MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 24 of 24
  1. #1
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default Doping in de amateursport.....

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Genoeg gasten die met coke op de ring instappen

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dat is niet mis

  4. #4
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Net bij Nieuwsuur ook een heel stuk eraan gewijd...
    Is toch allemaal niet mis hoe fucked up een lichaam kan raken van anabolengebruik e.d.
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  5. #5
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Net bij Nieuwsuur ook een heel stuk eraan gewijd...
    Is toch allemaal niet mis hoe fucked up een lichaam kan raken van anabolengebruik e.d.
    Grootste probleem van anabole steroïden is dat kwaliteit niet gegarandeerd kan worden en dat er heel veel meuk op de markt is.
    De betere merken die er zijn, kunnen per batch ook nog verschillen in kwaliteit.
    Ik heb er persoonlijk nooit geen aandacht aan besteed, maar in het krachthonk vaak genoeg pubers gehoord die al wilden beginnen met een kuurtje om een beetje in shape te komen voor de vakantie LOL.
    Grootste probleem is dat mensen te veel en te snel resultaat willen zien en slechts enkel uitgaan van de werking van dit soort middelen.
    Training, eten, rust zijn ook factoren

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Alles moet snel tegenwoordig, niemand heeft nog geduld.
    Wat je zegt MuayThaiGuy, even snel klaar zijn voor de zomer en ze nemen gewoon lekker makkelijk pilletjes, dubbel zo slecht en wat zit erin? Controle?
    Op het net wordt er volop over gediscussieerd en ze denken er allemaal verstand van te hebben, jochies.
    Al zou ik het van een dokter krijgen, zelfs die vertrouw ik niet.
    De markt zit vol met troep en ze klooien wat aan in labs in de oostbloklanden, allemaal import hier.
    Dan ook nog eens alle gevolgen die er aan vast zitten. Wat voor kuur neem je en hoe is de afbouw ervan en wat voor zooi heb je nog nodig om bepaalde bijwerkingen te voorkomen, hoe moet je voeding "perfect" in elkaar steken.

    Dan ook nog eens het gat waar je in valt als je stopt met trainen en gebruiken. Niks blijft in een stijgende lijn gaan en het is verslavend, want krimpen is het ergste voor een man en helemaal als je mind helemaal opgefokt is en je denkt dat jezelfs nog de Hulk kan verslaan. Opeens zie je sommige van die gasten maanden niet meer, helemaal naar de klote fysiek en mentaal. Dan nog eens het drugs gebruik met feesten en weer extra door spuiten want, hey de tijd hard tikt door...

    Ik zag er van de week eentje waarvan je direct ziet dat ie gebruikt heeft en toch wat gekrompen was. Dat zag ik aan z'n idioot grote aderen op z'n armen en er zaten verdikkingen in. Het lijkt erop dat het uitgerekt is in de topfase.

    Als je gebruikt geef het dan ook eerlijk toe, mensen zijn niet achterlijk. Zo kom je niet uit je moeder van een baby tot een monster met bitchtits. Zodra die arm achter het hoofd gaat zie je hem zitten die gyno.
    Je zou je toch kapot schamen? ik wel.

    Ik krijg wel eens vragen erover, maar ik ga ze er niet bij begeleiden.
    Het mooiste is nog dat ze denken dat ik het heb gebruikt.

    Geen zin in.

    Beter ga je strak leven, qua discipline, plannen, voorbereiden en alles met regelmaat doen in de juiste verhoudingen.
    Geen supermarkttroep meer en zoeken naar schoon en hoogwaardig voedsel.
    En zorg dat je heel goed wordt in de keuken, het bevalt mij erg goed.
    Lekker zelfstandig als man, is goed voor je.
    Ik was veel te veel verwend door mama, dit is een super uitdaging.

    En je doet er ook nog eens een hoop kennis en ervaring mee op voor je medemens.

    Doping... niet aan beginnen tenzij je vrede neemt met de gevolgen, it's all up to you.

    Last but not least.. Cheater!

  7. #7
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    goed eten,rust en lekker trainen dat is mijn doping.......dan maar minder snel progressie dan een ander maar kan tenminste zeggen dat ik het helemaal zelf gedaan heb

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Het is hot in het nieuws ook allemaal.
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Ach ik vind het voor sommige personen net goed 15/16 jaar en dan aan de Winny tabs en eindigen met half verrotte nieren of lever. Een 19 jarige jongen die amper serieus trainde en al diverse oral only kuurtjes op zijn naam had staan maar echt eens wilde knallen. Maar van hoeveelheden niks af wist en een 10x zo hoge dosering trenbolone enanthaat in zijn lichaam spoot en in het ziekenhuis belandde met een hartslag van 200 waarna zijn ouders lucht kregen van zijn gebruik en hem het huis uitgetieft hebben.
    Vooral je lichaam naar de klote helpen, goed bezig.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Wat ik er ook zo triest aan vind is dat de meeste mensen die troep ook gebruiken om "er beter uit te zien"...
    Wees gewoon tevreden met hoe je bent, sport om gezond te zijn en niet uit ijdelheid!
    Ik loop ook met een buikje rond, maar ik ga niet kuren om er anders uit te zien hoor... Ik ben tevreden met mezelf, en ik hecht er gelukkig ook geen waarde aan wat een ander van me vindt...

    Ach ja... Het zal de huidige maatschappij wel zijn...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  11. #11
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Wat ik er ook zo triest aan vind is dat de meeste mensen die troep ook gebruiken om "er beter uit te zien"...
    Wees gewoon tevreden met hoe je bent, sport om gezond te zijn en niet uit ijdelheid!
    Ik loop ook met een buikje rond, maar ik ga niet kuren om er anders uit te zien hoor... Ik ben tevreden met mezelf, en ik hecht er gelukkig ook geen waarde aan wat een ander van me vindt...

    Ach ja... Het zal de huidige maatschappij wel zijn...
    Het heeft weinig met de maatschappij van doen, als je wil is er heel makkelijk aan te komen beetje surfen op het net en je kunt je vials testosteron, naalden, spuitjes zo verkrijgen. Op internet fora staan genoeg "kuurtjes" ( of het goede zijn laat ik in het midden ) en de kwaliteit van de materialen zeg ik ook niks over. Maar mensen denken te makkelijk, maar willen er weinig voor doen.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default


  13. #13
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default


  14. #14
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default


  15. #15
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Kijk eens naar bodybuilders van begin vorige eeuw en van tegenwoordig. nuff said.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Kijk eens naar bodybuilders van begin vorige eeuw en van tegenwoordig. nuff said.
    Er is zelfs al spul wat je DNA structuur verandert en je helpt meer spiermassa te creëren.

  17. #17
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    the anabolic cow


  18. #18
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    kolere wat een beest

  19. #19
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    kolere wat een beest
    Daar zitten taaie biefstukken tussen dan ga ik liever voor Wagyu of Kobe.

  20. #20
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Daar zitten taaie biefstukken tussen dan ga ik liever voor Wagyu of Kobe.
    heerlijk vlees!!

  21. #21
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Wat ik er ook zo triest aan vind is dat de meeste mensen die troep ook gebruiken om "er beter uit te zien"...
    Wees gewoon tevreden met hoe je bent, sport om gezond te zijn en niet uit ijdelheid!
    Ik loop ook met een buikje rond, maar ik ga niet kuren om er anders uit te zien hoor... Ik ben tevreden met mezelf, en ik hecht er gelukkig ook geen waarde aan wat een ander van me vindt...

    Ach ja... Het zal de huidige maatschappij wel zijn...

    ja ken het heb zelf ook een buikje en als die gasten er op de sportschool er over beginnen zeg ik altijd loop naar de klote heb um zelf betaalt
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  22. #22

    Default

    Is doping geen drugs?
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  23. #23
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    That aint no cow mister.....its a bull !! Don't drink the milk

  24. #24

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    That aint no cow mister.....its a bull !! Don't drink the milk
    Hahaha, een koe met maar1 uier.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •