MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Holleeder start motorclub op

    Willem Holleeder is betrokken bij een nieuwe motorclub. Hij is vicevoorzitter geworden van de Amsterdamse afdeling van de net opgerichte motorclub No Surrender. Dat heeft Klaas Otto, de oprichter van No Surrender bevestigd.
    Bij de oprichting van de motorclub zijn onder meer leden van het voormalige Satudarah-chapter in Zundert, de Ciganos, betrokken. Deze afdeling is inmiddels opgeheven. Het clubhuis in Zundert is door het Satudarah-chapter verlaten.
    Volgens ex-Satudarah-bestuurder Otto heeft hij de nieuwe motorclub opgericht uit onvrede met het beleid van Satudarah. "Ik vind het nog steeds een mooie club, maar kon me niet meer vinden in het beleid", zegt Otto. Hij wil geen partij kiezen in de strijd tussen Satudarah en Hells Angels. "Dat is ons pakkie-an niet."
    Afdelingen

    Behalve in Zundert en Amsterdam heeft No Surrender volgens Otto afdelingen in Alkmaar, Rotterdam, Helmond en Den Haag. De motorclub is begonnen met ruim honderd leden. "Het zijn oude vrienden, en een van hen is inderdaad Willem Holleeder. Hij is vicepresident in Amsterdam", zegt Otto.
    Opvallend is dat sportschoolhouder Dick Vrij volgens Otto sergeant-at-arms is geworden bij het Amsterdamse chapter. Vrij sloeg Holleeder in oktober nog een gebroken kaak op een Amsterdams terras. De twee zouden hun conflict daarna hebben uitgepraat. Een sergeant-in-arms heeft bij een motorclub de taak de orde te handhaven tijdens bijeenkomsten.
    Hells Angels

    Volgens Otto zijn er geen ex-Hells Angels overgestapt naar No Surrender. Wel was voormalig Hells Angel-voorzitter 'Big Willem' van Boxtel afgelopen week te gast bij een bijeenkomst van de nieuwe motorclub. Er hebben zich zo'n 150 nieuwe leden aangemeld, stelt Otto.
    De motorclubs Satudarah en Hells Angels verkeren op voet van oorlog met elkaar. In Duitsland, waar de Satudarah enkele nieuwe afdelingen heeft opgericht, is het tot gewelddadigheden gekomen. In Nederland zijn politie en justitie en gemeenten een offensief gestart tegen de motorclubs. Verschillende clubhuizen zijn gesloten en tegen tientallen leden lopen strafrechtelijke onderzoeken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Sinds wanneer is een Vespa een motor?


  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dat ontbrak nog op zn lijstje
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Sinds wanneer is een Vespa een motor?

    http://www.eeuwigweekend.nl/wp-conte...er_444925b.jpg

  6. #6
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Sinds wanneer is een Vespa een motor?

    http://www.eeuwigweekend.nl/wp-conte...er_444925b.jpg
    Al een tijdje, je begint een ouwe lul te worden achter je pc:

    http://www.andiamovespa.nl/bbsite/in...ar=id|93&m=16#
    Maart guur geeft een volle schuur.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Sinds wanneer is een Vespa een motor?

    http://www.eeuwigweekend.nl/wp-conte...er_444925b.jpg
    ^^
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Pfoeh, full colors club erbij. En niet zo'n kleintje ook. En het is al zo lekker rustig in motorland.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Al een tijdje, je begint een ouwe lul te worden achter je pc:

    http://www.andiamovespa.nl/bbsite/in...ar=id|93&m=16#
    Ik ben gek op mijn Mac Enne achter je pc? Ik wil zien wat ik typ dus vóór mijn Mac.
    Graag gedaan hoor het zal de leeftijd wel zijn dan haal je dingen door elkaar geen wonder dat je posts vaak zo vaag zijn jij zit áchter de computer.

    p.s motor dan ben je verplicht een botsmuts te dragen klein detail, maar geeft niks de dementerende ouderen onder ons hebben gewoon wat extra hulp nodig dus bij deze.
    Last edited by MuayThaiGuy; 26-02-2013 at 00:06.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Holleeder en Dick Vrij richten nieuwe motorclub op!

    Bron: NOS.nl


    Holleeder start motorclub op


    Willem Holleeder is vicevoorzitter van de motorclub
    NOS
    Toegevoegd: maandag 25 feb 2013, 18:01
    Update: maandag 25 feb 2013, 19:20
    Willem Holleeder is betrokken bij een nieuwe motorclub. Hij is vicevoorzitter geworden van de Amsterdamse afdeling van de net opgerichte motorclub No Surrender. Dat heeft Klaas Otto, de oprichter van No Surrender bevestigd.

    Bij de oprichting van de motorclub zijn onder meer leden van het voormalige Satudarah-chapter in Zundert, de Ciganos, betrokken. Deze afdeling is inmiddels opgeheven. Het clubhuis in Zundert is door het Satudarah-chapter verlaten.

    Volgens ex-Satudarah-bestuurder Otto heeft hij de nieuwe motorclub opgericht uit onvrede met het beleid van Satudarah. "Ik vind het nog steeds een mooie club, maar kon me niet meer vinden in het beleid", zegt Otto. Hij wil geen partij kiezen in de strijd tussen Satudarah en Hells Angels. "Dat is ons pakkie-an niet."

    Afdelingen
    Behalve in Zundert en Amsterdam heeft No Surrender volgens Otto afdelingen in Alkmaar, Rotterdam, Helmond en Den Haag. De motorclub is begonnen met ruim honderd leden. "Het zijn oude vrienden, en een van hen is inderdaad Willem Holleeder. Hij is vicepresident in Amsterdam", zegt Otto.

    Opvallend is dat sportschoolhouder Dick Vrij volgens Otto sergeant-at-arms is geworden bij het Amsterdamse chapter. Vrij sloeg Holleeder in oktober nog een gebroken kaak op een Amsterdams terras. De twee zouden hun conflict daarna hebben uitgepraat. Een sergeant-in-arms heeft bij een motorclub de taak de orde te handhaven tijdens bijeenkomsten.

    Hells Angels
    Volgens Otto zijn er geen ex-Hells Angels overgestapt naar No Surrender. Wel was voormalig Hells Angel-voorzitter 'Big Willem' van Boxtel afgelopen week te gast bij een bijeenkomst van de nieuwe motorclub. Er hebben zich zo'n 150 nieuwe leden aangemeld, stelt Otto.

    De motorclubs Satudarah en Hells Angels verkeren op voet van oorlog met elkaar. In Duitsland, waar de Satudarah enkele nieuwe afdelingen heeft opgericht, is het tot gewelddadigheden gekomen. In Nederland zijn politie en justitie en gemeenten een offensief gestart tegen de motorclubs. Verschillende clubhuizen zijn gesloten en tegen tientallen leden lopen strafrechtelijke onderzoeken.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Vet hoe kan ik me aanmelden?

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  13. #13
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    waar kunnen we ons aanmelden?

  15. #15
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    offtopic .....
    klopt daar staat ie ook al een keer

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Threads bij elkaar gezet.
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #17
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default


  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    offtopic .....
    *zucht*

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #19
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    offtopic .....
    Supergrover?

  20. #20
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    waar kunnen we ons aanmelden?
    Bij mij haha.
    Maar jij post hier nooit meer he.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •