MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    Godver...ik verbaas me elke keer weer hoe goed dit wel niet is...KUDOS!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Thanks! Hele mooie aflevering weer!!
    Dit is toch fucking uniek! Niemand geeft zo'n kijkje achter de schermen als Alistair de afgelopen jaren doet.
    Bedankt daarvoor Alistair en team!!

  3. #28
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Echt weer een hele goede aflevering. Enne je bent pas groot als je klein kunt zijn en dat heeft Allister bewezen door zijn commentaar over het verloop van de wedstrijd.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Wat is die caretaker? Of the stars? Die donkere vent toch een goeie kerel. Grappig om te zien dat zo'n megalomane organisatie zo'n iemand in dienst heeft om moraal te boosten onder de vechters.

    En complimenten aan Eldar voor wederom een super aflevering, met een bittere ondertoon weliswaar.. Hopelijk komt ie weer scherp en als van ouds terug.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Thanks! Hele mooie aflevering weer!!
    Dit is toch fucking uniek! Niemand geeft zo'n kijkje achter de schermen als Alistair de afgelopen jaren doet.
    Bedankt daarvoor Alistair en team!!
    dit dus inderdaad! heel bijzonder!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  6. #31
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik heb de partij niet gezien maar hij pakt hem wel ff de volgende keer , je neemt het lekker serieus.
    Aan mij gericht?

    Na de partij van Evans was ik die nacht gaan slapen. De volgende dag las ik op MMAJunkie het verslag en de uitslag van de partij. Op een gif zag ik ook de betreffende knock out. Dan weet ik naar mijn mening voldoende, ik ga niet kijken naar een verliespartij van een vechter welke ik support als ik reeds de uitslag ken. Daarbij doet niets mij vermoeden dat Overeem nooit ofte nimmer Silva kan verslaan. Naar jouw mening kan Overeem dit niet?

  7. #32
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Holland, where the fuck you from?
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Leuke documentaire voor de Nederlandse TV. Het Nederlandse publiek dat nog niet heel bekend is met de vechtsport kan dan eens kennismaken met het leven van een topsport vechter. In plaats van alleen de slechte verhalen horen in het nieuws.

  8. #33
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Eldar=kwaliteit

    Blackzillians is een vriendeclubje met pretenties iets groters te zijn
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  9. #34
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Eldar=kwaliteit

    Blackzillians is een vriendeclubje met pretenties iets groters te zijn
    X2

    wederom erg mooi gedaan eldar!

    blackzillians is een prima voorbeeld van het feit dat een aantal grote namen onder een dak plaatsen niet automatisch succes betekent. Is hetzelfde als dat je een voetbal team hebt met allemaal grote namen waar verder niet samengewerkt kan worden.

    het feit dat alistair gedurende zijn camp voor het bigfoot gevecht af en toe een gordijn moest ophangen om prive en afzonderlijk te kunnen trainen zegt genoeg. Hij gaf als reden aan dat er mensen in zijn camp zitten die bevriend zijn/waren met bigfoot maarja, als je mensen in je team niet kunt vertrouwen dan lijkt het mij dat je niet bij een geschikte camp zit.

    anyway, mooi om zulke backstage beelden te zien!

    ps: ik heb wel een beetje medelijden met die 2 kerels in het filmpje die geld op alistair hadden gezet en nu dus flink wat geld hebben verloren
    Last edited by Pahlavan; 09-03-2013 at 14:15.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    haha x2 ofniet

  11. #36
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by KO.YOU.FOOL View Post
    Leuke documentaire voor de Nederlandse TV. Het Nederlandse publiek dat nog niet heel bekend is met de vechtsport kan dan eens kennismaken met het leven van een topsport vechter. In plaats van alleen de slechte verhalen horen in het nieuws.
    x2, iets voor RTL 7. De ''echte mannen zender'' met de schwalbes uit het voetbal. The Reem zou wel een leuke toevoeging zijn van de zender!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #37
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Ik moet bekennen, ik ben niet zijn grootste fan. En voor de partij tegen Silva gunde ik het Silva meer dan Overeem. Er is geen enkele reden om zo arrogant te zijn voor een wedstrijd, het zal wel iets amerikaans zijn ofzo, daar lijken ze er op te kicken. Maar de grootste kampioenen zijn nederig voor een wedstrijd, niet na de wedstrijd. Ik hoop dat hij zijn lesje heeft geleerd en dat hij beseft dat op dit niveau niemand zo veel beter is dan zijn tegenstander om zulk arrogant gedrag te rechtvaardigen.

    Voor wat de blackzillians betreft.. ik denk niet dat dat team niet de oplossing is. Het komt op mij over dat ze zoveel focussen op de zwakke plekken dat ze hun sterke punten vergeten. Ik wil verder niet veel zeggen over de politiek bij Golden Glory.. maar de trainingsfaciliteiten lijken me toch beter dan wat hij nu bij de blackzillians heeft. Hij kan natuurlijk ook een andere gym in amerika opzoeken..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •