MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Vraag het eens aan je huisarts als je er toch heen moet. Die kan je verder verwijzen naar een dokter. Een fysiotherapeut is er om te behandelen en niet om diagnoses te stellen in dit soort gevallen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Proximo View Post
    Ga eens langs een sportmasseur en/of shiatsu masseur. Oude bloeduitstortingen en bindweefselophopingen in de spieren kunnen met massage verkleind en/of weggemasseerd worden. Ik heb ooit eenzelf soort blessure gehad die na meerdere keren teruggekomen te zijn begon te ontsteken. Toen liep ik met een scheen als een boomstam, kloppend, dik, koorts, alles er op en er aan. Een masseur heeft die blessure bij mij weggewerkt en het is geen zwakke plek meer, maar ik heb er wel een bult op mijn scheen aan overgehouden die er nu ruim 6 jaar zit.

    Fysioos weten niet altijd alles.
    Hmmm moet de fysio mij doorverwijzen naar een sportmasseur?

  3. #28
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Zoek een ARTS op. Fysio's zijn erg handig voor hersteltrainingen maar voor een diagnose van een blessure als de jouwe moet je echt een arts opzoeken. Wanneer je weet wat het precies is en waar het vandaan kan komen, ga je kijken naar de behandelwijze. Op deze manier zul je niet veel wijzer worden...

  4. #29
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    ik ben naar de huisarts geweest en die heeft mij de keuze gegeven om naar een sportarts te gaan of orthopeed... wat raden jullie me aan?

  5. #30
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Gabb View Post
    ik ben naar de huisarts geweest en die heeft mij de keuze gegeven om naar een sportarts te gaan of orthopeed... wat raden jullie me aan?
    allebei

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •