MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Top. Als Germaine nog een jaartje veel grondwerk traint moet ze het de meeste van die dames heel lastig kunnen maken.
    Amanda Nunes traint bij ons in Miami. Zou wel een leuke pot zijn voor Marloes.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    beter! had eerder marloes verwacht maar die komt er ook wel nadat ze haar titel pakt, ben ook blij dat de UFC WMMA een kans geeft.

  3. #28
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Kan niet wachten op de volgende TUF's met vrouwen, Ronda en ? als coach.
    Wat maakt dat zoveel beter dan een TUF met mannen?
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  4. #29
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Wat maakt dat zoveel beter dan een TUF met mannen?
    Alles.
    Fighting is poetry in motion

  5. #30
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Wat maakt dat zoveel beter dan een TUF met mannen?
    Als TUF staat voor the ultimate fucker dan weet ik het wel

  6. #31
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Top. Als Germaine nog een jaartje veel grondwerk traint moet ze het de meeste van die dames heel lastig kunnen maken.
    Amanda Nunes traint bij ons in Miami. Zou wel een leuke pot zijn voor Marloes.
    Volgens mij traint ze al een aantal jaartjes fulltime MMA in de states ergens toch? Ik meen me een interview te herinneren (volgens mij van 2 jaar terug) waarbij ze zei zich volop te storten op worstelen en grondwerk

  7. #32
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    Volgens mij traint ze al een aantal jaartjes fulltime MMA in de states ergens toch? Ik meen me een interview te herinneren (volgens mij van 2 jaar terug) waarbij ze zei zich volop te storten op worstelen en grondwerk
    Ze trainde in de zomer van 2009 al haar grondwerk bij Bas Rutten in de VS.

    Bron http://www.mixfight.nl/portal/interv...e-de-randamie/
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  8. #33
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Heel gaaf dat ze die kans krijgt!


  9. #34
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Kaufman wil toch graag laten zien dat ze goed kan boksen. wat mij mag ze het laten zien tegen germaine

  10. #35
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Kaufman wil toch graag laten zien dat ze goed kan boksen. wat mij mag ze het laten zien tegen germaine
    Dat wil ik ook wel zien. Stand-up zie ik niemand germaine overtreffen. Germaine had in het kickboksen zelfs met de mannen redelijk mee kunnen draaien.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    Ze heeft of traint toch bij AKA, dc stond in haar corner in haar laatste partij.

  12. #37
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Even voor de duidelijkheid, ze heeft niet "getekend" bij de UFC, maar is als gevolg van haar Strikeforce contract nu automatisch onderdeel geworden van de UFC.

    Then FOX Sports' A.J. Perez tweeted that four new fighters had been added, including Sarah Kaufman, Julie Kedzie, Germaine de Randamie and Amanda Nunes.

    When I saw Kedzie at the event and asked her if it was true that she'd signed with the UFC, she replied, "I guess?" Kedzie said she got the news from Perez's tweet, just like the rest of us, but wasn't totally certain what the deal was. A quick chat with UFC matchmaker Sean Shelby, however, cleared the situation up a bit.

    Turns out that these four new fighters weren't so much "signed" to the UFC as they were absorbed. Zuffa already owns their contracts through the Strikeforce purchase, and now that Strikeforce is no more, well, that leaves those contracts as the sole property of the UFC. They didn't ink new deals or even have much in the way of official talks with the UFC. They became UFC fighters more or less the moment Strikeforce died, but it wasn't announced because none of them have dates or fights yet.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •