MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 34 FirstFirst 1234567814 ... LastLast
Results 76 to 100 of 847
  1. #76
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    LOL enkel in Japan kon K-1 in zijn hoogtijdagen rekenen op enkele miljoenen kijkers.
    Inderdaad, dat was alleen Japan. Tel de rest van de wereld erbij op.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Wanneer je daadwerkelijk een reactie zou lezen in plaats van lukraak beginnen met typen zou je hebben gezien dat ik schreef: Het is voor mij niet zo moeilijk om een profielschets te maken van deze recidivist op basis van zijn misdragingen binnen en buiten de ring, dat deed ik enkele jaren geleden al en tot nu toe krijg ik keer na keer een bevestiging dat het de goede was.

    Of is dat allemaal nooit gebeurd wat ik heb gezien en gelezen?
    Wat je hebt gezien zal ongetwijfeld kloppen, wat je leest hoeft niet altijd op waarheid berust te zijn. Media houdt van dingen opblazen en dingen uit hun verband te trekken dat weet jij zeer goed.
    Ik ga niks goed praten hier maar alles 1 op 1 aan nemen van wat er geschreven wordt zou ik nooit doen.
    Van Badr waren al diverse dingen op het internet te lezen terwijl hij nog niet eens verhoort was.

  3. #78
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Laat ik het wat nuanceren, Dirk(S)5 beoordeelt Hari enkel op hetgeen buiten de ring, terwijl hij Hari kent vanwege prestaties in de ring.
    Ik vind het kortzichtig om enkel iemand te beoordelen op datgeen waar hij hem niet van kent en zijn sportieve prestaties buiten beschouwing laat.
    ik denk dat dirk wel een punt heeft. hari heeft er sportief lang niet alles uitgehaald wat er in zat, en hij heeft zich misdragen in en buiten de ring.

    dat zal zelfs jij niet kunnen ontkennen.

    of hij een aardige gozer is lijkt me in dit licht niet zo relevant.

  4. #79
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    LOL enkel in Japan kon K-1 in zijn hoogtijdagen rekenen op enkele miljoenen kijkers.
    Ik moest inderdaad even goed googlen, maar kennelijk had bijv. Akebono vs Sapp 54 miljoen kijkers.
    Klinkt extreem, maar zal wel waar zijn.

  5. #80
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    ik denk dat dirk wel een punt heeft. hari heeft er sportief lang niet alles uitgehaald wat er in zat, en hij heeft zich misdragen in en buiten de ring.

    dat zal zelfs jij niet kunnen ontkennen.

    of hij een aardige gozer is lijkt me in dit licht niet zo relevant.
    Dat ontkent ook niemand. Maar ik ben een kickboksliefhebber en ik zit hier op een kickboksforum, derhalve heb ik ook een mening over Hari's sportieve prestaties. Maar als Dirk5 die prestaties bagataliseert (alleen omdat hij privé het 1 en ander heeft uitgespookt) dan breekt m'n klomp.

  6. #81
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Dat ontkent ook niemand. Maar ik ben een kickboksliefhebber en ik zit hier op een kickboksforum, derhalve heb ik ook een mening over Hari's sportieve prestaties. Maar als Dirk5 die prestaties bagataliseert (alleen omdat hij privé het 1 en ander heeft uitgespookt) dan breekt m'n klomp.
    Alleen heeft hij niet alleen privé wat uitgespookt. In de ring heeft hij zich eveneens meermalen wanstaltig gedragen.

  7. #82
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Dat ontkent ook niemand. Maar ik ben een kickboksliefhebber en ik zit hier op een kickboksforum, derhalve heb ik ook een mening over Hari's sportieve prestaties. Maar als Dirk5 die prestaties bagataliseert (alleen omdat hij privé het 1 en ander heeft uitgespookt) dan breekt m'n klomp.
    Dirk5 en Badr tonen overeenkomsten, beide schoppen graag tegen het zere been

  8. #83
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Alleen heeft hij niet alleen privé wat uitgespookt. In de ring heeft hij zich eveneens meermalen wanstaltig gedragen.
    In de eerste partij tegen Karaev schopt Karaev Badr terwijl hij al ligt daar heeft niemand ophef over gemaakt.
    Dat Badr dan flipt in de ring en op weg naar de kleedkamer lijkt mij dan niet meer dan redelijk.
    Kan mij ook iets herinneren over Nicholas Pettas en JLB en een mep van JLB op een schijnbeweging na de bel....

  9. #84
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Alleen heeft hij niet alleen privé wat uitgespookt. In de ring heeft hij zich eveneens meermalen wanstaltig gedragen.
    Klopt. Maar ik heb het over zijn postieve prestaties in de ring die, zeg eerlijk, heel indrukwekkend zijn (111 partijen, 100 gewonnen waarvan 88 op KO)

  10. #85
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Dat ontkent ook niemand. Maar ik ben een kickboksliefhebber en ik zit hier op een kickboksforum, derhalve heb ik ook een mening over Hari's sportieve prestaties. Maar als Dirk5 die prestaties bagataliseert (alleen omdat hij privé het 1 en ander heeft uitgespookt) dan breekt m'n klomp.
    Prestaties als mens wegen zwaarder dan sportieve prestaties, dat ik dit überhaupt moet zeggen hier is schokkend, en zet me aan het denken in wat voor wereld we leven.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #86
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Prestaties als mens wegen zwaarder dan sportieve prestaties, dat ik dit überhaupt moet zeggen hier is schokkend, en zet me aan het denken in wat voor wereld we leven.
    Euhm je denkt verkeerd.
    Ik zeg niet voor niets dat je niet alles moet geloven wat in de media staat, zeker niet als er geen officiële verklaringen zijn en dit deed jij continu.

  12. #87
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Laat ik het wat nuanceren, Dirk(S)5 beoordeelt Hari enkel op hetgeen buiten de ring, terwijl hij Hari kent vanwege prestaties in de ring.
    Ik vind het kortzichtig om enkel iemand te beoordelen op datgeen waar hij hem niet van kent en zijn sportieve prestaties buiten beschouwing laat.
    Ik wil me niet in jullie discussie mengen verder maar badr staat ook niet echt bekend als een lieverdje in de ring of op gala,s ( bonjasky, gerges, na de partij tegen karaev, graham) dan doel ik op deze gevallen.

    Verder vind ik het wel tof dat hij weer vecht. Ben geen badr fan maar vind zijn gevechten altijd tof om te zien, er komt altijd spanning bij kijken.

  13. #88
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Euhm je denkt verkeerd.
    Ik zeg niet voor niets dat je niet alles moet geloven wat in de media staat, zeker niet als er geen officiële verklaringen zijn en dit deed jij continu.
    haha, stug door blijven praten over de dingen die (nog) niet kloppen, ik heb het over de dingen die bewezen, aangetoond en gedocumenteerd zijn.

    btw vind ik het jammer dat je op de voorgaande pagina weer offtopic op de man gaat spelen, mijn inziens niet nodig.
    Last edited by dirk5; 20-02-2013 at 16:49.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  14. #89
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Prestaties als mens wegen zwaarder dan sportieve prestaties, dat ik dit überhaupt moet zeggen hier is schokkend, en zet me aan het denken in wat voor wereld we leven.
    Ok nu ga ik iets zeggen wat ik eigenlijk wilde voorkomen. Maar door jouw selectieve verontwaardiging kan ik niet anders:

    Dirk5; jij bent gewoon een pleuris racist met een hekel aan Marokkanen en een voorkeur voor Wilders. Jouw posts vanuit het verleden hebben dat allang bewezen.

    Ik daag je uit om 1 vraag te beantwoorden: het kickboksen heeft helaas te maken gehad met vele veroordeelde kickboksers. Dan heb ik het over serieuze dingen zoals moord en drugshandel. Voorbeelden te over: Jan Plas, Johan Vos, Aswin Balrak, André Brilleman, Hans Nijman, Dick Vrij etc. Nooit maar dan ook nooit heb ik jou iets negatiefs zien posten over deze mensen. Maar er hoeft maar een Badr topic geopend te worden en je schiet meteen uit je slof en acteert de koorknaap die zich afvraagt in wat voor wereld we leven. Vanwaar die selectieve verontwaardiging?
    Last edited by Mattie73; 20-02-2013 at 16:59.

  15. #90
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Dirk5; jij bent gewoon een pleuris racist met een hekel aan Marokkanen en een voorkeur voor Wilders. Jouw posts vanuit het verleden hebben dat allang bewezen.
    Jongejonge, met dit soort opmerkingen help je je zaak niet bepaald...

  16. #91
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Het werd weer eens tijd voor de racisme kaart, lang niet gespeeld...

    Ik ben een fan van mousasi, en ik stem d66, succes ermee met jou ga ik niet meer in discussie.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #92
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Jongejonge, met dit soort opmerkingen help je je zaak niet bepaald...
    De waarheid mag gezegd worden en als Dirk een vent is geeft hij het nog toe ook. Dan zou ik 'm nog een echte vent vinden ook.

  18. #93
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    , succes ermee met jou ga ik niet meer in discussie.
    Maar beantwoord mijn vraag eens jongen......, vanwaar die selectieve verontwaardiging???

  19. #94
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    De "waarheid" mag gezegd worden en als Dirk een vent is geeft hij het nog toe ook. Dan zou ik 'm nog een echte vent vinden ook.
    Een voorkeur voor Wilders maakt iemand een racist?
    Dit is wel een erg racistisch land aangezien de pvv één van de top drie politieke partijen is in Nederland. Met mensen die zo over Holland denken, lijkt me het eerder dat er iets anders aan de hand is.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  20. #95
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    en weer houdt deze randdebiel bijna iedereen op mixfight bezig...hoeveel pagina's dit keer?

    dontgiveafuck-mode 'on'

  21. #96
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Maar beantwoord mijn vraag eens jongen......, vanwaar die selectieve verontwaardiging???
    Ik moet zeggen, de racisme kaart hoeft wat mij betreft ook niet getrokken worden...

    Maar doodrdat het woord is gevallen, betekent niet dat de rest van zijn vraag niet beantwoord hoeft te worden. Waarom idd de extreme negatieve focus op Badr? Er kan idd veel gezegd worden over zijn doen en laten binnen en buiten de ring. Maar ook ik bemerk een wel héél erg uitgesproken negatieve focus bij dirk5.

    Ik ben oprecht benieuwd. Kan het eea eenstuk verduidelijken.

  22. #97
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Prestaties als mens wegen zwaarder dan sportieve prestaties, dat ik dit überhaupt moet zeggen hier is schokkend, en zet me aan het denken in wat voor wereld we leven.
    +1

    Hoe kunnen iemands sportieve prestatie nu crimineel gedrag goedmaken??? Ik geloof best dat er nog hoop is, iedereen kan leren en groeien. Badr ook. Als hij nu als Gandhi gaat leven zal hij zeker respect oogsten. Maar nu, even niet. Ook als is zijn ko ratio zo goed....pfffffff

  23. #98
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap niet dat jullie die dirk zoveel aandacht geven. Het is toch algemeen bekend dat hij een beetje de dorpsgek op mixfight is, die het niet zo heeft op buitenlanders en alleen in Badr topics reageert. Just ignore.

  24. #99
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    De Badr Hari fanboys kruipen weer uit alle gaten met dezelfde absurde mentaliteit als eerder op MF
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  25. #100
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    +1

    Hoe kunnen iemands sportieve prestatie nu crimineel gedrag goedmaken???
    Dat kunnen ze niet. Maar belicht dan ook Jan Plas, Johan Vos, Aswin Balrak, André Brilleman, Hans Nijman, Dick Vrij etc. etc. En blijf niet altijd alleen maar haken bij 1 persoon zoals Dirk doet!!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •