MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 34 FirstFirst ... 234567891016 ... LastLast
Results 126 to 150 of 847
  1. #126
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Sloper View Post
    Badr is weer zwaar aan de ''kuur'' gegaan. Hij moet sowieso aan kracht en gewicht winnen om uberhaupt een kans te maken. Niet veel tijd, veel werk aan de winkel en een grote naam aan het K-1 toernooi.

    Daarnaast zal hij verschrikkelijk gebrand zijn om Gerges z'n kop eraf te rossen. Als hij voldoende conditie komt hij gewoon de finale door. Londt wint trouwens niet van Hesdey. Die heeft helemaal nooit conditie en ik zie 'm dan ook weggetikt worden of in de 3e ronde neergaan.
    3 weken nog? zou hij tegen Londt of Gerges juist op dit moment winnen is de vraag hij is 6 maanden weg geweest.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Badr stapt te vroeg de ring weer in. maar wie weet verrast hij ons wel.
    lichtere Badr kan wel zorgen voor snellere en technische combinaties.
    Wellicht doet hij mee omdat hij zijn contrakt na moet komen, had volgens mij getekend voor een paar wedstrijden, en aangezien Badr er voor zorgt dat hij altijd betaald wordt, zal hij dus al betaald zijn voor al zijn partijen. en moet hij zijn verplichting nakomen.
    daarna kan hij naar Glory. ik kan me niet voorstellen dat Glory niet geinteresseerd is in Badr. Met simon rutz, mike passenier en nu ook Saki aan zijn zijde.

  3. #128
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Hij had al contact met Glory de laatste keer dat hij vrijkwam, maar toen later ging hij een broodje halen.

  4. #129
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    hoop dat badr goed uit de verf komt.

  5. #130
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    Badr stapt te vroeg de ring weer in. maar wie weet verrast hij ons wel.
    lichtere Badr kan wel zorgen voor snellere en technische combinaties.
    Wellicht doet hij mee omdat hij zijn contrakt na moet komen, had volgens mij getekend voor een paar wedstrijden, en aangezien Badr er voor zorgt dat hij altijd betaald wordt, zal hij dus al betaald zijn voor al zijn partijen. en moet hij zijn verplichting nakomen.
    daarna kan hij naar Glory. ik kan me niet voorstellen dat Glory niet geinteresseerd is in Badr. Met simon rutz, mike passenier en nu ook Saki aan zijn zijde.
    Een vechter onder contract zal wel betaald moeten worden zolang er geen duidelijkheid is over het vervolg van Badr's proces is het afwachten denk ik.

  6. #131
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Daar heb je helemaal gelijk in.

    Maar het is vanuit commercieel oogpunt natuurlijk wel een meesterzet van de K1. Laten we eerlijk zijn, wie heeft de K1 tot nu toe gevolgd dit seizoen; niet zo heel veel mensen. Maar nu Badr meedoet zullen er weer miljoenen mensen gaan kijken. Love him or hate him; Badr is hoe je het ook wend of keert, een moneymaker voor promoters.
    Het is eigenlijk helemaal geen K-1 event maar een Fight Channel event met een K-1 stickertje erop. Crocop had nog 1 K-1 event tegoed van z'n beeindigde 2012 contract maar hij was ook nog niet volledig uitbetaald. De eigenaar van Fight Channel is ook de manager van Crocop. Op deze manier probeert K-1 de nog openstaande schuld te vergoeden.

    Badr is gewaarschuwd. Als die al vooruitbetaald is in 2012 voor 3 gevechten en in Zagreb contractueel verplicht is om te vechten is het een ander verhaal. Dan vecht die alleen om het prijzengeld (wat er niet is)

    Wordt vervolgd

  7. #132
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Miljoenen wereldwijd hè, ik bedoel niet alleen Nederland. Ik geloof dat wel gezien zijn fanbase wereldwijd.
    Kunnen mensen over de hele wereld dan die Kroatische zender waar het op komt binnenkrijgen dan?
    Ik kan me de gratis stream van Madrid nog herinneren. Die kwamen niet boven de 70.000 kijkers uit.

  8. #133
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    De tournooi winnaar zal op 1 avond 3 keer moeten winnen om de de K1 belt te pakken. Hieronder de tournooi indeling van die avond:

    K-1 World Grand Prix 2012 Bracket * Makoto Uehara and Bed Edwards are unable to fight - their place in the Quarter Finals will be taken by SuperKombat champion Pavel Zhuravlev and Badr Hari

  9. #134
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik vraag me nog steeds af of hij van justitie hieraan mee mag doen
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #135
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik vraag het me ook af.

  11. #136
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Ik vraag me nog steeds af of hij van justitie hieraan mee mag doen
    Ik ben er natuurlijk niet bij geweest... Maar volgens wat er bekend is over de voorwaarden van de schorsing van zijn voorlopige hechtenis, mag hij dat zeker. Ik heb de bron niet gecheckt, maar ik heb voorbij zien komen dat ook zijn advocaat dit heeft gesteld.

    Dan is het voor justie verder: Jammer de Bammer!

  12. #137
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Ik vraag me nog steeds af of hij van justitie hieraan mee mag doen
    Ja, hij mag absoluut meedoen. Dat is ook bevestid door zijn advocaat. De rechtbank heeft rekening gehouden met het feit dat Hari het grootste gedeelte van zijn inkomen in het buitenland verdient.

  13. #138
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Okee. nou we zien em wel in de ring dan
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #139
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk toch dat het interessant kan/gaat worden er zitten toch wat vechters bij die a een grote fanbase hebben Mirko, Hari, Londt, Gerges of die b een grote kanshebber zijn wederom Mirko, Londt en Gerges en een zware outsider Hari.
    Niemand weet wat Hari gaat doen, hoe Hari komt ( behalve Estelle ) gezien zijn laatste partij in 2012 plaats vond.
    Mirko vs Hari, Gerges vs Hari het zijn toch 2 partijen die in mijn ogen zeer interessant zijn.
    De neusaap Morosanu a.k.a de dood der Karpaten tegen Hari lijkt mij ook wel interessant ondanks dat ik Morosanu zelf maar een "matige" vechter is met af en toe een uitschieter.
    Ik zou zeggen hierna geen K-1 meer, geen K-1 regels meer wereldwijd en laat Glory maar lekker terug gaan naar het 3x2 systeem zonder dat gare best of 3 wat als een tang op een varken slaat. En laten we hopen op een volwaardig echt FMT toernooi met ellebogen erg leuk Pinca, Petrosyan, Watson, Sor Klinmee, Souwer, Askerov, Sitsonpeenong, Buakaw, Saiyok om maar eens een paar namen te noemen.

  15. #140
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Badr heeft maanden vast gezeten, niet kunnen trainen, veel stress gehad. die is super gemotiveerd om weer te knokken. die wil natuurlijk heel de wereld laten zien dat hij nog steeds iedereen KO mept na alles wat er gebeurt is en hij maar enkele weken heeft kunnen trainen ...zo is Badr.

    Als Badr deze weken kan trainen zonder weer afgeleid te worden dan gaat hij deze titel pakken.

  16. #141
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Wel ja, alsof het allemaal eigenlijk helemaal niet uitmaakt. Eerst zien, dan geloven.

  17. #142
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dan nog wat is 3 weken voorbereiding nou? juice begint meestal pas in de vierde week te werken.

  18. #143
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Ongelofelijk dat dien man alweer kan vechten in het buitenland, terwijl hij berecht gaat worden. Haha dat kan ook
    alleen maar in nederland

  19. #144
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Dames,

    De eerste de beste die nu nog offtopic gaat of op de man speelt krijgt een ban, wie het ook is!

    OSU!
    Het lijkt me duidelijk genoeg!

    Turboknecht, Nosferatu187 en willy123

    even voor 1 week in de koelkast.

    Ontopic!
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #145
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    mirco is leuk voor erbij...maar absoluut geen kanshebber meer.

  21. #146
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Ongelofelijk dat dien man alweer kan vechten in het buitenland, terwijl hij berecht gaat worden. Haha dat kan ook
    alleen maar in nederland
    Ik neem aan dat hij direct begonnen is met een kuur, daarnaast kan hij zijn kuur kickstarten met een een winnie of iets dergelijks. Hij zal daar weer een stuk zwaarder verschijnen dan hij uit de bak gekomen is.

  22. #147
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Maart guur geeft een volle schuur.

  23. #148
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Badr is alweer 12 kg aangekomen de afgelopen twee weken. Nog drie weken te gaan. Het lijkt mij dat hij dat gewicht makkelijk haalt.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  24. #149
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Badr is alweer 12 kg aangekomen de afgelopen twee weken. Nog drie weken te gaan. Het lijkt mij dat hij dat gewicht makkelijk haalt.
    Die gast komt wel snel aan, ben ik niet bang voor. Goed dieet icm een kuurtje en hij weegt weer boven de 100kg.

  25. #150
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Die gast komt wel snel aan, ben ik niet bang voor. Goed dieet icm een kuurtje en hij weegt weer boven de 100kg.
    Wel eens van athletische herinnering gehoord?
    Of ben jij zo'n "kuurtje" figuur?
    Maart guur geeft een volle schuur.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •