizen, zo laat Hari's advocaat Bénédicte Ficq weten.
    Bron: Telegraaf
    Idd. Iedereen gaat ermaar vanuit dat hij niet naar het buitenland mag, maar volgens mij is zijn voorlopige hechtenis geschorst. Daaraan worden voorwaarden verbonden. Een voorwaarde als: "Hij moet in Nederland blijven", heb ik niet voorbij zien komen. En als iemand dat weet is het zijn advocaat.

    Niet te veel naar Amerikaanse tv series kijken jongens! ;-)

  19. #44
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by MRV View Post
    iedereen gaat ermaar vanuit dat hij niet naar het buitenland mag, maar volgens mij is zijn voorlopige hechtenis geschorst. Daaraan worden voorwaarden verbonden. Een voorwaarde als: "Hij moet in Nederland blijven", heb ik niet voorbij zien komen. En als iemand dat weet is het zijn advocaat.

    Niet te veel naar Amerikaanse tv series kijken jongens! ;-)
    Volgens mij is hij zelfs al in het buitenland geweest met Estelle (korte vakantie in Marokko). Het is gewoon afwachten of die ook in het buitenland mag werken/vechten in afwachting van de rechtzaak.

  20. #45
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Het is gewoon afwachten of die ook in het buitenland mag werken/vechten in afwachting van de rechtzaak.
    Ja dat mag; dat is al bevestigd door zijn advocaat.

  21. #46
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    160
    vCash
    125761

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Er moet toch iemand tegengas geven aan de vaste riedeltje wat jij er altijd uitgooit:

    Er gaan weer miljoenen mensen kijken! Nee, dat gaan ze niet....

    Nee, het blijft een loser, en ik voel nog steeds de behoefte omdat in elk topic wederom te melden

    Uhhh, ik denk dat er wel miljoenen mensen gaan kijken, al is het via Youtube o.i.d. of hij nou gehaat of geliefd is.
    Als hij verliest willen mensen (ik denk ook jij) dat graag zien, als hij wint zijn mensen ook nieuwsgierig. Zou me zelfs niet verbazen als er een topic op bijv. shownieuws / rtl boulevard o.i.d. wordt behandeld.

    Of hij een loser is, daar ben jij vrij in je mening in te hebben. Vergeet alleen niet dat het een vechter van uitzonderlijke klasse betreft...

  22. #47
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nick2802 View Post
    Of hij een loser is, daar ben jij vrij in je mening in te hebben. Vergeet alleen niet dat het een vechter van uitzonderlijke klasse betreft...
    111 partijen: waarvan 100 gewonnen en 11 verloren. Van de gewonnen partijen zijn er 88 op KO (ongekend). Inderdaad van uitzonderlijke klasse, de feiten spreken voor zich.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    111 partijen: waarvan 100 gewonnen en 11 verloren. Van de gewonnen partijen zijn er 88 op KO (ongekend). Inderdaad van uitzonderlijke klasse, de feiten spreken voor zich.
    Juliie beoordelen hem op resultaten binnen de ring, ik op resultaten als persoon:
    Hari raakte meermaals in opspraak door geruchten en aanklachten in verband met mishandelingen buiten de ring.

    Voor mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin is hij in 2006 veroordeeld tot een celstraf.
    In 2010 werd hij gezocht voor mishandeling van een portier in Amsterdam met drie medeplichtigen.[3] Tot een veroordeling kwam het niet.
    In 2012 deed Jeroen van den Berg, de eigenaar van de Amsterdamse club Air, aangifte tegen Hari, omdat Hari hem in 2011 zou hebben mishandeld. Justitie heeft de zaak in onderzoek.
    Na Sensation White op 8 juli 2012, een dancefeest in de Amsterdam ArenA, is Badr Hari wederom in opspraak gekomen. De kickbokser zou de zakenman Koen Everink in een skybox zwaar mishandeld hebben.[4]
    Op 25 juli 2012 werd Badr Hari in hechtenis genomen. Sindsdien is hij officieel verdachte van enkele mishandelingen. Het voorarrest werd eerst met 14 dagen en op 7 augustus met 90 dagen verlengd. Het Openbaar Ministerie verhoogde uiteindelijk het aantal aanklachten tot negen geweldsdelicten, waaronder die bij Sensation White.[5]
    De rechtbank besloot op 9 november 2012 dat Hari zijn proces in vrijheid mocht afwachten. Wel kreeg hij opgelegd dat hij zich niet in horecagelegenheden mocht begeven, noch contact mocht onderhouden met getuigen. Drie dagen later werd Hari opnieuw gearresteerd. Een dag later vonniste de rechtbank dat hij drie maanden in de cel diende te blijven wegens het schenden van de voorwaarden voor voorlopige vrijlating. Hari was in twee horecagelegenheden gesignaleerd en daarnaast had hij met twee getuigen contact gehad. Onder meer was hij in een broodjeszaak geweest.[6]
    Op 21 januari 2013 staat Hari opnieuw voor de rechter met het verzoek zijn proces in vrijheid af te wachten. De Rechtbank van Amsterdam geeft hiervoor akkoord en Hari wordt direct op vrije voeten gesteld. Voorwaarde is wel dat hij niet spreekt met getuigen. Een uitzondering op deze voorwaarde is de omgang met zijn vriendin, Estelle Cruijff. Ook mag hij zich tussen 20:00 en 08:00 niet bevinden in een horecagelegenheid.

    De feiten spreken inderdaad voor zich, het is een loser.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  24. #49
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Juliie beoordelen hem op resultaten binnen de ring, ik op resultaten als persoon:
    Hari raakte meermaals in opspraak door geruchten en aanklachten in verband met mishandelingen buiten de ring.
    Ja duh... , wij zijn kickboksliefhebbers en dit is een kickboksforum. Dan is het niet zo gek dat wij hem beoordelen op zijn resultaten in de ring. Volgens mij kun jij beter op een forum zitten van Shownieuws of RTL Boulevard.

    Mike Tyson heeft als persoon ook erge dingen gedaan (o.a. verkrachting), maar daarvoor kan ik zijn prestaties in de ring toch wel waarderen?

  25. #50
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Juliie beoordelen hem op resultaten binnen de ring, ik op resultaten als persoon:
    Hari raakte meermaals in opspraak door geruchten en aanklachten in verband met mishandelingen buiten de ring.

    Voor mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin is hij in 2006 veroordeeld tot een celstraf.
    In 2010 werd hij gezocht voor mishandeling van een portier in Amsterdam met drie medeplichtigen.[3] Tot een veroordeling kwam het niet.
    In 2012 deed Jeroen van den Berg, de eigenaar van de Amsterdamse club Air, aangifte tegen Hari, omdat Hari hem in 2011 zou hebben mishandeld. Justitie heeft de zaak in onderzoek.
    Na Sensation White op 8 juli 2012, een dancefeest in de Amsterdam ArenA, is Badr Hari wederom in opspraak gekomen. De kickbokser zou de zakenman Koen Everink in een skybox zwaar mishandeld hebben.[4]
    Op 25 juli 2012 werd Badr Hari in hechtenis genomen. Sindsdien is hij officieel verdachte van enkele mishandelingen. Het voorarrest werd eerst met 14 dagen en op 7 augustus met 90 dagen verlengd. Het Openbaar Ministerie verhoogde uiteindelijk het aantal aanklachten tot negen geweldsdelicten, waaronder die bij Sensation White.[5]
    De rechtbank besloot op 9 november 2012 dat Hari zijn proces in vrijheid mocht afwachten. Wel kreeg hij opgelegd dat hij zich niet in horecagelegenheden mocht begeven, noch contact mocht onderhouden met getuigen. Drie dagen later werd Hari opnieuw gearresteerd. Een dag later vonniste de rechtbank dat hij drie maanden in de cel diende te blijven wegens het schenden van de voorwaarden voor voorlopige vrijlating. Hari was in twee horecagelegenheden gesignaleerd en daarnaast had hij met twee getuigen contact gehad. Onder meer was hij in een broodjeszaak geweest.[6]
    Op 21 januari 2013 staat Hari opnieuw voor de rechter met het verzoek zijn proces in vrijheid af te wachten. De Rechtbank van Amsterdam geeft hiervoor akkoord en Hari wordt direct op vrije voeten gesteld. Voorwaarde is wel dat hij niet spreekt met getuigen. Een uitzondering op deze voorwaarde is de omgang met zijn vriendin, Estelle Cruijff. Ook mag hij zich tussen 20:00 en 08:00 niet bevinden in een horecagelegenheid.

    De feiten spreken inderdaad voor zich, het is een loser.
    Als Hari geen kickbokser was had je hem zeer waarschijnlijk niet gekend als persoon, had je hem dan ook beoordeeld als persoon?
    Ken jij Hari als persoon en niet als vechter of moet ik vragen ken jij Hari als vechter en niet als persoon?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •