MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 76
  1. #51
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    zozo wat een feest allemaal Mokumnised, en hij is niet eens jarig ............erg gaaf alvast veel plezier overal
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Thumbs up

    Gisteren middag bij Ismael Benali op zieken(huis)bezoek geweest. Ismael is gedreven en het eerste wat hij me vroeg na mij bij binnenkomst gedag te hebben gezegd was: "IK WIL EEN REMATCH". Deze belofte heb ik hem gemaakt, dus de partij Malic Groenberg VS Ismael Benali zal er gerust t.z.t. gaan komen (indien Malic hier uiteraard ook akkoord mee gaat). Ismael kreeg tijdens het (avond) bezoekuur van de arts te horen dat hij dezelfde avond al naar huis mocht (oorspronkelijk was besloten dat hij vandaag, woensdag, naar huis toe mocht). Dit was een fijne verassing. Ismael gaat nu thuis verder herstellen van de klaplong die hij zondag heeft opgelopen. Het is een zeer gedreven jongeman en hij wil graag z.s.m. weer beginnen met trainen. Dit zal er even niet in zitten. Máár dat hij sterk terug komt daar ben ik van overtuigd.

    Voor nu wil ik hem alle Beterschap toewensen, en zie ik hem graag 13 april a.s. in Noordwijkerhout zoals afgesproken!
    Last edited by Qtie-Pie; 06-03-2013 at 07:41.

  3. #53
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Qtie-Pie View Post
    Gisteren middag bij Ismael Benali op zieken(huis)bezoek geweest. Ismael is gedreven en het eerste wat hij me vroeg na mij bij binnenkomst gedag te hebben gezegd was: "IK WIL EEN REMATCH". Deze belofte heb ik hem gemaakt, dus de partij Malic Groenberg VS Ismael Benali zal er gerust t.z.t. gaan komen (indien Malic hier uiteraard ook akkoord mee gaat). Ismael kreeg tijdens het (avond) bezoekuur van de arts te horen dat hij dezelfde avond al naar huis mocht (oorspronkelijk was besloten dat hij vandaag, woensdag, naar huis toe mocht). Dit was een fijne verassing. Ismael gaat nu thuis verder herstellen van de klaplong die hij zondag heeft opgelopen. Het is een zeer gedreven jongeman en hij wil graag z.s.m. weer beginnen met trainen. Dit zal er even niet in zitten. Máár dat hij sterk terug komt daar ben ik van overtuigd.

    Voor nu wil ik hem alle Beterschap toewensen, en zie ik hem graag 13 april a.s. in Noordwijkerhout zoals afgesproken!
    Bedankt voor de update!
    Ismael, heel veel sterkte en beterschap!
    Als ik val dan sta ik op en als ik sta dan val ik op...

  4. #54
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    Een kleine bond, weet even niet meer welke. Voor mensen die voor het eerst gaan kan zoiets inderdaad een afknapper zijn.



    Hartstikke bedankt.



    Dat vond ik dus ook bizar. Ik stond met mensen van mejirogym in de rij, maar ook met andere vechters en begeleiders, die waren niet blij.



    Bedankt!, Mooie reactie.



    Dat hoop ik dus wel hahaha.



    Ga er maar vanuit dat we van deze ''organistie'' niets meer gaan horen. Ik vind trouwens dat ze uit zichzelf met een verklaring hadden moeten komen. Als je zo aan het blunderen bent geweest, dan is dat wel het minste wat je kunt doen.

    Ik wil wel duidelijk stellen dat mijn ervaringen over de laatste 30 jaar met het bezoeken van kickboksgala's over het algemeen wel goed zijn. Alleen sprong dit ''gala'' er zo uit in negatieve zin dat ik vond dat er echt iets van gezegd moest worden. Dus aan de mensen die nog geen ervaring hebben met het bezoeken van gala's: ga gerust, over het algemeen is het gewoon leuk.
    kaarten voor het gala RUMBLE OF THE NORTH part 2 op 20 april aanstaande in uithuizen zijn op de post dus veel plezier !!gr hans

  5. #55

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    Hartstikke bedankt, je inbox zit alleen vol dus pm lukt ff niet...
    Ik heb hem zojuist geleegd :-))

  6. #56
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    kaarten voor het gala RUMBLE OF THE NORTH part 2 op 20 april aanstaande in uithuizen zijn op de post dus veel plezier !!gr hans
    Thanks! PM is verstuurd.

    en het word een mooi gala ! check it out !!;
    matchmaking rumble of the north tot nu toe .
    Ziet er goed uit.

    Ik heb hem zojuist geleegd :-))
    Pm is verstuurd, nogmaals bedankt!

  7. #57
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Hahahaha, dit is nog eens een goed gevuld Paaspakket. Laurent en Hans voor de kaarten, gasten......... jullie zijn echt TOP. Enne Rob (ga ik van uit) van Fightstar TV echt een leuk aanbod. Als reporter weet ik hoe het er achter de coulissen aan toe gaat, maar als bezoeker kom je daar nimmer ! Kan je verzekeren dat het echt leuk is. O ja, Laurent schreef dat je het maar aan mij moest vragen hoe zijn gala is. Bagger !! Hahahahaha, nee man, goede vechters, ben nooit teleurgesteld in de card, altijd op tijd afgelopen en net zo relaxed als de EO landdag ! Imo en van de echte topgala´s in ons land. Tja, Hans zijn gala´s ben ik nooit geweest (pokken end rijden), maar Hans kennende neemt ook hij geen genoegen met minder dan 100%.
    Al met al ben je een mazzelpik Mokumnised
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  8. #58
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Echt een mazzelpik inderdaad^^
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  9. #59
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ik ben van Its Showtime Istanbul,

    je krijgt zo 3 VIP tafels van me toegestuurd dan kan je tenminste pas echt een dikke gala mee maken.

    kaarten zijn al op de post!
    Home mtk-gym.nl


  10. #60
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik ben van Its Showtime Istanbul,

    je krijgt zo 3 VIP tafels van me toegestuurd dan kan je tenminste pas echt een dikke gala mee maken.

    kaarten zijn al op de post!
    volgens mij heb je t naar t verkeerde adres gestuurd......ik kreeg gisteren 3 VIP kaarten its showtime Istanbul in de brievenbus, maar je hoort me niet klagen verder

  11. #61
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik ben van Its Showtime Istanbul,

    je krijgt zo 3 VIP tafels van me toegestuurd dan kan je tenminste pas echt een dikke gala mee maken.

    kaarten zijn al op de post!
    laatste keer ging istanbul niet door wegens vreemde praktijken van de promotor in turkye zelf ( dus niet van simon voor de duidelijkheid ) toen heeft simon de stekker er uit getrokken . dus als er geen tickets bij zitten kon het wel eens de bekende kat in de zak zijn !!!!(lol) gr hans

  12. #62
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik ben van Its Showtime Istanbul,

    je krijgt zo 3 VIP tafels van me toegestuurd dan kan je tenminste pas echt een dikke gala mee maken.

    kaarten zijn al op de post!
    Leuk man, 3 VIP tafels thuisgestuurd krijgen. Zet je die in de kamer voor de TV. Geen wachtrijen, prima catering en je zit altijd vooraan.

  13. #63
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    laatste keer ging istanbul niet door wegens vreemde praktijken van de promotor in turkye zelf ( dus niet van simon voor de duidelijkheid ) toen heeft simon de stekker er uit getrokken . dus als er geen tickets bij zitten kon het wel eens de bekende kat in de zak zijn !!!!(lol) gr hans
    Hans, het feit dat er maar 17 of 70 kaartjes (weet het niet meer precies) in voorverkoop verkocht waren, hielp ook niet echt.

  14. #64
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben van Its Showtime Istanbul,

    je krijgt zo 3 VIP tafels van me toegestuurd dan kan je tenminste pas echt een dikke gala mee maken.

    kaarten zijn al op de post!
    Doe je er wel een paar tickets bij? ;-)

  15. #65
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Hans, het feit dat er maar 17 of 70 kaartjes (weet het niet meer precies) in voorverkoop verkocht waren, hielp ook niet echt.
    ik weet het want ik had 1 van de akarsu broers daar staan en baalde als een stekker dat het niet door ging .. ben namelijk gek op turkye . gr hans

  16. #66
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Leuk man, 3 VIP tafels thuisgestuurd krijgen. Zet je die in de kamer voor de TV. Geen wachtrijen, prima catering en je zit altijd vooraan.
    Scherp !!
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  17. #67
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Mokum, na dat je de kaarten hebt gehad van me, kom ik ook bij je thuis zitten in de vip.
    Home mtk-gym.nl


  18. #68
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Mokum, na dat je de kaarten hebt gehad van me, kom ik ook bij je thuis zitten in de vip.
    En wij komen ook allemaal. Zorg dat je genoeg in huis hebt want wij hebben een hekel aan wachten op de catering

  19. #69
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ja en Owee als de deur niet op tijd opengaat!
    Home mtk-gym.nl


  20. #70
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Leuk man, 3 VIP tafels thuisgestuurd krijgen. Zet je die in de kamer voor de TV. Geen wachtrijen, prima catering en je zit altijd vooraan.
    Wel een waarschuwing, nu Badr niet meer in een horeca gelegenheid mag komen moet hij het bij jouw thuis komen kijken. Maak geen opmerkingen over Estelle en laat hem in godsnaam geen glazen afwassen
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  21. #71
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Wel een waarschuwing, nu Badr niet meer in een horeca gelegenheid mag komen moet hij het bij jouw thuis komen kijken. Maak geen opmerkingen over Estelle en laat hem in godsnaam geen glazen afwassen
    En tape de brievenbus dicht want daar schijnt hij tegenwoordig doorheen te passen!!!

  22. #72
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Mokum, na dat je de kaarten hebt gehad van me, kom ik ook bij je thuis zitten in de vip.
    lol...

    En wij komen ook allemaal. Zorg dat je genoeg in huis hebt want wij hebben een hekel aan wachten op de catering
    in die bezemkast van mij past geen catering hahaha
    Wel een waarschuwing, nu Badr niet meer in een horeca gelegenheid mag komen moet hij het bij jouw thuis komen kijken. Maak geen opmerkingen over Estelle en laat hem in godsnaam geen glazen afwassen
    Ik neem wel plastic glazen dan

  23. #73
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    56
    vCash
    124857

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    lol...



    in die bezemkast van mij past geen catering hahaha


    Ik neem wel plastic glazen dan

    Plastic glazen of plastic bekers?

  24. #74
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha this thread turned into goldstatus... Lag dubbel

  25. #75
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=ulysse;1206129]
    Quote Originally Posted by Glen View Post
    STOP STOP STOP !!!
    Even je huiswerk doen Ulysse!!
    De IRO was daar aanwezig en NIET de WMTA...
    Tip: Op de overhemden staan emblemen met de naam van de bond....[/QUOTE

    Excuus daarvoor...
    Ik heb een wedstrijdagenda gezien van de diverse bonden (topic bij de buren) en bij het Fightfans gala staat toch echt de WMTA als bond.
    Ik ben er ook wel eens geweest en toen was het de WFCA en nu dus de IRO.

    De programma opbouw of juist geen opbouw hoeft niet perse een probleem te zijn, maar voor een bepaald bedrag verwacht het publiek wel iets van die waarde. Er zijn genoeg gala's om te vergelijken.

    Het meeste publiek komt vaak als supporter van een bepaalde vechter (broer, vriend, etc.) of chauffeur en die staan dan voor een voldongen feit: wel of niet voor dat bedrag naar binnen (+ 5 euro wegens devaluatie van de euro of zo?) of ... dat eind weer terug naar huis rijden (zonder vechter?).

    Kickbokswedstrijden zonder show kunnen 10 tot max 20 euro bedragen om uit de kosten te komen (wel of geen eigen zaal en dus wel of geen hal huren), als je het voornamelijk om de sport doet.
    Voor een commercieel gala met show (catwalk, ringdames, ringspeaker) kun je meer vragen, rekening houdende met gages van betaalde vechters en sponsorinkomsten, een entreeprijs van 25 tot 35 euro.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •