MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 34 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 847
  1. #101
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Aha... Het "fanboy" woord is ook weer gevallen. Een normale discussie over Badr zonder dat je als racist enerzijds of fanboy/nuthugger anderzijds wordt uitgemaakt, lijkt uitgesloten op MF. Jammer.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Badr is de enige die nu relevant is, de bovenstaande figuren zijn ook aardig aangepakt op MF.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  3. #103
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    De promo


  4. #104
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Dat kunnen ze niet. Maar belicht dan ook Jan Plas, Johan Vos, Aswin Balrak, André Brilleman, Hans Nijman, Dick Vrij etc. etc. En blijf niet altijd alleen maar haken bij 1 persoon zoals Dirk doet!!
    Absoluut. Gelijke monniken, gelijke kappen.

  5. #105
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Dat kunnen ze niet. Maar belicht dan ook Jan Plas, Johan Vos, Aswin Balrak, André Brilleman, Hans Nijman, Dick Vrij etc. etc. En blijf niet altijd alleen maar haken bij 1 persoon zoals Dirk doet!!
    Deze mensen zijn allen minder actueel waardoor er in de regel überhaupt minder topics van deze mensen zijn. Het lijkt me dan ook duidelijk dat Dirk of wie dan ook minder vaak hierop inhakt, simpelweg omdat er minder aanleiding is. Het laatste topic (zover bij mij bekend) dat echt over Jan Plas ging, was bijvoorbeeld het topic waarin zijn overlijden bekend werd gemaakt en dat is alweer een hele tijd geleden. Een topic over specifiek Brilleman en zijn sportieve prestaties kan ik mij zelfs niet eens voor de geest halen. Zo kan ik dus voor de overige personen ook wel wel even doorgaan.

    Daarnaast zijn de meningen wat betreft Badr verdeelt, terwijl de meningen over mensen als Balrak en Brilleman niet zoveel uiteen zullen lopen. Hari kent echter een groot aantal mensen die zijn acties door de vingers zien, 'omdat het gaat om wat iemand in de ring doet'. Het talent dat Hari bezit, zou betekenen dat wij het overige maar moeten vergeten. Al denk ik niet dat mensen dit daadwerkelijk zo zwart wit zien, is dit vaak wel de manier waarop het gepresenteerd wordt en dat is iets dat velen tegen de borst stuit waardoor er dus altijd veel meer reacties komen bij een Hari topic.
    Last edited by Facade; 20-02-2013 at 17:57.

  6. #106
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Ik bepaal altijd zelf nog op welke topics ik reageer, en hoe ik reageer. Gelukkig heb ik wel het fatsoen om te reageren zonder iemand uit te moeten maken voor rascist of dorpsgek.

    Waar mijn hekel voor Badr vandaan komt? Misdragingen binnen de ring, misdragingen buiten de ring simple as that.

    En als je graag ziet dat ik andere mensen onderuit zaag, ik zou zeggen zoek wat reaties van me op over Rampage toen die een ongeboren kind doodreed, of zullen we het nu gaan hebben over jullie selectieve geheugen?
    Last edited by dirk5; 20-02-2013 at 18:19.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  7. #107
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dames,

    De eerste de beste die nu nog offtopic gaat of op de man speelt krijgt een ban, wie het ook is!

    OSU!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #108
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie Badr goed terugkomen uit deze retraite. Vlijmscherp, gefocused en getergd tot op
    het bot. Een periode van totale rust kan een mens wonderen laten verrichten. Zeker als zoiets
    gebeurt op 29-jarige leeftijd. Zijn gewichttoename zal een kwestie van weken zijn. Het
    lichaam herinnert zich dat feilloos.
    En ik hoop oprecht dat hij daarna een voorbeeld functie kan zijn voor jongeren, die net als hij,
    soms in de fout zijn gegaan.
    Last edited by daanII; 20-02-2013 at 19:11.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  9. #109
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Ik zie Badr goed terugkomen uit deze retraite. Vlijmscherp, gefocused en getergd tot op
    het bot. Een periode van totale rust kan een mens wonderen laten verrichten. Zeker als zoiets
    gebeurt op 29-jarige leeftijd. Zijn gewichttoename zal een kwestie van weken zijn. Het
    lichaam herinnert zich dat feilloos.
    En ik hoop oprecht dat hij daarna een voorbeeld functie kan zijn voor jongeren, die net als hij,
    soms in de fout zijn gegaan.
    Precies

    Het is juist een uitgelezen kans voor hem om aan z'n imago te werken. Alleen heeft die voor de verkeerde organisatie gekozen.

  10. #110
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Ik zie Badr goed terugkomen uit deze retraite. Vlijmscherp, gefocused en getergd tot op
    het bot. Een periode van totale rust kan een mens wonderen laten verrichten.
    Dat heeft ie al eens eerder gedaan en het heeft niet geholpen.
    En conditioneel zal ie niet 100% zijn. Als Morasanu scherp is, kan zelfs die een probleem voor Hari worden. Hari heeft al niet zo een beste kin en Morasanu is een harde stomper.

  11. #111
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Precies

    Het is juist een uitgelezen kans voor hem om aan z'n imago te werken. Alleen heeft die voor de verkeerde organisatie gekozen.
    Misschien wil Glory eerst het oordeel afwachten voordat ze een aanbod doen.

  12. #112
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Deze mensen zijn allen minder actueel waardoor er in de regel überhaupt minder topics van deze mensen zijn. Het lijkt me dan ook duidelijk dat Dirk of wie dan ook minder vaak hierop inhakt, simpelweg omdat er minder aanleiding is. Het laatste topic (zover bij mij bekend) dat echt over Jan Plas ging, was bijvoorbeeld het topic waarin zijn overlijden bekend werd gemaakt en dat is alweer een hele tijd geleden. Een topic over specifiek Brilleman en zijn sportieve prestaties kan ik mij zelfs niet eens voor de geest halen. Zo kan ik dus voor de overige personen ook wel wel even doorgaan.

    Daarnaast zijn de meningen wat betreft Badr verdeelt, terwijl de meningen over mensen als Balrak en Brilleman niet zoveel uiteen zullen lopen. Hari kent echter een groot aantal mensen die zijn acties door de vingers zien, 'omdat het gaat om wat iemand in de ring doet'. Het talent dat Hari bezit, zou betekenen dat wij het overige maar moeten vergeten. Al denk ik niet dat mensen dit daadwerkelijk zo zwart wit zien, is dit vaak wel de manier waarop het gepresenteerd wordt en dat is iets dat velen tegen de borst stuit waardoor er dus altijd veel meer reacties komen bij een Hari topic.
    Helemaal mee eens.

  13. #113
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dat heeft ie al eens eerder gedaan en het heeft niet geholpen.
    En conditioneel zal ie niet 100% zijn.
    Daarom noem ik ook zijn leeftijd. Als zoiets rond het dertigste levensjaar gebeurt kan dat een omslagpunt zijn. Vergeet niet dat hij al "te vroeg" op het hoogste podium vocht.
    De rust kan conditioneel juist in zijn voordeel werken. Die kin niet trouwens
    Maart guur geeft een volle schuur.

  14. #114
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Daarom noem ik ook zijn leeftijd. Als zoiets rond het dertigste levensjaar gebeurt kan dat een omslagpunt zijn. Vergeet niet dat hij al "te vroeg" op het hoogste podium vocht.
    De rust kan conditioneel juist in zijn voordeel werken.
    Ach hou toch op. In zijn voordeel? Dat klinkt alsof ie in een spa was waar die zichzelf in vorm kon houden.

  15. #115
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ach hou toch op. In zijn voordeel? Dat klinkt alsof ie in een spa was waar die zichzelf in vorm kon houden.
    Denk er maar over na.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  16. #116
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Precies

    Het is juist een uitgelezen kans voor hem om aan z'n imago te werken. Alleen heeft die voor de verkeerde organisatie gekozen.
    Las eerder dat je stelde dat de K1 de vechters van het K1-max uit Athene nog niet betaald had. Klopt dat?
    Last edited by daanII; 20-02-2013 at 19:31.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  17. #117
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Hij heeft 3 weken om zich voor te bereiden en 25kg zwaarder te worden.. hmmm

  18. #118
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Las eerder dat je stelde dat de K1 de vechters van het K1-max uit Athene nog niet betaald had. Klopt dat?
    Ja

  19. #119
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ja
    Dus Groenhart heeft zijn prijs dan niet?

  20. #120
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ja
    Dat moest inderdaad 30 januari betaald zijn. Dat is vervelend.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  21. #121
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Dus Groenhart heeft zijn prijs dan niet?
    Ik denk dat hij dat wel krijgt als Badr de onderhandelingpositie wordt.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  22. #122
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Zou die ouwe Crocop echt door willen gaan tot-ie alleen maar trillend zit te kwijlen?? schandalig dat ze hem nog boeken imho.

  23. #123
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Badr is weer zwaar aan de ''kuur'' gegaan. Hij moet sowieso aan kracht en gewicht winnen om uberhaupt een kans te maken. Niet veel tijd, veel werk aan de winkel en een grote naam aan het K-1 toernooi.

    Daarnaast zal hij verschrikkelijk gebrand zijn om Gerges z'n kop eraf te rossen. Als hij voldoende conditie komt hij gewoon de finale door. Londt wint trouwens niet van Hesdey. Die heeft helemaal nooit conditie en ik zie 'm dan ook weggetikt worden of in de 3e ronde neergaan.

  24. #124
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Hij heeft 3 weken om zich voor te bereiden en 25kg zwaarder te worden.. hmmm
    Iets te kort inderdaad
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  25. #125
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Dus Groenhart heeft zijn prijs dan niet?
    Hij is niet de enige. "The list is endless" Ongelooflijk dat al die gyms nog steeds in zee gaan met die oplichter. "Die Kim heeft geen cent te makken" (letterlijke woorden van iemand....)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •