MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 76
  1. #26
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    hee mokumnised , op 20 april aanstaande liggen er twee kaarten voor je klaar op het gala RUMBLE OF THE NORTH in uithuizen .
    we hebben een klapper van een matchmaking met mma /boksen en muay thai . je kan me ook een pm sturen dan stuur ik ze even op . niet tegen iederee zeggen he ??!!
    gr hans
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    hee mokumnised , op 20 april aanstaande liggen er twee kaarten voor je klaar op het gala RUMBLE OF THE NORTH in uithuizen .
    we hebben een klapper van een matchmaking met mma /boksen en muay thai . je kan me ook een pm sturen dan stuur ik ze even op . niet tegen iederee zeggen he ??!!
    gr hans
    Hans ik stond van de week ook in de kou(buiten)

  3. #28
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by theo View Post
    Hans ik stond van de week ook in de kou(buiten)
    ik stond toen naast je weet je nog

  4. #29
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop niet dat Dana White hier af en toe meeleest, anders mag Mokumnised binnenkort nog naar een UFC-event ook...
    Goede actie mensen!

  5. #30
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Glen;1206106]STOP STOP STOP !!!
    Even je huiswerk doen Ulysse!!
    De IRO was daar aanwezig en NIET de WMTA...
    Tip: Op de overhemden staan emblemen met de naam van de bond....[/QUOTE

    Excuus daarvoor...
    Ik heb een wedstrijdagenda gezien van de diverse bonden (topic bij de buren) en bij het Fightfans gala staat toch echt de WMTA als bond.
    Als ik val dan sta ik op en als ik sta dan val ik op...

  6. #31
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    En toevallig weet ik daar ook de reden van...die was bij Ismael Benali die op een ambulance wachtte!!
    Dus die deed wat hij moest doen!
    Begrijpelijk en uiteraard een hele goede reden!
    Maar in mijn ogen had er dan beter even gewacht kunnen worden met het oproepen van de vechters...
    Als ik val dan sta ik op en als ik sta dan val ik op...

  7. #32
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ik stond toen naast je weet je nog
    lol

  8. #33
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    hee mokumnised , op 20 april aanstaande liggen er twee kaarten voor je klaar op het gala RUMBLE OF THE NORTH in uithuizen .
    we hebben een klapper van een matchmaking met mma /boksen en muay thai . je kan me ook een pm sturen dan stuur ik ze even op . niet tegen iederee zeggen he ??!!
    gr hans
    goed bezig allemaal.

    Stel je voor Arianny, of Ronda Rousey etc hier ook mee zouden lezen. Dan zou Mokumnised nog de vader van hun eerste kind mogen worden.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  9. #34
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    goed bezig allemaal.

    Stel je voor Arianny, of Ronda Rousey etc hier ook mee zouden lezen. Dan zou Mokumnised nog de vader van hun eerste kind mogen worden.


    Al met al geweldig dat hij nu voor nop naar twee ECHTE gala's mag gaan.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  10. #35
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ik stond toen naast je weet je nog
    En ik liep met de hond langs jullie. Beestje had het ook koud trouwens.

  11. #36
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    goed bezig allemaal.

    Stel je voor Arianny, of Ronda Rousey etc hier ook mee zouden lezen. Dan zou Mokumnised nog de vader van hun eerste kind mogen worden.
    En dat allemaal zonder dat we van de organisator hebben gehoord wat er nou precies aan de hand was.
    Maar klasse van de degenen die direct actie hebben ondernomen. Reps !!

  12. #37
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Onder auspiciën van welke bond vond dit gala plaats???? Vaak zorgen deze gala's ervoor dat mensen afknappen en thuis blijven en daar lijden de " goede" promotors vaak genoeg onder.
    Een kleine bond, weet even niet meer welke. Voor mensen die voor het eerst gaan kan zoiets inderdaad een afknapper zijn.

    Beste mokumnised,

    Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privè bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.
    Hartstikke bedankt.

    Er bleek dus geen aparte deur te zijn en totaal verkleumd konden de vechters dan ook met moeite naar binnen. Ze moesten zich door de wachtende menigte wurmen om naar binnen te kunnen.
    Dat vond ik dus ook bizar. Ik stond met mensen van mejirogym in de rij, maar ook met andere vechters en begeleiders, die waren niet blij.

    hee mokumnised , op 20 april aanstaande liggen er twee kaarten voor je klaar op het gala RUMBLE OF THE NORTH in uithuizen .
    we hebben een klapper van een matchmaking met mma /boksen en muay thai . je kan me ook een pm sturen dan stuur ik ze even op . niet tegen iederee zeggen he ??!!
    gr hans
    Bedankt!, Mooie reactie.

    Ik hoop niet dat Dana White hier af en toe meeleest, anders mag Mokumnised binnenkort nog naar een UFC-event ook...Goede actie mensen!
    Dat hoop ik dus wel hahaha.

    En dat allemaal zonder dat we van de organisator hebben gehoord wat er nou precies aan de hand was Maar klasse van de degenen die direct actie hebben ondernomen. Reps !!
    Ga er maar vanuit dat we van deze ''organistie'' niets meer gaan horen. Ik vind trouwens dat ze uit zichzelf met een verklaring hadden moeten komen. Als je zo aan het blunderen bent geweest, dan is dat wel het minste wat je kunt doen.

    Ik wil wel duidelijk stellen dat mijn ervaringen over de laatste 30 jaar met het bezoeken van kickboksgala's over het algemeen wel goed zijn. Alleen sprong dit ''gala'' er zo uit in negatieve zin dat ik vond dat er echt iets van gezegd moest worden. Dus aan de mensen die nog geen ervaring hebben met het bezoeken van gala's: ga gerust, over het algemeen is het gewoon leuk.

  13. #38
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag dit zojuist voorbij komen op FB:

    ---------------------------------------
    POLITIE BERICHT OVER FIGHT FANS IV

    ................................................................................................
    FIGHT FANS - Wij wensen Ismael Benali veel sterkte toe met zijn sportblessure. Graag dank ik ons zeer sportieve publiek voor het geduld, waardoor hulp instanties even hun werk konden doen. Verder bieden wij onze excuses aan voor de vertraging die we zijn opgelopen bij aanvang van het evenement. Dit is veroorzaakt door de strengere eisen rondom veiligheid waar ook wij even aan moesten wennen. Bedankt en tot snel!
    .................................................. ..............................................

    N.a.v. het vechtsportgala van afgelopen zondag wil ik mij even tot je richten.

    Collega's zijn daar ter plaatste geweest, vanwege het feit dat de ambulance werd geroepen voor een gewonde deelnemer.

    De betreffende collega's hadden niets dan lof over de wijze, hoe zij daar hun werk konden doen.

    Dit was mede te danken aan de medewerkers van de beveiliging maar ook de begeleiding van de betreffende sporter.

    Zelfs het publiek werd even in de zaal gehouden,

    zodat het ambulancepersoneel en politie ongestoord hun werk konden doen.

  14. #39
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Wat is er met Ismael Benali gebeurt?


    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Ik zag dit zojuist voorbij komen op FB:

    ---------------------------------------
    POLITIE BERICHT OVER FIGHT FANS IV

    ................................................................................................
    FIGHT FANS - Wij wensen Ismael Benali veel sterkte toe met zijn sportblessure. Graag dank ik ons zeer sportieve publiek voor het geduld, waardoor hulp instanties even hun werk konden doen. Verder bieden wij onze excuses aan voor de vertraging die we zijn opgelopen bij aanvang van het evenement. Dit is veroorzaakt door de strengere eisen rondom veiligheid waar ook wij even aan moesten wennen. Bedankt en tot snel!
    .................................................. ..............................................

    N.a.v. het vechtsportgala van afgelopen zondag wil ik mij even tot je richten.

    Collega's zijn daar ter plaatste geweest, vanwege het feit dat de ambulance werd geroepen voor een gewonde deelnemer.

    De betreffende collega's hadden niets dan lof over de wijze, hoe zij daar hun werk konden doen.

    Dit was mede te danken aan de medewerkers van de beveiliging maar ook de begeleiding van de betreffende sporter.

    Zelfs het publiek werd even in de zaal gehouden,

    zodat het ambulancepersoneel en politie ongestoord hun werk konden doen.
    Ondervinding is de beste leermeester!!

  15. #40
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag dit zojuist voorbij komen op FB:

    ---------------------------------------
    POLITIE BERICHT OVER FIGHT FANS IV

    ................................................................................................
    FIGHT FANS - Wij wensen Ismael Benali veel sterkte toe met zijn sportblessure. Graag dank ik ons zeer sportieve publiek voor het geduld, waardoor hulp instanties even hun werk konden doen. Verder bieden wij onze excuses aan voor de vertraging die we zijn opgelopen bij aanvang van het evenement. Dit is veroorzaakt door de strengere eisen rondom veiligheid waar ook wij even aan moesten wennen. Bedankt en tot snel!
    .................................................. ..............................................

    N.a.v. het vechtsportgala van afgelopen zondag wil ik mij even tot je richten.

    Collega's zijn daar ter plaatste geweest, vanwege het feit dat de ambulance werd geroepen voor een gewonde deelnemer.

    De betreffende collega's hadden niets dan lof over de wijze, hoe zij daar hun werk konden doen.

    Dit was mede te danken aan de medewerkers van de beveiliging maar ook de begeleiding van de betreffende sporter.

    Zelfs het publiek werd even in de zaal gehouden,

    zodat het ambulancepersoneel en politie ongestoord hun werk konden doen.
    Dat is heel treurig, maar geen excuus voor het gehele gala dat in de hele lijn slecht georganiseerd was. Daarover heb ik genoeg gemeld in mn eerste bericht.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    hee mokumnised , op 20 april aanstaande liggen er twee kaarten voor je klaar op het gala RUMBLE OF THE NORTH in uithuizen .
    we hebben een klapper van een matchmaking met mma /boksen en muay thai . je kan me ook een pm sturen dan stuur ik ze even op . niet tegen iederee zeggen he ??!!
    gr hans
    Is er eentje jaloers op de reps van een ander hoor... Nou vooruit dan!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  17. #42
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NO GUTS NO GLORY View Post
    Beste mokumnised,

    Ter compensatie van jouw drama wil ik je gratis 2 kaarten aanbieden voor het kickboksgala NO guts NO glory ( 02-11-'13) en dan kun je gelijk zien dat er nog wel gala's zijn waar je waar voor je geld krijgt. Bij twijfel kun je terecht bij Destiep. Stuur maar een privè bericht met je gegevens en dan krijg je de kaarten opgestuurd.


    ik was er ook bij en ik vond het ook beneden alle peil

    jongejongejonge mopper de mopper
    "If you have to stop and think, it's too late"

  18. #43
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    Groningen
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Dit is een vermakelijke thread geworden. Leuk dat je die kaarten krijgt en leuk dat men er zo op reageert. Het is waarschijnlijk inderdaad zo dat de wel (goed) verzorgde gala's hier onder lijden. Al met al zonde van je avond, maar je hebt er wel 2 leuke andere gala's voor terug!

  19. #44
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by lowkickPrime View Post
    Dit is een vermakelijke thread geworden. Leuk dat je die kaarten krijgt en leuk dat men er zo op reageert. Het is waarschijnlijk inderdaad zo dat de wel (goed) verzorgde gala's hier onder lijden. Al met al zonde van je avond, maar je hebt er wel 2 leuke andere gala's voor terug!
    Maar niet van z'n geld!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  20. #45
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Quote Originally Posted by mootje46 View Post
    Wat is er met Ismael Benali gebeurt?
    Ik was zojuist bij Ismael en hij maakt het goed en mag gelukkig alweer naar huis.
    Tijdens de partij kreeg hij in ronde 1 een knie, heeft toch nog doorgevochten, maar Ismael voelde dat hij moeilijk kon ademen tussen ronde 1 & ronde 2 in.
    Dit weerhield hem er niet van om toch door te knokken, vervolgend kreeg hij on ronde 2 wederom een knie op dezelfde plek, en was het onmogelijk om verder te vechten.

    Bij controle in het ziekenhuis is er een klaplong geconstateerd en moest hij een voor de zekerheid even blijven, maar goed nu is aller weer stabiel en kan hij gelukkig weer naar huis.
    Met sportieve groet,
    Pavani

  21. #46
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by pavani View Post
    Ik was zojuist bij Ismael en hij maakt het goed en mag gelukkig alweer naar huis.
    Tijdens de partij kreeg hij in ronde 1 een knie, heeft toch nog doorgevochten, maar Ismael voelde dat hij moeilijk kon ademen tussen ronde 1 & ronde 2 in.
    Dit weerhield hem er niet van om toch door te knokken, vervolgend kreeg hij on ronde 2 wederom een knie op dezelfde plek, en was het onmogelijk om verder te vechten.

    Bij controle in het ziekenhuis is er een klaplong geconstateerd en moest hij een voor de zekerheid even blijven, maar goed nu is aller weer stabiel en kan hij gelukkig weer naar huis.
    Bedankt voor de update! Gelukkig maakt hij het nu goed!
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #47
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by pavani View Post
    Ik was zojuist bij Ismael en hij maakt het goed en mag gelukkig alweer naar huis.
    Tijdens de partij kreeg hij in ronde 1 een knie, heeft toch nog doorgevochten, maar Ismael voelde dat hij moeilijk kon ademen tussen ronde 1 & ronde 2 in.
    Dit weerhield hem er niet van om toch door te knokken, vervolgend kreeg hij on ronde 2 wederom een knie op dezelfde plek, en was het onmogelijk om verder te vechten.

    Bij controle in het ziekenhuis is er een klaplong geconstateerd en moest hij een voor de zekerheid even blijven, maar goed nu is aller weer stabiel en kan hij gelukkig weer naar huis.
    Volhoudertje dan, om dan nog door te vechten.

  23. #48
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Nog even een kleine aanvulling, Ismael kreeg tijdens het bezoek dus te horen dat hij weer naar huis mag, deze week sowieso rustig aan doen, vervolgens volgende week opnieuw controle in het ziekenhuis, zoals het er nu naar uit ziet kan hij de komende 2 a 3 weken even niet trainen. Gelukkig is er geen blijvend letsel en hebben de doktoren al gezegd dat hij gewoon weer de ring in kan. De doktoren stonden er wel versteld van dat hij ondanks deze zware blessure toch nog begonnen was aan de 2de ronde, volgens de doktoren was menigeen allang gestrekt gegaan.

    Ik moet iedereen bedanken voor de getoonde interesse en de beterschap wensen en verder gaan we Ismael gewoon weer terugzien in de ring.
    Met sportieve groet,
    Pavani

  24. #49

    Default

    Hai Mokumnised.

    Ook wij van FightstarTV lezen hier mee en zo als gewoonlijk zijn we iedere jaar aanwezig op Rumble of the North in het verre Groningen wat voor ons weer zo dichtbij is :-))) en als je er dan toch bent bieden we je de mogelijkheid om je een kijkje achter de schermen te nemen en zien hoe de vechters zich focussen voorbereiden en opwarmen op de pads en als het je leuk lijkt je favoriete vechter van dit evenement te interviewen wat we dan vervolgens hier zullen plaatsen in dit topic en een hapje en drankje staat voor je klaar.
    Stuur even een pm met je contact gegevens en we nemen contact op met je.

    Kijk via deze link
    http://www.fightstartv.com/?search-criteria=Alles&s=rumble+of+the+north&submit=Search Rumble of the North 2011

  25. #50
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Hai Mokumnised.

    Ook wij van FightstarTV lezen hier mee en zo als gewoonlijk zijn we iedere jaar aanwezig op Rumble of the North in het verre Groningen wat voor ons weer zo dichtbij is :-))) en als je er dan toch bent bieden we je de mogelijkheid om je een kijkje achter de schermen te nemen en zien hoe de vechters zich focussen voorbereiden en opwarmen op de pads en als het je leuk lijkt je favoriete vechter van dit evenement te interviewen wat we dan vervolgens hier zullen plaatsen in dit topic en een hapje en drankje staat voor je klaar.
    Stuur even een pm met je contact gegevens en we nemen contact op met je.

    Kijk via deze link
    http://www.fightstartv.com/?search-criteria=Alles&s=rumble+of+the+north&submit=Search Rumble of the North 2011
    Hartstikke bedankt, je inbox zit alleen vol dus pm lukt ff niet...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •